Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 188
    • 273
    • 274
    • 186 / 274
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    5462
    84696
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannisms last edited by

      Ο χρήστης darn έγραψε:
      μηπως ξερεις απο κόστος τι παιζει ?

      ευχαριστω

      Πρέπει να μας πεις τα χαρακτηριστικά της τωρινής σου για να βρούμε αντίστοιχη ειδάλλως μεγαλύτερης απόδοσης.

      Αμπερώρια (A/h) - η ικανότητα της μπαταρίας να αποδίδει ρεύμα μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Παράδειγμα 60Ah ή 60Α/h, η μπαταρία αποδίδει 60 Amber ρεύματος για 1 ώρα, ή 6 αμπέρ για 10 ώρες κ.ο.κ

      Αμπέρ εκκίνησης (Α) - η ικανότητα σε αμπέρ της μπαταρίας κατά την στιγμή της εκκίνησης της μίζας. Η τιμή αυτή δεν ισχύει, εάν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anterlistas last edited by

        παιδιά καλησπέρα!είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και έχω τοεξής ερώτημα, σκέφτομαι την αγορά ενός stilo 1.25 ηλικίας 9 ετών. μου φαίνεται αξιοπρεπές αμάξι και το αντέχω οικονομικά. θα ήθελα τα σχόλια σας για την επικείμενη αγορά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          εισαι σιγουρος οτι το αντεχεις οικονομικα;;;;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            anterlistas last edited by

            χρειάζομαι οπωσδήποτε αυτοκίνητο άμεσα. αντέχω οικονομικά την αγορά του απλά δεν ξέρω τι θα βγάλει ένα μεταχειρισμένο στιλο γι' αυτό και ρωτάω. απο την άλλη έχω και την επιλογή της αλφα 147 που γουστάρω περισσότερο αλλά που έχει σίγουρα μεγαλύτερα έξοδα (τέλη κλπ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • rocsta
              rocsta last edited by

              Η 47 είναι πολύ πιο αξιόπιστη από στιλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Fiat Group Automobiles: September results
                http://www.autoedizione.com/fiat-group-automobiles-september-results/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsimisde last edited by

                  Παιδιά σήμερα στο pandaκι μας παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα:Βάζοντας η μητέρα μου όπισθεν για να παρκάρει βάρυνε το τιμόνι έγινε κούτσουρο και άναψε το λαμπάκι του τιμονιού στον πίνακα εγέγχου.Μετα απο 2-3 άναψε-σβήσε το τιμόνι επανήλθε στα φυσικολογικά του.Ακριβώς πριν απο κανένα εξάμηνο συνέβη το ίδιο ακριβώς με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.Τι μπορεί να συμβαίνει?Έχει τύχει αυτό και σε κάποιον άλλο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Μου το ανάβει κι εμένα ενίοτε στο 500αρακι αυτό το λαμπάκι αλλά χωρίς να υπάρχουν επιπτώσεις στη λειτουργία του τιμονιού. Επίσης και το διαγνωστικό δεν βρίσκει τίποτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
                      Παιδιά σήμερα στο pandaκι μας παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα:Βάζοντας η μητέρα μου όπισθεν για να παρκάρει βάρυνε το τιμόνι έγινε κούτσουρο και άναψε το λαμπάκι του τιμονιού στον πίνακα εγέγχου.Μετα απο 2-3 άναψε-σβήσε το τιμόνι επανήλθε στα φυσικολογικά του.Ακριβώς πριν απο κανένα εξάμηνο συνέβη το ίδιο ακριβώς με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.Τι μπορεί να συμβαίνει?Έχει τύχει αυτό και σε κάποιον άλλο?

                      το μοτερακι της ηλεκτρικης υποβοηθησης ετοιμαζεται.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
                        Παιδιά σήμερα στο pandaκι μας παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα:Βάζοντας η μητέρα μου όπισθεν για να παρκάρει βάρυνε το τιμόνι έγινε κούτσουρο και άναψε το λαμπάκι του τιμονιού στον πίνακα εγέγχου.Μετα απο 2-3 άναψε-σβήσε το τιμόνι επανήλθε στα φυσικολογικά του.Ακριβώς πριν απο κανένα εξάμηνο συνέβη το ίδιο ακριβώς με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.Τι μπορεί να συμβαίνει?Έχει τύχει αυτό και σε κάποιον άλλο?

                        Δώσε μου περισσότερα στοιχεία για την ηλικία και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου.
                        Πιθανόν να ετοιμάζεται η μπαταρία του αυτοκινήτου.

                        Αντιγράφω επίσης από το manual του:
                        Any failure is indicated by instrument panel
                        warning light (εδώ έχει το εικονίδιο του τιμονιού) coming on together
                        with the message on the reconfigurable
                        multifunction display (where provided),
                        see section “Warning lights and messages”).
                        In the event of electric power steering system
                        failure, the car can be driven with mechanical
                        steering.
                        IMPORTANT In some circumstances, factors
                        independent from the electric power
                        steering could cause the illumination of
                        the warning light (τιμόνι) on the instrument
                        panel.
                        We suggest to stop immediately the car,
                        turn off the engine for about 20 seconds
                        and then re-start the car.
                        If the warning
                        light (τιμόνι) stays on together with the message
                        on the reconfigurable multifunction
                        display (where provided), contact Fiat
                        Dealership.
                        IMPORTANT The steering may become
                        slightly stiff following parking manoeuvres
                        including a great deal of steering. This is
                        normal and caused by a system to prevent
                        motor overheating. No servicing is required.
                        The electric power steering system
                        will return to normal operation the
                        next time the car is used.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsimisde last edited by

                          Το αμάξι ειναι του 2004 και έχει διανύσει περίπου 62.000 χιλιόμετρα.Η Αλήθεια ειναι πάντως οτι η πλαφονιέρα παίζει όταν ειναι αναμμένα τα αλάρμ αλλα ουτε το φαντάστηκα οτι μπορεί να φταίει η μπαταρία.Φαντάστηκα οτι αυτό συνέβη ειτε επειδή μπορεί να έχει πρόβλημα το μοτεράκι της υποβοήθησης είτε οφείλεται στο δυναμό που απο οτι βλέπω θέλει επισκευή η αντικατάσταση.Αλλα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να τα παίξει η μπαταρία μέσα σε ούτε ενα χρόνο απο την τοποθέτηση της

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsargy last edited by

                            Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
                            Το αμάξι ειναι του 2004 και έχει διανύσει περίπου 62.000 χιλιόμετρα.Η Αλήθεια ειναι πάντως οτι η πλαφονιέρα παίζει όταν ειναι αναμμένα τα αλάρμ αλλα ουτε το φαντάστηκα οτι μπορεί να φταίει η μπαταρία.Φαντάστηκα οτι αυτό συνέβη ειτε επειδή μπορεί να έχει πρόβλημα το μοτεράκι της υποβοήθησης είτε οφείλεται στο δυναμό που απο οτι βλέπω θέλει επισκευή η αντικατάσταση.Αλλα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να τα παίξει η μπαταρία μέσα σε ούτε ενα χρόνο απο την τοποθέτηση της

                            Δεν νομίζω το δυναμό να έχει θέμα σε τόσα λίγα χλμ...Μάλλον σε ελαττωματική μπαταρία έπεσες και μην απορείς...συμβαίνει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsimisde last edited by

                              Επομένως θα πρέπει να πάμε στον ηλεκτρολόγο για να μετρήσει την μπαταρία και για να μας την αντικαταστήσει εφόσον ειναι μεσα στην περίοδο της εγγύησης..Όσο για το δυναμό πάντως μου δίνει την εντύπωση οτι κάνει κομπιάσματα ειδικά όταν κλείνεις τα παράθυρα και ενω έχεις αναμμένα τα φώτα βλέπεις να πέφτει λίγο η ένταση τους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                edmond last edited by

                                Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
                                Επομένως θα πρέπει να πάμε στον ηλεκτρολόγο για να μετρήσει την μπαταρία

                                εχεις κλειστου τυπου μπαταρια?
                                αν ναι, εχω την εντυπωση πως δεν μπορει να μετρηθει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Φυσικά και μπορεί να μετρηθεί. Υγρά δεν μπορείς να συμπληρώσεις στην κλειστού τύπου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    Ο χρήστης edmond έγραψε:

                                    Επομένως θα πρέπει να πάμε στον ηλεκτρολόγο για να μετρήσει την μπαταρία

                                    εχεις κλειστου τυπου μπαταρια?
                                    αν ναι, εχω την εντυπωση πως δεν μπορει να μετρηθει.

                                    Aν πιάνουν τα χέρια σου, κάνε έναν έλεγχο στις γειώσεις. Ακολούθησε το καλώδιο (-) του αρνητικού πόλου και ό,τι φύσσα με καλώδια είναι βιδωμένη στο σώμα.Ενα τρίψιμο, ένα σφίξιμο, μπορεί να σε γλυτώσει απο τσάμπα έξοδα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosft last edited by

                                      Έφαγα μία πίκρα σήμερα στην αντιπροσωπεία. Είχαμε μία κουβέντα για τις φλάντζες κεφαλής, και μου είπε το παλικάρι που είναι μηχανικός πως το brava / bravo 99 μοντέλο 1.25 82ps από το εργοστάσιο έχει πρόβλημα με τις φλάντζες κεφαλής. Δηλαδή ρε παιδιά κάθε τόσο θα σκάω 300άρια για φλάντζα κεφαλής; Δεν υπάρχει καμία after market φλάντζα κεφαλής ενισχυμένη και πιο αξιόπιστη;
                                      Όσοι είχατε ή έχετε το συγκεκριμένο μοντέλο ή τον συγκεκριμένο κινητήρα (μπήκε και στο Stilo) τι εμπειρίες είχατε με τη φλάντζα κεφαλής;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        παρακαλα να σου βγαλει μονο φλατζες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης panosft έγραψε:
                                          Έφαγα μία πίκρα σήμερα στην αντιπροσωπεία. Είχαμε μία κουβέντα για τις φλάντζες κεφαλής, και μου είπε το παλικάρι που είναι μηχανικός πως το brava / bravo 99 μοντέλο 1.25 82ps από το εργοστάσιο έχει πρόβλημα με τις φλάντζες κεφαλής. Δηλαδή ρε παιδιά κάθε τόσο θα σκάω 300άρια για φλάντζα κεφαλής; Δεν υπάρχει καμία after market φλάντζα κεφαλής ενισχυμένη και πιο αξιόπιστη;
                                          Όσοι είχατε ή έχετε το συγκεκριμένο μοντέλο ή τον συγκεκριμένο κινητήρα (μπήκε και στο Stilo) τι εμπειρίες είχατε με τη φλάντζα κεφαλής;

                                          Όντως είχε μια ευαισθησία σε αυτό το σημείο αλλά μετά την αλλαγή δεν έχει θέμα. Είναι βελτιωμένο το ανταλλακτικό που σου βάζουν. Το θέμα είναι να το προλάβεις προτού σου κάνει μεγαλύτερη ζημιά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsimisde last edited by

                                            Πάιδιά το αμάξι πήγε στον ηλεκτρολόγο και η διάγνωση ηταν η εξής:To μοτεράκι της ηλεκτρικής υποβοήθησης έχει πρόβλημα και σύμφωνα με τον ηλεκτρολόγο ειναι ενα απο τα πιο ευαίσθητα σημεία σε Panda και Punto.Συμβούλεψε το τιμόνι να μην φτάνει στο τέρμα της διαδρομής του για να μην καταπονηθεί περισσότερο ο μηχανισμός και χρειαστεί σύντομα αντικατάσταση.Ευχάριστω παιδιά για το ενδιαφέρον σας!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 186 / 274
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr