-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από εκεί και πέρα βλέπω ότι στέκεσαι γενικά πολυ στο θεαθήναι και όχι στην ουσία (κινητήρας, αναρτήσεις, τιμόνι, φρένα, στρίψιμο). Κάποτε χαλβαδιάζαμε Integralle με αισχρό εσωτερικό, δεν μας ένοιαζε καν! Τώρα βλέπω πως χάλασε η νέα γενιά.Δεν ξέρω αν γενικά είναι θεαθήναι το να έχεις ένα ποιοτικό και καλοφτιαγμένο εσωτερικό, αλλά για μένα δεν είναι και κακώς είχε δοθεί στο παρελθόν η εντύπωση πως δε με νοιάζει. Σίγουρα όμως δε στέκομαι μόνο εκεί.
Καταρχήν η Giulietta δεν μπορεί να υπερηφανεύεται για πράγματα τα οποία είχε και έκανε ο προκάτοχος της. Ούτε τα διπλά ψαλίδια έχει, ούτε το υδραυλικό τιμόνι της 147, ούτε τους εύστροφους κινητήρες της. Στα του εσωτερικού η διαφορά τους λαμβάνοντας στα υπ'όψιν και την διαφορά ηλικίας, επικρατεί το χάος. Ούτε τόσο καλή θέση οδήγησης έχει, ούτε ένα τιμόνι να σε προκαλεί, ούτε τα σπορ όργανα στο καντράν...και με τι καθίσματα? Δυστυχώς, η Giulietta φτιάχτηκε για να ακροβατεί μεταξύ γενικών & premium μικρομεσαίων και όχι ξεκάθαρα ως premium. -
Μωρέ μπορεί να είναι όπως τα λες, ποτέ δεν με απασχόλησαν τέτοια θέματα. Αν και μεταξύ μας μια χαρά το βρίσκω το εσωτερικό της Giuletta, σε αντίθεση με του Golf και A3 που μου φέρνουν περισσότερη υπνηλία και από ένα κουτί Xanax! Από εκεί και πέρα, και το Megane RS ημιάκαμπτο φορά πίσω αλλά ραπίζει και συνουσιάζει! Από όσα μικρομεσαία 150-170 ίππων οδήγησα η Giulietta είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα και σπορτίβική. Αυτό την κάνει αυτομάτως την δική μου επιλογή. Απλά απορώ με τους ιταλόφιλους που δεν κοιτάνε πλέον τέτοιες ιταλικές αυτοκινητιστικές αξίες. Να το πω απλά, από τον Thomas_C200K δεν θα είχα τέτοιες απαιτήσεις. Από έναν ιταλόφιλο, εραστή της σβέλτης οδήγησης, έχω!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από έναν ιταλόφιλο, εραστή της σβέλτης οδήγησης, έχω!Σου εξήγησα πως το υπερατού της συμπεριφοράς στο δρόμο που είχε η 147, δεν το έχει η Giulietta σαν αποκλειστικότητα πλέον.
-
Δεν είναι έτσι. Η 147 ήταν κορυφαία αλλά είχε και ένα Focus Mk1 να ακολουθεί κοντά! Η Giulietta παραμένει κορυφαία σήμερα και έχει και μια 1 να ακολουθεί. Δεν άλλαξε κάτι σε αυτό το θέμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μωρέ μπορεί να είναι όπως τα λες, ποτέ δεν με απασχόλησαν τέτοια θέματα. Αν και μεταξύ μας μια χαρά το βρίσκω το εσωτερικό της Giuletta, σε αντίθεση με του Golf και A3 που μου φέρνουν περισσότερη υπνηλία και από ένα κουτί Xanax! Από εκεί και πέρα, και το Megane RS ημιάκαμπτο φορά πίσω αλλά ραπίζει και συνουσιάζει! Από όσα μικρομεσαία 150-170 ίππων οδήγησα η Giulietta είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα και σπορτίβική. Αυτό την κάνει αυτομάτως την δική μου επιλογή. Απλά απορώ με τους ιταλόφιλους που δεν κοιτάνε πλέον τέτοιες ιταλικές αυτοκινητιστικές αξίες. Να το πω απλά, από τον Thomas_C200K δεν θα είχα τέτοιες απαιτήσεις. Από έναν ιταλόφιλο, εραστή της σβέλτης οδήγησης, έχω!Γενικώς μπορεί και να έχεις δίκιο. Ειδικώς όταν έχεις να κάνεις με κατόχους 147 να ξέρεις ότι ο πήχης είναι ψηλά και δύσκολα υπάρχει αμάξι που να πληροί τα στανταρ τους. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά έτσι είναι για τους περισσότερους. Υπάρχουν βασικά πράγματα στα οποία η Giulietta είναι downgrade για έναν που προέρχεται από 147. Άσχετα αν και οι υπόλοιπες προτάσεις πάσχουν κι αυτές.
-
Προσπαθώ να το καταλάβω αυτό που λες Στέφανε αλλά μάλλον έχουμε άλλες προτεραιότητες. Να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα. Το Focus Mk3 έχει δυνατούς τουρμποκινητήρες, άψογη ποιότητα εσωτερικά κλπ αλλά δεν μου λέει τίποτα γιατί έγινε καράβι οδηγικά σε σχέση με το ταπεινό Mk1 των 100 μουλαριών που έχω, αν και οι κινητήρες είναι σημαντικότατοι για μένα και ζηλεύω. Ε η Giulietta δεν το έπαθε αυτό. Δεν έχει τα υλικά της 147; Κρίμα αλλά δεν θα τα βάψω και μαύρα για 5 πλαστικούλια. Σάμπως οι 33 καλύτερα είχανε; Κι όμως τις αγαπούσαμε!
-
Μην κολλάς στα πλαστικά Αλέξανδρε. Τα πλαστικά και τα κοινά εξαρτήματα είναι το λιγότερο για μένα, ειδικά από τη στιγμή που σου ζητάνε και αρκετά λιγότερα ευρώ σε σχέση με τη γερμανική 3πλέτα. Για να το θέσω αλλιώς, η μόνη πραγματική και μεγάλη αναβάθμιση από μία 147 σε μία Giulietta είναι τα μοτόρια. Σε όλα τα υπόλοιπα (με κριτήρια πάντα ενθουσιώδους οδηγού, έτσι?) έχουμε είτε ισοπαλία, είτε προβάδισμα της γιαγιάς. Άποψή μου.
Από την άλλη τα 3 γερμανικά είναι μεν αφόρητα βαρετά έως και άσχημα (λέγε με 1 series) αλλά υπερτερούν σε άλλους τομείς. Ιδιαίτερο οδηγικό ενδιαφέρον δεν (πρέπει να) έχουν αλλά σίγουρα (θα) είναι αποτελεσματικά στο δρόμο, όπως μας έχουν συνηθίσει οι μάρκες τα τελευταία χρόνια. Οπότε εκεί είναι που πρέπει να τα ζυγίσει ο ενδιαφερόμενος και να δει που τον παίρνει να συμβιβαστεί και που όχι.Επιμένω πάντως ότι ο κάτοχος 147 που είναι στην πολύ ευχάριστη θέση να αλλάξει αμάξι έχει πολύ δύσκολο έργο μπροστά του. Το ένα θα του μυρίζει, το άλλο θα του βρωμάει. Been there, done that!
-
Σημεία των καιρών Στέφανε. Δυστυχώς το ξυραφένιο τιμόνι της 147 μας άφησε χρόνους. Μέχρι και η Porsche έβαλε ηλεκτρικό, εκεί να δεις γκρίνια που υπάρχει! Ελπίζω η Ferrari να μην το σκεφτεί καν αυτό!
-
δεν έχω ακόμα εμπειρία από το α3 αλλά με βάση την σειρά 1 απορώ πως ο κόσμος αποταμιεύει την διαφορά έναντι της τζουλιέτας... κατι μικροτριγμοί υπάρχουν, κάτι τσιπιές το ίδιο... η πίσω κίνηση έμεινε μόνο να θυμίζει παλίες καλές εποχές
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
κατι μικροτριγμοί υπάρχουν, κάτι τσιπιές το ίδιο...Αυτά παντού υπάρχουν. Το θέμα είναι ποιος έχει μπει στον κόπο να τα κρύψει πιο επιμελώς απ' ότι οι Ιταλοί.
-
όχι όταν αγοράζεις ΚΑΙ την απουσία τους...
-
Καλησπέρα και από εμένα.
Ο αδερφός μου έχει την julieta και την έχω οδηγήσει 2-3 φορές. Η αίσθηση που μου άφησε (σε σχέση ειδικά με την 33 που είχε πριν ο μικρός) είναι ότι οι Ιταλοί σε αυτό το αυτοκίνητο θέλησαν να σε κάνουν να νομίζεις ότι είναι σπορ...αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι σπορ οδηγικά...Τι θέλω να πω με αυτό: Έχει για παράδειγμα βαρύ τιμόνι και σκληρές αναρτήσεις (ειδικά στο dynamic) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι στρίβει και πολύ καλά... Περισσότερο σε προδιαθέτει ότι θα στρίψει καλά..παρά στρίβει καλά.. Για εμένα η αίσθηση που σου αφήνει είναι σπορ...δεν είναι στην ουσία της τόσο σπορ... Μπορώ να γράψω και άλλα παραδείγματα αλλά νομίζω καταλάβατε...
Επίσης, όλοι οι κατασκευαστές, αν θέλουν να επιβιώσουν, θα βγάλουν πολυσύνθετα αυτοκίνητα.. Το είναι μόνο σπορ δεν παιρνάει πλέον...Ο μέσος άνθρωπος παιρνάει στο αυτοκίνητο από 2 έως 4 και 5 ώρες την ημέρα.. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να οδηγάει ένα αυτοκίνητο που στρίβει καλά και κοπανάει από λακούβα σε λακούβα.. Επίσης δεν κάνει μπατιλίκια όλη μέρα..για να μην πω ότι με το κυκλοφοριακό που έχει η Αττική...δεν μπορείς να πας σχεδόν ποτέ ούτε καν σβέλτα... Επομένως, και με την κρίση που έχει η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, δεν μπορεί οι εταιρείες να στραφούν στην κατασκευή αυτοκινήτων που είναι μόνο σπορ...γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι για να κάνεις το χόμπυ σου...και επομένως κατ' εμέ, μόνο σαν δεύτερο αυτοκίνητο μπορεί να αγοραστεί...Δεν είναι τυχαίο ότι και η BMW ακόμα με τη νέα σειρά 1 έκανε σοβαρές εκπτώσεις στη σπορ οδήγηση υπερ της άνεσης...Υ.Γ. Το DRIVE αυτού του μήνα έχει ένα πολύ ενδιαφέρον συγκριτικό στη σπορ οδήγηση (πραγματικά ενδιαφέρον) μεταξύ των: ΒΜW 1, Audi A3, Mercedes A class, Alfa Romeo Julieta και Volvo V40...Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η Julieta χάνει σχεδόν σε όλες τις δοκιμασίες και μάλλιστα σχεδόν από όλα (εκτός από την Α-Class) τα υπόλοιπα... Αυτό για εμένα επιβεβαιώνει την άποψη που είχα και ανέφερα πιο πάνω...ότι δηλαδή μπορεί να σου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένα καλά στημένο αυτοκίνητο αλλά στην ουσία, στο σλαλομ π.χ. δεν τα καταφέρνει καθόλου καλά...ή σε γύρο στην πίστα των Μεγάρων έβγαινε συχνά στα κερμπ κ.τ.λ.
-
Μάλλον δεν το ξέρεις το αυτοκίνητο panosk καθώς οι αναρτήσεις δεν είναι καν ρυθμιζόμενες για να αλλάζουν με το Dynamic.
PS: Giulietta, όχι Julieta.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προσπαθώ να το καταλάβω αυτό που λες Στέφανε αλλά μάλλον έχουμε άλλες προτεραιότητες. Να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα. Το Focus Mk3 έχει δυνατούς τουρμποκινητήρες, άψογη ποιότητα εσωτερικά κλπ αλλά δεν μου λέει τίποτα γιατί έγινε καράβι οδηγικά σε σχέση με το ταπεινό Mk1 των 100 μουλαριών που έχω, αν και οι κινητήρες είναι σημαντικότατοι για μένα και ζηλεύω. Ε η Giulietta δεν το έπαθε αυτό. Δεν έχει τα υλικά της 147; Κρίμα αλλά δεν θα τα βάψω και μαύρα για 5 πλαστικούλια. Σάμπως οι 33 καλύτερα είχανε; Κι όμως τις αγαπούσαμε!...υπαρχει μια διαφορα εδω Αλεξανδρε...Συμφωνοι πριν 20 χρονια, πολλοι εκαναν -δικαιολογημενα καποιες φορες- τα στραβα ματια σε διαφορα ατοπηματα στο εσωτερικο, στην εργονομια κτλ...Ομως οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ υπερ των Γερμανων πχ, ή αν το θες αναποδα, οι Ιταλοι δεν ηταν τοτε εκνευριστικα πισω σε σχεση με τους Γερμανους, αλλα απο την αλλη, οι τελευταιοι υστερουσαν σχεδον επιδεικτικα σε σχεση με τους μακαροναδες στους κινητηρες. Οποτε η επιλογη του εκαστοτε Ιταλικου μοντελου, ειχε βαση και λογικη, περα απο το οποιο 'συναισθημα'...
Πλεον στο τομεα της γενικοτερης ποιοτητας -εργονομιας-φινιρισματος στο εσωτερικο, οι Γερμανοι εχουν προχωρησει απο τοτε
αρκετα. Δυστυχως οι Ιταλοι εμειναν στις περισσοτερες περιπτωσεις στασιμοι σε αυτο το θεμα.
Το αποτελεσμα ειναι πλεον μια σχεδον χαωτικη διαφορα υπερ των Γερμανων. Και ΑΥΤΟ ειναι που ενοχλει, και δειχνει ΠΟΣΟ πιο πισω εχουν μεινει οι Ιταλοι, παροτι εαν δεν υπηρχε κανενα θεμα συγκρισης, εαν δεν ηξερε/ξερει καποιος που εχει φτασει ο ανταγωνισμος, δεν θα τον ενοχλουσε τοσο πχ το εσωτερικο καποιων Ιταλικων μοντελων.Στα των κινητηρων, οι Γερμανοι σταδιακα επανεκαμψαν σε σχεση με τους Ιταλους, και πλεον εχουν ιδιαιτερα ανταγωνιστικα πακετα. Ισως να λειπει το 'μπριο' η καλυτερη ηχητικη υποκρουση, αλλα επι της ουσιας υπαρχουν πλεον αντιστοιχα ισχυροι κινητηρες.
Με ολα αυτα λοιπον στα υποψιν, δεν ειναι δυσκολο να αντιληφθει κανεις γιατι πλεον, απλως η σπορτιφ συμπεριφορα και μονο, δεν αποτελει συνταγη επιτυχιας, και καθοριστικη επιλογη, ακομα και για τον εκαστοτε ανησυχο οδηγο.
Τελος παροτι και εγω θεωρουσα τραβηγμενη την αποψη πχ του GB σχετικα με την 147 vs Giulietta (και οχι μονο στα περι τιμονιου...) οδηγωντας την, αλλα και αφου περιεργαστηκα λιγο το εσωτερικο της, καταλαβα οτι συνολικα η Giulietta ειναι ενα μετριο προιον συνολικα, σε σχεση με την απερχομενη 147...
Στα του Α3 τωρα, παροτι ακομα και σε αυτη την τελευταια γενια, καθαρα σπορ αισθηση δεν βρισκεις, εντουτοις, σπορτιφ δοσεις υπαρχουν (αυτο τουλαχιστον διεπιστωσα και εγω απο μια πολυ συντομη αλλα ενδιαφερουσα βολτα) ΤΟΣΟ ακριβως ωστε αφενως να σε ικανοποιησουν, εστω και οριακα, αφετερου δε, ωστε να μην λειτουργησουν επουδενι εις βαρος της ανεσης, της πρακτικοτητας, και της φιλικοτητας γενικα σε μακροπροθεσμο χρονικο οριζοντα χρησης.
Οταν ολα αυτα συνδυαζονται με ενα minimal αλλα ποιοτικο, συγχρονο και ακρως λειτουργικο πακετο, ειναι προφανες οτι
προκειται για ενα πιο ολοκληρωμενο μοντελο σε σχεση με τον ανταγωνισμο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οταν ολα αυτα συνδυαζονται με ενα minimal αλλα ποιοτικο, συγχρονο και ακρως λειτουργικο πακετο, ειναι προφανες οτι
προκειται για ενα πιο ολοκληρωμενο μοντελο σε σχεση με τον ανταγωνισμο...Πως τα τσαμπουνάς έτσι αυτά επειδή λόγω συμπάθειας στη φίρμα θα ήθελες να ισχύει κάτι τέτοιο? Έχεις ζήσει για καιρό και στις ίδιες συνθήκες με τα A-klasse και 1-series και έχεις βγάλει συμπέρασμα?
Μην μπεις στον κόπο τύπου 'διάβασα, ανέλυσα, είδα στο youtube, κατάλαβα κτλ'. Στο κουβεντιαστό σου γράφω κι εγώ για το μποζόνιο του Χιγκς αν θες...
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Καλησπέρα και από εμένα.
Ο αδερφός μου έχει την julieta και την έχω οδηγήσει 2-3 φορές. Η αίσθηση που μου άφησε (σε σχέση ειδικά με την 33 που είχε πριν ο μικρός) είναι ότι οι Ιταλοί σε αυτό το αυτοκίνητο θέλησαν να σε κάνουν να νομίζεις ότι είναι σπορ...αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι σπορ οδηγικά...Τι θέλω να πω με αυτό: Έχει για παράδειγμα βαρύ τιμόνι και σκληρές αναρτήσεις (ειδικά στο dynamic) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι στρίβει και πολύ καλά... Περισσότερο σε προδιαθέτει ότι θα στρίψει καλά..παρά στρίβει καλά.. Για εμένα η αίσθηση που σου αφήνει είναι σπορ...δεν είναι στην ουσία της τόσο σπορ... Μπορώ να γράψω και άλλα παραδείγματα αλλά νομίζω καταλάβατε...Υ.Γ. Το DRIVE αυτού του μήνα έχει ένα πολύ ενδιαφέρον συγκριτικό στη σπορ οδήγηση (πραγματικά ενδιαφέρον) μεταξύ των: ΒΜW 1, Audi A3, Mercedes A class, Alfa Romeo Julieta και Volvo V40...Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η Julieta χάνει σχεδόν σε όλες τις δοκιμασίες και μάλλιστα σχεδόν από όλα (εκτός από την Α-Class) τα υπόλοιπα... Αυτό για εμένα επιβεβαιώνει την άποψη που είχα και ανέφερα πιο πάνω...ότι δηλαδή μπορεί να σου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένα καλά στημένο αυτοκίνητο αλλά στην ουσία, στο σλαλομ π.χ. δεν τα καταφέρνει καθόλου καλά...ή σε γύρο στην πίστα των Μεγάρων έβγαινε συχνά στα κερμπ κ.τ.λ.
Τα έχω πει κ ξαναπει σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά και την αίσθηση της Τζουλιετας. Ολα άψογα όταν το ταρμακ είναι άψογο, γίνονται μετρια οταν το ταρμακ είναι μέτριο και αρχίζουν οι στροφές με ανάποδη κλίση κτλ., δηλ. έχει μικρό 'βάθος' στην οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με αυτά που εισπράττεις σε πρώτη επαφή, κουραστικό στην πόλη (ειχα και τη σπορ αναρτηση), και (σε οριακούς ρυθμούς) αίσθηση ανασφάλειας αφου οι τροχοι χανουν συχνα-πυκνα επαφή με το οδοστρωμα και δημιουργουνται πλαγιες μετατοπίσεις. Κατα τη γνώμη μου η Τζουλιετα είναι ενα σχετικά μετριο πλαισιο που ομως έχει έξυπνα ρυθμισμένη ανάρτηση. Το 2.2 στροφων (υπερβολή!) τιμόνι πάντως επιτρέπει το πιο άμεσο turn-in που υπάρχει ίσως σε αμαξι της κατηγορίας των 1200+ κιλών (θυμιζει άλλες εποχές!) αλλά γενικά δεν πείθει..
(Οι ιταλόφιλοι θα με βρίζουν) αλλά το Γκολφ 5 με τη σπορ αναρτηση τα κάνει όλα πολύ (βαρετά) καλύτερα, στο όριο είναι τόσο ελεγχόμενο που είναι σχεδόν βαρετό. Ολα είναι θεμα πλαισίου. Θα αποφανθώ σύντομα και για την 1, να δουμε ποσα απιδια βανει ο σακος βρε αδερφέ, γιατί κατι τελευταία ποστ μου τσιγκλησαν το ενδιαφέρον δοκιμής..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον δεν το ξέρεις το αυτοκίνητο panosk καθώς οι αναρτήσεις δεν είναι καν ρυθμιζόμενες για να αλλάζουν με το Dynamic.PS: Giulietta, όχι Julieta.
Το τιμόνι όμως είναι..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Προσπαθώ να το καταλάβω αυτό που λες Στέφανε αλλά μάλλον έχουμε άλλες προτεραιότητες. Να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα. Το Focus Mk3 έχει δυνατούς τουρμποκινητήρες, άψογη ποιότητα εσωτερικά κλπ αλλά δεν μου λέει τίποτα γιατί έγινε καράβι οδηγικά σε σχέση με το ταπεινό Mk1 των 100 μουλαριών που έχω, αν και οι κινητήρες είναι σημαντικότατοι για μένα και ζηλεύω. Ε η Giulietta δεν το έπαθε αυτό. Δεν έχει τα υλικά της 147; Κρίμα αλλά δεν θα τα βάψω και μαύρα για 5 πλαστικούλια. Σάμπως οι 33 καλύτερα είχανε; Κι όμως τις αγαπούσαμε!
...υπαρχει μια διαφορα εδω Αλεξανδρε...Συμφωνοι πριν 20 χρονια, πολλοι εκαναν -δικαιολογημενα καποιες φορες- τα στραβα ματια σε διαφορα ατοπηματα στο εσωτερικο, στην εργονομια κτλ...Ομως οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ υπερ των Γερμανων πχ, ή αν το θες αναποδα, οι Ιταλοι δεν ηταν τοτε εκνευριστικα πισω σε σχεση με τους Γερμανους, αλλα απο την αλλη, οι τελευταιοι υστερουσαν σχεδον επιδεικτικα σε σχεση με τους μακαροναδες στους κινητηρες. Οποτε η επιλογη του εκαστοτε Ιταλικου μοντελου, ειχε βαση και λογικη, περα απο το οποιο 'συναισθημα'...
Πλεον στο τομεα της γενικοτερης ποιοτητας -εργονομιας-φινιρισματος στο εσωτερικο, οι Γερμανοι εχουν προχωρησει απο τοτε
αρκετα. Δυστυχως οι Ιταλοι εμειναν στις περισσοτερες περιπτωσεις στασιμοι σε αυτο το θεμα.
Το αποτελεσμα ειναι πλεον μια σχεδον χαωτικη διαφορα υπερ των Γερμανων. Και ΑΥΤΟ ειναι που ενοχλει, και δειχνει ΠΟΣΟ πιο πισω εχουν μεινει οι Ιταλοι, παροτι εαν δεν υπηρχε κανενα θεμα συγκρισης, εαν δεν ηξερε/ξερει καποιος που εχει φτασει ο ανταγωνισμος, δεν θα τον ενοχλουσε τοσο πχ το εσωτερικο καποιων Ιταλικων μοντελων.Στα των κινητηρων, οι Γερμανοι σταδιακα επανεκαμψαν σε σχεση με τους Ιταλους, και πλεον εχουν ιδιαιτερα ανταγωνιστικα πακετα. Ισως να λειπει το 'μπριο' η καλυτερη ηχητικη υποκρουση, αλλα επι της ουσιας υπαρχουν πλεον αντιστοιχα ισχυροι κινητηρες.
Με ολα αυτα λοιπον στα υποψιν, δεν ειναι δυσκολο να αντιληφθει κανεις γιατι πλεον, απλως η σπορτιφ συμπεριφορα και μονο, δεν αποτελει συνταγη επιτυχιας, και καθοριστικη επιλογη, ακομα και για τον εκαστοτε ανησυχο οδηγο.
Τελος παροτι και εγω θεωρουσα τραβηγμενη την αποψη πχ του GB σχετικα με την 147 vs Giulietta (και οχι μονο στα περι τιμονιου...) οδηγωντας την, αλλα και αφου περιεργαστηκα λιγο το εσωτερικο της, καταλαβα οτι συνολικα η Giulietta ειναι ενα μετριο προιον συνολικα, σε σχεση με την απερχομενη 147...
Στα του Α3 τωρα, παροτι ακομα και σε αυτη την τελευταια γενια, καθαρα σπορ αισθηση δεν βρισκεις, εντουτοις, σπορτιφ δοσεις υπαρχουν (αυτο τουλαχιστον διεπιστωσα και εγω απο μια πολυ συντομη αλλα ενδιαφερουσα βολτα) ΤΟΣΟ ακριβως ωστε αφενως να σε ικανοποιησουν, εστω και οριακα, αφετερου δε, ωστε να μην λειτουργησουν επουδενι εις βαρος της ανεσης, της πρακτικοτητας, και της φιλικοτητας γενικα σε μακροπροθεσμο χρονικο οριζοντα χρησης.
Οταν ολα αυτα συνδυαζονται με ενα minimal αλλα ποιοτικο, συγχρονο και ακρως λειτουργικο πακετο, ειναι προφανες οτι
προκειται για ενα πιο ολοκληρωμενο μοντελο σε σχεση με τον ανταγωνισμο...Γρηγορη θεωρω οτι προ εικοσαετιας υπηρχε μεγαλυτερη διαφορα στα πλαστικουλια σε σχεση με σημερα. Αυτο βεβαια καμια σχεση δεν εχει με την πραγματικη ποιοτητα στην οποια πασχουν οι Γερμανοι με πολλαπλασιαστες, τουρμπο κι αλλα τετοια. Αλλα ο κοσμος τρωει τον παπα των ζουληχτων πλαστικων.
Στα μοτερ θα συμφωνησω. Ας ειναι καλα τα τουρμπο ομως γιατι οι Γερμανοι πλην BMW παραμενουν ατμοσφαιρικα αμπαλοι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προσπαθώ να το καταλάβω αυτό που λες Στέφανε αλλά μάλλον έχουμε άλλες προτεραιότητες. Να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα. Το Focus Mk3 έχει δυνατούς τουρμποκινητήρες, άψογη ποιότητα εσωτερικά κλπ αλλά δεν μου λέει τίποτα γιατί έγινε καράβι οδηγικά σε σχέση με το ταπεινό Mk1 των 100 μουλαριών που έχω, αν και οι κινητήρες είναι σημαντικότατοι για μένα και ζηλεύω. Ε η Giulietta δεν το έπαθε αυτό. Δεν έχει τα υλικά της 147; Κρίμα αλλά δεν θα τα βάψω και μαύρα για 5 πλαστικούλια. Σάμπως οι 33 καλύτερα είχανε; Κι όμως τις αγαπούσαμε!
...υπαρχει μια διαφορα εδω Αλεξανδρε...Συμφωνοι πριν 20 χρονια, πολλοι εκαναν -δικαιολογημενα καποιες φορες- τα στραβα ματια σε διαφορα ατοπηματα στο εσωτερικο, στην εργονομια κτλ...Ομως οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ υπερ των Γερμανων πχ, ή αν το θες αναποδα, οι Ιταλοι δεν ηταν τοτε εκνευριστικα πισω σε σχεση με τους Γερμανους, αλλα απο την αλλη, οι τελευταιοι υστερουσαν σχεδον επιδεικτικα σε σχεση με τους μακαροναδες στους κινητηρες. Οποτε η επιλογη του εκαστοτε Ιταλικου μοντελου, ειχε βαση και λογικη, περα απο το οποιο 'συναισθημα'...
Πλεον στο τομεα της γενικοτερης ποιοτητας -εργονομιας-φινιρισματος στο εσωτερικο, οι Γερμανοι εχουν προχωρησει απο τοτε
αρκετα. Δυστυχως οι Ιταλοι εμειναν στις περισσοτερες περιπτωσεις στασιμοι σε αυτο το θεμα.
Το αποτελεσμα ειναι πλεον μια σχεδον χαωτικη διαφορα υπερ των Γερμανων. Και ΑΥΤΟ ειναι που ενοχλει, και δειχνει ΠΟΣΟ πιο πισω εχουν μεινει οι Ιταλοι, παροτι εαν δεν υπηρχε κανενα θεμα συγκρισης, εαν δεν ηξερε/ξερει καποιος που εχει φτασει ο ανταγωνισμος, δεν θα τον ενοχλουσε τοσο πχ το εσωτερικο καποιων Ιταλικων μοντελων.Στα των κινητηρων, οι Γερμανοι σταδιακα επανεκαμψαν σε σχεση με τους Ιταλους, και πλεον εχουν ιδιαιτερα ανταγωνιστικα πακετα. Ισως να λειπει το 'μπριο' η καλυτερη ηχητικη υποκρουση, αλλα επι της ουσιας υπαρχουν πλεον αντιστοιχα ισχυροι κινητηρες.
Με ολα αυτα λοιπον στα υποψιν, δεν ειναι δυσκολο να αντιληφθει κανεις γιατι πλεον, απλως η σπορτιφ συμπεριφορα και μονο, δεν αποτελει συνταγη επιτυχιας, και καθοριστικη επιλογη, ακομα και για τον εκαστοτε ανησυχο οδηγο.
Τελος παροτι και εγω θεωρουσα τραβηγμενη την αποψη πχ του GB σχετικα με την 147 vs Giulietta (και οχι μονο στα περι τιμονιου...) οδηγωντας την, αλλα και αφου περιεργαστηκα λιγο το εσωτερικο της, καταλαβα οτι συνολικα η Giulietta ειναι ενα μετριο προιον συνολικα, σε σχεση με την απερχομενη 147...
Στα του Α3 τωρα, παροτι ακομα και σε αυτη την τελευταια γενια, καθαρα σπορ αισθηση δεν βρισκεις, εντουτοις, σπορτιφ δοσεις υπαρχουν (αυτο τουλαχιστον διεπιστωσα και εγω απο μια πολυ συντομη αλλα ενδιαφερουσα βολτα) ΤΟΣΟ ακριβως ωστε αφενως να σε ικανοποιησουν, εστω και οριακα, αφετερου δε, ωστε να μην λειτουργησουν επουδενι εις βαρος της ανεσης, της πρακτικοτητας, και της φιλικοτητας γενικα σε μακροπροθεσμο χρονικο οριζοντα χρησης.
Οταν ολα αυτα συνδυαζονται με ενα minimal αλλα ποιοτικο, συγχρονο και ακρως λειτουργικο πακετο, ειναι προφανες οτι
προκειται για ενα πιο ολοκληρωμενο μοντελο σε σχεση με τον ανταγωνισμο...Γρηγορη θεωρω οτι προ εικοσαετιας υπηρχε μεγαλυτερη διαφορα στα πλαστικουλια σε σχεση με σημερα. Αυτο βεβαια καμια σχεση δεν εχει με την πραγματικη ποιοτητα στην οποια πασχουν οι Γερμανοι με πολλαπλασιαστες, τουρμπο κι αλλα τετοια. Αλλα ο κοσμος τρωει τον παπα των ζουληχτων πλαστικων.
Στα μοτερ θα συμφωνησω. Ας ειναι καλα τα τουρμπο ομως γιατι οι Γερμανοι πλην BMW παραμενουν ατμοσφαιρικα αμπαλοι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
η ποιότητα των υλικών του νέου Α3, ανεξαρτήτως από κομπλεξισμούς και πάσης φύσεως δευτερολογίες, από κυρίως άσχετο πλυθησμό της αυτοκίνησης, είναι σαφώς ανώτερα από τον ανταγωνισμό... αλλά, εννοείται, όπως πολύ σωστά είπε και ο Stefan147, δεν έχουμε ζήσει το αυτοκίνητο μαζί με τα δύο άλλα αντίπαλλα δέη και άρα δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για το οτιδήποτε... χωρίς λοιπόν να πελαγοδρομούμε, εμείς που έχουμε άποψη, πιστέυω ότι σύντομα θα συμφωνήσουμε ότι είναι πολύ καλό πια το Α3 για να το μειώνουνε οποιασδήποτε μορφής στενόμυαλα σχόλια. Θα το δούμε και σε πολλά test θα το νιώσουμε και προσωπικά αφού αυτοί που ενδιαφερόμαστε πραγματικά θα κοιτάξουμε να το οδηγήσουμε επαρκώς...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Οταν ολα αυτα συνδυαζονται με ενα minimal αλλα ποιοτικο, συγχρονο και ακρως λειτουργικο πακετο, ειναι προφανες οτι
προκειται για ενα πιο ολοκληρωμενο μοντελο σε σχεση με τον ανταγωνισμο...Πως τα τσαμπουνάς έτσι αυτά επειδή λόγω συμπάθειας στη φίρμα θα ήθελες να ισχύει κάτι τέτοιο? Έχεις ζήσει για καιρό και στις ίδιες συνθήκες με τα A-klasse και 1-series και έχεις βγάλει συμπέρασμα?
Μην μπεις στον κόπο τύπου 'διάβασα, ανέλυσα, είδα στο youtube, κατάλαβα κτλ'. Στο κουβεντιαστό σου γράφω κι εγώ για το μποζόνιο του Χιγκς αν θες...
Αυτα τα 'τσαμπουναω' καταρχας ως προσωπικες αποψεις, και κατα δευτερον αφου εχω οδηγησει και περιεργαστει για αρκετο χρονικο διαστημα (τοσο που για τα δικα μου δεδομενα να φτανει και να περισσευει για να καταλαβω τι παιζει...)
και τα τεσσερα μοντελα...
Η A-class εγραψα ξεκαθαρα οτι ειδικα με το AMG pack εκανε ενα αλμα σε οτι αφορα την αισθηση στην -ηδη- αποτελεσματικη και ασφαλεστατη οδικη συμπεριφορα που εχουν τα περισσοτερα μοντελα της. Πλεον ειναι και ευχαριστη.
Το εσωτερικο της ειναι επισης εντυπωσιακο, αλλα κυριως στην AMG εκδοση, ή στην επιλογη με τις εξτρα δερματινες επενδυσεις, μερος των οποιων εφαρμοζεται και κατα μηκους σε επιφανεια στο ταμπλω...
Κατα τα αλλα, συνολικα το φινιρισμα, η εργονομια, και η συνολικη ποιοτητα στο Α3 ειναι ανωτερη, -κατα την γνωμη μου και παλι- απο τον ανταγωνισμο, και ουσιαστικα χτυπιεται μονο με του V40, το οποιο παρουσιαζει παραλληλα μια πιο ζεστη και ελαφρως vintage(?) ατμοσφαιρα, σε σχεση με την απολυτως τεχνοκρατικη minimal και φουτουριστικη του Α3.Η ουσια ειναι οτι και τα 4 αυτοκινητα (σειρα 1, V40, A-class, A3) στις νεες εκδοσεις τους, βρισκονται ΠΑΡΑ πολυ κοντα μεταξυ τους, και διαφοροποιουνται σε μετρημενα σημεια, οπου καποιο υπερισχυει -για λιγο- σε σχεη με καποιο αλλο.
Εκει παιζει σημαντικο ρολο, η γενικοτερη αισθητικη του υποψηφιου κατοχου, οι αναγκες και προτεραιοτητες...
Λαμβανοντας υποψιν ολες τις μικρες τυχον λεπτομερειες που μπορει ευκολα καποιον να αποτρεψουν απο μια επιλογη, μεχρι στιγμης τουλαχιστον, και μετα απο την οδηγικη γνωριμια μου και με τα 4 μοντελα, η εκτιμηση μου ειναι οτι το Α3 ειναι εστω και οριακα η πιο ολοκληρωμενη προταση στην premium μικρομεσαια κατηγορια...(σαν παραδειγμα αναφερω, το οτι πχ σε προσωπικο επιπεδο θα ειχα σοβαρο διλημμα, μεταξυ ενος Α3 sportback ambition 140 με s-line αναρτηση και Volvo V40 R-Design 150, που κυμαινονται σε παρομοιο κοστος.
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι -με απολυτα αυστηρα κρητηρια και ολες τις παραμετρους υποψιν που καθοριζουν την επικρατηση του καλυτερου Premium μικρομεσαιου-, δεν θα αναγνωριζα την συνολικη -εστω στα σημεια- υπεροχη του Α3 εναντι των αντιπαλων του...Δηλαδη αναγνωριζω μεν οτι το Α3 ειναι καλυτερο συνολικα, αλλα εγω μπορει και να προτιμουσα το V40 για δικους μου λογους. )
Audi A3 (2012)