-
Εψαξα στην αναζητηση,αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο.Αν υπαρχει ηδη thread sorry.
Λοιπον θα ηθελα να καταθεσετε τις αποψεις σας,σχετικα με αυτο το θεμα,γιατι ακουγονται διαφορες αποψεις,σχετικα με το πως πρεπει να ειναι τα χερια στο τιμονι(ορθη γωνια στο μεσο του τιμονιου ή ελαφρως λυγισμενα στο ανω μερος του τιμονιου κτλ κτλ..),τα ποδια στα πενταλ(τεντωμενα ή οχι),η θεση της πλατης(καθετη οσο γινεται?)
Επισης στο δρομο παρατηρω πως το 80%+ οδηγει λαθος.Αλλος ειναι ξαπλωμενος πολυ,αλλος πολυ κοντα στο τιμονι,αλλος χαμηλα κτλ... -
Εψαξα στην αναζητηση,αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο.Αν υπαρχει ηδη thread sorry.
Λοιπον θα ηθελα να καταθεσετε τις αποψεις σας,σχετικα με αυτο το θεμα,γιατι ακουγονται διαφορες αποψεις,σχετικα με το πως πρεπει να ειναι τα χερια στο τιμονι(ορθη γωνια στο μεσο του τιμονιου ή ελαφρως λυγισμενα στο ανω μερος του τιμονιου κτλ κτλ..),τα ποδια στα πενταλ(τεντωμενα ή οχι),η θεση της πλατης(καθετη οσο γινεται?)
Επισης στο δρομο παρατηρω πως το 80%+ οδηγει λαθος.Αλλος ειναι ξαπλωμενος πολυ,αλλος πολυ κοντα στο τιμονι,αλλος χαμηλα κτλ... -
Εψαξα στην αναζητηση,αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο.Αν υπαρχει ηδη thread sorry.
Λοιπον θα ηθελα να καταθεσετε τις αποψεις σας,σχετικα με αυτο το θεμα,γιατι ακουγονται διαφορες αποψεις,σχετικα με το πως πρεπει να ειναι τα χερια στο τιμονι(ορθη γωνια στο μεσο του τιμονιου ή ελαφρως λυγισμενα στο ανω μερος του τιμονιου κτλ κτλ..),τα ποδια στα πενταλ(τεντωμενα ή οχι),η θεση της πλατης(καθετη οσο γινεται?)
Επισης στο δρομο παρατηρω πως το 80%+ οδηγει λαθος.Αλλος ειναι ξαπλωμενος πολυ,αλλος πολυ κοντα στο τιμονι,αλλος χαμηλα κτλ... -
Ένα που θυμάμαι είναι το εξής: τεντώνοντας τα χέρια, το τιμόνι πρέπει να ακουμπά στους καρπούς σου. Επίσης το κάθισμα δεν πρέπει να γέρνει προς τα πίσω, γιατί με τα τραντάγματα καταπονείται περισσότερο η σπονδυλική στήλη, πρέπει λοιπόν να είναι σε σχεδόν κάθετη γωνία.
-
πρωτα απο ολα ρυθμιζουμε τα ποδια........απωτερος σκοπος ειναι πατωντας τον συμπλεκτη να πεφτει ολο το βαρος του ποδιου προς αυτον και οχι να πιεζουμε εμεις το ποδι.....
επειτα ρυθμιζουμε την πλατη ετσι ωστε να ειναι πανω κατω στις 100 μοιρες και γενικως η πλατη του σωματος μας να ερχεται σε πληρη επαφη με την πλατη του καθισματος
τελος ρυθμιζουμε το τιμονι ετσι ωστε σε υψος να μας ερχεται στο υψος του στηθους και κατα τον διαμηκη αξονα κατα τετοιο τροπο ετσι ωστε οταν τα χερια μας ειναι στο τιμονι στη θεση 9 και 15 , στριβοντας το τιμονι ο ομως να μην κουνιετε........... -
Γιάννη έχω παρατηρήσει το εξής πρόβλημα. Κάθομαι σχετικά κοντά στο τιμόνι έτσι ώστε να ισχύουν τα παραπάνω, με το συμπλέκτη και το γκάζι όλα καλά. Με το φρένο όμως τι κάνεις; Και εξηγώ: όταν είσαι σε κατάσταση λίγου ή καθόλου φρεναρίσματος ας πούμε έχεις το πόδι πάνω από το φρένο ή το πατάς ελάχιστα. Σε αυτή τη στάση το πόδι είναι τέρμα τεντωμένο 'φλεξ' και μετά από λίγο ενοχλεί. Αντίθετα αν πάω το κάθισμα πιο πίσω και τεντώσει κάπως το πόδι μου, το παραπάνω είναι πιο εύκολο καθότι δεν χρειάζεται να κάνω τόσο φλεξ στο πόδι μου. Υπάρχει λύση;
(μη μου πεις να αλλάξω αυτοκίνητο....και στο κόρσα το πάθαινα ) -
Καταρχήν θεωρούμε ως δεδομένο, πως η ρύθμιση της θέσεως γίνεται σύμφωνα με κάποιους κανόνες και όχι όπως βολεύει το κάθε οδηγό.
Έχουμε λοιπόν τη ρύθμιση του καθίσματος σε σχέση με τα πόδια, δηλαδή, μετακίνηση όλης της θέσης εμπρός ή πίσω, με σκοπό να πατάμε το πένταλ του συμπλέκτη, με τέτοιο τρόπο ώστε το αριστερό πόδι να μην είναι τεντωμένο, αλλά ούτε και πολύ λιγισμένο. Ο συμπλέκτης είναι το πένταλ που πατάμε μέχρι το τέρμα της διαδρομής οπότε το δεξί ποδί ρυθμίζεται αυτόματα.
Αφού λοιπόν ρυθμίσουμε τα πόδια, μένει η ρύθμιση των χεριών που γίνεται ανάλογα με την κλίση της πλάτης του καθίσματος. Θα πρέπει, με τα χέρια τεντωμένα, οι καρποί των χεριών να ακουμπούν στο επάνω μέρος του τιμονιού, στην ώρα δώδεκα, με αποτέλεσμα όταν κρατάμε το τιμόνι για ευθεία πορεία ή μικρούς ελιγμούς στις ώρες μεταξύ 9.15 και 10.10, να είναι και αυτά ελαφρώς λυγισμένα.
Το αποτέλεσμα το ελέγχουμε ως εξής: Πρέπει να φτάνουμε οποιοδήποτε σημείο στη κονσόλα του αυτοκινήτου που αφορά τον οδηγό χωρίς να σηκώνεται η πλάτη μας από τη πλάτη του καθίσματος. -
Εγώ οδηγώ με το κάθισμα τέρμα πίσω, ως προς την κίνηση όλου του καθίσματος μαζί, καθότι 1.88m και Fiesta δεν αφήνουν πολλά περιθώρια. Η πλάτη του καθίσματος είναι σε σχεδόν όρθια θέση, τόσο ώστε να μην πονάνε οι ώμοι μου. Αυτό για καλύτερη ορατότητα στο χαμηλό εμπρός σημείο και για καλύτερη στήριξη από τη ζώνη ασφαλείας. Επίσης, γιατί όταν μπαίνω να οδηγήσω, μπαίνω για να οδηγήσω και όχι για να κοιμηθώ. Φυσικά ισχύουν και όλα όσα έχετε πει παραπάνω.
-
αγγελε δεν καταλαβα
οποιος καταλαβε ας απαντησει...... -
Μαλλον εννοει οτι το ποδι του οταν παταει το γκαζι ειναι πολυ μαζεμενο κι οχι τεντωμενο οπως γραφει κατα λαθος! Δυστυχως ετσι ειναι. Ρυθμιζονται τα 2 ακραια πεταλια που πανε κατω κατω και το αλλο που εχει μικρη διαδρομη δε βολευει. Κι εμενα μου τι σπαει ειδικα αν βρισκει το ποδι στην κολονα του τιμονιου σε μικρα αυτοκινητα η οταν ειναι πολυ ψηλα το φρενο. Κοιταξε μονο αν ρυθμιζεται το υψος του πεταλιου στο αυτοκινητο σου ουτως ωστε να το πας μια σκαλα κατω και θα σου ειναι και πιο μεσα αρα πιο ευκολοπροσβασιμο αλλα οχι να βρισκει κιολας στο πατημα κατω! Καλυτερα μαλλον ρωτα στην αντιπροσωπεια! Φρενο ειναι αυτο μην παιζουμε!
-
Το φρένο (με ABS) οταν το παταμε (φρεναρισμα αναγκης) πρεπει να βαζουμε ολη τη δυναμη και εαν είναι δυνατον να σηκωνωμαστε ορθιοι πανω στο φρενο, οποτε και το πεταλ αυτο οταν πατηθει σε κατασταση αναγκης και πιο κατω θα παει, οπως περιπου τα αλλα, αλλα βοηθαει και στη δυναμη που πρεπει να βαλουμε
-
Εγώ πιστεύω πως η 'σωστή' θέση οδήγησης είναι αυτή που βολεύει και εξυπηρετεί περισσότερο την κάθε δεδομένη στιγμή αυτόν που κάθεται...
Δεν μπορεί να είναι ίδια για αυτόν που οδηγεί 20ώρες την ημέρα στην εθνική με αυτόν που οδηγεί 20 γύρους στην πίστα...Θυμάμαι χαρακτηριστικά στο πρώτο Face2Face που έτρεξα κάποιος από την πίστα (όνομα δεν λέω ) είχε προσφερθεί να μου δείξει την σωστή θέση καθίσματος...
Όταν βγήκα από την πίστα φώναζα γιατί πολύ απλά εμένα δεν με βόλευε να οδηγώ έτσι... Οι αντιδράσεις μου μπορεί να ήταν σωστές, η υλοποίησή τους όμως δύσκολη
-
εva και εμενα καποιος απο εδω μεσα (ονοματα δεν λεμε) πριν απο δυο χρονια μου ειχε ζαλισει τον ερωτα ενα πρωινο ενος σαββατου με αυτη τη θεση οδηγησης......στην αρχη νομιζα οτι οδηγουσα διαστημοπλοιο , μα του λεω δεν με βολευει , τελικα με τα πολλα συνηθισα (σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα) και πιστεψε με δεν μπορω να οδηγησω με το καθισμα πισω (οπως οδηγουσα καποτε)
(τον ευχαριστω)
-
Αυτη που οταν το φρενο ειναι τερμα πατημενο το ποδι ειναι λιγο πριν το οριο του τερμα τεντωμενου......και η πλατη σχεδον καθετη με το πατωμα του αυτοκινητου........
-
Aν μου επιτρέπεται, η θέση σωστή οδήγησης είναι μια και μόνη με βάση κάποιες απόλυτες ανάγκες του οδηγού προκειμένου να ανταποκριθεί στο δύσκολο έργο του.
Mε άλλα λόγια η σωστή θέση οδήγησης ορίζεται με αντικειμενικά κριτήρια για όλους μας.
Tο υποκειμενικό στοιχείο περιορίζεται μόνο στη σωματική μας διάπλαση και τις δυνατότητες που μας δίνει το αυτοκίνητο που πρόκειται να οδηγήσουμε. Όμως και αυτή η υποκειμενικότητα είναι πλασματική, καθώς αφορά μόνο τα υφιστάμενα αυτοκίνητα, αφού όταν πρόκειται να αγοράσουμε πρέπει να διαλέγουμε με βάση τη σωματομετρία μας και τις δυνατότητες χώρου, ρυθμίσεων και εν γένει εργονομίας που μας δίνει το όχημα.
N.T. -
Όταν έχουμε το πόδι πάνω από το φρένο αλλά δεν το πατάμε το πόδι είναι τενωμένο προς τα πάνω...τέρμα μαζεμένο 'φλέξ'. Μιλάω για τον αστράγαλο.
Εκείνη τη στιγμή ενοχλεί γιατί όντας κοντά στο τιμόνι και με λυγισμένα γόνατα πρέπει το 'παπούτσι' να το κρατάς σημωμένο και πονάει...Αυτό!
Εκεί είναι που θέλεις να έχεις λίγο πιο πίσω το κάθισμα...αλλά χαλάς τη θέση οδήγησης. Λύση; -
κατεβασμα η ανεβασμα του καθισματος???
-
Σκ@τ@ τέρμα κάτω είναι αν το ανεβάσω κιάλλο είναι χειρότερα.
Από ότι κατάλαβα υπάρχει μια θέση οδήγησης για την πόλη (πιο μακρυά) και μια για τα 'άλλα' (πιο κοντά στο τιμόνι). -
Αγαπητοί φίλοι,
η σωστή θέση οδήγησης είναι απόλυτη.Ξεκινάμε από τη βάση του καθίσματος και τη ρυθμίζουμε με τέτοιο τρόπο,ώστε όταν πατάμε τέρμα το συμπλέκτη να σχηματίζει το πόδι μας γωνία 120 μοιρών.Κατόπιν ρυθμίζουμε την πλάτη του καθίσματος.Τεντώνουμε τα χέρια στο τιμόνι στο πάνω τμήμα του,έτσι ώστε να το φτάνουν οι καρποί μας.Η σωστή θέση των χεριών στο τιμόνι είναι στη θέση '10 και 10' ή '2 παρά 10',αν προτιμάτε.Τα χέρια πρέπει να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.Κατ'αυτόν τον τρόπο,έχουμε καλύτερο χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης σε κατάσταση πανικού και επιπρόσθετα,σε πιθανή μετωπική σύγκρουση,θα αποφύγουμε το τέντωμα των χεριών στο τιμόνι,από ενστικτώδη αντίδραση και φόβο,κατάσταση που έχει ολέθριες συνέπειες,αφού μεγάλο μέρος της ενέργειας πρόσκρουσης,θα καταλήξει σους αγκώνες,οι οποίοι σαφώς θα εξαρθρωθούν.Είναι σαφές ότι όταν αισθανθούμε ότι θα συγκρουστούμε,χαλαρώνουμε χέρια και πόδια(το πόδι στο πεντάλ του φρένου έχει μεγάλο πρόβλημα,διότι το πατάμε με όλη μας τη δύναμη και μέρος της ενέργειας πρόσκρουσης μεταφέρεται σε αστράγαλο και γόνατο με τις προαναφερθείσες συνέπειες), ώστε η πρόσκρουση να πάει στο θώρακα,στη ζώνη και τον αερόσακο,αν υπάρχει.
Κατά την οδήγηση του οχήματος όλη η σπονδυλική στήλη,μέχρι το κάτω μέρος της,στηρίζεται στην πλάτη του καθίσματος και το προσκέφαλο είναι ρυθμισμένο στο ύψος των ματιών μας,ώστε να αποφύγουμε κάκωση του αυχένα σε σύγκρουση,η οποία οδηγεί σε παράλυση.
Και κάτι για τους καθρέπτες.Ο αριστερός και ο κεντρικός είναι ρυθμισμένοι ακριβώς στο γύρισμα του βλέμματος,δηλαδή κοιτάμε με μια ματιά χωρίς να γυρίσουμε το κεφάλι,διότι χάνεται πολύτιμος χρόνος,που μεταφράζεται σε αύξηση του χρόνου αντίδρασης.
Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία που θα βοηθούσε στη μεγιστοποίηση της ασφάλειάς σας,είμαι στη διάθεσή σας.Θα ήθελα,ειλικρινά,μία εκτενή επικοινωνία σε θέματα οδήγησης,ειδικά με υποτιθέμενους 'γρήγορους',οι οποίοι,δυστυχώς,είναι και τα θύματα της παραπλάνησης.Για να είμαστε ασφαλείς,πρέπει να πάμε κόντρα στο ποτάμι.Κλείστε τις τηλεοράσεις και ελάτε να συζητήσουμε.Το Διαδίκτυο είναι όπλο στα χέρια των αδύναμων και ο πυρετός οποιασδήποτε μορφής εξουσίας. -
δεν μου αρεσε αδερφε.....
Ποια ειναι η σωστη θεση οδηγησης??