-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν παρομοιασουμε την οδηγηση με την συνουσια,τοτε οδηγωντας αυτοματο,εστιαζεις εκει που πρεπει,στα σημεια φρεναρισματος,στη κορυφη,στο που πρεπει να πατησεις γκαζι κτλ κτλ..αντιστοιχως στην συνουσια,εστιαζεις στην απολαυση,στο ζευγαρι σου,στο παθος..
η οδηγηση χειροκινητου,σε αντιστοιχια με την συνουσια,ειναι σαν να εχεις την κοπελα σου στο κρεβατι,να ειναι ξαναμμενη,να τα κανετε ολα κ με παθος κ εσυ να ασχολεισαι κ να παιζεις με τον..λεβιε σου..Μπα, εγώ μαλλον θα παρομοίαζα το μάνιουαλ σαν την 1η πρόταση και ταυτόχρονα να την κρατάς εξ'ολοκλήρου στα χέρια...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Συγνώμη Nass αλλά οι δεκάδες Rohrl είναι test drivers και τις περισσότερες φορές περιορίζονται στις ρυθμίσεις του τελικού σετάπ. Σπάνια αποφασίζουν αυτοί για ριζικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη... αυτοί κάνουν το fine-tuning στο hardware τo οποίo συνήθως έχει 'κλείδώσει' στο μεγαλύτερο ποσοστό του postwar της σύγκρουσης μάρκετινγκ-μηχανικών...
Στην περίπτωση της GT3 υποτίθεται πως δοκίμαζαν ταυτόχρονα ένα μάνιουαλ και ένα pdk για να κρατήσουν το ένα απο τα δύο... λαμβάνοντας υπόψιν την εποχή, τις παραμέτρους που ανέφερε πιο πρίν ο realzeus (και άλλες τόσες που πιθανόν να μην γνωρίζουμε), δεν μου κανει εντύπωση που επέλεξαν το pdk...Αντιπαραθέτω τους διάφορους Roehrl στην 'αυθεντία' των 'υπερχεράδων' δημοσιογράφων, των οποίων τα γραπτά και video αναγορεύονται σε ευαγγέλια παρότι, με ορισμένες λαμπρές εξαιρέσεις (πχ. Niedell, Plato και οι δύο με αγωνιστικές περγαμηνές), δε βλέπω από που μπορεί να πηγάζει η υπερβολική εμπιστοσύνη στην άποψή τους.
Παρότι γενικά δε διαφωνώ με όσα λες, στην περίπτωση ΕΙΔΙΚΑ της GT3, με τον 'αγωνιστικό' προσανατολισμό είναι σίγουρο ότι η άποψη του Roehrl έπαιξε σημαντικό ρόλο, με δεδομένο ότι διαλέξανε ό,τι έκανε ταχύτερο χρόνο όχι σε προσομοιωτή αλλά στα χέρια του (κάθε) Roehrl.
Το τι αρέσει στον καθένα όμως δεν έχει να κάνει ούτε με χεράδες και δασύτριχους ούτε με κουτάλες και wannabe... δεν είναι θέμα επιβολής άποψης... είναι θέμα επιλογής... και θεωρητικά όλοι εδώ είμαστε στην ίδια μεριά και θα έπρεπε να είμαστε υπέρ των more than one επιλογών, ακόμη και αν μας κάποιες μας φαίνονται αναχρονιστικές...
Having said that, επαναλαμβάνω ότι διαφωνώ με το να μην υπάρχει option για κάτι χειροκίνητο.
Αρα δεν είμαι εγώ που θεωρώ ότι κατέχω την υπέρτατη γνώση και που προσπαθώ να επιβάλλω την άποψή μου και την προσωπική μου προτίμηση ως παγκόσμια σταθερά
Το εχουν μαθει και οι γατες πλεον, τι προσφερει μεγαλυτερη απολαυση, και τι προτιμουν οι περισσοτεροι πιουριστες.
Τέλος η ανούσια αντιπαράθεση, ο Einstein είχε δίκιο._
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αρα δεν είμαι εγώ που θεωρώ ότι κατέχω την υπέρτατη γνώση και που προσπαθώ να επιβάλλω την άποψή μου και την προσωπική μου προτίμηση ως παγκόσμια σταθεράΔεν είπα οτι το έκανες εσύ (η 2η παράγραφος δεν πήγαινε σε σένα) κάποιοι όμως το κάνουν...
Και αν απο την μια άκρη (περι δασύτριχων χεράδων) ήταν μόνο ο Γρηγόρης... απο την άλλη άκρη (του χλευασμού για εκείνους που προτιμούν μανιουαλ) βλέπω αρκετούς παραπάνω... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο. Ο Thodoris εδώ μέσα έχει Ferrari F1, o mikegr πρόσφατα αγόρασε Modena F1 (αν θυμάμαι καλά), σου κάνουν όλοι αυτοί ή είναι άμπαλοι, άνιωθοι ποζεράδες ?Είναι χεράδες οι συγκεκριμένοι συμφορουμίτες?
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο. Ο Thodoris εδώ μέσα έχει Ferrari F1, o mikegr πρόσφατα αγόρασε Modena F1 (αν θυμάμαι καλά), σου κάνουν όλοι αυτοί ή είναι άμπαλοι, άνιωθοι ποζεράδες ?
Είναι χεράδες οι συγκεκριμένοι συμφορουμίτες?
(Διευκρινίζω μόνο, δεν επανέρχομαι) Ολοι αυτοί (ΟΚ λιγότερο ο mikegr που αναγκαστικά ο άνθρωπος πήρε ό,τι βρήκε στην αγορά του μεταχειρισμένου, όπου οι χειροκίνητες είναι λογικά σπανιότερες) είχαν επιλογή χειροκίνητου ('χτένι') - αυτόματου αλλά επέλεξαν το F1. Αν δεν κάνω λάθος η πρώτη κεντρομήχανη V8 Ferrari χωρίς επιλογή χειροκίνητου είναι η 458.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ανεφερε οτι δεν ηξερε οτι υπηρχαν χειροκινητες, μεχρι που το διεπιστωσε μετα και απο συνομιλια στο διαδικτυο, με κατοχο χειροκινητης στην Αμερικη...Το ποσο σημαντικος παραγοντας ειναι γενικα το καλο χειροκινητο κιβωτιο, για ελευθερες αποδρασεις -και οχι για πιστα- το εχει ηδη καταγραψει στις αποψεις του, αρκετα χρονια πριν ψωνισει την 599...
Αν δεν το γνωριζεις, δεν φταιω εγω για αυτο...Συγνώμη για να καταλάβω, αυτός που πιο πριν ανέφερες ως πιουρίστα (και φυσικά έχει πολύ στενή επαφή με την αυτοκίνηση) δεν γνώριζε ότι ένα μοντέλο που σχεδίασε αγορά του δεν ήξερε με τι εξοπλισμό βγαίνει και θες από κάποιον εδώ μέσα να γνωρίζει τις απόψεις του??
Το χουμε ξαναπεί χιλιάδες φορές, δεν γίνεται για οικονομικούς λόγους η συγκεκριμένη εταιρία (και πολλές άλλες βέβαια) να δίνει επιλογή χειροκίνητου επειδή ένας μικρός αριθμός υποψηφίων θα την ήθελε.Τα πραγματικά νούμερα τα ξέρει μόνο η porsche και αν είναι κάτω του 5% πραγματικά χέστηκε!!! Το ότι κάποιοι δεν πρόκειται να αγοράσουν ποτέ αλλά θα ήθελαν την επιλογή αυτή....γιατί έτσι το θεωρώ παντελώς γελοίο.
Επίσης δεν γίνεται να θεωρούμε άμπαλους τους κατόχους και μη άμπαλους όσους και καλά έχουν χέρια αλλά η μοίρα τους τα φερε έτσι και δεν μπορούν να τα αποκτήσουν, σε λάθος χέρια είναι και άλλα κουλά.
Σαφώς και κάποιοι τα πήραν επειδή τους άρεσαν και μπορούσαν και όχι για την ''αυτοκινητιστική'' τους αξία δε γίνεται να τους κατακρίνουμε. Από την άλλη έχουμε 3 μέλη εδώ μέσα με Ferrari που για να γράφουν και να ασχολούνται δεν τα πήραν μόνο για τη μόστρα ούτε μπορούν να χαρακτηριστούν άμπαλοι επειδή τα έχουν αυτόματα. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αρα δεν είμαι εγώ που θεωρώ ότι κατέχω την υπέρτατη γνώση και που προσπαθώ να επιβάλλω την άποψή μου και την προσωπική μου προτίμηση ως παγκόσμια σταθερά
Δεν είπα οτι το έκανες εσύ (η 2η παράγραφος δεν πήγαινε σε σένα) κάποιοι όμως το κάνουν...
Και αν απο την μια άκρη (περι δασύτριχων χεράδων) ήταν μόνο ο Γρηγόρης... απο την άλλη άκρη (του χλευασμού για εκείνους που προτιμούν μανιουαλ) βλέπω αρκετούς παραπάνω...Δεν επιλεγουν αποκλειστικα οι χεραδες το manual...(ουτε αποκλειστικα οι αμπαλοι φυσικα τα διπλοσυμπλεκτα/auto)
Κατι δεν εχουν καταλαβει μερικοι, απο τα γραφομενα μου.
Μπορει και εγω να μην γραφω 100% αυτο που εννοω...My bad.Συνηθως ομως ειναι αποκλειστικα οι μη εξοικειωμενοι/γνωστες (sic) ή αμπαλοι (πιπερι στο στομα) χρηστες χειροκινητου (οχι συνολικα στην γρηγορη οδηγηση αμπαλοι, αλλα ως προς την εξοικειωση τους με τα χειροκινητα) που το υποβιβαζουν, και το προσπερνουν, ξαναλεω, οταν μιλαμε για την μεγιστη δυνατη ευχαριστηση, σε μια στριφτερη διαδρομη.
Αντιθετως, οσοι εχουν/ειχαν εξοικειωθει με ενα καλο manual, ακομα και εαν για λογους αναγκης-προτεραιοτητων (μοναδικο αυτοκινητο πχ, με χρηση καθημερινη στο κεντρο, ή/και που να βολευει το ετερον ημισυ, ή και χρηση αποκλειστικα ως μεταφορικο μεσο και τιποτε παραπανω...) επελεξαν πλεον καποια εξελιγμενα διπλοσυμπλεκτα, δεν χανουν την ευκαιρια να δειχνουν την προτιμηση τους σε αυτα, εφοσον μιλαμε καθαρα για σποριφ αναζητησεις...
Eλπιζω να εγινα πιο ξεκαθαρος και κατανοητος...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο. Ο Thodoris εδώ μέσα έχει Ferrari F1, o mikegr πρόσφατα αγόρασε Modena F1 (αν θυμάμαι καλά), σου κάνουν όλοι αυτοί ή είναι άμπαλοι, άνιωθοι ποζεράδες ?
Είναι χεράδες οι συγκεκριμένοι συμφορουμίτες?
(Διευκρινίζω μόνο, δεν επανέρχομαι) Ολοι αυτοί (ΟΚ λιγότερο ο mikegr που αναγκαστικά ο άνθρωπος πήρε ό,τι βρήκε στην αγορά του μεταχειρισμένου, όπου οι χειροκίνητες είναι λογικά σπανιότερες) είχαν επιλογή χειροκίνητου ('χτένι') - αυτόματου αλλά επέλεξαν το F1. Αν δεν κάνω λάθος η πρώτη κεντρομήχανη V8 Ferrari χωρίς επιλογή χειροκίνητου είναι η 458.
Ουτε Scuderia υπηρχε χειροκινητη.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Ρώτα τον sv2 αν προτιμά χειροκίνητο. Ο Thodoris εδώ μέσα έχει Ferrari F1, o mikegr πρόσφατα αγόρασε Modena F1 (αν θυμάμαι καλά), σου κάνουν όλοι αυτοί ή είναι άμπαλοι, άνιωθοι ποζεράδες ?
Είναι χεράδες οι συγκεκριμένοι συμφορουμίτες?
Για του άλλους δεν ξέρω εγώ όμως είμαι και μάλιστα μεγάλος .
-
heras εδω μεσα ειμαι μονο ΕΓΩ!!!
-
Ένας ένας οι χεράδες παιδιά...μη σπρώχνεστε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ένας ένας οι χεράδες παιδιά...μη σπρώχνεστε.φίλε, εγώ είμαι ποδαράς, υπάρχει άλλη ουρά?
τα διπλοσύμπλεκτα των σουπερ καρς είναι αξιοπιστα? γιατί στα 'καθημερινά' αυτοκίνητα όπου πρωταγωνιστεί το dsg της vw εχουν αναφερθεί αρκετά προβλήματα. κ το κόστος λογικά για βλάβη στο διπλοσυμπλεκτο σε μια bmw, mercedes, porsche, ferrari θα είναι 5ψηφιο?
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η διαφορά είναι ότι ο κατασκευαστής παίζει δισεκατομμύρια και έχει από πίσω δεκάδες Roehrl και άρα η όποια άποψή του είναι σίγουρα πιο μελετημένη και σοβαρή από τον οποιοδήποτε δημοσιογράφο, για να μην πω τον οποιοδήποτε wannabe σε ένα οποιοδήποτε φόρουμ.
Στα λεφτα που παιζει δεν με ενδιαφερει καθολου, απο την στιγμη που ιδρυθηκε, με σημαια την ανοθευτη και μοναδικη οδηγικη αισθηση. Εκει που τρως δεν φτυνεις...
Οσο για τον Rohrl, πληρωνεται απο εκει, δεν παει τσαμπα. Οτι δηλωσει προς τα εξω θα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που θελει να 'σπρωξει' η Porsche...Τα συκα-συκα και η σκαφη-σκαφη...
Σαφως και αναγνωριζω την γενικευμενη πιεση με τις νορμες για χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων, που σφιγγουν ολο και περισσοτερο, αλλα εαν θελει καποιος κατασκευαστης λυσεις υπαρχουν, περα απο τον αποκλεισμο του χειροκινητου...Βλέπω όμως ότι και συ ασπάζεσαι τις απόψεις των εν λόγω δοκιμαστών by default σωστό. Αν είναι λοιπόν να διαλέξω 'ευαγγέλιο', προτιμώ την Porsche από τα λεγόμενα του οποιουδήποτε δοκιμαστή
Καθολου, και το εχω πολλακις αποδειξει, αφου πρωτα εχω δοκιμασει την πλειοψηφια και των δυο υλοποιησεων...
Οσο για το 'ευαγγελιο', προφανως και δεν εχεις διαβασει τα αρνητικα σχολια που εχω γραψει στο 'προτασεις φορουμαδων προς 4τροχους'...Ναι σωστά, δεν ξέρουν τι θέλουν αυτοί που δίνουν εκατομμύρια, είναι όλοι βλάκες, 'δήθεν', 'άμπαλοι' κτλ. αλλά ξέρει μια φωτισμένη μειοψηφία.
Απο ποτε παλι, by default οι εκατομμυριουχοι ξερουν τι θελουν?
...και να στο πω και αλλιως...Οι ΠΟΛΥεκατομμυριουχοι, αλλα και πιουριστες ταυτοχρονα, που αγαπουν πραγματικα το σπορ αυτοκινητο, και που τρεχουν στα ιστορικα spa, Les mans, και nurburgring, με τις 250GTO και αλλα αριστουργηματα κοστους εκατομμυριων, αλλα πρωτιστως μοναδικα, ειναι βλακες, και δηθεν? Οχι φυσικα...Σε ό,τι αφορά Ferrari, Porsche κτλ. ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η δική σου και η δική μου άποψη είναι για τα σκουπίδια, σημασία έχει τι λέει το κοινό αυτών των μαρκών.
Ηδη το σοβαρο/υποψηφιο κοινο αυτων των μαρκων εχει αποφανθει οχι μονο στα διαφορα fora, αλλα και στην αγορα, οπου οι χειροκινητες εκδοσεις διαφορων εξαιρετικων κατασκευων, κοστιζουν περισσοτερο απο τις αυτοματοποιημενες...
Αποψή σου. Οπως δική μου άποψη είναι ότι η ueber ευχαρίστηση είναι να συγκεντρώνεσαι σε αυτά που έχουν σημασία (τιμόνι, γκάζι, φρένο, επιλογή ταχύτητας) αφήνοντας εκτός τα technicalities της οδήγησης (που το 1920 ήταν το να ρυθμίζεις το αβανς, το 1950 ήταν να διπλοσυμπλεκτάρεις και το 2000 ήταν να επιλέγεις με το λεβιέ και να συγχρονίζεις στροφές). Μόνο που δεν σε αποκάλεσα 'άμπαλο' επειδή έχεις την άποψη αυτή, ούτε τσουβάλιασα χιλιάδες αγοραστές Porsche και Ferrari ως ποζεράδες άνιωθους επειδή δε γουστάρουν χτένια και τσατσάρες.
...ναι, η οποια τυχαινει(?) να συμβαδιζει με αυτη των περισσοτερων ανθρωπων που εχουν αφιερωσει ΕΝΕΡΓΑ την ζωη τους στην αυτοκινηση, εχοντας οδηγησει τα καλυτερα και πιο σπορ 4τροχα στον κοσμο...
Τωρα εαν τα ασυγχρονιστα vs συγχρονιζε, και τα λοιπα ακυρα παραδειγματα περι...χειρογκαζου, μανιβελας κτλ, ειναι στο ιδιο επιπεδο αντιστοιχιας με αυτο ενος καλου manual vs αυτοματου, σε μια σπορ κατασκευη, δεν χρειαζεται να γραφω αλλο, ειναι ματαιο...Εκεί είναι το (συνεχές από πλευράς σου, που είναι διαφορετικό από έναν αποσπασματικό χαρακτηρισμό ('βίτσιο') ή ένα αστείο ('τυρόγαλα')) flame bait και είναι πολύ εκνευριστικό. O morpheus ο άνθρωπος είπε τι γουστάρει, με γειά του με χαρά του, δε στόλισε με χαρακτηρισμούς όλους όσους διαφωνούν μαζί του.
Στολισα, αφου πρωτα 'στολιστηκα', και υπονοηθηκε εμμεσως πλην σαφως μετα απο δημοσιευση μου, οτι...ειμαι 'βιτσιοζος'...
Οκ δεχομαι οτι και η δικη μου δημοσιευση ηταν flame bait, αλλα να τα αναγνωριζουμε ΟΛΑ τα flame bait που υπαρχουν, οχι μονο αυτα που μας βολευουν...δε γίνεται να κάνουμε ένα αντίστοιχο με αυτό: http://news247.gr/eidiseis/paraksena/pr ... 77861.html κι εμείς;
να τσοντάρουμε ολοι στο κάτω κάτω
-
Από αυτό το μονοθέσιο θα ξεκινήσει η επιστροφή της Porsche στη F1: http://www.motori.gr/newsarticle/1936
-
Καλό 'κόλπο' που επέλεξαν να κάνουν το κάθισμα να μετακινείται δεξιά-αριστερά για ευκολότερη είσοδο.
-
H RUF τουρμπιζει την 991 3.8, και την φτανει στα 630 αλογα...
...και εγενετο η RT35... -
Κόλαση!!!
-
Δεν έχω οδηγήσει τέτοιο τέρας (και ομολουμένως δεν με χαλάνε οι σπρωξιές στην πλάτη), αλλά κάτι μου λέει ότι στο Μπράλο, στον Αχλαδόκαμπο, ή στον Αη Γιάννη το Ρώσσο θα προτιμούσα την απλή πισωκίνητη 991 S των 400 / 430 ίππων, ή την 997 GTS των 408 ίππων που έχω..
Από πλευράς ομοιογένειας γκαζιού / ανάρτησης / τιμονιού / φρένων.
Νομίζω ότι η ευχαρίστηση (εκτός από σπρωξιές) προέρχεται από την ισορροπία και την ομοιογένεια.
Edit: Άσε και την οικονομία καυσίμου (16λτ/100χλμ είδαμε με το Μάνο μετά από αισχρό ολοήμερο σκίσιμο στα λημέρια αυτά) -
Porsche Forum