-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
απο οσο ξερω,τα μεγαρα δεν εχουν καλο ασφαλτοταπητα ενω οι σερρες εξαιρετικο κ μετα τις αλλαγες,ειναι στην κορυφη απο θεμα ποιοτητας.
με λιγα λογια,αλλο μεγαρα,αλλο σερρες.
καταληγω λοιπον εκει που ειχα ξεκινησει πολυ καιρο πριν.οτι απο τη στιγημ που το μονο σημειο που μπορω να εκμεταλλευτω πληρως τις ικανοτητες μιας 458,ειναι η πιστα,τοτε τι να τα κανω τα δερματα κ λοιπα στοιχεια πολυτελειας?γιατι να μην παρω απευθειας την ''κορσα'' εκδοση για να την εχω μονο για πιστα?
κ για τις υπολοιπες χρησεις,ας εχω ενα φθηνοτερο κ ταχυτερο(εκτος πιστας,πιθανως) γτρ.η μια μαζερατι.που κ πιο χλιδα ειναι.κ πιο κλασσυ κ ιταλικη(εν αντιθεσει με την ''wannabe futuristic nsx'' 458).κ απο συγκινησεις κ ανοθευτη αισθηση,προσφερει εξισου επι δημοσιων οδων..Οπως το βλέπει κανείς........Με τίποτα δεν θα έπαιρνα μιά έκδοση Scuderia που ενώ αγοράζεις λιγότερο αυτοκίνητο (λείπουν πολλά πράγματα) πληρώνεις πολλά περισσότερα.Και δεν μπορώ να την χαρώ σε καμμιά πίστα αφού είναι ανασφάλιστη.Η απόλαυση βρίσκεται σε μιά σβέλτη βόλτα σε ορεινή διαδρομή (Χολομώντας πχ).
-
τι εννοεις ανασφαλιστη?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
τι εννοεις ανασφαλιστη?Δεν υπάρχει ασφαλιστικό συμβόλαιο που να σε καλύπτει μέσα στην πίστα.....Σε μιά αμμοπαγίδα να βγεις και να σπάσει ο προφυλακτήρα θα σου κοστίσει 5-6 χιλιάρικα.
-
εχεις δικιο σε αυτο που λες,αλλα αν ειχα χρηματα να εχω αυτοκινητο αποκλειστικα για πιστα που να κοστιζει 400κ€ πιστευω οτι μια στο τοσο τα 5-6κ€ δεν θα αποτελουσαν προβλημα..
απο την αλλη,ισως κανω λαθος,επειδη δεν εχω τοσα χρηματα,οποτε δεν το εχω σκεφτει κ πολυ σοβαρα! -
Aν έχεις μικτή και ισχυριστείς ότι το χτύπησες σε δημόσιο δρόμο δε σε καλύπτουν??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν έχεις μικτή και ισχυριστείς ότι το χτύπησες σε δημόσιο δρόμο δε σε καλύπτουν??Σε μισή ώρα σε ανακαλύπτουν.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν έχεις μικτή και ισχυριστείς ότι το χτύπησες σε δημόσιο δρόμο δε σε καλύπτουν??Έχει γίνει πολλές φορές αλλά με τέτοιο αυτοκίνητο θα μαθευτει γρήγορα...
Sent from my HTC One V
-
H πεποιθηση παντως οτι (πλεον με τα τωρινα επιπεδα εξελιξης τεχνολογιας) η ferari επειδη εχει απιστευτα υψηλα ορια -συγκριτικα- θα πρεπει να χρησιμοποιειται / θα την ευχαριστιεται καποιος μονο ή κυριως σε πιστα, θεωρω οτι ειναι λανθασμενη.
Αυτο πιθανοτατα ισχυε μεχρι και τις αρχες 90's οπου οι περισσοτερες Ferrari -κατα τα λεγομενα σοβαρων ξενων δοκιμαστων-
ηταν αρκετα πιο κουραστικες συνολικα στην απλη μετακινηση τους, σε σχεση με ενα απλο αυτοκινητο.Σημερα πλεον, ολη η γκαμα, απο την entry level 458, μεχρι ακομα και την 599GTO, ειναι σαφως πιο ανετα, φιλικα (ενταξυ η GTO λιγοτερο, αλλα μονο σε σχεση με τα σημερινα υπολοιπα μοντελα της ferrari, πλην της FXX και 599ΧΧ φυσικα...)
ευκολοοδηγητα, αλλα και ευχαριστα ακομα και στην απλη μετακινηση.
Επιπλεον, με τα συγχρονα, εκπληκτικα ρυθμισμενα ηλεκτρονικα, μπορει σχεδον ο οποιοσδηποτε να χαρει γκαζια με ασφαλεια (μεχρι ενα βαθμο), εκει που με τις παλαιοτερες γενιες, η σκεψη και μονο ενος 'αναποδου' προκαλουσε σε καποιους μονιμο σφιξιμο στο στομαχι...Τελος συμφωνω και με SV2, μπορεις καλλιστα να την ευχαριστηθεις σε μια ορεινη διαδρομη...Ακομα και το 50% των δυνατοτητων της να 'εξερευνησει' κανεις εκει, η ηδονη-αδρεναλινη που θα σου βγαλει, ειναι κατι το δεδομενο στην ολη διαδικασια...
-
για τις ορεινες στροφοδιαδρομες γιατι να μη παρω μια μαζερατι granturismo mc stradale-sport?
θα μπορεσει καποιος αραγε να την παει στο 100%?δε νομιζω επι δημοσιας οδου.. -
γιατί μπορείς να πάρεις μια 8ψ ή μια ντιμπιναιν που είναι σαφώς πιο ομορφες πιο κομψές και πιο σπάνιες...
αν είχα ανάλογο αυτοκίνητο και μπορούσα να το συντηρήσω άνετα, μέχρι και στο γυμναστήριο με δαύτο θα πήγαινε...
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
για τις ορεινες στροφοδιαδρομες γιατι να μη παρω μια μαζερατι granturismo mc stradale-sport?
θα μπορεσει καποιος αραγε να την παει στο 100%?δε νομιζω επι δημοσιας οδου..Αυτή να πάρεις αφού σου αρέσει. Ξέρεις από πριν όμως ότι δεν θα έχει ούτε τις δυνατότητες ούτε το feeling (μιας και ορθά λες ότι δεν μπορείς να πας στο 100% σε δημόσιο δρόμο... ούτε 80% δεν μπορείς εκτός από ανοίγματα σε ευθείες) του Cavallino Rampante.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατί μπορείς να πάρεις μια 8ψ ή μια ντιμπιναιν που είναι σαφώς πιο ομορφες πιο κομψές και πιο σπάνιες...αν είχα ανάλογο αυτοκίνητο και μπορούσα να το συντηρήσω άνετα, μέχρι και στο γυμναστήριο με δαύτο θα πήγαινε...
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ...
Μπα....δεν θα τόκανες .
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
για τις ορεινες στροφοδιαδρομες γιατι να μη παρω μια μαζερατι granturismo mc stradale-sport?
θα μπορεσει καποιος αραγε να την παει στο 100%?δε νομιζω επι δημοσιας οδου.....μα δεν ειπα κατι διαφορετικο, ουτε το ενα, ουτε το αλλο, θα μπορεσει κανεις κοινος θνητος να το παει 100%...
Ουτε εγω σου ειπα να μην παρεις Maserati... Oτι θελεις παρε, δικα σου λεφτα ειναι...
Απλως η 458 πχ και ως Ferarri, οσο να ναι, ειναι λιγο(?) καλυτερη απο την Maserati που λες, και δεν εξεταζω αποτελεσματικοτητα, δυναμη, κτλ, αλλα σε επιπεδο αισθησης, τουλαχιστον παντα κατα τα λεγομενα σοβαρων, κυριως ξενων δοκιμαστων, προσφερει ακομα περισσοτερες συγκινησεις, χωρις να χρειαζεται να πας ουτε καν πανω απο το 50% των δυνατοτητων της...¨Eιναι σαν να συζηταμε πχ για AR, και λεμε οτι η 135αρα mito ειναι ενα γρηγορο, ικανο, και ευχαριστο μικρο, για καθημερινο, πρωτο αυτοκινητο, που να βγαζει και 'ανησυχιες' , και εσυ να μου λες, 'γιατι να μην παρω το GP 120 t-jet για τετοια χρηση?'
Παρε οποιο θελεις, απλα μεταξυ τους, η AR ειναι καλυτερη συνολικα. Το αυτο ισχυει και για την Ferrari...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
για τις ορεινες στροφοδιαδρομες γιατι να μη παρω μια μαζερατι granturismo mc stradale-sport?
θα μπορεσει καποιος αραγε να την παει στο 100%?δε νομιζω επι δημοσιας οδου..Και EVO μπορείς να πάρεις άμα σου αρέσει. Δεν υπάρχει κάτι στανταρ, σε αυτές τις περιπτώσεις, περνεις ότι σου αρέσει, δεν κοιτάς πιο είναι πιο καλό οδηγικά γιατί σε νορμάλ ταχύτητες δεν θα το καταλάβεις. Ντάξει λογικά η Ferrari θα είναι λίγο πιο απόλυτη αλλά οι διαφορές μικρές.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
γιατί μπορείς να πάρεις μια 8ψ ή μια ντιμπιναιν που είναι σαφώς πιο ομορφες πιο κομψές και πιο σπάνιες...
αν είχα ανάλογο αυτοκίνητο και μπορούσα να το συντηρήσω άνετα, μέχρι και στο γυμναστήριο με δαύτο θα πήγαινε...
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ...
Μπα....δεν θα τόκανες .
λες? κάτι παραπάνω θα ξες...
προχθές είδα τυπά στο κολωνάκι να έχει κλείσει την μισή κυκλοφορία γιατι προσπαθούσε να παρκάρει μια μπεντλει σε χώρο που με το ζόρι ζώραγε 3αρα μπιεμ... ο ορισμός του παρκάρω προφυλακτηρα στα @@ του όλα
-
μα αυτο λεω.οτι οι διαφορες σε αισθηση κ αιρθμους,επι δημοσιων οδων θα ειναι μικρες.οι διαφορες σε χρηματα ομως,δεν ειναι τοσο μικρες..
αν θελω να εχω την τελειοτερη αισθηση,παιρνω νσχ.αν θελω την καλυτερη επιδοση,παιρνω γτρ.προσωπικες αποψεις παντα.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μα αυτο λεω.οτι οι διαφορες σε αισθηση κ αιρθμους,επι δημοσιων οδων θα ειναι μικρες.οι διαφορες σε χρηματα ομως,δεν ειναι τοσο μικρες..
αν θελω να εχω την τελειοτερη αισθηση,παιρνω νσχ.αν θελω την καλυτερη επιδοση,παιρνω γτρ.προσωπικες αποψεις παντα..Xωρις να εχω οδηγησει 458 και mc stradale sport, εχω την πεποιθηση, και σε συνδυσμο με αυτα που εχω διαβασει σε καποια σοβαρα αρθρα, πως συνολικα το προιον της ferrari παρεχει καλυτερη αισθηση απο τα χειριστηρια της, σε σχεση με της Maserati, και αυτο συμβαινει ηδη σχεδον απο ρυθμους απλης μετακινησης.
Αυτο που λες, επισης ισχυε στα παλιοτερης γενιας sportscars/supercars, οπου το γενικοτερο στησιμο, αλλα και Feeling που εβγαζαν για να το νιωσεις, επρεπε να πιεσεις πολυ. Πλεον, σχεδον με το 'καλημερα' στα καινουργια αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας, εχεις και μεγαλυτερη ανεση αλλα και περισσοτερο feeling....
P.S ...εννοειται οτι ψωνιζεις αυτο που γουσταρεις εσυ περισσοτερο, για τους δικους σου λογους. Εγω απλα σου αναφερω οτι συμφωνα με αυτους που τα εχουν δοκιμασει, η ferrari προσφερει καλυτερη αισθηση, ειτε βολταρωντας, ειτε 'πυροβολωντας'.
Τωρα εαν το αντιλαμβανεται αυτο καποιος, ή σε τοσο υψηλα επιπεδα των συγεκριμενων αυτοκινητων, εχει τοση σημασια ποιο υπερεχει, αυτο ειναι υποκειμενικο, και εγκειται στην προσωπικοτητα/θελω του καθενος... -
Στις Ferrari πάντως ακόμα και μέσα στην πόλη με 50 χ.α.ω. διασκεδάζεις! Είναι ο ήχος, οι ακαριαίες αντιδράσεις και φυσικά οι ακραία επιτάχυνση/επιβράδυνση που σε κολλάνε σε bucket και ζώνη αντίστοιχα μόλις δοθεί η ευκαιρία.
-
E τότε πάρε μηχανή
-
458 'Scuderia' χθες στο Maranello.
Ferrari F458 Italia