Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 220
    • 221
    • 44 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    131478
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      5 χρονια εγγυηση το Clio στην Γαλλια

      Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
        Πάντως θα εχει ενα ενδιαφέρον το micra σε diesel αλλα το clio iv το βρίσκω πολύ πιο καλό αλλα και πολύ πιο ποιοτικό απο το micra

        Δεν τα χωριζει και ενα αξιοσεβαστο ποσο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kwsn_men last edited by

          Ο χρήστης samatistas έγραψε:
          Το Autotriti από την πανευρωπαική παρουσίαση του μοντέλου:

          http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 108409.asp

          Δοκίμασαν και τα φρένα;

          Sent from my iPhone 4s using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giteart last edited by

            καλησπερα παιδια, καινουριος στο φορουμ κ εχω βαλει στο ματι το νεο clio.
            ειμαι ηδη κατοχος του clio ii προfacelift και σκεφτομαι για αναβαθμιση 🙂

            Ερωτηση λοιπον, για το αυτοματο κιβωτιο EDC τι εχετε ακουσει?
            ηταν αξιοπιστο πανω στο megane γιατι στο clio τωρα θα μπει πρωτη φορα.
            επισης δεν εχω καταλαβει εαν αυξανει την καταναλωση σε σχεση με ενα χειροκινητο. ειδα καπου ελεγε η renault μειωμενη καταναλωση κατα 17% αλλα απο οτι καταλαβα εννοει σε σχεση με το κλασσικο παλιο αυτοματο τους κιβωτιο.

            Αξιζει λετε η τοποθετηση του? οσων αφορα την ανεση το σκεφτομαι γιατι εχω οδηγησει αυτοματα κ ειναι πολυ πιο ξεκουραστα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              govus last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              It bobbles along merrily if you keep it above 2,000rpm where the turbo kicks in, and while it could never be called swift it can be hustled about, but you’ve got to think about your gearchanges: find yourself one too high in say, third, out of a slow corner and you might as well get out and push, because the torque will have gone on holiday.

              Get the right gear (often one lower than instinctive) and the turbo wooshes into life, torque appears and you fizz forward. Great fun. In fact, unlike most point and shoot modern cars which require no thought to make fast progress, there’s skill and learning required to get the best out of this engine, and when you do, there’s great satisfaction to be had. That sounds more like the Renaults of old…

              Δεν μου ακούγεται και τόσο οικονομικός αυτός ο τρόπος οδήγησης (κάτι που βάσει του κειμένου φαίνεται να είναι 'αναγκαστικό')... Τούρμπο, 'μία κάτω' και γκαζώματα για να 'πάει', πρέπει ν' ανεβάζουν την κατανάλωση στα ύψη ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giteart last edited by

                αυτος ο τροπος οδηγησης θα ειναι για διαδρομες και διαθεσεις τυπου 'αναβαση ριτσωνας'
                και αναφερεται κ στον 900ρι κινητηρα το κειμενακι. τωρα πιστευω σε πολη κ σε συνθηκες μετριας κινησης πας ανετα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  Πάντως θα εχει ενα ενδιαφέρον το micra σε diesel αλλα το clio iv το βρίσκω πολύ πιο καλό αλλα και πολύ πιο ποιοτικό απο το micra

                  Δεν τα χωριζει και ενα αξιοσεβαστο ποσο?

                  Και διαφορά στην τιμή (θα έχουν) σε όποια αγορά βρεθούν ταυτόχρονα και διαφορά στην κατασκευή (φανταζομαι ότι θα έχουν) υπερ του Clio!!!
                  Ινδία Τουρκία σημειώσατε μάλλον 2.
                  Στο μόνο που ίσως να υπερέχει της Nissan είναι στο κοστος συντήρησης που ... Twingo 1,5 λίγο ακριβότερο απο το αντιστοιχο σερβις ενός QQ 1,5. Πριν λίγες μερες είδα τιμολογιο ίδιου σερβις αντιπροσωπίας Renault και εξουσιοδοτημένου Nissan και θυμήθηκα τις παλιές εκείνες -ονοματα δεν λεμε- στιγμές ... Ρενώ!!! Τίποτα δεν άλλαξε στο μικρό χωριό μας!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Αν μιλάμε για Θεσσαλονίκη κι εγώ το πιστεύω ότι δεν έχει αλλάξει κάτι στο after sales της Renault. Τουλάχιστον στον γνωστό. Δεν ξέρω τι λέει ο Κατάκης.Δεν είναι πάντως γενικό είναι η προσωπική μου εικόνα. Θέλει ψάξιμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimdenin last edited by

                      http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14758

                      ...Μια μικρή ένσταση για την αντιληπτή ποιότητα των υλικών, που στην πλειονότητά τους απαρτίζονται από σκληρά πλαστικά...

                      Άρα συνεχίζεται λογικά και η πολιτική του προηγούμενου μοντέλου στο κομμάτι αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης Govus έγραψε:

                        It bobbles along merrily if you keep it above 2,000rpm where the turbo kicks in, and while it could never be called swift it can be hustled about, but you’ve got to think about your gearchanges: find yourself one too high in say, third, out of a slow corner and you might as well get out and push, because the torque will have gone on holiday.

                        Get the right gear (often one lower than instinctive) and the turbo wooshes into life, torque appears and you fizz forward. Great fun. In fact, unlike most point and shoot modern cars which require no thought to make fast progress, there’s skill and learning required to get the best out of this engine, and when you do, there’s great satisfaction to be had. That sounds more like the Renaults of old…

                        Δεν μου ακούγεται και τόσο οικονομικός αυτός ο τρόπος οδήγησης (κάτι που βάσει του κειμένου φαίνεται να είναι 'αναγκαστικό')... Τούρμπο, 'μία κάτω' και γκαζώματα για να 'πάει', πρέπει ν' ανεβάζουν την κατανάλωση στα ύψη ...

                        Υπαρχουν πολυ σημαντικοτερα πραγματα απο την καταναλωση. Εξαλλου για οποιον θελει υπαρχει και η λαδιερα.

                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          samatistas last edited by

                          Το cityauto από την πανευρωπαική παρουσίαση:

                          http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=9213

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            It bobbles along merrily if you keep it above 2,000rpm where the turbo kicks in, and while it could never be called swift it can be hustled about, but you’ve got to think about your gearchanges: find yourself one too high in say, third, out of a slow corner and you might as well get out and push, because the torque will have gone on holiday.
                            Get the right gear (often one lower than instinctive) and the turbo wooshes into life, torque appears and you fizz forward. Great fun. In fact, unlike most point and shoot modern cars which require no thought to make fast progress, there’s skill and learning required to get the best out of this engine, and when you do, there’s great satisfaction to be had. That sounds more like the Renaults of old…

                            Δεν μου ακούγεται και τόσο οικονομικός αυτός ο τρόπος οδήγησης (κάτι που βάσει του κειμένου φαίνεται να είναι 'αναγκαστικό')... Τούρμπο, 'μία κάτω' και γκαζώματα για να 'πάει', πρέπει ν' ανεβάζουν την κατανάλωση στα ύψη ...

                            Υπαρχουν πολυ σημαντικοτερα πραγματα απο την καταναλωση. Εξαλλου για οποιον θελει υπαρχει και η λαδιερα.

                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                            Εγώ είχα καταλάβει, πως όλος ντόρος με τα τουρμπάκια και το downsizing είχε να κάνει αποκλειστικά και μόνον με την κατανάλωση ...
                            Επίσης, η 'λαδιέρα' είναι τεκμήριο στο μπανανικό φοροσύστημα, έχει βάρος και θα 'ναι κι ακριβότερη.
                            Τέλος πάντων θα δείξει ο χρόνος (και η κρίση στο ελλάντα)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Το downsizing είναι ένας ωραίος τρόπος να ρίξεις στάχτη στα μάτια του κόσμου και της Ε.Ε. με εξωπραγματικές τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης/ρύπων που όταν αποφασίσεις να πας σαν άνθρωπος φυσικά και δεν ισχύουν. Από εκεί και πέρα όμως έχει τα καλά του για εμάς στην μπανανία καθώς μπορούμε να αποκτήσουμε αξιοπρεπή αριθμό αλόγων σε λογικότερες τιμές καθώς το τέλος ταξινόμησης αλλά και τα τεκμήρια πάνε με τα κυβικά. Και λόγω των χαμηλών τυποποιημένων μετρήσεων έχουμε και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας. Όποιος θέλει λοιπόν τα 90 του αλογάκια τσαχπίνικα θα πάρει τη βενζίνη και όποιος τα θέλει οικονομικά το πετρέλαιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Το downsizing είναι ένας ωραίος τρόπος να ρίξεις στάχτη στα μάτια του κόσμου και της Ε.Ε. με εξωπραγματικές τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης/ρύπων που όταν αποφασίσεις να πας σαν άνθρωπος φυσικά και δεν ισχύουν.

                                Not. Φιλικά, δεν είναι λάθος όλοι οι κατασκευαστές και εσύ σωστός...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                  Το downsizing είναι ένας ωραίος τρόπος να ρίξεις στάχτη στα μάτια του κόσμου και της Ε.Ε. με εξωπραγματικές τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης/ρύπων που όταν αποφασίσεις να πας σαν άνθρωπος φυσικά και δεν ισχύουν.

                                  Not. Φιλικά, δεν είναι λάθος όλοι οι κατασκευαστές και εσύ σωστός...

                                  Meaning?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    Το downsizing είναι ένας ωραίος τρόπος να ρίξεις στάχτη στα μάτια του κόσμου και της Ε.Ε. με εξωπραγματικές τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης/ρύπων που όταν αποφασίσεις να πας σαν άνθρωπος φυσικά και δεν ισχύουν.

                                    Not. Φιλικά, δεν είναι λάθος όλοι οι κατασκευαστές και εσύ σωστός...

                                    Meaning?

                                    π.χ. η μιτό 135 είναι στα ίδια κιλά με την 47 1,6...

                                    με ότι ρυθμους και να κινηθείς η μίτο είναι τρομερά πιο γρήγορη και αρκετά πιο οικονομική...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Το downsizing είναι ένας ωραίος τρόπος να ρίξεις στάχτη στα μάτια του κόσμου και της Ε.Ε. με εξωπραγματικές τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης/ρύπων που όταν αποφασίσεις να πας σαν άνθρωπος φυσικά και δεν ισχύουν.

                                      Not. Φιλικά, δεν είναι λάθος όλοι οι κατασκευαστές και εσύ σωστός...

                                      Meaning?

                                      Meaning το downsizing δεν είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Τα εξωπραγματικά εργοστασιακά νούμερα δεν τα πετυχαίνεις όμως σε ρεαλιστικές συνθήκες εκτός αν βαλθείς να βρεθείς δολοφονημένος από τους υπόλοιπους αγανακτισμένους οδηγούς... Υπό αυτήν την έννοια το θεωρώ στάχτη στα μάτια. Αν αποφασίσεις να το πας γρήγορα (να εκμεταλλευτείς δηλαδή τα άλογα που υπόσχεται ο κατασκευαστής) θα κάψει αναλόγως των ίππων του και όχι της φανταστικής εργαστηριακής κατανάλωσης. Η διαφορά λοιπόν μεταξύ εργαστηριακών μετρήσεων και πραγματικότητας είναι συνήθως μεγαλύτερη σε μικρά τουρμπάτα από ότι ήταν στα μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά που αντικατέστησαν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          τώρα θέλω να σου βάλω τα νούμερα του τουινγκο να σε στείλω αλλά δεν το κάνω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Κώστα για βενζίνη μιλάμε εδώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 44 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr