-
Ο χρήστης fanis1972 έγραψε:
κατα τα αλλα τρωω βρισιες που του μιλουσα για Γερμανικη ποιοτητα.δεν καταλαβαινω γιατι να σε βριζει... για ποιοτητα του μιλησες, οχι για αξιοπιστια! Αλλο τα μαλακα πλαστικα και η ηχομονωση και αλλο το να δουλευει κιολας
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σιγα το προβλημα.Δεν δουλευει το παραθυρο του οδηγου σε καινουργιο VW.Δεν εγινε και τιποτα! -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Το Rallye αν δεν απατωμαι ειναι πατεντα της ελληνικης αντιπροσωπιας
Και σε αυτοκινητα του εξωτερικου τα χω δει να υπαρχουν. Αρα μαλλον ετσι εβγαιναν ή τουλαχιστον ηταν πολιτικη της εταιρειας να τοποθετουνται αυτα τα αυτοκολλητα σε ολες τις αγορες. Μιλαμε παντα για το 106.
Τα 16βου rallye είναι Ελληνική πατέντα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το Rallye αν δεν απατωμαι ειναι πατεντα της ελληνικης αντιπροσωπιας
Και σε αυτοκινητα του εξωτερικου τα χω δει να υπαρχουν. Αρα μαλλον ετσι εβγαιναν ή τουλαχιστον ηταν πολιτικη της εταιρειας να τοποθετουνται αυτα τα αυτοκολλητα σε ολες τις αγορες. Μιλαμε παντα για το 106.
Τα 16βου rallye είναι Ελληνική πατέντα.
το 2002 το ειχα δει τοσο σε 106 στην Γαλλια οσο και στην Ιταλια...
-
εγω ξερω οτι τα αγγλικα rallye πχ τα ειχαν....oπως επισης οτι στην ιταλια εβγαινε και σε ασημι χρωμα (ανεξαρτητα απ το gti)
το ελληνικη πατεντα δηλ τι εννοεις? -
Τυχερός είσαι που στα έβγαλε τώρα. σκέψου να στα βγάλει την επομένη που λήγει η εγγύηση...
-
MAD-MAX-13, heras:
106 rallye S1 = 1300
106 rallye S2 = 1600 8v στην υπόλοιπη Ευρώπη, 1600 16v στην Ελλάδα, ίσως και σε καμιά άλλη χώρα. Ο κανόνας είναι αυτός όμως.
106 GTi/S16 = 1600 16v -
εν τω μεταξυ αν το αυτοκινητο ηταν ιταλικο η γαλλικο αντι για την χαλαροτητα που υπαρχεχι τωρα στο τοπικ απο μερικους θα ειχαμε φωνες του τυπου....
-
Που να αναφερθουν και 'αλλα' προβληματακια... π.χ. κιβωτια DSG...του GROUPO.. VAG.. νοιωθω δικαιωμενος που επιμενω Ιταλικα, ακομα και οταν στο 2.24ν πηδηξαν 2 δοντια του ιμαντα στα μεγαρα... πηγε πισω σπιτι λιγο αποριθμισμενο...
-
Επειδή είμαι προκατειλημμένος με την αξιοπιστία του γκρουπ δεν θα εστιάσω στα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα αυτοκίνητα σας αλλά στην απαράδεκτη συμπεριφορά του αντιπροσώπου να μην σας δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης!
Τι κάνει ρε σεις ο μάγκας αντιπρόσωπος;
Του δώσατε μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να τ' αποκτήσετε και δεν σας έδωσε όχημα αντικατάστασης τουλάχιστον για εκείνο που πήρατε την ίδια μέρα; Εγώ δεν θα το ζητούσα απλά, ΘΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ!!!
Μέχρι και θα ζητούσα τα χρήματα μου πίσω ή έστω άλλο νέο αυτοκίνητο για να τον απειλήσω και να μου δώσει όχημα να κινούμαι! Τι θράσος είναι αυτό;
Ντροπή τους τα λαμόγια...μόνο να μας γλείφουν μέχρι να το πάρουμε είναι... -
Αλλο ενα ερωτημα ειναι, αν δεν υπαρχουν τωρα ανταλλακτικα,
αργοτερα που θα παλιωσει σαν μοντελο, η΄θα αντικατασταθει θα υπαρχουν? -
Δεν μου κάνει εντύπωση η ελλειπής αξιοπιστία του group vag, έχω 3 παραδείγματα από γνωστούς μου που αντιμετώπισαν χοντρό πρόβλημα
-
Η εταιρεια που μας εχει κανει την μακροχρονια μισιωση. μας ενημερωσε 'φιλικα' οτι η συγκερκιμενη αντιπροσωπεια εχει προβλημα με το διαγνωστικο ελεγχο του οχηματος. Η πλακα ειναι οτι μας ειπε να παμε στη Λαρισα. εκει θα βρουν αν εχει θεμα το αμαξι και με το τουρμπο... χαχα .. γελαω για να μην σπασω πραγματα.
για την ιστορια, το audi το βρηκαν το προβλημα του τουρμπο στην θεσ/νικη. Στην αθηνα το θεωρουσαν αψογο!!
-
Καλα η αντιπροσωπεια δεν προετοιμαζει το αυτοκινητο τσεκαροντας το και αποκερωνοντας το και μαλιστα σου χρεωνει αυτη την διαδικασια? Τι σοι ελεγχο εκαναν??!
Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Σχετικά με τον έλεγχο της αντιπροσωπείας :
Το 2009 που είχαμε πάρει ένα Golf 6, το παρέλαβε ο πατέρας μου μια βροχερή μέρα και δεν έγινε καμιά βόλτα. Ο προφυλακτήρας στη μία πλευρά δεν είχε εφαρμόσει καλά. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα όταν το είδα, γιατί ακριβώς το ίδιο είχα παρατηρήσει στο μοντέλο της έκθεσης. Όταν τους το πήγα στο συνεργείο και το είπα μου λένε αποκλείεται, και κάπου θα ακουμπήσατε και θα βγήκε. Και πως θα χρεωθώ έξοδα φανοποιού για να το φτιάξουν. Και το άφησα έτσι μιας και δε φαινόταν πάρα πολύ. -
Ο χρήστης fanis1972 έγραψε:
πιθανον να μη το εδωσα καλα
δεν μπορει να εχει το αμαξι για 15- 20 μερες μιας και εφοσον δεν δουλευει το παραθυρο του οδηγου, δεν μπορει να το βαζει εμπρος και να ανοιγει τις πορτες μιας και το παραθυρο καθε φορα που ανοιγεις την πορτα κατεβαινει λιγακι. οποτε το αμαξι πρεπει να μπει σε υποχρεωτικη ακινησια.Σε καινούργιο αμάξι να βάζουν χέρι να βγάλουν πλαστικά και ζελατίνες για να βάλουν το μηχανισμό. Και να μη βάλουν κάτι καλά και να ακούς τσικ τσικ από μέσα και να τρελαίνεσαι. Αυτό που μπορεί να έκανες μετά από 10 χρόνια και αν, να το κάνεις με το καλημέρα!! Πόσα χρήματα έδωσε ο ιδιοκτήτης για να μείνει χωρίς αμάξι;
-
Ειναι ψιλοτραγικοι οι Γερμανοι με την αξιοπιστια αλλα και τη πραγματικη ποιοτητα των μοντελων τους .Γενικοτερα παρουσιαζονται αρκετα προβληματα και δυσλειτουργιες.
Τι να πουν και αλλοι που τους αλλαξαν κινητηρα στις 15 μερες... -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
πιθανον να μη το εδωσα καλα
δεν μπορει να εχει το αμαξι για 15- 20 μερες μιας και εφοσον δεν δουλευει το παραθυρο του οδηγου, δεν μπορει να το βαζει εμπρος και να ανοιγει τις πορτες μιας και το παραθυρο καθε φορα που ανοιγεις την πορτα κατεβαινει λιγακι. οποτε το αμαξι πρεπει να μπει σε υποχρεωτικη ακινησια.Σε καινούργιο αμάξι να βάζουν χέρι να βγάλουν πλαστικά και ζελατίνες για να βάλουν το μηχανισμό. Και να μη βάλουν κάτι καλά και να ακούς τσικ τσικ από μέσα και να τρελαίνεσαι. Αυτό που μπορεί να έκανες μετά από 10 χρόνια και αν, να το κάνεις με το καλημέρα!! Πόσα χρήματα έδωσε ο ιδιοκτήτης για να μείνει χωρίς αμάξι;
μμμμμμ....... βρωμικα λαδωμενα σιχαμενα χοντρα αντρικα χερια γκαραζιεριδων να παραβιαζουν την ταπετσαρια του οχηματος σου?
οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο -
α ωραια
να χαρω την ξεφτιλα της ελληνικης αντιπροσωπειας
που δεν εχουν χρηματα για ανταλλακτικαγια 1 μοτερ παραθυρο μας ειπαν οτι μετα τις 20/10/12 θα ερθει.
-
δεν υπάρχει στοκ παιδιά ελέω κρίσης.
και αλλού τα ίδια γίνονται...δράμα.
Προβλημα με vw αμεσως μετα την παραλαβη