-
Re: bmw 116i m sport vs audi a3 ambition
Δημοσίευσηαπό onyx ! » 23/10/09 10:48
Arkady έγραψε:Σύμφωνοι, αλλά εφόσον υπάρχει καλύτερη πρόταση που προσφέρει και χώρους (δηλ το Α3) γιατί να συμβιβαστεί κανείς?
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και τα δύο καλά, πολύ καλά.
Οι χώροι που για σένα (και για μένα) μπορεί να κάνουν τη διαφορά προφανώς απασχολούν λιγότερο όλους όσους αγοράζουν κουπέ ή διθέσια αυτοκίνητα. Είναι σαν να λες ότι το Α3 είναι καλύτερο από το ΤΤ γιατί έχει χώρους... ναι είναι καλύτερο κι από την Murcielago στον τομέα αυτό...
Πράγμα που δείχνει ότι η 'καλύτερη' πρόταση είναι κάτι διαφορετικό για τον καθένα, αλλιώς μόνο ένα μοντέλο θα έβγαινε, το καλύτερο! Αν για αυτόν τα έξτρα είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα τότε τι του λέμε για χώρους και ροπές του Α3 και ζυγισμένες συμπεριφορές και τιμόνια της 116 κλπ...Αυτά τα περί μεταπώλησης του Α3 θα τα ξανασυζητήσουμε σε πολύ λίγα χρόνια όταν κάποιοι θα έχουν το ίδιο δίλημμα σε μεταχειρισμένα. Να πάρω τους χώρους κλπ του Α3 που όμως είναι τούρμπο που μπορεί να θέλει άλλαγμα σύντομα άρα επιπλέον μεγάλο έξοδο ή να προτιμήσω την 116 που υστερεί σε χώρους αλλά είναι ατμοσφαιρική οπότε δεν θα έχει τέτοιο θέμα....;;
Το Golf ακούγεται καλή περίπτωση, πιο πολλή δύναμη και χώροι και, σημαντικό, φρέσκο μοντέλο ενώ τα άλλα παλιώνουν.
Κι εγώ είμαι θετικός για ξένον, να τα βάλεις, εργοστασιακά, σε ό,τι κι αν πάρεις.
BMW E39 520i steptronic Εικόνα -
Για δες, μερικά πράματα πάντα ισχύουν!
Η κατανάλωση 13,7 δε ξέρεις τι σημαίνει. Πιθανόν να μην πολυκινεί το αυτοκίνητο και το βάζει μπρος για 10 λεπτά κάθε βδομάδα.
Προσωπικά το 5θυρο Α3 το βρίσκω πολύ πιο χαριτωμένο και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Αν θέλεις σπορ πάρε ΤΤ ή σιρόκο, το 3θυρο Α3 αποκτά σπορτίφ συνειρμούς μόνο χάρη στις καλές του εκδόσεις S3.Η BMW μπορεί να μην έχει τις ροπές αλλά ίσως έχει κατάλληλο κιβώτιο, πιο κοντό, για να το καλύπτει και δεν είναι αργή και όπως λένε πάρα πολλοί είναι πολύ ευχάριστη και ευέλικτη. Είναι πολύ γραμμική αλλά δεν έχει φυσικά το φούσκωμα του τούρμπο. Βέβαια ισχύει πάντα ότι σημασία έχει να σου αρέσει εσένα και να σου ταιριάζει. Αν σου αρέσει η τουρμποσύνη(!) και δεν είναι στο στύλ σου να πατάς βαθιά το γκάζι ίσως καλύτερα να πας για τούρμπο. Από την άλλη η BMW αν δεν ανεβάσεις στροφές δεν θα καίει ενώ τα τούρμπο καίει και με χαμηλές στροφές αν το παρατουρπίζεις. Καθώς όμως δεν πολυνοιάζεσαι για το τιμόνι κλπ και δεν σου αρέσει η θέση, το περιβάλλον, το τράβηγμα χαμηλά και η τιμή δεν ξέρω γιατί πρέπει να συνεχίζεις να τη σκέφτεσαι.... (και στα λέω αυτά ενώ είμαι BMWδάκιας)
Μάλλον το εσωτερικό του Golf βλέπω να σε κερδίζει περισσότερο.... αλλά το εξωτερικό υστερεί λιγάκι...
-
συνολικα , πολυ ανωτερο σαν αυτοκινητο η 116 (μιλαω παντα για την facelift, γιατι αυτη ειναι η σωστη 116).
το Α3 ειναι μακραν η μεγαλυτερη μπουρδα που μπορει καποιος να αγορασει απο την στιγμη που υπαρχει το golf 6.
κοστος συντηρησης; μαλλον η πιο φθηνη ειναι η 116.
καταναλωση; στα ιδια θα ελεγα και στα 3
ειανι δωρον αδωρον να κοιτας αυτη τη στιγμη για τιμες απο την στιγμη που σκεφτεσαι να αγοασεις αυτοκινητο μετα απο μηνες.
οταν ερθει η στιγμη, τοτε ναι!!!
προσωπικα θα ημουν μεταξυ ενος golf 6 1.4 tsi ( στο οποιο θα αλλαζα τα φρενα με αυτα απο το 160) , ΜΟΝΟ εκδοση HIGHLINE και στην 116 (facelift εννοειται και ΑΦΟΥ την εχεις τσεκαρει οτι φοραει τους καινουργιους κωδικους απο πολλαπλασιαστες).
μαλλον την 116 θα αγοραζα παντως. -
ΤΤ ήταν το αγαπημένο μου αμάξι, αλλά άνηκε σε άλλη νοοτροπία μου και εποχή, εν έτη 2000-2006, αν τότε μπορούσα θα το έπερνα, τώρα με τίποτα..πέρασα σε άλλη φάση.
Το Scirocco μετά πολή σκέψη το έβγαλα από τη λίστα (και δεν ξαναμπαίνει), ενώ αντίθετα η 116 δεν ήταν αρχικά στη λίστα μου αλλά έχει προστεθεί.
Το Α3, ήταν το μόνο που αποτελούσε πωθημένο μου και μου αρέσει ακομα, αλλά έχει κάποια θεματάκια. Sline έκδοση δε μου λέει πολύ πιο πολλά από ότι η 3d ambition, η οποία τα μάτια μου τα αφήνει ικανοποιημένα, οπότε είμαι ΟΚ.
Το γκάζι δεν το πατάω βαθιά, παρά μόνο όταν το θέλω και το αυτοκίνητο δεν πάει. Η αλήθεια είναι ότι το turbo του Tiguan που οδηγώ με έχει ξετρελάνει, και μου προσφέρει την αίσθηση που θέλω ειδικά στις ταχύτητες 0-120 που είναι και περισσότερο από το 90% του χρόνου οδήγησής μου.
Τη στιγμή αυτή είμαι καλά οικονομικά και θα άντεχα άνετα και τα καινούργια μοντέλα τους. Παρόλα αυτά λόγω νοοτροπίας δε θα το έκανα, αφού τα αυτοκίνητα τα θεωρώ τη χειρότερη επένδυση και επιπλέον τα νέα μοντέλα τους δε μου λένε τίποτα (για τη διαφορά χρημάτων τους) σε σχέση με τα αμέσως παλαιότερα. Παρόλα αυτά, εχω ως ανώτατο όριο μικτής κατανάλωσης τα 9,5-10l/100 KM. Παρα πάνω δε θα άξιζε κανένα από αυτά στη σημερινή εποχή με συντηριτική οδήγηση.
Την BMW 1, τη σκέφτομαι ακόμα για τους εξής λόγους:
Σαν 5θυρο μου αρέσει εξωτερικά περισσότερο από όλα και δε θα χρειαστεί τα επόμενα 3-4 χρόνια να την πουλήσω, αν απαιτηθεί να πάρει και ρόλο οικογενειακού αυτοκινήτου. Επίσης τα μειονεκτήματα των πίσω καθισμάτων δεν υπάρχουν στην περίπτωσή μου καθώς τουλάχιστον την επόμενη 10ετία δε θα κάτσουν πίσω πάνω από 2 άτομα με μέσω ύψος από 0.80-1.40m.
Επίσης, έχει star-stop (μέσα στην πόλη που κινούμαι αρκετά με περιορίζει την κατανάλωση), θεωρώ ότι είναι το πιο οικονομικό στη βενζίνη χωρίς να έχω πλήρη άποψη, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πληθώρα μεταχειρισμένων στην έκδοση και την τιμή που θέλω, ενώ ο ατμοσφαιρικός κινητήρας κάνει πιο ασφαλή την επιλογή μου, έχει φοβερή αίσθηση το τιμόνι (και δε μιλάω οδηγικά καθώς δε το έχω εγώ οδηγήσει) αλλά στην αφή και αίσθηση και είναι πολύ σημαντικό καθώς το τιμόνι είναι το μόνο πράγμα σε ένα αυτοκίνητο που ποιάνεις τόσες χιλιάδες ώρες, όσες ακριβώς χιλιάδες ώρες οδηγείς το αυτοκίνητο.
Τέλος και σημαντικότερο, έχει δυστυχώς εκείνο το πουλ μουρ σε αυτή την κατηγορία που σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει αλλού.
Είδομεν!!! -
έχοντας οδηγήσει α3 για αρκετά χιλιόμετρα και οντάς κάτοχος γκολφ 6... μεταξύ των 2 επιλέγω γκολφ! δεν έχει τπτ να ζηλέψει....@ποπολαρε τα φρένα δεν έχουν θέμα μάλλον τα λάστιχα θα έλεγα να βάλει τπτ τις προκοπής! τα εργοστασιακά φρενα μια χαρά επαρκούν εκτός και αν είναι κάφρος... οπού εκεί κανένα φρένο δεν αντέχει!...το αν θα πάρει highline είναι ανάλογα τα οικονομικά πιστεύω χωρίς ουσιώδεις διαφορές!αν έχει λεκέ το αλκανταρα η' φθορά ξέρει κανείς ποσό κάνει!? να το αλλάξει!? νομίζω οτι εκεί με τo tredline k comfortline που έχουν απλα καθίσματα τσιμπάς σαλονάκι απο gti και είσαι άρχοντας γτ εκει διαφέρουν....να κοιτάξει αν παει για γκολφ να πάρει κάποιο με esp καθώς τα πρώτα δεν είχαν στάνταρ (my2009 my2010) και να έχει εγγύηση ακόμα για κάποιο χρονικό διάστημα έστω μεσώ επέκτασης...οσο για την καραμέλα που λενε για το τούρμπο έχω να πω ότι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!....ΕΞΑΛΟΥ ΠΟΤΕ κανένα αμάξι δεν είναι 100% αξιόπιστο. Όλα τα αμάξια μα όλα είτε είναι made in japan χωλαίνουν κάπου! καποιο ειναι το αδυναμο σημειο τους...εγω δεν το κρυβω οτι το αδυναμο σημειο του α3 και του γκολφ είναι η μετάδοση...ΓΙΑ ΤΙΝ bmw δεν ξέρω..ας απαντήσουν κάτοχοι!
επισης άλλο 1400cc και άλλο 1600 ... ιδίως για την καταναλωση
-
@popol@ros
Για την BMW1 φυσικά και ψάχνω το facelift που είπες. Τι παίζει με τους κωδικούς πολλαπλασιαστών που ανέφερες?
Επίσης GOLF μόνο HIGHLINE και μάλιστα με την extra μεγάλη οθόνη αφής. Φρένα, δεν είμαι τόσο κάφρος όσο ειπώθηκε, να θέλω κάτι extreme.
Τέλος, δεν πιστεύω ότι είναι δώρον άδωρον να ζυγίζεις από τώρα το αυτοκίονητο που θέλεις να πάρεις μετά από 5-6 μήνες, καθώς θα είναι μεταχειρισμένο, θέλω να μάθω όσο πιο πολλά μπορώ από τα αυτοκίνητα αυτά από πριν, ώστε όταν αρχίσω να τα βλέπω, να μην ταλαιπωρήσω ούτε αυτούς που τα έχουνε και τα πουλάνε, ούτε να ψάχνομαι τότε για το παραμικρό. Επίσης θα είμαι αρκετά πιο κατασταλαγμένος, ενώ στα συγκεκριμένα τρία μοντέλα η τιμή τους θα είναι τουλάχιστον 1-2 χιλιάρικα κάτω και θα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη προσφορά για τους λόγους που προανέφερα.
Αν δεις το μήνυμα ενημέρωσέ με λίγο για το σχόλιό σου με τους πολλαπλασιαστές της BMW. -
@iROC
GOLF μόνο HIGHLINE και μάλιστα με την extra μεγάλη οθόνη αφής μόνο. Στα λεφτά, για τη διαφορά τους είμαι οκ. Επίσης το κάθισμα αλκανταρα είναι το μόνο στο εσωτερικό που με χαλάει λίγο καθώς θα προτιμούσα, αυτό που σου επισυνάπτω εδώ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2905266/
Επίσης, φανταζόμουν ότι το ESP (που εννοείται ότι θα έχει αν είναι το GOLF), το θεωρούσα δεδομένο στη HIGHLINE, οπότε θα έχω υπόψιν μου το σχόλιό σου. Σε 1400 TSI και TFSI, δεν έχω ακούσει πολλά προβλήματα. Και εμάς το TIGUAN 1.4 TSI 4 χρόνια μας έχει βγει SUPER. Παρόλα αυτά ο 1200 TSI σε GOLF και Polo του 2011 , έχει ταλαιπωρήσει 2 καλούς γνωστούς μου (σβησίματα μηχανής στα φανάρια, λάδια από τώρα κτλ) και απλά το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου. -
τα αρχικά γκολφ δεν είχαν εσπ το έβαζες ως εξτρα... θυμάμαι χαρακτηριστικά σε ένα event στο παλιό αεροδρόμιο ελληνικού πριν την επίσημη διάθεση του 6αριου ότι είχα κάνει τεστ ντραιβ 122αρι highline 6αρι με asr μονό και όχι esp... εγώ περίμενα 6 μήνες για ειδική παραγγελιά στο δικό μου που το έβαλα ως εξτρά(βεβαία είναι κ τρεντλαινε..) καλά θα κανείς να το έχει! αξίζει!...αν θυμάμαι καλά έγινε απο τα μοντέλα του 2010 στάνταρ .. γενικά το μοτέρ αυτό με 122 η 125 αλόγα που εχει το αουντι είναι απ τα πιο αξιόπιστα. Αλλού υστερούν αυτά τα αμαξια..θα σου πρωτινά αν καταλήξεις σε αυτά να κανείς ελέγχο αν παίρνει σωστά όλες τις ταχύτητες + όπισθεν .
ο 1,2 τσι είχε θέματα με την τουρμπίνα στα αρχικά μοντέλα σε πόλο μέχρι στιγμής από όσο ξέρω αλλά έχει λυθεί με αναβάθμιση στην αντιπροσώπια και παραμένει ένα νορμάλ μοτερακι και σαφώς με λιγότερα ξεσπάσματα και δύναμη μετά την αναβάθμιση...
αν κανείς περισσότερα χλμ εντός πόλης πάρε το 1,2 αποψη μου.. βεβαία το 122αρι μοτερ είναι πιο allaround και είναι το μοτέρ που ταιριάζει γάντι στο γκολφ.Ωραία αυτά που παραθέτεις !. αλλά τα καλύτερα καθίσματα προσωπικά είναι αυτά του r μακάρι να τα βρω και να τα βάλω κάποια στιγμή!
-
Γνώμη κατόχου ΙΧ από τα 3 αυτά μοντέλα παιδιά?
-
Εκτός της 1 ... look at 5th post from the start .
-
A3.....
-
Α3 1.4tfsi και απο εμενα,1 κινητηρας βγαινει,αυτος με τα 125 αλογα.Οταν στην ιδια τιμη μπορεις να παρεις ειτε golf ειτε Α3 γιατι να μην προτιμησεις το Α3?
Οοσον αφορα το εσωτερικο,θεωρω του Α3 ομορφοτερο και ποιοτικοτερο των 3 και οχι επειδη τυγχανει να ειμαι κατοχος.Αν σε προβληματιζει το μαυρο-μουντο,ψαξε να βρεις αυτοκινητα με διχρωμα πλαστικα,βαζεις ενα δερματινο σαλονι και μια οθονη και νομιζω καταφερνεις ενα καλο αποτελσμα δεδομενης της μικρομεσαιας κατηγοριας του αυτοκινητου.Δες για παραδειγμα του δικο μου εσωτερικο,προκειται για Α3 ambition του 2004,το οποιο αρχικα ειχε υφασματινο σαλονι και rcd 1 din.
-
Πολύ ωραίο !!!Το τιμόνι ίσως θα μπορούσες να αλλάξεις ακόμα.
-
Πόσο σου κόστισε να το ντύσεις με δέρμα; Ευχαριστημένος απ την ποιότητα δέρματος; Κι εμένα μου αρέσει η διχρωμία σου.
-
JIm A3, σε ευχαριστώ για το post και τη φωτό...
Όπως είπα το Α3, ήταν το πωθημένο μου και συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες..μετά GOLF και μετά ΒMW1.
Το μαύρο μουντό δε με προβληματίζει...απεναντίας μου αρέσει και θέλω και τα καθίσματα σκούρα...όπως
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2955589/ ή το πολύ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2663334/Ωραίο το αυτοκίνητό σου, ενώ η μεγάλη οθόνη είναι καλή. Δυστυχώς σχεδόν όλα τα μεταχειρισμενα έχουν το εργοστασιακό CD με τη μικρή οθόνη. Μόνο το τιμόνι έχει παλιώσει σαν στυλ...Κατά τα άλλα είναι ωραίο. Θέλω αν μπορείς να μου απαντήσεις στα παρακάτω ως κάτοχος:
- Έχει ιμάντα ή καδένα το 1.4 tfsi (2007-2009) και 1.4 TFSI (2009-2012)?
- Στα πόσα αλλάζεις συνήθως τουρμπίνα και κόστος (100.000 χιλιόμετρα?)
- Γνωρίζεις τι ακριβώς άλλαξε στο facelift του 2009, πέρα από τη μάσκα, τα φώτα, to start-stop και λίγο το τιμόνι (με τα τηλεχειριστήρια και το INOX)?
- Τέλος αν γνωρίζεις πόσο περίπου έχει ένα με μεγαλύτερη οθόνη από την εργοστασιακή NAVIGATOR-radiocidi για το συγκεκριμένο μοντέλο της AUDI?
Ευχαριστώ!
-
Ευχαριστω πολυ παιδια για τα καλα σας λογια.Το δερμα ειναι της carrera,ειχε μπει με την παραγγελια του αυτοκινητου απο τον Παζαροπουλο (η carrera ανηκει στον παζαροπουλο).Τοτε μου ειχε στοιχισει γυρω στα 1000 ευρω,πλεον βλεπω διαφημισεις της carrera για δερματινα σαλονια απο 350 ευρω!!!Αν σας ενδιαφερειψαξτε το,παντως εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο ποιοτητα-εμφανιση-αντοχη στο χρονο.Βεβαια το φροντιζω μονος μου 3-4 φορες το χρονο και επισης το αμαξι στεγαζεται και σεκλειστο γκαραζ.
Οσον αφορα στις ερωτησεις σου.
Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι το 1.4 εχει καδενα.Ιμαντες απο εκεινη την γενια των tfsi ειχαν μονο οι διλιτροι.
Το facelift του 09 εξωτερικα ειχε νεους προφυλακτηρες μπροστα πισω,νεα φωτιστικα σωματα με standard led τα πισω,νεα μπροστα φτερα,ενσωματωμενα φλας στους καθρεφτες και νεου σχεδιασμου ζαντες.ΣΤο εσωτερικο αλλαξαν ελαφρως τον σχεδιασμο των κουμπιων διακοπτων τξς κεντικης κονσολας καθως και τον φωτισμο στο κοντερ.Γνωμη μου ειναι πως αν ψαξεις για facelift μετα το 09 φροντισε να εχει xenon με led στα μπροστινα φωτα,αλλαζει ολο το αυτοκινητο.
Τουρμπινα πρακτικα δεν χρειαζεται αλλαγη,ειδικα αν την προσεχεις (ζεσταμα κρυωμα) και αν δεν βλεις προγραμμα.φιλος με Α4 1.8 t του 2000 με 200000 km δεν εχει αλλαξει ακομα τουρμπινα,εξακολουθει και αποδιδει ακομα αρκετα καλα.
Οσον αφορα στις οθονες,τη δικια μου την πηρα απο ebay και ειναι η εργοστασιακη,την ειχα παρει 680 ευρω το 07,πλεον υπαρχουν 1-2 στο car gr με 500.Ειναι plugnplay,βγαζεις το rcd βαζεις το navi χωρις κανενα προβλημα.ΜΕ την παραγγελια του αυτοκινητου αυτη η οθονη χρεωνοταν 3000 ευρω χρηματα τα οποια δεν αξιζει σε καμια περιπτωση...Παντως στο car gr υπαρχει πληθος οθονων με καλυτερες δυνατοτητες απο την εργοστασιακη και με εμφανιση στα προτυπα της εργοστασιακης. -
JIM A3 σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
Πάντως βλέπω τις τιμές του GOLF VII και είναι εκπληκτικές, δεδομένου του εξοπλισμού. Είναι ακόμα πιο FULL ΕΧΤΡΑ, από το προηγούμενο, 100 κιλά πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο οικονομικό, πιο μεγάλοι χώροι. Ενδεικτικά το 1.6 TDI στην έκδοση generation κάνει με απόσυρση 19.300 όταν το απερχόμενο έκανε 21.000 και μάλιστα χωρίς τα περισσότερα από τα καινούργια αξεσουαρ (μεγάλες οθόνες αφής κτλ).
Κρίμα που για έτος 2012, βγήκε έτσι εμφανισιακά..και εννοώ και μέσα και έξω..κατά τα άλλα..επιδόσεις-κατανάλωση-εξοπλισμός-τιμή είναι SUPER...Το ίδιο και το νέο Α3...που προσωπικά με απογοήτευσε, ειδικά το κεντρικό σημείο της κονσόλας στο εσωτερικό.
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI