-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
καταλαβαίνω τί λες, πχ για μένα που πηγαίνω στη δουλειά το πρωί κ γυρνώ το βράδυ με μία στάση στο σούπερ μάρκετ αν κ εφόσον το καταλαβαίνω...
αλλά αυτό με την προϋπόθεση ότι ο εργένης έχει κ 2ο αυτοκίνητο για να πάει πχ στο ΙΚΕΑ να πάρει ένα τραπεζάκι...
ως μοναδικό αυτοκίνητο είνα άβολο...εμενα παντως ειναι το ενα και μοναδικο μου και ποτε δεν ενιωσα την αναγκη να εχω 2ο....τωρα αν τυχει να παω στο Ικεα να παρω κατι ογκωδες ε θα αγγαρεψω ενα φιλο
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αφού σου λεει οτι το ΟΔΗΓΗΣΕ και μέτρησε τις ταχυτητες μια προς μια.Μαζί με την όπισθεν 6 είναι.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
αφού σου λεει οτι το ΟΔΗΓΗΣΕ και μέτρησε τις ταχυτητες μια προς μια.
Μαζί με την όπισθεν 6 είναι.
κι αν κάνεις στάση και ξαναρχίσεις απο την αρχη, γίνονται 12 πατ κιουτ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το 2009 που την οδηγησα η E250 coupe ειχε μονο το αυτοματο 6αρι
5άρι. Οι Μερκ είχαν 5άρια και 7άρια, ποτέ 6άρι.
Μήπως οδήγησε Mercedes νταλίκα?
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... _data.html
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
το 2009 που την οδηγησα η E250 coupe ειχε μονο το αυτοματο 6αρι
5άρι. Οι Μερκ είχαν 5άρια και 7άρια, ποτέ 6άρι.
Μήπως οδήγησε Mercedes νταλίκα?
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... _data.html
...ναι 5αρι... Παντως ηταν κατωτερο του συνολικου 'πακετου'. Το 7-Gtronic ειναι οτι πρεπει για την Ε-coupe...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μπούσε αν τελικά κάνει το θαύμα του ο Άγιος Λορέντζο (όχι της Ματούλας) και βγει Spider βασισμένη στο MX-5 θα ψήνεσαι ακόμα για SLK;
Με συγχωρείς που θα τα τινάξω όλα στον αέρα αλλά τα 50 μου χιλιάρικα δεν θα τα έδινα σε κάτι που πότε έχει μέλλον και πότε δεν έχει. Συνεπώς η έλλειψη σοβαρότητας ως μάρκα και αξιοπιστίας(όχι μηχανικής) στην εικόνα της με κάνει να σκέφτομαι διαφορετικά. Πρέπει να μιλάμε για κάτι τρελά εξαιρετικό για να επιλέξω Alfa Romeo σε αυτά τα χρήματα.
Αρχικα σταδια ωριμανσης, ή φαινομενο αναλαμπων?
P.S Κυκλοφορουν φημες για στοχευμενη προπαγανδα 'mercedοποιησης' στα μυαλα του GB...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
@morpheusΝα συνεχίσω???
Το ταμπλό είναι ξεκάθαρα πιο σπορ από αυτό της Ζέτας. Τα κουμπάκια είναι και στα δύο μπόλικα(και πως να μην είναι όταν έχουν ένα σωρό ηλ.ρυθμίσεις) αλλά το θέμα είναι το πως είναι κατανεμημένα στην Merc, σαφώς πιο μαζεμένα. Επίσης στη νοητή ευθεία των αεραγωγών δες τι βλέπεις στην R172 και τι στην Ζέτα. Όπως επίσης οι αεραγωγοί αλά ιταλικά είναι σαφώς πιο σπορτίβικοι από τις γρίλιες της BMW. Τα καθίσματα σε εμφάνιση είναι 3-0 από τα αποδυτήρια.
Φτήνιες πάντα θα υπάρχουν στα υλικά. Και εμένα αυτό το ψευτοκάπακο της οροφής με ενοχλεί αλλά τι να κάνουμε...
Μωρή BMW που πας με την ποτηροθήκη???? Τι είναι μέσα η Ζέτα μωρέ? Golf Plus?Εξωτερικά
Συγνώμη που βλέπω αλλιώς αλλά η R172 είναι αρμονικότερη. Ενώ είναι και αυτή μακρυμούρα, δεν φαίνεται τόσο χτυπητά όσο στην Ζ4. Και σε αυτό συμβάλει ο τουρλωτός ποπός.
Δες στο πλάι πόσο πιο καθαρές γραμμές έχει η Merc. Ενώ για αυτή τη μούρη τι να πεις? Μου αρέσει πολύ.
Γενικά και συνολικά η R172 είναι πιο σύγχρονη αισθητικά, πήραν βασικά τις διαχρονικές αξίες του 1950-60 και τις έφεραν στο 2020. Δεν είναι κακό που μια SLK είναι πλέον καλύτερο αυτοκίνητο. Αυτό ίσως κάνει τη BMW έπειτα να βγάλει μια καλύτερη Ζ4.Οδηγικά
Όταν μπει το AMG pack πάνω, τα αμάξια τους μεταμορφώνονται. Ψάξε στο νετ reviews και θα δεις. Χθες χάζευα για την C-Coupe με AMG pack και παντού λεγόταν ότι έχουν εξαιρετικά σαφή και άμεσα τιμόνια. Μάλιστα φτάσαμε να μιλάμε για Mercedes & ταχύ turn-in!!! Έννοιες αταίριαστες μέχρι προ ολίγου. Ακόμη και στην προσθιοκίνητη A-Klasse AMGpack λέγεται ότι έχει τιμονάρα όπως και όσοι το οδήγησαν μου μετέφεραν ότι είναι νευρικό!!!Αλλάξαν οι ρόλοι???
Δεν ξέρω τι σε έχει πιάσει και προασπίζεσαι την Merc με τέτοιο σθένος που θυμίζει παλιό καλό Busso υπερ Alfa Romeo αλλά σε βρίσκω λιγάκι υπερβολικό (εως και επιθετικό)...
Δεν εχω κανένα λόγο να συνηγορήσω υπερ κάποιου... λέω αυτά που έχω αποκομήσει και απο τα 2 αυτοκίνητα, αντικειμενικά ή υποκειμενικά...
Μου δείχνεις φωτός της κορυφαίας 55 AMG στην πιο τούμπανο έκδοση και το fake εξτρα χαμήλωμα που κάνει η merc στις μπροσούρες της για να δείχνει πιο ωραίο, για να δω τι όμορφη που είναι η SLK...?
Δες τις απλές εκδόσεις και των 2 για να κρίνεις το σχέδιο...
Επίσης το να συμβιώνεις με ένα αυτοκίνητο σου δίνει διαφορετική άποψη απο την εντύπωση που αφήνουν οι μπροσούρες και τα reviews...
Άποψη μου απο αυτή τη συμβίωση είναι πως στην προκειμένη περίπτωση η Mercedes δεν κατάφερε να βγάλει καλύτερο αυτοκίνητο απο τη BMW (χωρίς να σημαίνει οτι έβγαλε ένα κακό αυτοκίνητο)... αλλά αυτή είναι απλώς μια άποψη...
Anyway, δεν έχω σκόπό ούτε να σε πείσω για κάτι, ούτε πολύ περισσότερο να τσακωθούμε για 2 (αξιοπρεπέστατα κατα τα άλλα) αυτοκίνητα...υγ: η ποτηροθήκη στη Ζ είναι άφτερμαρκετ εξτρα που προφανώς έβαλε ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης (η φωτό είναι απο το νετ) δεν έρχεται έτσι, μην τρελαίνεσαι...
-
ακριβώς...
η απλές νέες SLK δε βλέπονται. αηδία απο οπου και να τις πιάσεις.
οι τουμπανιασμένες ειναι κουκλίτσες. είδα μια τετοια τις προάλλες σε βαθύ κοκκινο και έπαθα βαθειά πλακα.
-
Θεωρώ τραγικό, τώρα που το θυμήθηκα, το νέο σήμα της Mercedes στον προφυλακτήρα με το μαύρο γυαλιστερό πλαστικό στο εσωτερικό του. Θυμίζει τουρκοκαγκουρεμένο Mercedes
-
...εδω θα συμφωνησω και εγω με τον morpheus. Τουλαχιστον στα δυο μεταξυ τους μοντελα, δλδ νεα SLK vs Z4, η τελευταια τουλαχιστον συμφωνα με τα περισσοτερα σοβαρα Reviews, παραμενει -παροτι λιγο πιο φιλικη και 'πλαδαρη' στην βασικη της εκδοση απο την προηγουμενη 'αλητικη' Ζ4-, σαφως πιο οδηγοκεντρικη απο την αντιστοιχη SLK. Το αυτο ισχυει και οταν προστεθουν και τα αντιστοιχα πακετα βελτιωσης οδικων χαρακτηριστικων στην καθε κατασκευη...
Η SLK, παραμενει περισσοτερο ενα ανετο μικρο, πολυτελες, ευελικτο GT με διπλο χαρακτηρα roadster/coupe, παρα ενα sport κατασκευασμα. Η Z4 ειναι πιο οδηγοκεντρικη, πιο ευχαριστη στην ολη διαδικασια μετακινησης, μεσω των καλυτερων χειριστηριων της που προσφερουν με την σειρα τους περισσοτερη αισθηση-πληροφορηση, και εν τελει πιο σπορ χαρακτηριστικα.
Τωρα στα της εμφανισης, ειναι εντελως υποκειμενικα τα πραγματα...Προσωπικα σε αυτο τον τομεα μαλλον φαινεται να με κερδιζουν οι λιγο πιο 'καθαρες' , μινιμαλ(?) γραμμες της SLK σε σχεση με το λιγο πιο 'φλυαρο' αρα κατα τα αλλα super sexy σχεδιασμο της Z4.
Βαζοντας τα ολα αυτα βεβαια κατω και υπολογιζοντας και το τι λαμβανει κανεις πισω απο το τιμονι τους, δεν ξερω τι θα προτιμουσα. Θα επρεπε να τα οδηγησω και τα δυο, και μετα θα μπορουσα μαλλον να εχω μια καλυτερη εντυπωση για το ποιο θα μου ταιριαζε καλυτερα...
Αν και οπως ξεκαθαρισα και πριν, η πρωτη μου επιλογη σε αυτο το Budget περιπου, θα ηταν η Ε250 coupe 7-Gtronic, οπως στις φωτο που ανεβασα...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ακριβώς...η απλές νέες SLK δε βλέπονται. αηδία απο οπου και να τις πιάσεις.
οι τουμπανιασμένες ειναι κουκλίτσες. είδα μια τετοια τις προάλλες σε βαθύ κοκκινο και έπαθα βαθειά πλακα.
Ότι και να κάνεις, αυτή η όρθια μούρη δεν τρώγεται με τίποτα σε σύγκριση με την σφήνα της προηγούμενης SLK. Λες και η προηγούμενη είναι το νέο μοντέλο και η τωρινή το παλιό!
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Θεωρώ τραγικό, τώρα που το θυμήθηκα, το νέο σήμα της Mercedes στον προφυλακτήρα με το μαύρο γυαλιστερό πλαστικό στο εσωτερικό του. Θυμίζει τουρκοκαγκουρεμένο Mercedesμερικοί μαλιστα βάζουν κατι τέτοιο για ακομα καλύτερα αποτελέσματα
-
Χωρίς να θέλω να χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα να πω στον Μπούσο (επειδή ανέφερες το νούμερο 50.000) ότι όταν θα παίρνει αυτό

με V6 και τετρακίνηση (στα 50.000 που λες) και αντίστοιχα μια SLK250 με καλό επίπεδο εξοπλισμού στα ίδια λεφτά ξανασυζητάμε τι παίρνεις.
-
Λίγα σαλάκια τρέξανε στο πληκτρολόγιο...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Χωρίς να θέλω να χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα να πω στον Μπούσο (επειδή ανέφερες το νούμερο 50.000) ότι όταν θα παίρνει αυτό
με V6 και τετρακίνηση (στα 50.000 που λες) και αντίστοιχα μια SLK250 με καλό επίπεδο εξοπλισμού στα ίδια λεφτά ξανασυζητάμε τι παίρνεις.
Ωχ ωχ ωχ...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Λίγα σαλάκια τρέξανε στο πληκτρολόγιο...Δεν πιστευω να λερωσες το μποξερακι σου
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Λίγα σαλάκια τρέξανε στο πληκτρολόγιο...
Δεν πιστευω να λερωσες το μποξερακι σου
Όχι μέχρι εκεί δεν φτάσαμε γιατί μετά σκέφτηκα ότι μου λείπουν 49.930€ για να βάλω στην άκρη το 50αρικο και κάθε έξαψη πήγε περίπατο!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Λίγα σαλάκια τρέξανε στο πληκτρολόγιο...
Δεν πιστευω να λερωσες το μποξερακι σου
Όχι μέχρι εκεί δεν φτάσαμε γιατί μετά σκέφτηκα ότι μου λείπουν 49.930€ για να βάλω στην άκρη το 50αρικο και κάθε έξαψη πήγε περίπατο!
Κοιτα σκεψου οτι εχεις μια βαση , προτεινω τα λεφτα για τα λαδια που προσθετεις στο Q5 να τα μαζευεις σε κουμπαρα και σε 2-3 χρονια θα εχεις μαζεψει το ποσο
-
Άμα ακολουθήσω αυτό το αποταμιευτικό πρόγραμμα πάω για Maserati ρε φίλε! Δεν κάνουμε εκπτώσεις σε αυτά!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Άμα ακολουθήσω αυτό το αποταμιευτικό πρόγραμμα πάω για Maserati ρε φίλε! Δεν κάνουμε εκπτώσεις σε αυτά!Επιτηδες εβαλα τον φτωχο συγγενη γιατι με τα ρεστα θα πλερωνεις βενζινες-τελη-ασφαλεια-συνεργεια.
MERCEDES-BENZ FORUM