-
Το να μπαίνεις σε μπελά να ψάχνεις για να αλλάξεις ένα αυτοκίνητο που δεν πολυχρησιμοποιείς με ένα άλλο που επίσης δεν θα πολυχρησιμοποιείς δεν ξέρω αν έχει νόημα. Καταλαβαίνω να είναι λίγο πιο οικονομικό (αλλά δεν έχεις και κανένα αρχαίο να καίει πολύ, οδήγα λίγο πιο οικονομικά) και πιο γκαζιάρικο αλλά αξίζει τον κόπο;
Αν μάλιστα όπως λες κάθεται μήπως δεν το χρειάζεσαι καθόλου;; Μήπως το Corsa σου φτάνει; Ή έστω αν είναι για καμία εκδρομή ΠΣΚ νοικιάζεις. -
το 2ο αυτοκινητο χρειαζεται απλα τυχαινει η γυναικα μου να εχει αδεια επειδη γεννησαμε οποτε για μερικους μηνες θα την βγαλω με το μικρο μετα ομως θα χρειαστει.
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
και εγω εχω σκεφτει να το κρατησω αλλα αν μπορω με περιπου τα ιδια λεφτα να παρω ενα πασσατ 1.4 γλυτωνω κατι ψηλα απο τεκμηρια ασφαλειες τελη και κερδιζω σε καταναλωση και επιδοσεις.1600-1400 κανά 100αρι διαφορά έχουν σε τέλη+ασφαλειες σε ένα χρόνο, οπότε δεν γλυτώνεις τίποτα
το τεκμήριο επίσης μικρή διαφορά, καλύπτεις το 1400 κ δεν καλύπτεις το 1600?
κατανάλωση: ποσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο+ποσο καιει το άτιμο?
μια κ το ινσινγκνια δεν είναι άμεσου ψεκασμού, αν θες τη γνώμη μου, δώσε 1000 ευρώ, κάντο υγραεριο κ ξέχνα τις επιδόσεις που το αμάξι σου δεν έχει (γιατί νομίζω πως γιαυτό θες να το αλλάξεις ). Έτσι κ αλλιώς με το μωρό (να σας ζήσει) θα αργήσεις να ξαναγκαζώσεις για πολύ καιρό -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
κάντο υγραεριο κ ξέχνα τις επιδόσεις που το αμάξι σου δεν έχει (γιατί νομίζω πως γιαυτό θες να το αλλάξεις ).με επιασες
περα απο την πλακα ειναι ο συνδυασμος ολων οσων ανεφερα. με 10κ χλμ το χρονο θα κανω κανα 2 χρονια να αποσβεσω το αεριο, αν δε το ανεβασουν ως τοτε. -
Κάνε πάντως μια βόλτα με ένα μικρό τουρμπάκι (σαν αυτό το Megane) και μετά νομίζω ότι εύκολα θα αποχωριστείς το αργό Insignia.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ξέχνα τις επιδόσεις που το αμάξι σου δεν έχει (γιατί νομίζω πως γιαυτό θες να το αλλάξεις ).Το πρωτο που σκεφτηκα κι εγω
Θα συμφωνησω επισης, οτι δε βρισκω λογο να το αλλαξεις , δεν ειναι οικονομικα σοφο να το κανεις αεριο και μπλεκει και το θεμα αξιοπιστια πιθανα μετα.. Αν απο την αλλη επιμενεις,μονο για 1200αρι turbo ωστε να δεις μια ουσιαστικη διαφορα στα παγια αλλα και σε επιδοσεις αν ειναι και μικρομεσαιο.Σιγουρα θα χασεις τα + που εχει ενα ανωτερης κατηγοριας αυτοκινητο απο χωρους ,ποιοτητα κυλισης κτλπ ωστοσο. Το lancer επισης δε κολλαει πουθενα...
-
+1 για το μεγκαν καθώς και τα γκολφ λεον α3 με τον 1,2 τσι...
αλλά να είμαστε ρεαλιστές!...θα αγοράσει κανείς ινσιγκνια 1,6 ατμοσφαίρα .... χάρισμα θα το δώσεις!.....οι αγοραστές είναι επιλεκτικοί... αφού αυτοί έχουν το χρήμα!οπότε και εγώ θα πρωτινά να βάλεις υγραέριο ,να βάλεις σπριντ μπουστερ στο γκαζάκι σου οπός και ένα πιο ελεύθερο φιλτρο στον παπά καθώς και να ξεφορτωθείς τις 17αρες που σου κόβουν απο την σπιρτάδα με ενα πακετάκι 16αρες... ζήτημα είναι να δώσεις ενα χιλιάρικο για όλα αυτά... καθώς με της αναδουλειές τα κιτακια σε λίγο καιρο θα πέφτουν αφου ζούμε στο ελλαδισταν υπο διεθνής τρομοκρατία!
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2590601/
εγώ αυτό θα έπερνα , η τιμή νομίζω θα είναι διαπραγματεύσιμη ή ανταλλαγή . -
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Το Megane...αντε ναι...ειναι καλυτερο σαν επιλογη....Ναι να παρει το lancer επειδη το παιρνω εγω , χαχαχαχα.
Το megane ( Γαλλικό ) καλύτερο από το lancer -
Είναι κρίμα να πουλήσεις το αμάξι σου στη ξεφτίλα και να πάρεις ένα άλλο.Φαντάσου φοβάμαι σου είναι μόλις 4 χρόνων και σίγουρα δεν έχεις κάνει ούτε το 1/10 απόσβεση και επίσης σίγουρα έχεις χάσει το 1/3.Γνώμη μου κάντο υγραέριο 16ρες ζάντες και sprint booster.Επίσης ποιο σίγουρο είναι να βάλεις υγραέριο στο αμάξι που ήδη έχεις παρά να πάρεις ένα μεταχειρισμένο υγραέριο.
-
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Το Megane...αντε ναι...ειναι καλυτερο σαν επιλογη....
Ναι να παρει το lancer επειδη το παιρνω εγω , χαχαχαχα.
Το megane ( Γαλλικό ) καλύτερο από το lancerΠολυ καλυτερο αμαξι το megane απο το lancer...
-
Συναδελφος στην εταιρια του πατερα μου εχει Insignia 1,6 T, του εβαλε υγραεριο και απο την προηγουμενη βδομαδα ειναι στο συνεργειο!!
Απο την αλλη, σε συζητηση με πωλητη της Skoda, οι Tsi,ακομα και οταν βαλεις υγραεριο, καιει και λιγη βενζινη (λογω αμεσου ψεκασμου)
Μαλλον το C4 diesel θα προτιμουσα.. -
Ο ανθρωπος κανει 10.000km το χρονο δεν εχει κανενα νοημα το υγραεριο..
Η κουβεντα ξεκινησε απλα και μονο επειδη εβαλε 1600αρια παλι με diesel και υγραεριο..
Δεν εχεις λογο να πας σε αλλο καυσιμο με ιδια παγια για 10.000km το χρονο. -
Κατά την άποψή μου, η πλέον ενδεδειγμένη λύση είναι να κάτσεις στα αυγά σου (=insignia). Εάν όμως θες ντε και καλά κάτι ταχύτερο, megane 1.2 tce. Άρτι αφιχθέν και λόγω κυβικών και εκπεμπόμενων ρύπων, υπάρχει κάποιο οικονομικό όφελος (τέλη, ασφάλιστρα, τεκμήριο). Όλες οι υπόλοιπες εναλλακτικές δεν έχουν κανένα νόημα, πλην του να δώσεις το αμάξι σου που το γνωρίζεις και να αγοράσεις κάτι άλλο με το ρίσκο του να σου βγει μάπα το καρπούζι. Η δε πλέον άστοχη επιλογή που σου προτάθηκε είναι το lancer, καθώς κέρδος ουδέν!!!!!
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Η δε πλέον άστοχη επιλογή που σου προτάθηκε είναι το lancer, καθώς κέρδος ουδέν!!!!!Είναι σαφώς ταχύτερο του Insignia αλλά ως εκεί. Κατά τα άλλα συμφωνώ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η δε πλέον άστοχη επιλογή που σου προτάθηκε είναι το lancer, καθώς οικονομικό κέρδος ουδέν!!!!!
Είναι σαφώς ταχύτερο του Insignia αλλά ως εκεί. Κατά τα άλλα συμφωνώ.
Το ορθόν!
Συν του ότι η διαφορά ταχύτητας θεωρώ ότι είναι μικρή, για να μπει ο φίλος σε τέτοια διαδικασία... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Συναδελφος στην εταιρια του πατερα μου εχει Insignia 1,6 T, του εβαλε υγραεριο και απο την προηγουμενη βδομαδα ειναι στο συνεργειο!!Απο την αλλη, σε συζητηση με πωλητη της Skoda, οι Tsi,ακομα και οταν βαλεις υγραεριο, καιει και λιγη βενζινη (λογω αμεσου ψεκασμου)
Μαλλον το C4 diesel θα προτιμουσα..Ούτε το τουρμπατο δεν έχει άμεσο ψεκασμό??
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Η δε πλέον άστοχη επιλογή που σου προτάθηκε είναι το lancer, καθώς κέρδος ουδέν!!!!!Και ομως υπαρχει κερδος....για τη Mitsubishi και τον αντιπροσωπο...
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Η δε πλέον άστοχη επιλογή που σου προτάθηκε είναι το lancer, καθώς κέρδος ουδέν!!!!!
Και ομως υπαρχει κερδος....για τη Mitsubishi και τον αντιπροσωπο...
-
Φίλε μου, αν και έχω διαβάσει ελάχιστα από τα σχόλια των φίλων και τα δικά σου πέρα από το βασικό συλλογισμό. Επειδή το αυτοκίνητο θεωρείται δεδομένα ότι είναι η χειρότερη επένδυση, μην οδηγείσαι σε νέες επενδύσεις/αγορές χωρίς το βασικό συλλογισμό.
Για παράδειγμα πολλοί για να εξοικονομήσουν χρήματα, ως προς τη θέρμανση στο σπίτι τους, αλλάζουν τα κουφώματα ή αλλάζουν λέβητα, χωρίς όμως να έχουν φροντίσει να προστατεύσουν το κέλυφος, τοποθώντας κατάλληλοι θερμομόνωση, με αποτέλεσμα η εξοικονόμηση χρημάτων που προκύπτει σε σχέση με την επένδυση, να είναι μηδαμινή σε λογικό ορίζοντα χρόνου, ή και αρνητική.
Ο παραπάνω συλλογισμός αφορά το υγραέριο. ποτέ δε θα έβαζα σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης αξίας από 3.000-4.000 ευρώ υγραέριο και αν δεν έκανα πάνω από 22000-25000 χιλ/έτος, καθώς έχει ωριμάσει αρκετά εκείνο το χρονικό διάστημα που θα αρχίσει να αυξάνεται η τιμή του. Επίσης προφανώς θα καταστραφεί σε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα (από 1000 έως 100.000 χιλ., μπορεί και αρκετά νωρίς εξαρτώμενο από πολλούς παράγοντες που δεν είναι της ώρας) το αυτοκίνητο, θα αυξηθεί η ταλαιπωρία σου στα συνεργία (αυτό είναι δεδομένο) και θα χάσει κάθε περίπτωση μεταπωλητικής αξίας ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο (θα δείτε ότι σε ορίζοντα 1-2 χρόνια, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΥΓΡΑΕΡΙΑ).
Μια λύση είναι να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου, το οποίο όμως έχει μεταπωλητική αξία, όσο ακόμα η OPEL δε βγάζει το νέο INSIGNIA. Αν αναλογιστεί κανείς ότι το μοντέλο βγαίνει από το Νοέμβριο του 2008, αυτό σημαίνει ότι σε 2 χρόνια θα έχει ήδη βγει το νέο μοντέλο, οπότε αυτό που έχεις, αν ποτέ το δώσεις γιατί για κάποιος λόγους δε σου κάνει, πρέπει να το κάνεις μέχρι τότε.
ΑΝ θέλεις να το δώσεις και χρειάζεσαι ένα οικογενειακό για ταξίδια, πιο γρήγορο/δυνατό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, premium, ποιοτικό και από την τράμπα να εξοικονομήσεις και κάποιές αρκετές χιλιάδες ευρώ, τότε για εμένα, όπως σε κάποια σχόλια είδα τι ζητούσες, θα έλεγα: AUDI A3, SPORTBACK AMBITION, Μοντέλο 2008-2009, που πιστεύω ότι αν το ψάξεις από τον Ιανουάριο και μετά (επειδή μόλις έχεις αλλάξει το μοντέλο και μάλιστα είχε προηγηθεί και μικρό FACELIFT ΤΟ 2009) θα το βρεις ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ κοντά στα 8.000 ευρώ με μια μικρή διαπραγμάτευση.
Πλεονεκτήματα:
Χώροι
Τέλη
Οικονομικό στα ταξίδια
Γρήγορο και turbo (χωρίς να έχει εμφανίσει προβλήματα ο TFSI 1400 από το 2008 και μετά)
Αντικειμενικά Μουράτο
Υποκειμενικά όμορφο
ποιοτικό και λειτουργικό εσωτερικό
Διαχρονικό εξωτερικό
Κάλός εξοπλισμός στην έκδοση Ambition
Tο ότι έχεις το Corsaki για την πόλη και δε θα σου καίει εκεί τα μαλλιά του.
Αν όπως γρήγορα ΄διάβασα πιστεύεις ότι το insignia φεύγει στα 13000 τότε Θα εξοικονομήσεις μέχρι και ένα 4000-5000 από την επιλογή.Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά παραθέτω ένα γρήγορο παράδειγμα (απλά για εμφάνιση και κάποια χαρακτηριστικά)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2902463/Αλλιώς πάρε ένα C4 diesel, αν ειδικά δε σε ενδιαφέρει η ποιότητα, η συναρμογή υλικών στο εσωτερικό (συνεργάτης μου το πήρε και μου λέει όλα καλά αλλά το τρίξιμο στα πλαστικά μέσα έχει ήδη αρχίσει από το 6μηνο) και το πόσο αργά πηγαίνει (σε σχέση με αυτό που ανέφερα).
Πάνω από όλα όμως κάνε σκεπτόμενος με τα οικονομικά, τα θέλω και τις ανάγκες σου αυτό σου αρέσει.
Μεταχειρισμενο οικογενειακο μεχρι 13κ