-
Τα ανταλλακτικά είναι μεγάλο πρόβλημα. Καλά αν μπορείς να περιμένεις 1-2 μήνες μέχρι να έρθουν.
Αν όμως το αμάξι είναι ακινητοποιημένο τι κάνεις; -
η πλάκα είναι ότι με τις νέες αποθήκες και το outsourcing στα ανταλλακτικά είχαν βραβεύσει τον Σ!!!
Είχαν καλυτερεύσει τα πράγματα από το 2008 μέχρι πρόσφατα αλλά τώρα με την κρίση ξαναγύρισαν στα παλιά...λυπάμαι που τα διαβάζω αυτά... -
Τα πράγματα περιπλέκονται: πριν μερικές ημέρες έστειλα email στο Σαρακάκη (παρακάμπτοντας το εξουσιοδοτημένο συνεργείο) με cc το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Από το Σαρακάκη επικοινώνησαν άμεσα μαζί μου και με ενημέρωσαν ότι ουδέποτε είχε καταχωρηθεί στο σύστημα αίτημα επισκευής κι αίτημα για παραγγελία των ανταλλακτικών από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η καταχώρηση έγινε την επομένη που έστειλα το email στο Σαρακάκη!
Οπότε είτε το συνεργείο με δούλευε επί 5(!) μήνες είτε ο Σαρακάκης τα 'φορτώνει' στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εγώ ποιον να πιστέψω τώρα; Το καλό είναι ότι πλέον έχουν όντως μπει οι παραγγγελίες των ανταλλακτικών στο σύστημα και σε λιγότερο από ένα μήνα θα είναι εδώ (βάσει λεγομένων Σαρακάκη). Από βδομάδα θα περάσω μια βόλτα από το εξουσιοδοτημένο με εκτυπωμένο το email του Σαρακάκη ότι δεν είχε υπάρξει εγγραφή στο σύστημα μέχρι προχθές. Εϊμαι περίεργος για το τι θα μού πουν...
-
Πιστεύω ότι σου είπαν την αλήθεια. Απλά θεωρώ απαράδεκτο να πρέπει να επιβεβαιώνεις κάθε βήμα.
Προσωπικά όποτε περίμενα κάτι από τον Σ δεν έχει ξεπεράσει τις 3 εβδομάδες μέχρι να με φωνάξουν.
Απλά θα ήθελα να γίνεται το αυτονόητο που ισχύει για την χόντα Αγγλίας: Παραγγέλνεις κάτι σήμερα και το έχουν έτοιμο...χθες!
Ας ήταν τουλάχιστον σαν την τογιότα στην Ελλάδα... -
εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ανταλλακτικά και καθυστερήσεις. Εντός βδομάδας δλδ το έφερναν.
lokatzis σου έστειλα pm με το συνεργείο που το πάω.
-
ο σαρακάκης είναι η αιτία που δεν ξαναακουμπάω χόντα, κρίμα... ειδικά αν μιλάς για πιο παλιο μοντέλο
-
http://www.greencarcongress.com/2012/09 ... ybrid.html
124 kW ηλεκτροκινητήρας, δίλιτρος κύκλος Attkinson .... μάλιστα... ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ανταλλακτικά και καθυστερήσεις. Εντός βδομάδας δλδ το έφερναν.lokatzis σου έστειλα pm με το συνεργείο που το πάω.
το εχεις πουλήσει το σιβικ;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
http://www.greencarcongress.com/2012/09/honda-previews-2014-accord-plug-in-hybrid.html124 kW ηλεκτροκινητήρας, δίλιτρος κύκλος Attkinson .... μάλιστα... ενδιαφέρον!
πράγματι ενδιαφέρον και δεν το είχα δει...γνωρίζοντας μάλιστα ότι το 2014 θα βγουν οι earth dream κινητήρες σε διάφορες χωρητικότητες υποθέτω ότι θα έχουμε ενδιαφέρουσες υβριδικές εκδόσεις σε κάθε μοντέλο της εταιρείας!
Μακάρι τα οικονομικά μου να μου επιτρέψουν να αποκτήσω ένα από δαύτα τότε! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ανταλλακτικά και καθυστερήσεις. Εντός βδομάδας δλδ το έφερναν.
lokatzis σου έστειλα pm με το συνεργείο που το πάω.
το εχεις πουλήσει το σιβικ;
Ζει και βασιλεύει με κάτι λιγότερο από 70k χιλιόμετρα πλέον
-
έτσι μπράβο...ήμουν έτοιμος να χειροδικήσω διαδικτυακά
-
-
Ακουσε κανεις αν η HONDA ετοιμαζει τρικυλινδρο turbo?
-
http://www.topgear.com/uk/car-news/new- ... -2012-9-21
πολυυυυυυ καλονεο ,για να δουμε
-
Aπό το 1996 και μετά μου άρεσαν τα Civic. Να δούμε τώρα.
-
To 2015... ήτοι μετά το facelift.... Αν ποτέ γίνει και δεν έχουμε την 10η γενεά...
-
ε οπως κ το τελευταιο civic 2-3 χρονια μετα το απλο βγηκαν οι εκδοσεις type s/r . Δεν νομιζω οτι αργει τοσο πολυ , κ αν ειναι ν αργησει για να εχουμε κατι πραγματικα καλο ας ειναι.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ε οπως κ το τελευταιο civic 2-3 χρονια μετα το απλο βγηκαν οι εκδοσεις type s/r . Δεν νομιζω οτι αργει τοσο πολυ , κ αν ειναι ν αργησει για να εχουμε κατι πραγματικα καλο ας ειναι.1.6t και πάνω από 250 άλογα;; Και;; Την εποχή εκείνη το όριο θα είναι στα 300hp. Έχει μείνει πολύ πίσω η HONDA σε αυτόν τον τομέα. Και μετά η δήλωση 'Fastest FWD at Nirb' δεν μου λέει τίποτα. Τι να το κάνω ένα όχημα που θα είναι σαν κούτσουρο και θα τρέχει πιο γρήγορα στο Nirb όταν στις Ελληνικές λακούβες θα χάνει τη σύσταση του λόγω της πίσω ανάρτησης ή θα κάνει λιθοτριψία στον άτυχο ιδιοκτήτη. Εκτός και αν ετοιμάζουν κάτι το ειδικό για πίσω. Αλλά τότε με τι κόστος;;;
Πολλά αναπάντητα ερωτήματα....
-
εν μερει συμφωνω μαζι σου .Αυτο που κυριως με χαλαει ειναι η μυστικοπαθεια εκει στην honda που δημιουργει πολλα προβληματα .Ας βγαλουν μια ανακοινωση τι ακρινως σκοπευουν να φτιαξουν , turbo η κατι αλλο.. και στην πορεια κανουν τις αλλαγες τους .Τωρα πεταξαν μια γενικοτητα για το ρινγκ και νομιχουν οτι ο κοσμος θα ενθουσιαστει ενω μονο ετσι δεν συμβαινει
-
Εγώ το επιβεβαίωσα για το τρικιλυνδρο turbo.
HONDA FORUM