Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 23
    • Best 0
    • Groups 0

    paolinio

    @paolinio

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    23
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    paolinio Unfollow Follow

    Latest posts made by paolinio

    • RE: Audi A3 (2012)

      Διόρθωση:

      1. Για το MINI COOPER ήθελα να πω τη λέξη RETRO και όχι MINIMAL.
      2. Επίσης, δεν εξέτασα οδηγικά τα αυτοκίνητα καθόλου, καθώς χαριτολογώντας 'θα ξημερώναμε'.
      3. Τέλος, για να προλάβω κάποιους 'μικρού κυβισμού καλός turbisios κινητήρας' δε σημαίνει καλή οδική συμπεριφορά και τα σχετικά
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: Audi A3 (2012)

      Παίδες καλησπέρα. Μόλις διάβασα τη συζήτηση. Να επισημάνω ότι ο συλλογισμός μου, αφορά καθαρά την προσωπική μου άποψη, αν και θεωρώ ότι υπάρχουν και αρκετά αντικειμενικά κριτήρια σε αυτόν. Επίσης δίνοντας 22.000-30.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο για εμένα σημαίνει ότι πρέπει να σου αρέσει τόσο εμφανισιακά (εσωτερικό-εσωτερικό), να σε ικανοποιεί μηχανικά (επιδόσεις-οδηγική συμπεριφορά), να εξυπηρετεί τις ανάγκες σου (εργένης ή οικογένεια ή ύπαρξη και άλλου αυτοκινήτου) και τις οικονομικές σου δυνατότητες. Σημαντικός ρόλος παίζει επίσης και το value for money αρκεί βέβαια να σου αρέσει κάτι πραγματικά.

      Ο παρακάτω συλλογισμός αφορά, κυρίως την εμφάνιση των οχημάτων, με δεδομένο πως έχουν ικανοποιητικό χαμηλού κιβισμού, turbisio κινητήρα και ικανοποιητικά για μένα άλογα/επιδόσεις.

      Επειδή βρίσκομαι από το καλοκαίρι στη σκέψη αλλαγής αυτικινήτου και προσανατολίζομαι στην αγορα μικρομεσσαίου Premium όπως λένε κάποιοι αυτοκινήτου, περίμενα με ανυπομονησία, τόσο το νέο GOLF (δε το θεωρώ premium αλλά για μένα είναι η επιλογή μετά από αυτά) όσο και το Α3, που οι προκάτοχοί τους (εμένα προσωπικά πάντα), για την εποχή που βγήκαν και με βάση τους τότε κινητήρες τους (1.4TSI GOLF VI 2009 και 1.4TFSI A3 2007) αποτελούσαν όνειρο. Θυμάμαι πως ένιωσα όταν μπήκα στο μαύρο Α3 3d Ambition το 2008 1.4TFSI του αδερφού του πατέρα μου, που με έκανε να πω τη λέξη 'Αυτό Θέλω' και έμοιζε στα μάτια μου έτη φωτός από τον ανταγωνισμό. Επίσης, αν και ψιλοέκραζα λόγο εξωτερικού το Golf , όταν μπήκα στο VI Highline 1.4 σε ένα συνάδελφό μου, υπήρξε η μεγαλύτερη αλλαγή συναισθημάτων που έχω νιώσει για ένα αυτοκίνητο και εντυπωσιάστηκα (κυρίως από το εσωτερικό του), σε σημείο που είπα ότι αυτός πιθανόν να είναι ο επιλαχών αν έρθει η ώρα να αλλάξω αμάξι.

      Το Golf VII, ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευση, καθότι έχει διαφορά το ότι προσπαθώ να κρατήσω αναλοίωτο ένα αυτοκίνητο με το πέρασμα των χρόνων, με την έλλειψη δημιουργικής φαντασίας σε μια εποχή που οι ανταγωνιστές ομορφύνανε και φτάσαν ή και ξεπεράσαν τους επαναστατικούς Turbo κινητήρες του ομίλου WV. Το μόνο θετικό η χαμηλή του τιμή σε σχέση με τον προκάτοχό του και μάλιστα με extra εξοπλισμό. Σε λίγο οι Γερμανοί δε θα παίρνουν μόνο τα μεταχειρισμένα από Ελλάδα αλλά θα ψωνίζουν και τα καινούργια.

      Περνώντας στο Α3, αν και ομολογουμένως δεν είναι τόσο απογοητευτικό όσο το golf, η αίσθηση που μου αφήνει είναι γλυκόπικρη με φανερή διάθεση απογοήτευσης. Εν έτος σχεδόν 2013, μπαίνοντας στο Α3, δε μου θύμισε σε τίποτα την αίσθηση που μου είχε αφήσει η προηγούμενη είσοδός μου στο Α3 2008 (που μάλιστα έβγαινε από το 2003 ίδιο με εξαίρεση τον κινητήρα και το τιμόνι). Ο χαρακτηρισμός 'minimal' για το εσωτερικό του είναι μάλλον δικαιολογία και όχι η πραγματικότητα. 'Minimal' είναι το εσωτερικό του MINI COOPER και είναι άλλης λογικής και νοοτροπίας από Α3. Επίσης αν αναλογιστεί κανείς πως το Α3 είχε τις εξής χρονολογίες παραγωγής:

      1. 1996-2003
        2)2003-2012
        2012-Σήμερα

      Σημαίνει ότι αυτό το μοντέλο θα μας συντροφεύει πιθανότατα μέχρι το 2020 (εκτός αν σταματήσει να πουλά σε κάποια φάση και παραβούν τον κανόνα τους και βγάλουν κάτι νωρίτερα). Η παρεμβολή ενός μικρoύ facelift, δε θα αλλάξει κάτι. Το εσωτερικό του Α3, αν και μπορεί όντως να έχει την καλύτερη συναρμογή και τα καλύτερα υλικά, δε θα είναι εκείνο που θα κάνει το μοντέλο να δείχνει ωραίο σε 3-4 χρόνια (στα ΄μάτια μου ακόμα και σήμερα είναι απογοητευτικό για το Α3) και ειδικά το σχεδόν άδειο ταμπλό από το τιμόνι του οδηγού και δεξιά όπως το κοιτάς, κάνουν ήδη και θα κάνουν και περισσσότερο στο άμεσο μέλλον το αμάξι πιο φτωχό και θα παλιώσει σχετικά γρήγορα και η ονομασία 'minimal' θα αντικατασταθεί από τη λέξη 'φτωχό', στον τομέα που τα απερχόμενα Α3, ήταν έτη φωτός μπροστά από τον ανταγωνισμό.

      Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον συμμετέχοντα στη Θεματική συζήτηση Κάβουρα που λέει:

      ΥΓ: Εγκυκλοπαιδικά και ίσως να μην νοιάζει κανέναν αλλά εγώ θα το πω ( 😞 εγώ αν άλλαζα το Α3 8Ρ, δεν θα έπαιρνε το Α3 πάλι. Δεν μου προκαλεί τη διάθεση να το αποκτήσω, παρότι αυτό που βλέπω, καταλαβαίνω ότι μου αρέσει. Όχι όμως τόσο που θα θέλω να το αγοράσω.

      Την BMW 1 δε θα την πολυσχολιάσω καθώς το μοντέλο του 2011 βελτίωσε αρκετά τον κινητήρα που έπασχε το μοντέλο, εξωτερικά σχεδόν μια από τα ίδια, είτε σε αρέσει ως αυτοκίνητο, είτε το θεωρείς ότι πιο άσχημο. Εσωτερικά μια μικρή λογική για την εποχή αναβάθμιση, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.

      Τo Volvo μου είναι αδιάφορο και δε μου αρέσει ενώ η Julietta είναι αντικειμενικά όμορφη (όχι υποκειμενικά όμως) και δεν είναι της λογικής μου, οπότε δε θα τα σχολιάσω.

      Αντίθετα, η νέα Mercedes, εμφανισιακά, τόσο εξωτερικά, όσο κυρίως εσωτερικά, τη θεωρώ το αυτοκίνητο της δεκαετίας, με το πείραμα να πετυχαίνει και για κάποιον που διαθέτει τα (αρκετά) παραπάνω χρήματα να την πάρει με τα μπιμπελό και τις επενδύσεις που πρέπει. Βέβαια το αστέρι δεν ταιριάζει ούτε στην ηλικία μου (33 ετών), ούτε στη χρήση που θα το κάνω (70% κίνηση στην πόλη), ούτε στις επισκέψεις στους πελάτες μου (δεν μπορεί να πηγαίνω με Mercedes σε πελάτη να του ζητήσω ή να του κάνω δουλειά για ένα ενεργειακό πιστοποιητικό πχ των 200 ευρώ ή για μια άδεια των 400 ευρώ), αλλά και ούτε και σχεδόν στα 30.000 ευρώ που θα έκανε η έκδοση που θα έπερνα αν την έβαζα πραγματικά στο μάτι.

      Έτσι, αν και είμαι πολύ καλά οικονομικά, προσωπικά και οικογενειακά, λόγω εποχής και νοοτροπίας και επειδή θεωρώ ότι η τακτική μάλλον πρέπει να είναι αμυντική, αποφάσισα συνειδητά την αγορά μεταχειρισμένου Α3 ambition 1.4 2008-2011 ή εναλλακτικά GOLF VI HIGHLINE 2009-2011 μέσα στο 2013 (και εννοώ μόνο από ιδιώτη), με κόστος όπως υπολογίζω 7.500-11.000 ευρώ, ανάλογα με μοντέλο, έτος κτήσης και χιλιόμετρα (δηλαδή 40%-45% του αντίστοιχου καινούργιου). Θα είναι ότι πρέπει (με το δικό μου σκεπτικό και δεδομένα) για μια μεταβατική κατάσταση 3ετίας-6ετίας (βλέπουμε σε αυτό), μέχρι να δω πως θα πάει η δουλειά, η κατάσταση στη χώρα και μέχρι τότε θα βγουν και οι αντικαταστάτες των μοντέλων που πρόσφατα δε με ικανοποίησαν για τα χρήματα που κοστίζουν και βλέπουμε. Πιστεύω ότι μέσα στο 2013 η κυκλοφορία των νέων μοντέλων θα σκοτώσει αρκετά τα προηγούμενα αν και έχουν βγει ήδη κάποια σε καλές τιμές (ειδικά Α3).

      Παύλος,

      WV Polo 1.4 16V (2001)................Είναι το προσωπικό μου αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσω
      WV Tiguan 1.4 TSI (2010).............Είναι το αυτοκίνητο του πατέρα μου που παίρνω σε ταξίδια ή όταν το θελήσω καθώς έχει άλλα 2 (TOYOTA COROLLA 1.3 1998, FORD MONDEO 1.8 2005).

      Υ.Γ.: Το σχόλιο για την εμφάνιση του νέου Α3, είναι καθαρά προσωπικό καθώς γνωρίζω ότι ο καθένας κρίνει διαφορετικά τα αυτοκίνητα και έχει διαφορετικό γούστο (αυτό είναι και το ωραίο). Το κρίνω με βάση την εποχή που βγήκε και τον ανταγωνισμό και ιδίως με βάση το ειδικό βάρος του προκατόχου του για την εποχή που είχε βγει αυτό. Καλή συνέχεια παιδιά!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI

      Πάντως βλέπω τις τιμές του GOLF VII και είναι εκπληκτικές, δεδομένου του εξοπλισμού. Είναι ακόμα πιο FULL ΕΧΤΡΑ, από το προηγούμενο, 100 κιλά πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο μεγάλοι χώροι. Ενδεικτικά το 1.6 TDI στην έκδοση generation κάνει με απόσυρση 19.300 όταν το απερχόμενο έκανε 21.000 και μάλιστα χωρίς τα περισσότερα από τα καινούργια αξεσουαρ (μεγάλες οθόνες αφής κτλ).

      Κρίμα που για έτος 2012, βγήκε έτσι εμφανισιακά..και εννοώ και μέσα και έξω..κατά τα άλλα..επιδόσεις-κατανάλωση-εξοπλισμός-τιμή είναι SUPER...Το ίδιο και το νέο Α3...που προσωπικά με απογοήτευσε, ειδικά το κεντρικό σημείο της κονσόλας στο εσωτερικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI

      JIM A3 σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI

      JIm A3, σε ευχαριστώ για το post και τη φωτό...

      Όπως είπα το Α3, ήταν το πωθημένο μου και συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες..μετά GOLF και μετά ΒMW1.
      Το μαύρο μουντό δε με προβληματίζει...απεναντίας μου αρέσει και θέλω και τα καθίσματα σκούρα...όπως
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2955589/ ή το πολύ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2663334/

      Ωραίο το αυτοκίνητό σου, ενώ η μεγάλη οθόνη είναι καλή. Δυστυχώς σχεδόν όλα τα μεταχειρισμενα έχουν το εργοστασιακό CD με τη μικρή οθόνη. Μόνο το τιμόνι έχει παλιώσει σαν στυλ...Κατά τα άλλα είναι ωραίο. Θέλω αν μπορείς να μου απαντήσεις στα παρακάτω ως κάτοχος:

      1. Έχει ιμάντα ή καδένα το 1.4 tfsi (2007-2009) και 1.4 TFSI (2009-2012)?
      2. Στα πόσα αλλάζεις συνήθως τουρμπίνα και κόστος (100.000 χιλιόμετρα?)
      3. Γνωρίζεις τι ακριβώς άλλαξε στο facelift του 2009, πέρα από τη μάσκα, τα φώτα, to start-stop και λίγο το τιμόνι (με τα τηλεχειριστήρια και το INOX)?
      4. Τέλος αν γνωρίζεις πόσο περίπου έχει ένα με μεγαλύτερη οθόνη από την εργοστασιακή NAVIGATOR-radiocidi για το συγκεκριμένο μοντέλο της AUDI?

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI

      Γνώμη κατόχου ΙΧ από τα 3 αυτά μοντέλα παιδιά?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: Μεταχειρισμενο οικογενειακο μεχρι 13κ

      Φίλε μου, αν και έχω διαβάσει ελάχιστα από τα σχόλια των φίλων και τα δικά σου πέρα από το βασικό συλλογισμό. Επειδή το αυτοκίνητο θεωρείται δεδομένα ότι είναι η χειρότερη επένδυση, μην οδηγείσαι σε νέες επενδύσεις/αγορές χωρίς το βασικό συλλογισμό.

      Για παράδειγμα πολλοί για να εξοικονομήσουν χρήματα, ως προς τη θέρμανση στο σπίτι τους, αλλάζουν τα κουφώματα ή αλλάζουν λέβητα, χωρίς όμως να έχουν φροντίσει να προστατεύσουν το κέλυφος, τοποθώντας κατάλληλοι θερμομόνωση, με αποτέλεσμα η εξοικονόμηση χρημάτων που προκύπτει σε σχέση με την επένδυση, να είναι μηδαμινή σε λογικό ορίζοντα χρόνου, ή και αρνητική.

      Ο παραπάνω συλλογισμός αφορά το υγραέριο. ποτέ δε θα έβαζα σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης αξίας από 3.000-4.000 ευρώ υγραέριο και αν δεν έκανα πάνω από 22000-25000 χιλ/έτος, καθώς έχει ωριμάσει αρκετά εκείνο το χρονικό διάστημα που θα αρχίσει να αυξάνεται η τιμή του. Επίσης προφανώς θα καταστραφεί σε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα (από 1000 έως 100.000 χιλ., μπορεί και αρκετά νωρίς εξαρτώμενο από πολλούς παράγοντες που δεν είναι της ώρας) το αυτοκίνητο, θα αυξηθεί η ταλαιπωρία σου στα συνεργία (αυτό είναι δεδομένο) και θα χάσει κάθε περίπτωση μεταπωλητικής αξίας ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο (θα δείτε ότι σε ορίζοντα 1-2 χρόνια, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΥΓΡΑΕΡΙΑ).

      Μια λύση είναι να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου, το οποίο όμως έχει μεταπωλητική αξία, όσο ακόμα η OPEL δε βγάζει το νέο INSIGNIA. Αν αναλογιστεί κανείς ότι το μοντέλο βγαίνει από το Νοέμβριο του 2008, αυτό σημαίνει ότι σε 2 χρόνια θα έχει ήδη βγει το νέο μοντέλο, οπότε αυτό που έχεις, αν ποτέ το δώσεις γιατί για κάποιος λόγους δε σου κάνει, πρέπει να το κάνεις μέχρι τότε.

      ΑΝ θέλεις να το δώσεις και χρειάζεσαι ένα οικογενειακό για ταξίδια, πιο γρήγορο/δυνατό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, premium, ποιοτικό και από την τράμπα να εξοικονομήσεις και κάποιές αρκετές χιλιάδες ευρώ, τότε για εμένα, όπως σε κάποια σχόλια είδα τι ζητούσες, θα έλεγα: AUDI A3, SPORTBACK AMBITION, Μοντέλο 2008-2009, που πιστεύω ότι αν το ψάξεις από τον Ιανουάριο και μετά (επειδή μόλις έχεις αλλάξει το μοντέλο και μάλιστα είχε προηγηθεί και μικρό FACELIFT ΤΟ 2009) θα το βρεις ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ κοντά στα 8.000 ευρώ με μια μικρή διαπραγμάτευση.
      Πλεονεκτήματα:
      Χώροι
      Τέλη
      Οικονομικό στα ταξίδια
      Γρήγορο και turbo (χωρίς να έχει εμφανίσει προβλήματα ο TFSI 1400 από το 2008 και μετά)
      Αντικειμενικά Μουράτο
      Υποκειμενικά όμορφο
      ποιοτικό και λειτουργικό εσωτερικό
      Διαχρονικό εξωτερικό
      Κάλός εξοπλισμός στην έκδοση Ambition
      Tο ότι έχεις το Corsaki για την πόλη και δε θα σου καίει εκεί τα μαλλιά του.
      Αν όπως γρήγορα ΄διάβασα πιστεύεις ότι το insignia φεύγει στα 13000 τότε Θα εξοικονομήσεις μέχρι και ένα 4000-5000 από την επιλογή.

      Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά παραθέτω ένα γρήγορο παράδειγμα (απλά για εμφάνιση και κάποια χαρακτηριστικά)
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2902463/

      Αλλιώς πάρε ένα C4 diesel, αν ειδικά δε σε ενδιαφέρει η ποιότητα, η συναρμογή υλικών στο εσωτερικό (συνεργάτης μου το πήρε και μου λέει όλα καλά αλλά το τρίξιμο στα πλαστικά μέσα έχει ήδη αρχίσει από το 6μηνο) και το πόσο αργά πηγαίνει (σε σχέση με αυτό που ανέφερα).

      Πάνω από όλα όμως κάνε σκεπτόμενος με τα οικονομικά, τα θέλω και τις ανάγκες σου αυτό σου αρέσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: Μεταχειρισμενο οικογενειακο μεχρι 13κ

      Φίλε μου, αν και έχω διαβάσει ελάχιστα από τα σχόλια των φίλων και τα δικά σου πέρα από το βασικό συλλογισμό. Επειδή το αυτοκίνητο θεωρείται δεδομένα ότι είναι η χειρότερη επένδυση, μην οδηγείσαι σε νέες επενδύσεις/αγορές χωρίς το βασικό συλλογισμό.

      Για παράδειγμα πολλοί για να εξοικονομήσουν χρήματα, ως προς τη θέρμανση στο σπίτι τους, αλλάζουν τα κουφώματα ή αλλάζουν λέβητα, χωρίς όμως να έχουν φροντίσει να προστατεύσουν το κέλυφος, τοποθώντας κατάλληλοι θερμομόνωση, με αποτέλεσμα η εξοικονόμηση χρημάτων που προκύπτει σε σχέση με την επένδυση, να είναι μηδαμινή σε λογικό ορίζοντα χρόνου, ή και αρνητική.

      Ο παραπάνω συλλογισμός αφορά το υγραέριο. ποτέ δε θα έβαζα σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης αξίας από 3.000-4.000 ευρώ υγραέριο και αν δεν έκανα πάνω από 22000-25000 χιλ/έτος, καθώς έχει ωριμάσει αρκετά εκείνο το χρονικό διάστημα που θα αρχίσει να αυξάνεται η τιμή του. Επίσης προφανώς θα καταστραφεί σε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα (από 1000 έως 100.000 χιλ., μπορεί και αρκετά νωρίς εξαρτώμενο από πολλούς παράγοντες που δεν είναι της ώρας) το αυτοκίνητο, θα αυξηθεί η ταλαιπωρία σου στα συνεργία (αυτό είναι δεδομένο) και θα χάσει κάθε περίπτωση μεταπωλητικής αξίας ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο (θα δείτε ότι σε ορίζοντα 1-2 χρόνια, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΥΓΡΑΕΡΙΑ).

      Μια λύση είναι να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου, το οποίο όμως έχει μεταπωλητική αξία, όσο ακόμα η OPEL δε βγάζει το νέο INSIGNIA. Αν αναλογιστεί κανείς ότι το μοντέλο βγαίνει από το Νοέμβριο του 2008, αυτό σημαίνει ότι σε 2 χρόνια θα έχει ήδη βγει το νέο μοντέλο, οπότε αυτό που έχεις, αν ποτέ το δώσεις γιατί για κάποιος λόγους δε σου κάνει, πρέπει να το κάνεις μέχρι τότε.

      ΑΝ θέλεις να το δώσεις και χρειάζεσαι ένα οικογενειακό για ταξίδια, πιο γρήγορο/δυνατό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, premium, ποιοτικό και από την τράμπα να εξοικονομήσεις και κάποιές αρκετές χιλιάδες ευρώ, τότε για εμένα, όπως σε κάποια σχόλια είδα τι ζητούσες, θα έλεγα: AUDI A3, SPORTBACK AMBITION, Μοντέλο 2008-2009, που πιστεύω ότι αν το ψάξεις από τον Ιανουάριο και μετά (επειδή μόλις έχεις αλλάξει το μοντέλο και μάλιστα είχε προηγηθεί και μικρό FACELIFT ΤΟ 2009) θα το βρεις ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ κοντά στα 8.000 ευρώ με μια μικρή διαπραγμάτευση.
      Πλεονεκτήματα:
      Χώροι
      Τέλη
      Οικονομικό στα ταξίδια
      Γρήγορο και turbo (χωρίς να έχει εμφανίσει προβλήματα ο TFSI 1400 από το 2008 και μετά)
      Αντικειμενικά Μουράτο
      Υποκειμενικά όμορφο
      ποιοτικό και λειτουργικό εσωτερικό
      Διαχρονικό εξωτερικό
      Κάλός εξοπλισμός στην έκδοση Ambition
      Tο ότι έχεις το Corsaki για την πόλη και δε θα σου καίει εκεί τα μαλλιά του.
      Αν όπως γρήγορα ΄διάβασα πιστεύεις ότι το insignia φεύγει στα 13000 τότε Θα εξοικονομήσεις μέχρι και ένα 4000-5000 από την επιλογή.

      Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά παραθέτω ένα γρήγορο παράδειγμα (απλά για εμφάνιση και κάποια χαρακτηριστικά)
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2902463/

      Αλλιώς πάρε ένα C4 diesel, αν ειδικά δε σε ενδιαφέρει η ποιότητα, η συναρμογή υλικών στο εσωτερικό (συνεργάτης μου το πήρε και μου λέει όλα καλά αλλά το τρίξιμο στα πλαστικά μέσα έχει ήδη αρχίσει από το 6μηνο) και το πόσο αργά πηγαίνει (σε σχέση με αυτό που ανέφερα).

      Πάνω από όλα όμως κάνε σκεπτόμενος με τα οικονομικά, τα θέλω και τις ανάγκες σου αυτό σου αρέσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

      Παιδιά,

      Με τεράστια διαφορά:

      Μουσταρδί NISSAN DATSUN 120Y του 1973
      845.000 χιλιόμετρα
      εώς το 2005 το βασικό αυτοκίνητο του πατέρα μου.
      φορές σε 40 χρόνια που έμεινε στο δρόμο στην ιστορία του: 1 φορά από βενζίνη κατά την απεργία του κλάδου το 2008.
      Για 10 χρόνια θέλει 1 μπαταρία.
      Από το 1985-2012 χρησιμοποιείται 5 μήνες το χρόνο στα χωράφια, με κουβαλήματα με τρέιλορ, δρόμους που δεν πάει με τίποτα SUV πόλης.

      Φυσικά έχει σκουριάσει σε πολλά σημεία και είναι βαρκούλα και στενάχωρο.

      Αλλά σαν μηχανή, αξιοπιστία κτλ....ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΤΕ...Είναι απίστευτο το πως φτιάξανε τότε οι κιτρινιάρηδες αυτο το αυτοκίνητο που δε χάλασε ποτέ. Ο πατέρας μου το Λατρεύει ακόμα όσο τίποτα και αν και έχει αγοράσει από το 2005, Tiguan και MONDEO, τα περισσότερα βράδια πηγαίνει στο καφενείο ακόμα με αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI

      @iROC
      GOLF μόνο HIGHLINE και μάλιστα με την extra μεγάλη οθόνη αφής μόνο. Στα λεφτά, για τη διαφορά τους είμαι οκ. Επίσης το κάθισμα αλκανταρα είναι το μόνο στο εσωτερικό που με χαλάει λίγο καθώς θα προτιμούσα, αυτό που σου επισυνάπτω εδώ:
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2905266/
      Επίσης, φανταζόμουν ότι το ESP (που εννοείται ότι θα έχει αν είναι το GOLF), το θεωρούσα δεδομένο στη HIGHLINE, οπότε θα έχω υπόψιν μου το σχόλιό σου. Σε 1400 TSI και TFSI, δεν έχω ακούσει πολλά προβλήματα. Και εμάς το TIGUAN 1.4 TSI 4 χρόνια μας έχει βγει SUPER. Παρόλα αυτά ο 1200 TSI σε GOLF και Polo του 2011 , έχει ταλαιπωρήσει 2 καλούς γνωστούς μου (σβησίματα μηχανής στα φανάρια, λάδια από τώρα κτλ) και απλά το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      paolinio
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr