-
@ Vellerefontis
Ωραία παρουσίαση Κωνσταντίνε, φαίνεται ακόμα πόσο ενθουσιασμένος είσαι! Τυχερός! Μια χαρά!
@__coyot__
Εξαιρετικός as always!
@__Βusso__
Αναλυτικότατος ! ωραία παρουσίαση
@__aris_rom__
-
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Honda Insight Hybrid IMA MY 2010
...πραγματικά, το ίδιο μοντέλο οδηγήσαμε και οι δυο? γιατί εμένα το αυτοκίνητο μου φάνηκε άθλιο όταν το έκανα βόλτα πρόπερσι που είχα ακόμη τα μέσα... αλλά πραγματικά άθλιο... σε όλα του, ανάρτηση, φρένα, γκάζι, πραγματική οικονομία γύρω στα 6 όπως και το Toyota... τι να πω, πολύ διαφορετικές προσλαμβάνουσες έχουμε φίλε! Αλλά καλύτερα να τα πούμε από κοντά αφού σύντομα, θέλω δε θέλω λόγο απρόσμενων εξελίξεων, θα είμαι και πάλι κοντά σας...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πόσο ;Στο μαρανελο πήραμε καλιφορνια για 30' με 80€/3 άτομα ...
240 σε επαρχιακό δίκτυο ...
...στις περισσότερες μεγάλες ή οικονομικά εύρωστες πόλεις του κόσμου νοικιάζεις ότι θες με αρκετά καλό τίμημα αν αναλογιστεί ο καθένας μας τι του προσφέρεται, πλήρη ασφάλιση, τουλάχιστον 200χλμ χωρίς επιπλέον χρέωση και χρήση χωρίς όρια αλλά χωρίς την δυνατότητα να μπεις πίστα, περίπτωση κατά την οποία και πάλι υπάρχουν ένα σορό οργανωμένα σχολεία ή κλαμπάκια τέτοιου τύπου. Οπότε αν η Ferrari Αθήνας απλά στο δίνει, έστω για μισή ώρα, με συνοδηγό, πέρα από την συγκίνηση, εννοείται ότι καταλαβαίνω με το παραπάνω πόσο ενδιαφέρον θα ήταν, δεν μπορώ να πω ότι είναι και τόσο εμπειρία τελικά. Βέβαια, εμείς οι τρελαμένοι, και ένα πεντάλεπτο να μας τα έδιναν αυτά τα αυτοκίνητα θα χαιρόμασταν...
οπότε εσύ που πέτυχες 240 σε επαρχιακό δίκτυο, εκτός του προφανούς σημείου, αυτού της παρανομίας πρέπει να το χάρηκες με το παραπάνω!
-
Μου το εκαναν δωρο. Νομιζω απο το baladeur.gr η καπως ετσι. Υπαρχουν 'αρκετα' πακετα που αλλαζει ο χρονος οδηγησς κλπ..
Τωρα απο τιμη και μονο που ηταν δωρο δεν το ξερω αλλα ουτε και εχω μπει στο site να δω φιλε μου.
Αφου περασα τις καμερες το ξαναπηγα στα 200 και κατι ψιλα.
Μπορει οντως να μην ειναι τοσο μεγαλη εμπειρια για καποιους αλλα για εμενα, προσωπικα, ηταν τελεια. Και μονο να μαρσαρω θα ειχα κα***σει.
Red monster σε ζηλευω για την Καλιφορνια. πωπω, γενικα ρε γμτ μου ολες οι ιταλιδες ειναι -
Βελλ
Είχες δίπλα σου έναν ιστρακτορ που μόνο το χέρι του σου κατεβαζε αν ένιωθε ότι το παραεκανες...
Ωραίο το γκάζι , τρομερός ήχος , αλλα θεέ μου , τι φρένα ... Τι φρένα
Με παρότρυνε ο ινστρακτορ για φρενάρισμα απο 200 στο 0... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ΒελλΕίχες δίπλα σου έναν ιστρακτορ που μόνο το χέρι του σου κατεβαζε αν ένιωθε ότι το παραεκανες...
Ωραίο το γκάζι , τρομερός ήχος , αλλα θεέ μου , τι φρένα ... Τι φρένα
Με παρότρυνε ο ινστρακτορ για φρενάρισμα απο 200 στο 0...Οπως ειπα και εγω, τα φρενα της 360 μου εκαναν τρομερη εντυπωση. Μπορω και μονο να φανταστω πως θα ηταν στην california.
-
...που να τσεκαρετε και με κεραμικα φρενα ... Οτι σφραγισματα -εαν- εχετε θα φυγουν, ή το σαγονι και στομαχι θα πονεσει απο το σφιξιμο...
-
παιζει να είχε η καλιφόρνια ?
-
είναι γνωστό οτι με τα κεραμικά φρενάρεις δυνατοτερα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ΒελλΕίχες δίπλα σου έναν ιστρακτορ που μόνο το χέρι του σου κατεβαζε αν ένιωθε ότι το παραεκανες...
Ωραίο το γκάζι , τρομερός ήχος , αλλα θεέ μου , τι φρένα ... Τι φρένα
Με παρότρυνε ο ινστρακτορ για φρενάρισμα απο 200 στο 0...είδες ρε φίλε; αυτά τα υπεραυτοκίνητα έχουν ένα τρελλό ζύγισμα στο φρένο και έχεις την εντύπωση, αληθινή μεν, ότι φρενάρεις τρελά!!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...που να τσεκαρετε και με κεραμικα φρενα ... Οτι σφραγισματα -εαν- εχετε θα φυγουν, ή το σαγονι και στομαχι θα πονεσει απο το σφιξιμο...καλά, ναι, εννοείται, τα κεραμικά σε ότι έχω οδηγήσει, γερμανικά και τα δύο, ήταν απίστευτα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
παιζει να είχε η καλιφόρνια ?Είχε. Είναι standard σε όλες τις Ferrari από το 2008.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
είναι γνωστό οτι με τα κεραμικά φρενάρεις δυνατοτερα.φαντάζομαι αναφέρονται σε όλο το πακετάκι που τα συνοδεύει...
-
**BMW 118i Sport, auto, variable sports steering. **
Σήμερα το απόγευμα παρέλαβα την 118i που θα την έχω 24 ώρες στη κατοχή μου. Η αλήθεια είναι δεν της είχα αφιερώσει αρκετό χρόνο για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, ή τουλάχιστον έτσι πίστευα, οπότε όταν με πήραν από τη BMW τους είπα 'γιατί όχι'?
Τη παρέλαβα στις 8 και τώρα μπήκα σπίτι. Αφού την έχω στη κατοχή μου, είπα να το ευχαριστηθώ και να τη περάσω από όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Θα ξεκινήσω ανάποδα και θα πάω κατευθείαν στο συμπέρασμα. Δεν μου αρέσει.
Γαμώτο, τα αυτοκίνητα πλέον έχουν γίνει βαρετά και καθόλου συμμετοχικά. Δε ξέρω αν έφταιγε ο συνδυασμός αυτόματου σασμάν και τιμονιού, αλλά ενώ το αυτοκίνητο έχει όλα τα φόντα να είναι γκολ από τα αποδυτήρια με ροπάτο μοτέρ 1.6Τ, πίσω κίνηση, ηλεκτρονικό μπλοκέ και στήσιμο BMW...κάπου χάνει.
Που χάνει όμως?
Φτάνω στον Σφακιανάκη, παραδίδω το si και παίρνω τη κάρτα/κλειδί της 118i. Κάθομαι, βολεύομαι, ετοιμάζω κάθισμα, θέση οδήγησης και καθρέπτες. Προσπαθούσα να βρω τρόπο να βλέπω το κάτω μέρος του BC, αλλά μάταια. Εγκατέλειψα τις προσπάθειες και έβαλα μπροστά.
Μου εξήγησε ο πωλητής πως δουλεύει το αυτόματο σασμάν και τόνισε να δώσω ιδιαίτερη προσοχή στο variable τιμόνι καθώς στην αρχή θα με ξενίσει...και είχε δίκιο.
Βασικά με ξενέρωσε. ΠΑΡΑ πολύ ελαφρύ. Ίσως (και δε κάνω πλάκα) του Panda που έχω στη δουλειά να είναι πιο βαρύ. Από αίσθηση 0...απογοήτευση. Και το συγκρίνω με της 120i, όχι με του si γιατί είναι σα να κλέβω εκκλησία.
Αφήνω το comfort mode, επιλέγω το αυτόματο και βγαίνω Κηφισίας με κατεύθυνση προς Αθήνα. Είπα να πάω μια βόλτα προς Φάληρο και μετά πίσω.
Πολύ θετική εντύπωση μου έκανε η ποιότητα κύλισης. Πολύ άνετο, χωρίς κοπανήματα και περνάει ανωμαλίες και λακούβες λες και είσαι σε μαγικό χαλί. Επίσης εντύπωση μου έκανε το πόσο σβέλτο είναι. Το βοηθάει το σασμάν, το οποίο αλλάζει πολύ γρήγορα να σημειώσω, αλλά ρε σεις...ΠΟΛΛΕΣ σχέσεις! Οχτώ! Ναι, 8! Έλεος!!!
Το κιβωτιάκι συνεχώς άλλαζε σχέσεις το καημένο. Το λυπήθηκα.
Δοκίμασα να το βάλω στο manual, αλλά βαρέθηκα με τη μια να αλλάζω συνεχώς, οπότε το γύρισα στο auto.
Βασικά για αυτό είναι το αυτοκίνητο. Για μια άνετη, σβέλτη, ξεκούραστη βόλτα, να τα κάνει όλα μόνο του, να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο κι εσύ απλά να πατάς γκάζι και φρένο. Αίσθηση από το τιμόνι 0, ήχος από το μοτέρ άνευ σημασίας, ταχύτητες δεν έχεις να αλλάζεις, φρένα μέτρια στο αρχικό bite αλλά προοδευτικά, ικανοποιητική αίσθηση στο γκάζι μόνο στο Sport (αλλά δεν είναι χόρταση γιατί κουράζει) και γενικώς ήταν μια βαρετή (για μένα) βόλτα.
Ναι, ΟΚ...το αυτόματο σασμάν το κάνει απείρως ξεκούραστο στη κίνηση και μειώνει τη κατανάλωση, του δίνω τουλάχιστον αυτά τα ελαφρυντικά.
Φτάνω στο ΣΕΦ και είπα να πάω μια βόλτα στις πλατείες να δω τι ψάρια πιάνει το EDL με σύμμαχο τη βροχή.
Χμμ...
Τα σβήνω όλα και ξεκινάω στο sport με αυτόματο σασμάν. Το μετάνιωσα αμέσως γιατί με το που πήγε πριν τον κόφτη, άλλαξε ταχύτητα και μου έκοψε τη χαρά. ΔΕΝ το έκανε επικίνδυνο (όπως έχει γραφεί ) απλά σα να με μάζεψε. Ξαναδοκιμάζω στο manual...καλύτερα τα πράγματα, αλλά εδώ κάτι άλλο με χάλασε. ΠΟΛΥ απότομες αντιδράσεις για δυο λόγους. Πρώτον το variable sports steering το οποίο θέλει συνήθεια και δεύτερον το μικρότερο wheelbase. Πολύ πιο φιλικό το si σε τέτοιες καταστάσεις. Το EDL δε με προβλημάτισε τόσο. Κάνει κάτι θορύβους (σαν να φρενάρει, αυτό έλεγε ο Γρηγόρης), αλλά δε σε κόβει. Τώρα κάνει δουλειά αυτό το πράγμα? Λίγο ναι, αλλά όχι δραματικά πράγματα σε σχέση με το ανοιχτό διαφορικό χωρίς το EDL.
Αφού λοιπόν ούτε κι εκεί μου έκανε τη χάρη, το γύρισα στο sport+ ώστε να έχει τουλάχιστον λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι κι επέστρεψα σβέλτα σπίτι μέσα από το κέντρο.
Θα το αγόραζα?
Μπα...
Την άλλη εβδομάδα θα πάρω τη 320d κι ελπίζω να έχω καλύτερη εμπειρία.
Θετικά
-Άνετο στήσιμο
-Ελαφρύ τιμόνι για μέσα στη πόλη και στο παρκάρισμα
-Σβέλτο μοτέρ, ροπάτο
-Χαμηλή κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας
-Πολύ καλοί χώροι
-Ωραία θέση οδήγησηςΑρνητικά
-Εξωτερική εμφάνιση
-Απογοητευτική αίσθηση από το variable sport steering
-Ήχος μοτέρ
-Κλίσεις αμαξώματος
-Η μοναδική BMW που δε με έκανε να χαμογελάσω -
κανενα variable sport steering δεν εχει αισθηση...
-
@Nikos
Δεν μου κανουν ιδιαιτερη εντυπωση, οι διαπιστωσεις σου, ειδικα απο την στιγμη που εστω και υποσυνειδητα, συγκρινεις την προηγουμενη -By default πιο σκληρη ακομα και στην βασικη εκδοση, σε σχεση με την νεα 1- με m-pack vs νεα χωρις ουτε καν M-αναρτηση...
Τωρα για την κοντη κρεμαγιερα, τι να πω, γουστα ειναι αυτα. Στην σπορ ρυθμιση που βελτιωνει αποκριση γκαζιου-χαρτογραφηση-βαρυτητα τιμονιου, παντως εμενα μου φανηκε οτι η αισθηση ηταν εξαιρετικη...
Θυμασαι σε τι διασταση ειναι οι τροχοι που φοραει?Το μοτορι της παντως ειναι σαφως καλυτερο απο το ατμοσφαιρικο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Nikos
Δεν μου κανουν ιδιαιτερη εντυπωση, οι διαπιστωσεις σου, ειδικα απο την στιγμη που εστω και υποσυνειδητα, συγκρινεις την προηγουμενη -By default πιο σκληρη ακομα και στην βασικη εκδοση, σε σχεση με την νεα 1- με m-pack vs νεα χωρις ουτε καν M-αναρτηση...
Τωρα για την κοντη κρεμαγιερα, τι να πω, γουστα ειναι αυτα. Στην σπορ ρυθμιση που βελτιωνει αποκριση γκαζιου-χαρτογραφηση-βαρυτητα τιμονιου, παντως εμενα μου φανηκε οτι η αισθηση ηταν εξαιρετικη...
Θυμασαι σε τι διασταση ειναι οι τροχοι που φοραει?Το μοτορι της παντως ειναι σαφως καλυτερο απο το ατμοσφαιρικο...
Στο sport δεν αλλάζει η χαρτογράφηση του μοτέρ. Η απόκριση του γκαζιού αλλάζει (γίνεται όπως πρέπει) και γίνεται λίγο πιο βαρύ το τιμόνι. Η αίσθηση παραμένει το ίδιο άθλια.
Η σκληρότητα της ανάρτησης ήταν το μικρότερό της πρόβλημα.
17αρες φορούσε.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το μοτορι της παντως ειναι σαφως καλυτερο απο το ατμοσφαιρικο...Κάνω ένα πρώτο σχόλιο γιατί βιάζομαι να κοιμηθώ
Ναι μεν πιο δυνατό σαφώς, σε αυτό δεν διαφωνώ αλλά για BMW ο ήχος που βγάζει ή μάλλον που δεν βγάζει είναι για κλάματα.
Επίσης κάτι που είχα τονίσει και παλαιότερα είναι πως εγώ έχοντας οδηγήσει 2 φορές την 118i, δεν βρήκα ποτέ 170 ίππους. Δεν ξέρω αν ανοίγει ο κινητήρας στις 20.000χλμ και αποδίδει 395 ίππους αλλά ανακοινώνονται μόνο οι 170, αλλά εγώ δεν βρήκα αυτά τα 170 ατίθασα βαυαρικά άλογα. Ήταν σαφώς λιγότερα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, είναι αδιανόητο ένα Audi A3 122 ίππων να το νομίζεις ότι αποδίδει 140 plus άλογα και μια 118i περίπου 150, ενώ αν βάλεις και το μεγαλύτερο βάρος της BMW....να το πω? το λέω...νομίζω ότι πάνε τα ίδια -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στο sport δεν αλλάζει η χαρτογράφηση του μοτέρ. Η απόκριση του γκαζιού αλλάζει (γίνεται όπως πρέπει) και γίνεται λίγο πιο βαρύ το τιμόνι. Η αίσθηση παραμένει το ίδιο άθλια.
Η σκληρότητα της ανάρτησης ήταν το μικρότερό της πρόβλημα.
17αρες φορούσε.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Eγω παντως ειδα μεγαλη διαφορα...Τωρα πως το θεωρεις αυτοματως 'μικρο προβλημα' αφου δεν την εχεις τσεκαρει με m-αναρτηση, δεν ξερω...
Οδήγησα....