-
Ξεκινάω αυτή την συζήτηση με βάση μια πρόσφατη έρευνα αγοράς. Παρατήρησα ότι με εξαίρεση το Accent όλα τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν μια σχετική διαφορά τιμής περίπου 1000-1500 από τον σχετικό αναταγωνισμό
π.χ
Getz 1,3 10.000 vs 11000 C3. 11500 Fiesta, Punto
Matrix 13500 vs 14500 Fusion 14000 Meriva
Tuscon 27000 vs 29000 Maveric 28000 Tribute Οι τιμές στο περίπου
Αυτά τα λεφτά αξίζουν της διαφορά τιμής με βάση τους προφανείς συμβιβασμούς που έχουν γίνει, δηλποιότητα-εμφάνιση υλικων σχεδιασμός
παθητική ασφάλεια, με βάση NCAP
ποιότητα αναρτήσεων ελαστικών (μια αλλαγή με επώνυμα λάστιχα κοστίζει από 300 έως 1000 ευρώ)
κατασκευή σασι για εύκολη επαναφορά καλίμπρα
μεταπωλητική αξία
τεχνολογία σε κινητήρα φρενα τιμόνιΘέλω την άποψη σας καλοπροαίρετα , όπως καλοπροαίρετος είμαι και εγώ
-
Ξεκινάω αυτή την συζήτηση με βάση μια πρόσφατη έρευνα αγοράς. Παρατήρησα ότι με εξαίρεση το Accent όλα τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν μια σχετική διαφορά τιμής περίπου 1000-1500 από τον σχετικό αναταγωνισμό
π.χ
Getz 1,3 10.000 vs 11000 C3. 11500 Fiesta, Punto
Matrix 13500 vs 14500 Fusion 14000 Meriva
Tuscon 27000 vs 29000 Maveric 28000 Tribute Οι τιμές στο περίπου
Αυτά τα λεφτά αξίζουν της διαφορά τιμής με βάση τους προφανείς συμβιβασμούς που έχουν γίνει, δηλποιότητα-εμφάνιση υλικων σχεδιασμός
παθητική ασφάλεια, με βάση NCAP
ποιότητα αναρτήσεων ελαστικών (μια αλλαγή με επώνυμα λάστιχα κοστίζει από 300 έως 1000 ευρώ)
κατασκευή σασι για εύκολη επαναφορά καλίμπρα
μεταπωλητική αξία
τεχνολογία σε κινητήρα φρενα τιμόνιΘέλω την άποψη σας καλοπροαίρετα , όπως καλοπροαίρετος είμαι και εγώ
-
Ξεκινάω αυτή την συζήτηση με βάση μια πρόσφατη έρευνα αγοράς. Παρατήρησα ότι με εξαίρεση το Accent όλα τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν μια σχετική διαφορά τιμής περίπου 1000-1500 από τον σχετικό αναταγωνισμό
π.χ
Getz 1,3 10.000 vs 11000 C3. 11500 Fiesta, Punto
Matrix 13500 vs 14500 Fusion 14000 Meriva
Tuscon 27000 vs 29000 Maveric 28000 Tribute Οι τιμές στο περίπου
Αυτά τα λεφτά αξίζουν της διαφορά τιμής με βάση τους προφανείς συμβιβασμούς που έχουν γίνει, δηλποιότητα-εμφάνιση υλικων σχεδιασμός
παθητική ασφάλεια, με βάση NCAP
ποιότητα αναρτήσεων ελαστικών (μια αλλαγή με επώνυμα λάστιχα κοστίζει από 300 έως 1000 ευρώ)
κατασκευή σασι για εύκολη επαναφορά καλίμπρα
μεταπωλητική αξία
τεχνολογία σε κινητήρα φρενα τιμόνιΘέλω την άποψη σας καλοπροαίρετα , όπως καλοπροαίρετος είμαι και εγώ
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Ξεκινάω αυτή την συζήτηση με βάση μια πρόσφατη έρευνα αγοράς. Παρατήρησα ότι με εξαίρεση το Accent όλα τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν μια σχετική διαφορά τιμής περίπου 1000-1500 από τον σχετικό αναταγωνισμό
π.χ
Getz 1,3 10.000 vs 11000 C3. 11500 Fiesta, Punto
Matrix 13500 vs 14500 Fusion 14000 Meriva
Tuscon 27000 vs 29000 Maveric 28000 Tribute Οι τιμές στο περίπου
Αυτά τα λεφτά αξίζουν της διαφορά τιμής με βάση τους προφανείς συμβιβασμούς που έχουν γίνει, δηλποιότητα-εμφάνιση υλικων σχεδιασμός
παθητική ασφάλεια, με βάση NCAP
ποιότητα αναρτήσεων ελαστικών (μια αλλαγή με επώνυμα λάστιχα κοστίζει από 300 έως 1000 ευρώ)
κατασκευή σασι για εύκολη επαναφορά καλίμπρα
μεταπωλητική αξία
τεχνολογία σε κινητήρα φρενα τιμόνιΘέλω την άποψη σας καλοπροαίρετα , όπως καλοπροαίρετος είμαι και εγώ
Αν σου αρέσει το εκάστοτε αυτοκίνητο και δεν έχεις απαιτήσεις -χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άσχημα- απο ποιότητα είναι καλή επιλογή. Εγώ για παράδειγμα ήθελα να πάρω το Gets για δεύτερο και τελικά θα πάρω το micra το οποίο βέβαια έχει σεβαστή διαφορά τιμής για την κατηγορία.
-
Στα μοντέλα που γράφεις, ο στάνταρ εξοπλισμός των Hyundai είναι πολύ πλουσιότερος. Βάλε τον ίδιο εξοπλισμό στον ανταγωνισμό και δες πάλι τις τιμές. Επίσης συνυπολόγισε τα φθηνά ανταλλακτικά, τα φθηνά service, τη δεδομένη πια αξιοπιστία των Κορεατών και θα δεις γιατί θεωρούνται από οικονομικής άποψης σαφώς συμφέρουσα λύση.
-
Ενα χιλιαρικο διαφορα, ειναι 10% παραπανω σε αυτες τις τιμες, και το εναμιση χιλιαρικο ειναι 15%... Αν βελεις και τα εξτρα, οπως λεει και ο μανος θα φτασεις να εχουν μια διαφορα 20-25%... Καθολου αμελητεα...
-
Αν αυτό που βλέπεις σου είναι αποδεκτό , τότε κανένα πρόβλημα. Το θέμα τίθεται όταν θέλεις το κάτι παραπάνω αλλά παρασύρεσαι ψυχολογικά απο την χαμηλή τιμή.
¨οσον αφορά τον εξοπίσμό, νομίζω ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις ο ουσιώδης εξοπλισμός είναι ο ίδιος δηλ ABS A/C airbag. Τώρα για ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και για ένα αfter market RCD μετριας ποιότητας, δεν θεωρώ την διαφορά ουσιαστική, εκτός να μου διαφεύγει τίποτα άλλο.
Στο θέμα ανταλλακτικών και αξιοπιστίας δεν μπαίνω γιατί τα θεωρώ επακόλουθα της δοκιμασμένης αλλά και παλαιάς σχεδίασης τον επιμέρους εξαρτημάτων. Το θέμα είναι αν σε ικανοποιεί η ,ένα βήμα πίσω, τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί. -
Σήμερα πέρασα την μέρα μου στη Χιουντάι. Πήγα το άτος της γυναίκας μου για σέρβις και πλήρωσα 200 ευρώ στα 45000χλμ. Η τιμή μου φάνηκε υπερβολική για 1000 κυβικά. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν αξίζουν τα λεφτά τους παρόλο που δεν βγάζουν μηχανικά προβλήματα. έχω οδηγήσει άξεντ και γκετζ. από οδική συμπεριφορά δεν μου άρεσαν όπως επίσης και η αίσθηση του φρένου, σα να πατάς τούβλο. Αν ενδιαφέρεσαι να είναι σε καλή κατάσταση το αυτοκίνητο νομίζω ότι πρέπει εξαρχής να γίνει αντικατάσταση ελαστικών και αμορτισέρ. Σε σχέση με αυτά που παραθέτεις , ειδικά τα φορντ τα θεωρώ best value παρόλο που κοστίζουν 1500 με 2000 πιο ακριβά. Επιπλέον κάποια πράγματα που παραθέτεις ως συμβιβασμούς'
ποιότητα-εμφάνιση υλικων σχεδιασμός
παθητική ασφάλεια, με βάση NCAP
ποιότητα αναρτήσεων ελαστικών (μια αλλαγή με επώνυμα λάστιχα κοστίζει από 300 έως 1000 ευρώ)
κατασκευή σασι για εύκολη επαναφορά καλίμπρα
μεταπωλητική αξία
τεχνολογία σε κινητήρα φρενα τιμόνι ' τα θεωρώ προσωπικά ως σημαντικά για να τα λάβει κανείς υπόψη του στην αγορά ενός αυτοκινήτου. προτιμώ ένα αυτοκίνητο με μανιβέλες αλλά άψογα φρένα ,τιμόνι και γεωμετρία ανάρτησης. Όσον αφορά το μίκρα που ανέφερε ο φίλος gto, αν εξαιρέσω την εμφάνιση που είναι θέμα υποκειμενικό, το θεωρώ από τα κορυφαία αυτοκίνητα(πριν ένα χρόνο το αγόρασε η αδελφή μου και έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με το 1.2), μου άρεσε πάρα πολύ και πραγματικά δεν το περίμενα. -
Η σχετικά χαμηλή τιμής διάθεσης των αυτοκινήτων, επιτυγχάνεται μέχρι ενός σημείου από τα φθηνά εργατικά στη Κορέα και το σχετικά χαμηλό κόστος παραγωγής.
Από εκεί και πέρα, η αλήθεια είναι πως λείπουν τα high-tech και τα εφετζίδικα στοιχεία εξοπλισμού, αλλά σχεδόν όλα τα στοιχεία ασφάλειας και άνεσης είναι στάνταρ.
Πάντως στον τομέα της παθητικής ασφάλειας δεν τα πάνε και άσχημα. Το Getz π.χ. συμπεριφέρθηκε ικανοποιητικά στο crash test του euroNCAP.
Από απόψεως Value for money δεν νομίζω πως υπάρχει σύγκριση στα χρήματα που κοστίζουν.
Για το service που ανέφερε ο φίλος vaglan, τα 200€ είναι λογικό ποσό καθώς στα 45.000km αλλάζονται όλοι οι ιμάντες, τα φίλτρα, λάδια, βαλβολίνες, τακάκια και γίνεται καθαρισμός μπεκ και γενικός έλεγχος. Οπότε μαζί με τα εργατικά, τα 200€ δεν νομίζω πως είναι παράλογο ποσό...
-
Εγώ τα συμπαθώ κ λέτε ότι θέτε! Να μη σας πω ότι είναι κάτι σαν τα Fiat ή τα Toyota του '70 (μόνο που τα φιατ στρίβανε καλύτερα, χεχε)
Φτηνά, αξιόπιστα κ μερικά πχ coupe μπορούν να προσφέρουν κ απόλαυση. Και με 15900Ε. Όχι σαν το κάθε καπιταλόμουτρο που παίρνει την CLK 500000Ε για να πουλάει μούρη στην Εκάλη ή όπου @#$% μένει -
νομιζω οτι η κυριοτερη διαφορα στα κορεατικα σε σχεση με τα ιαπωνικοευρωπαικα εντοπιζεται στην χαμηλοτερη μεταπωλητικη αξια και ο λογος ειναι καθαρα το ονομα που δεν εχει το ιδιο ''ειδικο'' βαρος .
αν λοιπον καποιος δεν εχει τετοια προβληματα μαλλον τελικα ειναι κερδισμενος αφου και φτηνοτερα ειναι και ασφαλη ειναι και πλουσιοτερα σε εξοπλισμο ειναι και εξισου αξιοπιστα πλεον ειναι.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στα μοντέλα που γράφεις, ο στάνταρ εξοπλισμός των Hyundai είναι πολύ πλουσιότερος. Βάλε τον ίδιο εξοπλισμό στον ανταγωνισμό και δες πάλι τις τιμές. Επίσης συνυπολόγισε τα φθηνά ανταλλακτικά, τα φθηνά service, τη δεδομένη πια αξιοπιστία των Κορεατών και θα δεις γιατί θεωρούνται από οικονομικής άποψης σαφώς συμφέρουσα λύση.Συμφωνώ απόλυτα!
Επίσης να θυμήσω ότι λατρεύω τα Γαλλικά (χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα σκεφτόμουν κ την αγορά άλλου )κ παλιά κοροϊδευα τα hyundai μέχρι που αποκτήσαμε στην οικογένεια ένα lantra station κ ... άλλαξαν όλα!
Το αυτοκίνητο είναι απόλυτα τίμιο γιαυτά που πληρώνεις κ ναι η συντήρηση είναι κατά πολύ φθηνότερη, χώρια που κυκλοφορούν πολλά κ ακόμα για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά... βρήσκεις ότι θες!
Όσο για την οδηγική συμπεριφορά, εντάξυ δεν είναι Γάλλος, αλλά αν δείτε τι έχει τραβήξει στα χέρια μου......Τώρα για το Tucson εγώ θα επέλεγα ανταυτού το Kia Sportage αφού είναι ακριβός το ίδιο 'πράγμα' με άλλο 'σκέπασμα', κοστίζει τα ίδια, έχει ελαφρώς καλύτερη κ πιο σφικτή ανάρτηση και έχει το πρόγραμμα 555
άρα 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια δωρεάν service k 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια!
Κοινώς ξεμπερδεύεις για καιρό!Φιλικά
Νικόλας -
Οι Ιάπωνες είναι ανώτερος λαός, σε όλα του. Ποτέ οι Κορεάτες δεν θα καταφέρουν να αποκτησουν αξιοπιστία και να λέμε 'made in Korea' οπως λέμε τώρα 'made in Japan' Θυμαστε πότε είχε γίνει η 'εκρηξι' της Κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας κάπου στα τελη του '80 αρχές '90 και όλοι ετρεχαν να αγοράσουν Ηyundai; Kάντε μια βόλτα και δείτε πόσα απο αυτα κυκλοφορούν στους δρόμους.
Το 1992 αγόρασα ενα Χόντα και την ιδια εποχή ενας φιλος μου αγόρασε ενα Hyundai παρα τις αντιθετες συμβουλές μου. Τα κρατήσαμε 10 χρονια ο καθενας, και περυσι ενώ εγω το πουλησα κατευθειαν (αυθημερον) σε ιδιωτη , αυτουνου δεν του το πέρνανε ούτε οι μάντρες. Τελικα το κρατησε για 2ο αυτοκινητο (για τη γυναικα του) Τοτε με θυμηθηκε. Θυμασαι του λεω που σου έλεγα να μη το πάρεις, και εσύ μου έλεγες οτι οι Κορεάτες εχουν βελτιωθει πολυ? Στα 10 χρονια που το είχα, συνεργειο (πλην service) δεν γνώρισε, ας ισχυριστει ο οποιοσδηποτε 10χρονος κάτοχος Ηyundai το ιδιο. Ο νόμος της αγοράς είναι παντού το ίδιο. Οτι πληρωνεις πέρνεις. Αλλοστε ελάχιστα αυτοκίνητα κατασκευαζονται πλέον στην Ιαπωνία, οπότε ειναι μυθος αυτο που λένε 'φτηνα εργατικά χέρια'.**** -
Αν και έχουν τελείως αδιάφορη αισθητική-σχεδίαση τα θεωρώ από τις καλύτερες λύσεις στην αγορά των καινούριων.
Είναι πολύ αξιόπιστα, καλά εξοπλισμένα και με φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις!Κάποιος ανέφερε περι φτηνών εργατικών χεριών, κύριοι η Νότια Κορέα θεωρήται μία από τις ισχυρότερες οικονομίες στον κόσμο.
Στον κόσμο των ηλεκτρονικών (lg, Samsung) θεωρούνται επίσης κορυφή ενώ ο πληθυσμός της θεωρήται από τους πιο εξοικιωμένους με την νέα τεχνολογία!
Εχει ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά παγκοσμίως διαδικτιακά συνδεδεμένους είτε αφορά το net είτε αφορά τα mobiles.Εμείς ζούμε στην μπανανία εν σχέση με αυτούς για αυτό μην τους πολυ-χλευάζετε...βαδίζουν στον δρόμο των Ιαπώνων και σε πολλούς τομείς τους έχουν φτάσει!
-
Σε γενικές γραμμές,μόνο για χλευασμό δεν είναι (από ποιούς?Τους μάγκες Έλληνες,οι οποίοι στο μόνο που διακρίνονται παγκοσμίως είναι στο κατά κεφαλήν μερίδιο ρίψης λουλουδιών στα σκυλάδικα?)
Δίνουν το 'περισσότερο' αυτοκίνητο στα χρήματά τους,και κατά περίπτωση,εκτός από τίμια είναι και ευχάριστα π.χ. Coupe,Sportage..
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Εγώ τα συμπαθώ κ λέτε ότι θέτε! Να μη σας πω ότι είναι κάτι σαν τα Fiat ή τα Toyota του '70 (μόνο που τα φιατ στρίβανε καλύτερα, χεχε)
Φτηνά, αξιόπιστα κ μερικά πχ coupe μπορούν να προσφέρουν κ απόλαυση. Και με 15900Ε. Όχι σαν το κάθε καπιταλόμουτρο που παίρνει την CLK 500000Ε για να πουλάει μούρη στην Εκάλη ή όπου @#$% μένειΕτσι ετσι...
Αλλα σαν τον καθε καγκουρα που παιρνει το coupe 50Ε και το τουμπανιαζει μεχρι αηδιας για να πουλαει μουρη στο Μπουρναζι ή οπου @#$!% μενει -
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Εγώ τα συμπαθώ κ λέτε ότι θέτε! Να μη σας πω ότι είναι κάτι σαν τα Fiat ή τα Toyota του '70 (μόνο που τα φιατ στρίβανε καλύτερα, χεχε)
Φτηνά, αξιόπιστα κ μερικά πχ coupe μπορούν να προσφέρουν κ απόλαυση. Και με 15900Ε. Όχι σαν το κάθε καπιταλόμουτρο που παίρνει την CLK 500000Ε για να πουλάει μούρη στην Εκάλη ή όπου @#$% μένειΕτσι ετσι...
Αλλα σαν τον καθε καγκουρα που παιρνει το coupe 50Ε και το τουμπανιαζει μεχρι αηδιας για να πουλαει μουρη στο Μπουρναζι ή οπου @#$!% μενειΤο ίδιο είναι...
Τελοσπάντων για πλάκα το έγραψα έτσι κι αλλιώς. -
Απ'το να πάρεις Lada ή Dacia, χίλιες φορές καλύτερα (σε αξιοπιστία, ποιότητα συναρμολόγησης κλπ). Το πρόβλημα είναι ότι δεν στρίβουν... Έτσι κι αλλιώς όμως, το κοινό που ψάχνει σ'αυτού του είδους τ'αυτοκίνητα δεν την ψάχνει και πολύ, απλά θέλει κάτι φθηνό να κάνει τη δουλειά του.
-
Από τις απαντήσεις σας κατάλαβα ότι μάλλον δεν εγινα σαφής. Εκτιμώ τα κορεάτικα αυτοκίνητα για αυτό που είναι, ένα αυτοκίνητο ένα βήμα πίσω, αφού το κάνουν καλά αλλά το θέμα είναι ότι η διαφορά τιμής από τα άλλα θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερη, δηλαδη τα Hyundai πιο φτηνά, όχι τα άλλα ακριβότερα
-
Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά :
Απο ποια κριτήρια καθορίζεται ο λόγος κόστος / ποιότητα ενός αυτοκινήτου;
-
Αντοχή χρησιμοποιούμενων υλικών και προδιαγραφές μηχανουργικών κατεργασιών στα μηχανικά μέρη :
Δηλαδή πόσα χρήματα ξοδεύονται για τα υλικά και τις κατεργασίες του κινητήρα - σαζμάν - διαφορικού.
Οι συμφωνίες μεταξύ των εταιριών και των προμηθευτών δεν νομίζω να επιδέχονται μεγάλης συζήτησης ως προς την ποιότητα (και το προκύπτον κόστος). Νομίζω ότι οι κατασκευαστές δεν τσιγκουνεύονται σε αυτά τα θέματα.
Βέβαια στα καθημερινά αυτοκίνητα δεν πρόκειται να δώσουν ποιότητα παραπάνω από αυτήν που χρειάζονται. Οι κατεργασίες συνήθως είναι άψογες (καθότι αυτές συνδέονται και με την κατανάλωση - ρύπους κ.α.), αλλά τα χρησιμοποιούμενα υλικά μάλλον επιλέγονται με αρκετά αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια. Βέβαια τα υλικά αυτά (λόγω της βαθμιαίας μείωσης του κόστους παραγωγής τους) βελτιώνονται συνεχώς.
Ένα σωστά σχεδιασμένο και άρτιο ποιοτικά μοτέρ βέβαια συνήθως δίνει την δυνατότητα και στους σχεδιαστές να το κάνουν οικονομικό, αποδοτικό, ροπάτο κ.α. προκαλώντας ικανοποίηση στους αγοραστές.
Τα ίδια ισχύουν και για το σαζμάν. Ένα καλοσχεσιασμένο σαζμάν δίνει την δυνατότα στους σχεδιαστές να το κάνουν γρήγορο, δεκτικό, με σφικτό λεβιέ ακριβείας κ.τ.λ.
Νομίζω ότι για τον οδηγό αυτά τα δύο είναι πολύ βασικά για να καθορίσει το σε ποια στάθμη ποιότητας βρίσκεται το αυτοκίνητό του. Δηλαδή άμα βλέπει ότι ο κινητήρας 'ξυρίζει', το σαζμάν είναι joystic, σίγουρα θα είναι πολύ ικανοποιημένος και δεν θα τον πειράξει και πολύ αν οι μπιλιαδόροι ή τα ρουλεμάν των τροχών, για παράδειγμα, του βγάλουν πρόβλημα σχετικά νωρίς (μέχρι ένα σημείο βέβαια). -
Ποιότητα βαφής - αντισκωριακή προστασία. Και εδώ οι κατασκευαστές δεν νομίζω να μπορούν να κάνουν πολύ πίσω. Τα στάνταρτς έχουν ανέβει πολύ και θεωρείται σχεδόν αδιανότητο αυτοκίνητο να σκουριάζει, να ξεβάφει, να θαμπώνει κ.τ.λ. Άλλωστε οι εγγυήσεις από μόνες τους είναι ένα πειστήριο γι' αυτό. Δηλαδή και οι δύο αυτοί παράγοντες κάνουν ιδιαίτερη αίσθηση τους αγοραστές, οπότε δεν δικαιολογείται να υπάρχει ποιοτικό έλλειμα.
-
Περιφερειακά συστήματα αυτοκινήτου, όπως ηλεκτρικά, ηλεκτρονικα κ.α.
Σε αυτήν την περίπτωση μπορούμε να έχουμε σημαντική μείωση κόστους. Τα πάντα εδώ παίζονται στις συμφωνίες κατασκευαστών - προμηθευτών. Τυπικό παράδειγμα η Mercedes που προσπάθησε να μειώσει κατά πολύ το κόστος των αυτκινήτων της, μέσω και της συμπίεσης κόστους τέτοιων περιφερειακών. Τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά.
Οι προμηθευτές εδώ δουλεύουν με μικρό περιθώριο κέρδους και γι' αυτό επικεντρώνονται σε έρευνες για την βελτιστοποίηση των παραγόμενων εξαρτημάτων (καθώς και για την μείωση του κόστους τους), ώστε να βγάλουν τα λεφτά τους από ΄κει (πουλώντας στους κατασκευαστές το προνόμιο να τους προμηθεύουν τέτοια βελτιστοποιημένα εξαρτήματα). -
Πλαστικά - διάφορα υλικά (π.χ. για ηχομόνωση), συναρμολόγηση αυτών. Και εδώ ισχύουν περίπου τα ίδια με πριν. Και από εδώ οι κατασκευαστές σε μερικές περιπτώσεις προσπαθούν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι. Βέβαια τα πολύ άσχημα πλαστικά δίνουν μια άισθηση φθήνιας και στο αυτοκίνητο και στον κατασκευαστή.
-
Κόστος ερευνών. Αυτός ο παράγοντας είναι πάρα πολύ σημαντικός και κάνει τελικά την διαφορά! Εδώ εντάσσεται το κόστος που είναι διατεθειμένη η εταιρία να πληρώσει για την εξωτερική εμφάνιση (το design είναι από τα πρωταρχικά στοιχεία για το marketing), για την μελέτη των αναρτήσεων, για την απόκτηση τεχνογνωσίας, για την παθητική ασφάλεια και για την εν γένει βελτίωση στα σημεία του υπό σχεδίαση αυτοκινήτου (υιοθέτηση έξυπνων λύσεων που προσδίδουν, ανάλογα το που εφαρμόζονται, αντοχή, αξιοπιστία, πρακτικότητα κ.α.). Αυτά είναι που θα αφήσουν και την τελική αύρα στον αγοραστή, γύρω από αυτά ο κατασκευαστής χτίζει το όνομά του.
-
Οργάνωση - δυνατότητες παραγωγικής διαδικασίας του εργοστασίου. Και αυτός είναι ένας απ' τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζει όχι μόνο το κόστος, αλλά και τις δυνατότητες του αγοραστή, ως προς τον εξοπλισμό, χρώμα αυτοκινήτου.
Εδώ φυσικά σηκώνει πολύ συζήτηση, καθότι και το κόστος των εργατικών χεριών παίζει ρόλο και το κατά πόσο αυτοματοποιημένη η παραγωγή είναι παίζει ρόλο και γενικότερα το πως γίνεται η διαχείριση όλων των οικονομικών στοιχείων μιας επιχείρησης παίζει πάρα πολύ σπουδαίο ρόλο. Επίσης σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η νοοτροπία των εργαζομένων (υψηλόβαθμων - χαμηλόβαθμων), η τεχνική τους κατάρτιση κ.α.
Επίσης ρόλο στο κόστος του τελικού προϊόντος παίζει το που βρίσκεται το εργοστάσιο, δηλαδή τι φορολογικοί συντελεστές υπάρχουν εκεί, πόσο απέχει από τους προμηθευτές, πόσο απέχει από τα σημεία πώλησης κ.α.
Βάσει αυτών των κριτηρίων λοιπόν, μπορούμε να συζητήσουμε για τα Hyundai, αλλά και για κάθε άλλο αυτοκίνητο.
Αυτά!
-
ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ HYUNDAI ΕΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ;