-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Α, οκ.
Εξαρτάται από το πόσο ανήσυχος είναι ο οδηγός.
Τώρα εξηγείται.
ΥΓ: Η ιδανική εκκίνηση περιλαμβάνει και σπινάρισμα, τουλάχιστον για τους μη μυημένους. Οι ανήσυχοι ζουν σε εναλλακτική πραγματικότητα.
Tο launch control του εκαστοτε κατασκευαστη, μπορει και να διαφερει, πχ ως προς τις συγκεκριμενες στροφες που κραταει ο κινητηρας, πριν την εκκινηση...
Για λογους προστασιας(?) κιβωτιου, διαφορικου-κινουμενων μερων, τουλαχιστον συμφωνα με τα λεγομενα του αρθρου που παρεθεσα, στο launch της SMG προφανως δεν παρουσιαζεται σπιναρισμα σε ικανοποιητικο βαθμο, ωστε να κανει την καλυτερη δυνατη εκκινηση.
Με το χειροκινητο κιβωτιο, αυτο εγινε εφικτο, ακριβως λογω του οτι θα μπορει να σπιναρει περισσοτερο στην εκκινηση...'Yet the M5's unrelenting thrust borders on lunacy, as the 4,122-pound sedan tears to 60 mph in 4.4 seconds and then covers the quarter-mile in 12.7 seconds at 113.6 mph.
In fact, the manual M5 is quicker than the SMG-equipped M5 we tested. With the SMG, the M5 hit 60 mph in 4.8 seconds and ran the quarter in 12.8 seconds at 115 mph.
Though the M5 SMG seven-speed has a faster trap speed in the quarter-mile thanks to its closer-ratio seven-speed, the brutal clutch takeup in the SMG-equipped M5 renders it difficult to produce a clean launch, hurting its elapsed time. So the SMG can be beat in a straight contest of speed. '
http://www.insideline.com/audi/rs4/2007 ... mw-m5.html
Επιπλεον γινεται μια αναφορα, σχετικα με τις θεσεις της Bmw για το μη απενεργοποιουμενο DSC στην χειροκινητη εκδοση, και παραλληλα, παρουσιαζεται και η αποψη των δοκιμαστων, σχετικα με το θεμα αυτο...
Το συγκεκριμενο θυμιζει αρκετα την περιπτωση με το Nissan GT-R οπου στα πρωτα μοντελα, το αντιστοιχο συστημα ευσταθειας δεν μπορουσε να απενεργοποιηθει πληρως για λογους προστασιας του κιβωτιου...Φυσικα μετα απο πιεση-'γκρινιες'
το θεμα σε επομενα ΜΥ λυθηκε, οπως λυθηκε και στις χειροκινητες Μ5 απο ΜΥ2008 και επειτα...'BMW tells us that the DSC in the six-speed M5 can't be disabled because of warranty concerns associated with aggressive launches.
If BMW was worried about the effect of wheel hop on drivetrain durability, we would have preferred that the system simply limit wheelspin (or launch rpm) in 1st gear only. As far as at-the-limit driving, we think BMW has messed with the idea of what the M5 concept is all about.
The likely explanation might be that a low-volume afterthought like the M5 with manual transmission doesn't carry much weight when it comes time to commandeering BMW's engineering resources. Simply removing a line of code from the DSC menu in iDrive might have been a temptingly fast (and cheap) way for BMW to mitigate any risks associated with bringing this niche model to market in the U.S., where the Germans are fearful of litigation.'
-
'brutal clutch takeup' φαντάζομαι συνδέεται με περισσότερο όχι λιγότερο σπινάρισμα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
'brutal clutch takeup' φαντάζομαι συνδέεται με περισσότερο όχι λιγότερο σπινάρισμαΣτην αρχη και εμενα εκει πηγε το μυαλο μου, αλλα δεν το ξεκαθαριζει γενικως...
Μπορει να ειναι και ετσι οπως το λες, μπορει και να εννοει οτι τιναζει το αυτοκινητο μπροστα αποτομα μεν, αλλα χωρις το ιδανικο ποσοστο σπιναρισματος. (να αποσυμπλεκει δηλαδη αποτομα μεν, οπως συνηθως κανει το SMG, αλλα παραλληλα με ηλεκτρονικο ελεγχο στο γκαζι, και περιορισμο σπιναρισματος...)
Η ουσια παντως, και αυτο που θελω να εστιασω, εχει να κανει με την δυνατοτητα καλυτερων χρονων σε εκκινηση / γενικοτερης ελευθεριας-ευχαριστησης στα manual, τουλαχιστον για τα ΜΥ2008 μοντελα και επειτα, αλλα και λιγοτερων προβληματων σε σχεση με αυτα που παρουσιαζαν αρκετα (ειδικα απο τις πρωτες παρτιδες, με ) SMG... -
Βασικα έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσο οι μηχανικοί είχαν στο μυαλό τους ντραγκστεραδικες εκκινήσεις όταν εξελιξαν και έβαλαν το ημιαυτόματο σε κατασκευές σαν και αυτή. Η λογική του είναι η ταχύτερη μετακίνηση από σημείο σε σημείο, όταν αυτα τα σημεία ενώνονται με στροφές. Εκεί το χειροκίνητο δεν έχει καμία τύχη σε αυτην την τάξη ιπποδύναμης και επιδόσεων.
-
Γρηγόρη, σχετικά με την εισαγωγή της από το εξωτερικό και το συνολικό και τελικό κόστος της Μ5.
Όπως έχουμε πει με ένα 25άρι παίρνεις Μ5 στην Ελλάδα.
Στο εξωτερικό η φθηνότερη με 70Κ κμ που βρήκα κάνει 23.940 €.
Πόσα να θέλει για να εκτελωνιστεί?
Σχετικά με το SMG vs manual, μόνο το γεγονός ότι δεν απενεργοποιείται το DSC στη manual για μένα τη κάνει την πιο άκυρη επιλογή.
SMG ubber alles
Παιχνίδι μέσα στη πόλη, απόλαυση σε γρήγορη διαδρομή.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βασικα έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσο οι μηχανικοί είχαν στο μυαλό τους ντραγκστεραδικες εκκινήσεις όταν εξελιξαν και έβαλαν το ημιαυτόματο σε κατασκευές σαν και αυτή.Σιγουρα ειχαν στο μυαλο τους και αυτο
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βασικα έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσο οι μηχανικοί είχαν στο μυαλό τους ντραγκστεραδικες εκκινήσεις όταν εξελιξαν και έβαλαν το ημιαυτόματο σε κατασκευές σαν και αυτή. Η λογική του είναι η ταχύτερη μετακίνηση από σημείο σε σημείο, όταν αυτα τα σημεία ενώνονται με στροφές. Εκεί το χειροκίνητο δεν έχει καμία τύχη σε αυτην την τάξη ιπποδύναμης και επιδόσεων....μιλας με μια γενικευμενη σιγουρια, σε μια πολυ συγκεκριμενη περιπτωση...
Εχεις οδηγησει SMG vs χειροκινητο, οποιασδηποτε Bmw σε στριφτερη διαδρομη, τουλαχιστον σβελτα εως και βιαστικα, και εχεις διαπιστωσει κατι τετοιο?
Οι παραπανω δοκιμαστες, απο αρθρα που δημοσιευσα, αλλα και σε διαφορα αλλα, που γκρινιαζουν γενικα με την αποδοση-συνολικη λειτουργια των SMG, να υποθεσω οτι τους θεωρεις αμπαλους, και ασχετους?Eπιπλεον, δεν μιλαμε για μια οποιαδηποτε mainstream φιρμα. Μιλαμε για μια εταιρια αυτοκινητων, που εχει ως βασικη φιλοσοφια, και 'σημαια', στην γενικοτερη πορεια της, την οδηγοκεντρικοτητα, και αυξημενα επιπεδα ευχαριστησης, κατα την οδηγηση...
Φυσικα και η παραλληλη (μονο στην Αμερικη βεβαια για την περιπτωση που συζηταμε εδω, την Μ5 Ε60...)
διαθεση χειροκινητου αλλα και SMG κιβωτιου, χαροποιει ολους τους υποψηφιους πελατες της Bmw.
Oμως δεν θα πρεπει να ξεχναμε ποια ειναι η βασικη 'συνταγη' με την οποια κατασκευαζονται ΕΙΔΙΚΑ τα Μ μοντελα.Σιγουρα σε ολο αυτο το πακετο, τουλαχιστον τα κιβωτια SMG, δεν στεκονταν στο υψος των περιστασεων, σε επιπεδο συνολικης ευχαριστης/ελευθεριας κατα την οδηγηση...
Ειναι κατι παγκοσμιως γνωστο πλεον, και αποδεκτο απο την πλειοψηφια σοβαρων δοκιμαστων, αλλα και οδηγων αγωνων.
Τα DCT φυσικα, εβαλαν τα πραγματα στην θεση τους...Το ιδιο ισχυει και για το καταπληκτικο 8αρι της ZF... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...Πόσα να θέλει για να εκτελωνιστεί?
Αυτο δεν το γνωριζω...
**Σχετικά με το SMG vs manual, μόνο το γεγονός ότι δεν απενεργοποιείται το DSC στη manual για μένα τη κάνει την πιο άκυρη επιλογή. **
SMG ubber alles
Παιχνίδι μέσα στη πόλη, απόλαυση σε γρήγορη διαδρομή.
Αυτο ισχυει για τα μεχρι ΜΥ2007 χειροκινητα μοντελα. Τα επομενα (ΜΥ2008 και επειτα...) ειχαν απο το εργοστασιο, δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης.
Ακομα ομως και για τα προ ΜΥ2008 μοντελα, εμφανιστηκε επισημη αναβαθμιση λογισμικου μετα απο λιγο καιρο, η οποια επετρεψε τελικα την πληρη απενεργοποιηση του DSC και σε αυτα. -
...και μια διαπιστωση απο τον γνωστο Ελληνα οδηγο αγωνων, για το εν λογω κιβωτιο, σε μια Μ3 Ε46, μετα απο μια 'ειδικη διαδρομη':
'Η μόνη μας ένσταση έχει να κάνει με το ημιαυτόματο κιβώτιο της Μ3 (αν και, όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα πίσω από το
τιμόνι της, άρχισα να νιώθω πιο οικεία), το οποίο αφαιρεί κάπως από τον οδηγό την αίσθηση
της συμμετοχής και της προσπάθειας, αφού σε ένα αυτοκίνητο δρόμου ας μην ξεχνάμε πως δε
μετρά ο απόλυτος χρόνος, αλλά η απόλαυση και η αίσθηση!'http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10078
-
Αμαν με την απόλαυση και αίσθηση που χάνονται επειδή δεν κάνεις 2 κινήσεις (α) πάτημα-άφημα συμπλέκτη (β) συγχρονισμό στροφών μύτη-τακούνι (όσοι τέλος πάντων κάνουν το (β))
(Διότι δε νομίζω ότι το να επιλέγεις ταχύτητα με το λεβιέ στην κονσόλα έχει κάποια διαφορά ως απόλαυση και αίσθηση με το να την επιλέγεις με paddle πίσω από το τιμόνι -μιλώ φυσικά για την πλήρως χειροκίνητη λειτουργία όλων των καλών αυτόματων-ημιαυτόματων-DCT)
Υπάρχει και η εναλλακτική απόλαυση - αίσθηση του να πατάς μόνιμα το φρένο με το αριστερό, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με χειροκίνητο κιβώτιο.
Τέλος πάντων, για πολλοστή φορά, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.
-
Γρήγορη άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Εγώ μίλησα για πλεονέκτημα στις επιδόσεις, εσυ μιλάς για οδηγική ευχαρίστηση, η οποία είναι και υποκειμενική. Άλλος θέλει να παίζει με τον λεβιέ, άλλος να τραβάει αυτακια. Γούστα είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι.
Αν μου βρεις ΕΝΑΝ δημοσιογράφο ή οδηγό αγώνων που να υποστηρίξει ότι είναι πιο γρήγορος και νιώθει πιο ασφαλής με το χειροκίνητο αντί του ημιαυτόματου ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, εγώ στην επόμενη συνάντηση θα κάτσω να κάνετε τα αυτιά μου paddles. -
Δεν ξέρω τι λέτε, ΑΝ ξαναπάρω αυτοκίνητο (και ειδικά BMW...) θα είναι αυτόματο ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
Έχω κάνει και την @@ριά μου να βάλω και το SSK και ειδικά σε πισωκίνητο ΔΕΝ ΛΕΕΙ με τίποτε, αν οδηγήσεις ώρα μέσα στην πόλη, θα σου αφήσει κάλους!Θα πάω να το βγάλω και θ' αφήσω τον κανονικό λεβιέ, αρκετά παίξαμε!
Ευτυχώς η Lancia που χρησιμοποιώ στις καθημερινές μετακινήσεις έχει τέλειο σασμάν (το Motorkote κάνει δουλειά! ) και δεν σιχτηρίζω κάθε μέρα!
-
ssk ειναι κατι σε short shift να υποθεσω?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Γρήγορη άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Εγώ μίλησα για πλεονέκτημα στις επιδόσεις, εσυ μιλάς για οδηγική ευχαρίστηση, η οποία είναι και υποκειμενική. Άλλος θέλει να παίζει με τον λεβιέ, άλλος να τραβάει αυτακια. Γούστα είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι.
Αν μου βρεις ΕΝΑΝ δημοσιογράφο ή οδηγό αγώνων που να υποστηρίξει ότι είναι πιο γρήγορος και νιώθει πιο ασφαλής με το χειροκίνητο αντί του ημιαυτόματου ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, εγώ στην επόμενη συνάντηση θα κάτσω να κάνετε τα αυτιά μου paddles....και εχω ηδη δωσει παραδειγμα, στο οποιο, απο εκκινηση το SMG ΔΕΝ ειναι ταχυτερο...
Μονο σε ρεπριζ, λογω και της πυκνοτητας των 7 αντι 6 του manual, θα εχει πλεονεκτημα, αλλα ας μην ειναι και σιγουροι καποιοι οτι θα καταλαβουν διαφορες στο δρομο...Κατα τα αλλα θετεις παλι λαθος διλημματα. Ακομα και σε αυτη την κατηγορια επιδοσεων, στην οδηγηση σε δρομο και οχι σε πιστα, με χρονομετρο στο χερι, ηδη παρεθεσα ενα οδηγο αγωνων, που θα προτιμουσε το χειροκινητο.
Υπαρχουν και πολλοι αλλοι οδηγοι/δοκιμαστες που εχουν την ιδια πεποιθηση, τουλαχιστον σε οτι αφορα το SMG vs manual της Bmw... -
Ενω θα καταλαβουν το πλεονεκτημα στην εκκινηση.
Ασε μας ρε γρηγορη
10 φορες να σε βαλουν να ξεκινησεις απεναντι σε ενα smg τις 5 θα σε κοντα τις 3 πισω και την 9η θα κουρεψεις τη δευτερα.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ενω θα καταλαβουν το πλεονεκτημα στην εκκινηση.Ασε μας ρε γρηγορη
10 φορες να σε βαλουν να ξεκινησεις απεναντι σε ενα smg τις 5 θα σε κοντα τις 3 πισω και την 9η θα κουρεψεις τη δευτερα.
ε μα ...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ενω θα καταλαβουν το πλεονεκτημα στην εκκινηση.Ασε μας ρε γρηγορη
10 φορες να σε βαλουν να ξεκινησεις απεναντι σε ενα smg τις 5 θα σε κοντα τις 3 πισω και την 9η θα κουρεψεις τη δευτερα.
καταλαβαίνεις οτι ανοίγεις μέτωπο τώρα ε ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ενω θα καταλαβουν το πλεονεκτημα στην εκκινηση.
Ασε μας ρε γρηγορη
10 φορες να σε βαλουν να ξεκινησεις απεναντι σε ενα smg τις 5 θα σε κοντα τις 3 πισω και την 9η θα κουρεψεις τη δευτερα.
καταλαβαίνεις οτι ανοίγεις μέτωπο τώρα ε ?
Άσε που 'ξεχασε' να αναφέρει την 10η τι θα γίνει
Πάραυτα, Αισιόδοξο σε κόβω δριφτη... Οι Ροζ Φλοιδ είχαν μιλήσει κάποτε για τέτοιες καταστάσεις
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/ ... A10008A882
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
'brutal clutch takeup' φαντάζομαι συνδέεται με περισσότερο όχι λιγότερο σπινάρισμαTake up=Σύμπλεξη
Οπότε η βίαιη σύμπλεξη προφανώς συνδέεται με περισσότερο σπινάρισμα και όχι με λιγότερο όπως διαβάζουμε εδώ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βασικα έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσο οι μηχανικοί είχαν στο μυαλό τους ντραγκστεραδικες εκκινήσεις όταν εξελιξαν και έβαλαν το ημιαυτόματο σε κατασκευές σαν και αυτή. Η λογική του είναι η ταχύτερη μετακίνηση από σημείο σε σημείο, όταν αυτα τα σημεία ενώνονται με στροφές. Εκεί το χειροκίνητο δεν έχει καμία τύχη σε αυτην την τάξη ιπποδύναμης και επιδόσεων.
...μιλας με μια γενικευμενη σιγουρια, σε μια πολυ συγκεκριμενη περιπτωση...
Εχεις οδηγησει SMG vs χειροκινητο, οποιασδηποτε Bmw σε στριφτερη διαδρομη, τουλαχιστον σβελτα εως και βιαστικα, και εχεις διαπιστωσει κατι τετοιο?
Οι παραπανω δοκιμαστες, απο αρθρα που δημοσιευσα, αλλα και σε διαφορα αλλα, που γκρινιαζουν γενικα με την αποδοση-συνολικη λειτουργια των SMG, να υποθεσω οτι τους θεωρεις αμπαλους, και ασχετους?Eπιπλεον, δεν μιλαμε για μια οποιαδηποτε mainstream φιρμα. Μιλαμε για μια εταιρια αυτοκινητων, που εχει ως βασικη φιλοσοφια, και 'σημαια', στην γενικοτερη πορεια της, την οδηγοκεντρικοτητα, και αυξημενα επιπεδα ευχαριστησης, κατα την οδηγηση...
Φυσικα και η παραλληλη (μονο στην Αμερικη βεβαια για την περιπτωση που συζηταμε εδω, την Μ5 Ε60...)
διαθεση χειροκινητου αλλα και SMG κιβωτιου, χαροποιει ολους τους υποψηφιους πελατες της Bmw.
Oμως δεν θα πρεπει να ξεχναμε ποια ειναι η βασικη 'συνταγη' με την οποια κατασκευαζονται ΕΙΔΙΚΑ τα Μ μοντελα.Σιγουρα σε ολο αυτο το πακετο, τουλαχιστον τα κιβωτια SMG, δεν στεκονταν στο υψος των περιστασεων, σε επιπεδο συνολικης ευχαριστης/ελευθεριας κατα την οδηγηση...
Ειναι κατι παγκοσμιως γνωστο πλεον, και αποδεκτο απο την πλειοψηφια σοβαρων δοκιμαστων, αλλα και οδηγων αγωνων.
Τα DCT φυσικα, εβαλαν τα πραγματα στην θεση τους...Το ιδιο ισχυει και για το καταπληκτικο 8αρι της ZF...Τα παράπονα των δοκιμαστών για τα των SMG είχαν να κάνουν με την καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη και όχι με την γρήγορη οδήγηση. Εκτός από αυτούς που δεν έχουν πείρα με ημιαυτόματα και κολλήματα πιουρισμού και γράφουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι (εσού συμπεριλαμβανομένου).
BMW FORUM