-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στο 1:27 η F40 με αγωνιστικά σλικ και στο 1:25 το full αγωνιστικό Viper.
Δεν θέλω να τρολάρω, εξάλλου ο θαυμασμός για τις Ferrari είναι δεδομένος (παρότι θεωρώ ότι τις πουλάνε υπερβολικά ακριβά, όνομα κι έτσι, μαγκιά τους βέβαια αφού μπορούνε), αλλά 1:24.5-1:25.5 γύριζε ένα παλικάρι (τεράστιος χεράς, ό,τι και να οδηγεί το πάει ) με ένα Evo 450 ίππων με slicks και Ohlins πέρισι το Δεκέμβριο (γλυστερή πίστα) και κάμποσοι στο 1:28 - 1:30 (με slicks).
Με άλλα λόγια, τα ράσα (μάρκα - άλογα) δεν κάνουν τον παπά (χρόνο)
Αλλη τεχνολογια αλλης εποχης ομως, αλλη ευχρηστια-φιλικοτητα, γενικως αλλος τροπος παραγωγης του παραπλησιου αποτελεσματος.
Και βεβαια, καλα κανει και παει με την F40 πιστα, το αυτοκινητο γι αυτο το σκοπο φτιαχτηκε (συμφωνα με τις προδιαγραφες του κι οχι συμφωνα με το τι λεει η αγορα...). Εχουμε κανα video (αμα ηταν και incar... ) απο F40 full laps?(Και πληροφοριακά ένας με Formula Renault γύριζε στο 1:15 )
Αστον αυτον, αυτος ειναι καμμενος, του το χει πει αλλα δεν παιρνει χαμπαρι...!!
-
pik..η φφ ειναι καταπληκτικη!!αν κ το συγκεκριμενο ρωμα δεν μου αρεσει..παρολα αυτα,κατα την ταπεινη μου αποψη,απο τις νεες φερραρι για μενα ειναι η ομορφοτερη κ η μονη που θα αγοραζα..κ για την κοπελα μου την καλιφορνια που της αρεσει!
-
Ωραιος, Αλεξανδρε!
Η F40 εκτος απο τις αλλες ζαντες που φορουσε μηπως εχει αλλαξει και εξατμιση?
Ακουγοταν λιγο πιο εντονα και διαφορετικα, απο την stock, ή μου φανηκε εμενα...?Παντως απο ολα αυτα τα κοσμηματα, εαν μου ελεγαν 'διαλεξε μια, για το σπιτι', θα τσιμπαγα την 355 GTS...
(και ας ειναι η 'φτηνοτερη' εκει περα στην συγκεντρωση...αν και νομιζω υπηρχε και μια Mondial αν ειδα καλα...)Για βολτα, θα διαλεγα το τουρμπατο τερας...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Πάντως αυτός που οδήγησε την F40 είπε πως 1:27 είναι ρυθμός γρηγορούτσικος αλλά όχι όσο καλύτερα γίνεται.Έτσι. Δεν πίεζε κανείς ιδιαίτερα καθότι η πίστα είχε υγρασίες. Οι χρόνοι άνετα έπεφταν κι άλλο παρόλο που από ότι λένε οι ντόπιοι, η νέα άσφαλτος δεν κρατάει όπως κρατούσε η παλιά (όταν ήταν ακόμα ΟΚ). Επίσης όσο και αν φαίνεται περίεργο είναι σφιχτή πίστα οπότε η δύναμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στην ευθεία των 660 μέτρων και τα κερμπ κανείς δεν θέλει να τα πατάει με τέτοια κοσμήματα.
Ωραιος, Αλεξανδρε!
Η F40 εκτος απο τις αλλες ζαντες που φορουσε μηπως εχει αλλαξει και εξατμιση?
Ακουγοταν λιγο πιο εντονα και διαφορετικα, απο την stock, ή μου φανηκε εμενα...?Όντως φοράει Tubi LM και έχει λίγο γαργαλημένα turbos.
-
Δλδ τι ταπητα εβαλαν στη πιστα δεν εβαλαν σαν και αυτον που ειχε??= αντιολησθηρα?? σαν της Εγνατιας?? (ο εργολαβος τοτε εβαλε οτι εβαζε και στην εργολαβια που ειχε στην ΕΟ. κριμα παντως..
-
Η F40 εκτος απο τις αλλες ζαντες που φορουσε μηπως εχει αλλαξει και εξατμιση?
Ακουγοταν λιγο πιο εντονα και διαφορετικα, απο την stock, ή μου φανηκε εμενα...?Ρισπέκτ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η F40 εκτος απο τις αλλες ζαντες που φορουσε μηπως εχει αλλαξει και εξατμιση?
Ακουγοταν λιγο πιο εντονα και διαφορετικα, απο την stock, ή μου φανηκε εμενα...?Ρισπέκτ.
δεν αντέχω άλλο...
-
δεν μπορώ να καταλάβω πού το βρισκετε το περίεργο.
από φώτο ξέρεις;
-
Uploaded with ImageShack.us
-
θεέ μου τι μηχάνημα ειναι αυτό

-
Χαζοτουρμπάκια...
Μεταξύ μας sv2 ένα τέτοιο μηχάνημα που αλλού να το χαρείς εκτός από μια πίστα;
Στην Αττική Οδό ή 1η-2α για να πας στο supermarket; -
Μα φυσικά και είναι μόνο για πίστα, αλλά ευλαβικά και σε καμιά σοβαρή χώρα που μόλις τελειώσει το trackday την αράζεις στο γιατρό και στην επιστρέφει καινούρια. Ούτε φρένα, ούτε ζάντες, ούτε πειραγμένα τουρμπάκια για να μη σε περνάνε τα Evo.
-
Uploaded with ImageShack.us
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα φυσικά και είναι μόνο για πίστα, αλλά ευλαβικά και σε καμιά σοβαρή χώρα που μόλις τελειώσει το trackday την αράζεις στο γιατρό και στην επιστρέφει καινούρια. Ούτε φρένα, ούτε ζάντες, ούτε πειραγμένα τουρμπάκια για να μη σε περνάνε τα Evo.Παντού γίνονται αυτά.
-
Χωρις να γνωριζω καταστασεις ή ιδιοκτητη,θεωρω οτι εχει ενα δικιο ο στεφαν.Αυτοκινητα σαν την F40 ναι πρεπει να λυσσανε στις πιστες,αλλα πρεπει να βρισκονται παντα σε κατασταση εκθεσιακου ενδιαμεσα.Μου κανει καπως τσιπια η φραση ''να φτιαξω τα φρενα'' λες κ ειναι καμια 156.Αυτα χωρις καμια διαθεση να προσβαλλω καποιον .Just sain'
-
Γιατι δηλ μια F40 να πρεπει να μεινει στοκ ενω εχει τις δυνατοτητες (αλλα τουρμπο, εξατμισεις κλπ) για βελτιωση και παρα πανω αλογα?
Ολα αυτα περι σεβασμου για την περιορισμενη παραγωγη ειναι ολιγον τι ρομαντισμοι και κουραφεξαλαΕφ οσον εχει πισταδικες προδιαγραφες, αν καποιος θελει, γιατι να μην την κανει να κοβει απο δεκατα μεχρι και δευτερολεπτα στο γυρολογιο?
-
μωρε δικαιωμα του ειναι να την κανει οτι θελει.δικη του ειναι!οπως δικαιωμα μας ειναι να εχουμε διαφορετικη αποψη!
κ η λινσευ λοχαν εγινε σαν την γιαγια μου απο τις πλαστικες,κ δεν μου αρεσει.δεν εχω δικαιωμα να το πω?
-
Πειραγμένα τουρμπάκια:
Βελτιωμένα φρένα για ένα αυτοκίνητο που πάει πίστα, απαραιτήτως! Σιγά δηλαδή τον κανιβαλισμό. -
κάφροι...
-
Εντάξει, μπορεί συναισθηματικά να μη μου κάθεται καλά να έχεις ένα τέτοιο όχημα και να μην το κρατήσεις στοκ, αλλά αν μιλήσει η λογική καλύτερα να το βελτιώσεις σε τομεις όπως τα φρένα, παρά να γινει καμια μεγάλη ζημιά επειδή τα τελειωσες και έφυγες στο χωράφι.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

