-
Δημήτρη, αυτή η συλλογη εκτίθεται κάπου; Αν όχι, υπάρχουν μελλοντικά σχέδια;
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Δημήτρη, αυτή η συλλογη εκτίθεται κάπου; Αν όχι, υπάρχουν μελλοντικά σχέδια;Προς το παρόν δεν εκτίθεται... Σχέδια υπήρχαν..προ κρίσης!
-
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
To 120Υ coupe ειναι πολυ σπανιο.. Το ειδα ομως προ εβδομαδος φορτωμενο σε πλατφορμα.. Ας ελπισουμε οτι απλα του ετυχε κατι ξαφνικο ,ειχε και τις πινακιδες πανω..
το datsunι το βλεπω συνεχεια και ειναι..
Εσείς είστε χειρότεροι και απο εμένα!
Τελικα το πετυχα κι εγω χθες.. Μαλλον καποια βλαβη προεκυψε και φορτωθηκε..Ζει και βασιλευει..
-
-
-
Εξω απο ενα συνεργειο ρενω.Ξερω και τη διευθυνση,σε περιπτωση που δεν τη θυμαται ο φιλος μας
Λιγο πιο κατω εχει και ενα datsun 140j.. -
-
Ραζής λαμβάνει; Συγγνώμη για την άθλια φωτό...
(Παγκράτι)
-
-
future classics
-
Πολύ ωραία η Traction. Που την πέτυχες ρε συ?
Για τις αφιερώσεις σε ευχαριστώ πολύ. Το δεύτερο, η Riviera, έχω στεναχωρηθεί πολύ. Ήταν ένα αμάξι σε αρκετά καλή κατάσταση, πλήρες (φυσικά είχε βαφτεί κάποια στιγμή με τη χρήση κάμποσου στόκου πιστολιού) και με καλό εσωτερικό. Κάποια στιγμή, λόγω ενός ατυχήματος, το αμάξι στην ουσία παρατήθηκε. Είχε χτυπηθεί από πίσω, και ουδέποτε θυμάμαι να είχε βρεθεί το χαρ ακτηριστικό πίσω καπό. Παρόλα αυτά δεν ήταν σε τραγική κατάσταση. Τα τελευταία χρόνια γνωρίζω ότι ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη (ίσως από αρκετά παλιά, αλλά δεν είμαι σίγουρος), και του άλλαζε συχνά πυκνά θέση. Αφού το άφησε κάποιο χρονικό διάστημα σε ένα οικόπεδο, το έβαλε μέσα σε κλειστό χώρο και τελικά, άγνωστο σε μένα το γιατί, το έβγαλε έξω από το μαγαζί, αλλά σε σημείο που ήταν θεωρητικά όσο πιο ασφαλές γίνεται (για Βουλιαγμένης πάντα). Πριν μερικούς μήνες, ένα ξημέρωμα, πέρναγε ο κολητός μου από εκεί και είχε γίνει ένα αρκετά σοβαρό τροχαίο. Με κάποιον αδιανόητο τρόπο το ένα από τα αυτοκίνητα που συγκρούστηκαν κατάφερε και έσκασε πάνω στην Buick, κολώντας την στον τοίχο (και δε μιλάμε για κανένα τσίγκο έτσι) και της προκάλεσε πολλές ζημιές. Οπότε πλέον η μοίρα του μάλλον είναι προδιαγεγραμμένη...
Το Imperial από την άλλη είναι μεγάλη ιστορία. Ο κύριος που το έχει έρχεται συχνά πυκνά σε meeting των DC. Ένα ολόιδιο αυτοκίνητο είχε αμφανιστεί στις αρχές της δεκαετίας του 90 στους 4τροχούς, στη στήλη των γραμμάτων, και μαζί με τη φωτογραφία ήταν και το γράμμα ενός σκηνοθέτη, που είχε βρει το αυτοκίνητο αυτό εγκαταλελειμένο και προσπαθούσε να το αγοράσει. Έγραφε μάλιστα ότι από όσα είχε μάθει, ήταν το υπηρεσιακό αυτοκίνητο του Γ. Παπανδρέου. Όσες φορές έχω καταφέρει να μιλήσω με τον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου, μου έχει πει ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι ούτε 100% σίγουρος είμαι για το ότι είναι το ίδιο, αλλά ούτε και για τη χρήση του από τον παππού Παπανδρέου. Σίγουρα πάντως αυτό το αυτοκίνητο δεν ξεκίνησε την καριέρα του ως ΤΑΞΙ, καθώς ήταν από τα ακριβότερα αμερικάνικα που μπορούσες να αγοράσεις τότε, και το αντίπαλο δέος των Cadillac και Lincoln.
-
Κάτι μου θυμίζει αυτό το άρθρο για το imperial, θυμάμαι πάντως ( επειδή μου είχε κάνει εντύπωση μικρός αυτό το αυτοκίνητο ) οτι στις φωτο μέσα απο ενα κτήμα έδειχνε το μοντέλο 61- 63, τώρα βέβαια... τρέχα γύρευε !
-
Στους 4τροχούς που λέω, ήταν απλά ένα γράμμα, και απλά είχε σε σμίκρυνση μία φωτογραφία του από μπροστά, χωρίς να φαίνεται τίποτα από το τοπίο. Μιλάμε για σχεδόν 20 χρόνια πίσω. Το τεύχος το έχω, αλλά πρέπει να βρεθώ στο πατρικό μου για να σου πω ποιο είναι.
Υπάρχει μία ακόμα convertible 59αρα όμως (η μαύρη που είδαμε είναι του 1960) σε άθλια κατάσταση, μαζί με άλλα αυτοκίνητα, γνωστού συλλέκτη.
Μία 59αρα convertible έχει στο μουσείο του ο Χαραγκιώνης και την έχει φέρει από έξω.
Και αν έχεις προσέξει στους DC υπάρχει και μία 61αρα τετράπορτη άσπρη του κ. Λάκη.
Τέλος γνωρίζω για μία 60αρα sedan άσπρη στη βόρεια Ελλάδα.
Αυτήν τη στιγμή δε μου έρχεται άλλη Imperial αυτής της γενιάς.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Για τις αφιερώσεις σε ευχαριστώ πολύ. Το δεύτερο, η Riviera, έχω στεναχωρηθεί πολύ. Ήταν ένα αμάξι σε αρκετά καλή κατάσταση, πλήρες (φυσικά είχε βαφτεί κάποια στιγμή με τη χρήση κάμποσου στόκου πιστολιού) και με καλό εσωτερικό. Κάποια στιγμή, λόγω ενός ατυχήματος, το αμάξι στην ουσία παρατήθηκε. Είχε χτυπηθεί από πίσω, και ουδέποτε θυμάμαι να είχε βρεθεί το χαρ ακτηριστικό πίσω καπό. Παρόλα αυτά δεν ήταν σε τραγική κατάσταση. Τα τελευταία χρόνια γνωρίζω ότι ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη (ίσως από αρκετά παλιά, αλλά δεν είμαι σίγουρος), και του άλλαζε συχνά πυκνά θέση. Αφού το άφησε κάποιο χρονικό διάστημα σε ένα οικόπεδο, το έβαλε μέσα σε κλειστό χώρο και τελικά, άγνωστο σε μένα το γιατί, το έβγαλε έξω από το μαγαζί, αλλά σε σημείο που ήταν θεωρητικά όσο πιο ασφαλές γίνεται (για Βουλιαγμένης πάντα). Πριν μερικούς μήνες, ένα ξημέρωμα, πέρναγε ο κολητός μου από εκεί και είχε γίνει ένα αρκετά σοβαρό τροχαίο. Με κάποιον αδιανόητο τρόπο το ένα από τα αυτοκίνητα που συγκρούστηκαν κατάφερε και έσκασε πάνω στην Buick, κολώντας την στον τοίχο (και δε μιλάμε για κανένα τσίγκο έτσι) και της προκάλεσε πολλές ζημιές. Οπότε πλέον η μοίρα του μάλλον είναι προδιαγεγραμμένη...
Την συγκεκριμενη Riviera την θυμαμαι απο το 1985 απο τον 1ο ιδιοκτητη (πατερας συμμαθητη μου ) οταν μας εβαζε μεσα και πηγαιναμε μικρες εκδρομες . Θυμαμαι για service πηγαινε σε καποιο μαγαζι στην Βουλιαγμενης μετα τον Αλιμο οπως και σε ενα μαγαζι με αξεσουαρ της εποχης ,οπου εβλεπα αρκετα αμερικανικα & ακριβα αυτοκινητα, στη καθοδο στο ιδιο υψος περιπου . Μιλαμε για μια εποχη που το να ειχες αυτοκινητο 1300- 1600 κυβικα θεωρουνταν κατορθωμα ,ποσο μαλλον 7500 cc ηλεκτρικα παραθυρα πισω ,καθισματα ηλεκτρικα ,παιζαμε διαρκως με τα κουμπια τοτε . Απο οτι θυμαμαι ηταν GS μου φαινεται γυρω στα 250hp και οταν μεγαλωσε ο φιλος και καναμε ταρζανιες χτυπησε απο εξοδο το πισω μερος ,τοτε την παρατησε και την πουλησε στον σημερινο ιδιοκτητη που εχει το λαστιχαδικο .Το γκαραζ που βρισκοταν το ζητησε ο ιδιοκτητης και τοτε , μετακινηθηκε στην Βουλιαγμενης που αποδειχτηκε οτι ηταν ατυχη επιλογη . Ο ιδιοκτητης σε συζητηση που ειχαμε πριν εναμιση μηνα προκειται τελικα να την επισκευασει ,αλλα το συζηταμε αυτο απο το 2009.
-
Ο χρήστης tiaf έγραψε:
Την συγκεκριμενη Riviera την θυμαμαι απο το 1985 απο τον 1ο ιδιοκτητη (πατερας συμμαθητη μου ) οταν μας εβαζε μεσα και πηγαιναμε μικρες εκδρομες . Θυμαμαι για service πηγαινε σε καποιο μαγαζι στην Βουλιαγμενης μετα τον Αλιμο οπως και σε ενα μαγαζι με αξεσουαρ της εποχης ,οπου εβλεπα αρκετα αμερικανικα & ακριβα αυτοκινητα, στη καθοδο στο ιδιο υψος περιπου . Μιλαμε για μια εποχη που το να ειχες αυτοκινητο 1300- 1600 κυβικα θεωρουνταν κατορθωμα ,ποσο μαλλον 7500 cc ηλεκτρικα παραθυρα πισω ,καθισματα ηλεκτρικα ,παιζαμε διαρκως με τα κουμπια τοτε . Απο οτι θυμαμαι ηταν GS μου φαινεται γυρω στα 250hp και οταν μεγαλωσε ο φιλος και καναμε ταρζανιες χτυπησε απο εξοδο το πισω μερος ,τοτε την παρατησε και την πουλησε στον σημερινο ιδιοκτητη που εχει το λαστιχαδικο .Το γκαραζ που βρισκοταν το ζητησε ο ιδιοκτητης και τοτε , μετακινηθηκε στην Βουλιαγμενης που αποδειχτηκε οτι ηταν ατυχη επιλογη . Ο ιδιοκτητης σε συζητηση που ειχαμε πριν εναμιση μηνα προκειται τελικα να την επισκευασει ,αλλα το συζηταμε αυτο απο το 2009.
Με πέθανες!!!
Sorry για την αργοπορεία, αλλά τώρα το διάβασα το μνμ αυτό.
Όντως GS είναι, μια χαρά θυμάσαι. Και επιτέλους μου έλυσες αρκετές απορείες που είχα και κενά.
Κρίμα πάντως που δεν το κράτησε ο φίλος σου. Ο λαστιχάς δεν πρόκειται να το φτιάξει. Εδώ δεν το έκανε όταν και χώρο είχε και το αμάξι ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Πλέον χρειάζεται πολλά παραπάνω ανταλλακτικά και καλό μάστορα έτσι όπως το κατάντησαν. -
Για το imperial, το ειδα σε κλιπακι ιστοριας αυτες τις μερες να το χρησιμοποει ο Γ. Παπανδρεου.. ομως αν ειναι αυτο το συγκεκριμενο δεν ξερω φυσικα ...
και μια μερσεντες που βρηκα εχθες..
-
Απο ποια χωρα ειναι οι φωτογραφια?
-
DUBAI Νομιζω?
-
Καταρ!!!! λεμε....
Classic Safari