-
Εγώ λέω από εδώ και πέρα να γράφουμε τα μοντέλα των αυτοκινήτων με Ελληνικά.
Πχ, βμς φ30, 328ι. βμς μ3, αθδι α3 1.8τφσι ;θαττρο δσγ
τα ρσ4, αμγ τα προλάβατε
-
βμς τι ειναι?μπεεμβε το λεω εγω!κ οχι αθδι,αουντι..
-
Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.Νομίζω 49K στοιχίζει η 5θ + κάποια εξτραδάκια + φόρο πολυτελείας μετά τα 50Κ πάει στα 55+Κ.
No way...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.
Νομίζω 49K στοιχίζει η 5θ + κάποια εξτραδάκια + φόρο πολυτελείας μετά τα 50Κ πάει στα 55+Κ.
No way...
Θα το ξανατσεκάρω, αλλα 41κ θυμάμαι εγω με τις εκπτώσεις και απόσυρση. Για πήγαινε ρωτα. Με 41κ την αγόραζες ;
-
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.
Νομίζω 49K στοιχίζει η 5θ + κάποια εξτραδάκια + φόρο πολυτελείας μετά τα 50Κ πάει στα 55+Κ.
No way...
Θα το ξανατσεκάρω, αλλα 41κ θυμάμαι εγω με τις εκπτώσεις και απόσυρση. Για πήγαινε ρωτα. Με 41κ την αγόραζες ;
Ο τιμοκατάλογος της BMW έχει τη 5θ στα 49.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για βενζινοκέφαλους υπάρχει και το Ε-63 ΑΜΓ, ένα απίστευτης υπερβολής αμάξι, ξεπερνάει και το RS4 σε αυτό. Και οι αμερικάνοι έχουν και το cts-v σε στέισοΒάγγο για τον Βάγγο τον επαγγελματία. Για κέφαλους σκέτους είναι όλα αυτά.
Εδώ και η Φερράρι έχει το ΦΦ. Αλλά αυτό ξέχασα, δεν το λένε στέισο, πως το λένε ρε σεις?
Λάηκ πάντως στο Φερραρικό, θα το έπαιρνα αλλά δεν τα βρήκαμε με τα κιλά έλξης, tow capacity για πιο ιν.
Κίκιζα, μίλα τώρα....παιρνω λοιπον το λογο , και επισημαινω τα εξης:
Το Ε63 ΑMG παροτι ισχυροτατο, και ικανοτατο, διασκεδαστικο -κατα τα λεγομενα των ξενων δοκιμαστων- ειναι τοσο ΤΕΡΑΣΤΙΟ, και τοσο βαρυ, που οι χειρισμοι του σε off balance καταστασεις (για καθε πραγματικο petrolhead αυτη ειναι μια σοβαρη πιθανοτητα τροπου μετακινησης...) απαιτουν το λιγοτερο μια κλειστη πιστα επιπεδου Μεγαρων...
Mε την FF θα διαφωνησω, γιατι αφενως παει πολυ μακρια (βασικα παει τερμα... ) η βαλιτσα, αφετερου το βαρος φτανει σχεδον...μια κλωστη πριν τους 2τονους. Τελος, ειναι μαλλον οτι πιο ακριβο ευρειας -και καλα- παραγωγης σε σχημα station, και φυσικα ενας πραγματικος petrolhead δεν θα επαιρνε ΤΕΤΟΙΑ Ferrari...Το μοντελο Α4 της Audi, στην πρωτη, ανωτερη και ισχυροτερη, εκδοχη, (γενια Β5) θυμιζω οτι παρηχθει ΜΟΝΟ σε εκδοση
avant...Oπως φυσικα και το εξαιρετικο RS2 για οσους θυμουνται το οποιο και εξελιχθηκε απο κοινου με την Porsche...
Aυτα και μονο νομιζω οτι αρκουν ως διαπιστευτηρια για καποιον πραγματικο petrolhead... -
ορισμένες φορές μοιαζεις με τον Παπα ρε κίκιζα
τέτοια βαθειά γνωση ορισμένων τοσο σπανιων πληροφοριών, απορώ πώς την κατέχεις
πχ RS2 και Porsche
-
Επειδή πολύ σύντομα θα είμαστε τρίτεκνοι και γλιτώνουμε ΕΤΤ είπα να ρωτήσω για 318d, τιμή 37900Ε (5500Ε το ΕΤΤ). Η 316i έχει 28900 και 27500 με απόσυρση(περίπου 2800 το ΕΤΤ).
9000Ε η αρχική τους διαφορά, 6 και κάτι η διαφορά για τριτεκνικό, ποσό που δεν θα κάνω απόσβεση επιλέγοντας ντίζελ.
Η 316i έχει 28500Ε στη Γερμανία, η 320i 33100Ε, η 318d 32600E, η 320d 35350Ε με 19% φπα.
Η 316i έχει 28900Ε στην Ελλάδα, η 320i 35900E, η 318d 37900E, η 320d 42200Ε με 23% φπα και ΕΤΤ και στάνταρ διζωνικό κλίμα το οποίο στη Γερμανία είναι έξτρα.
Παρατηρώ ότι στην 316i απορροφά σχεδόν όλο το ΕΤΤ η BMW Ελλάδος ,στην 320i σχεδόν το μισό(είναι διπλό στο δίλιτρο το ΕΤΤ) ενώ στα ντίζελ δεν απορροφά τίποτα. Το 318d είναι φθηνότερο στη Γερμανία απο το 320i κατά 500Ε ενώ στην Ελλάδα γίνεται ακριβότερο κατά 2000Ε( με ίδιο ΕΤΤ). Αβαντάρουν την αγορα βενζινοκίνητου BMW στην Ελλάδα. Ίσως να στηρίζει εκεί περισσότερες πωλήσεις. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
σου φαινεται νεκροφορα?Ναι.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για βενζινοκέφαλους υπάρχει και το Ε-63 ΑΜΓ, ένα απίστευτης υπερβολής αμάξι, ξεπερνάει και το RS4 σε αυτό. Και οι αμερικάνοι έχουν και το cts-v σε στέισοΒάγγο για τον Βάγγο τον επαγγελματία. Για κέφαλους σκέτους είναι όλα αυτά.
Εδώ και η Φερράρι έχει το ΦΦ. Αλλά αυτό ξέχασα, δεν το λένε στέισο, πως το λένε ρε σεις?
Λάηκ πάντως στο Φερραρικό, θα το έπαιρνα αλλά δεν τα βρήκαμε με τα κιλά έλξης, tow capacity για πιο ιν.
Κίκιζα, μίλα τώρα....παιρνω λοιπον το λογο , και επισημαινω τα εξης:
Το Ε63 ΑMG παροτι ισχυροτατο, και ικανοτατο, διασκεδαστικο -κατα τα λεγομενα των ξενων δοκιμαστων- ειναι τοσο ΤΕΡΑΣΤΙΟ, και τοσο βαρυ, που οι χειρισμοι του σε off balance καταστασεις (για καθε πραγματικο petrolhead αυτη ειναι μια σοβαρη πιθανοτητα τροπου μετακινησης...) απαιτουν το λιγοτερο μια κλειστη πιστα επιπεδου Μεγαρων...
Mε την FF θα διαφωνησω, γιατι αφενως παει πολυ μακρια (βασικα παει τερμα... ) η βαλιτσα, αφετερου το βαρος φτανει σχεδον...μια κλωστη πριν τους 2τονους. Τελος, ειναι μαλλον οτι πιο ακριβο ευρειας -και καλα- παραγωγης σε σχημα station, και φυσικα ενας πραγματικος petrolhead δεν θα επαιρνε ΤΕΤΟΙΑ Ferrari...Το μοντελο Α4 της Audi, στην πρωτη, ανωτερη και ισχυροτερη, εκδοχη, (γενια Β5) θυμιζω οτι παρηχθει ΜΟΝΟ σε εκδοση
avant...Oπως φυσικα και το εξαιρετικο RS2 για οσους θυμουνται το οποιο και εξελιχθηκε απο κοινου με την Porsche...
Aυτα και μονο νομιζω οτι αρκουν ως διαπιστευτηρια για καποιον πραγματικο petrolhead...Έγινε συμφωνία να κατασκευαστεί μόνο στέισον και όχι κουπέ για να μην κάνει ζημειά στην 911 και εγένετο στέισον κύριε ελέησον που έγραφαν και οι 4τ της εποχής .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
σου φαινεται νεκροφορα?
Ναι.
δεν απανταω γιατι θα μαλωσουμε
FF ΡΕ!!!!!
-
Ο χρήστης metro έγραψε:
Επειδή πολύ σύντομα θα είμαστε τρίτεκνοι και γλιτώνουμε ΕΤΤ είπα να ρωτήσω για 318d, τιμή 37900Ε (5500Ε το ΕΤΤ). Η 316i έχει 28900 και 27500 με απόσυρση(περίπου 2800 το ΕΤΤ).
9000Ε η αρχική τους διαφορά, 6 και κάτι η διαφορά για τριτεκνικό, ποσό που δεν θα κάνω απόσβεση επιλέγοντας ντίζελ.
Η 316i έχει 28500Ε στη Γερμανία, η 320i 33100Ε, η 318d 32600E, η 320d 35350Ε με 19% φπα.
Η 316i έχει 28900Ε στην Ελλάδα, η 320i 35900E, η 318d 37900E, η 320d 42200Ε με 23% φπα και ΕΤΤ και στάνταρ διζωνικό κλίμα το οποίο στη Γερμανία είναι έξτρα.
Παρατηρώ ότι στην 316i απορροφά σχεδόν όλο το ΕΤΤ η BMW Ελλάδος ,στην 320i σχεδόν το μισό(είναι διπλό στο δίλιτρο το ΕΤΤ) ενώ στα ντίζελ δεν απορροφά τίποτα. Το 318d είναι φθηνότερο στη Γερμανία απο το 320i κατά 500Ε ενώ στην Ελλάδα γίνεται ακριβότερο κατά 2000Ε( με ίδιο ΕΤΤ). Αβαντάρουν την αγορα βενζινοκίνητου BMW στην Ελλάδα. Ίσως να στηρίζει εκεί περισσότερες πωλήσεις.To diesel δε συμφέρει.
Πρέπει να κάνεις πάνω από 20Κ κμ το χρόνο για να πεις ότι αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα.
Νομίζω 320i είναι το καλύτερο deal.
-
To diesel δε συμφέρει.
Πράγματι, το νέο τριάρι είναι από τα μοντέλα που συμφέρει γενικά να είσαι βενζινοκέφαλος παρά πετρελαιοκέφαλος.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To diesel δε συμφέρει.
Πράγματι, το νέο τριάρι είναι από τα μοντέλα που συμφέρει γενικά να είσαι βενζινοκέφαλος παρά πετρελαιοκέφαλος.
Και με 699€ πάει στα 220 άλογα και 36 κιλά ροπή!
-
-
ομορφες ζαντες,ολιγον υπερβολικος ο προφυλακτηρας σε αυτο το χρωμα...
-
Προτιμώ το M-Pack.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Προτιμώ το M-Pack.+1
BMW 3-Series 2012 - F30/F32