-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Προσωπικά σχολίασα μία παρατήρηση συνφορουμά που του φάνηκε παράξενη και εφετζίδικη η διάταξη της εξάτμισης του Golf R. Κανένας ντόρος, καμία υπερβολή. Το σχόλιο σου για τις τελικές των κοντέρ ήταν παντελώς άκυρο.** Το σχόλιο που κουοτάρω πιο πάνω είναι και προσβλητικό**.
Elteo,
όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται, λέει η παροιμία, χωρίς ειλκρινά να υποννοώ κάτι για σένα προσωπικά.Για να ξεκαθαρίσω πάντως την κατάσταση, έγραψα ότι εγώ προσωπικά δεν περίμενα τέτοιο σχόλιο εδώ μέσα και ότι ίσως είναι δικό μου λάθος ότι θεωρώ δεδομένο ότι πχ δε θα σχολιαστεί το γεγονός ότι το Χ αμάξι έχει διπλή μπούκα και το άλλο 4πλή και να αρχίσει μία άτυπη κοροϊδία (είτε αυτό είναι 2 post είτε 22 post).
Δεν ξέρω γιατί προσβάλλεσαι εσύ προσωπικά, αλλά αν προσβάλλεσαι, το ανακαλώ προς αποφυγή παρεξηγήσεων. (το κάνω και edit αν θες)Τώρα για τα περί ντόρου κτλ, πρέπει να γραφούν 100 post ας πούμε για να θεωρηθεί ντόρος? Τέλοσπάντων.
Είμαστε offtopic.
Αν θες να το συζητήσουμε περαιτέρω, στείλε μου pm. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Eνώ οι ψεύτικες εφετζίδικες είναι καλύτερες ε; Για να ξεκολλάμε λίγο...
[/quote]
είναι στο τάπερ ή στο 1.8 σιβικ ψεύτικες;
Κάτι έχεις μπερδέψει φίλε μου!Πέραν πλάκας 4 εξατμίσεις σε δίλιτρο μέχρι σήμερα το κατατάσσαμε αυτομάτως στα καγκούρικα αναλογιζόμενοι τις αφτερμαρκετ κιτς επιλογές! Οι ενστάσεις αφορούν την αισθητική του οχήματος δοκιμής και αυτό σχολιάστηκε. Προσωπικά πιστεύω ότι στην έκδοση παραγωγής δεν θα υπερβάλλουν τόσο και θα έχει πιο συμβατική εξατμιση!
-
Στα καλαμακια που φαίνονται μέσα αναφέρεται.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
@spyros.s: φτιαξε λιγο καλυτερα την παραθεση σου...
-
Mιας και αναφερθηκαν οι τετραπλες εξατμισεις που ειναι ΚΑΓΚΟΥΡΙΑ σε ενα γρηγορο hatchback, ας δουμε και ενα γνησιο ΣΠΟΡ κατασκευασμα που πρωτοστατησε στις εξατμισεις.
Diesel κιόλΑ
-
Μάλλον εννοείς ότι οι 2 ξεχωριστές μπούκες εξυπηρετούν περισσότερο αισθητικούς λόγους αφού βγαίνουν από ένα καζανάκι...εντάξει δεκτό όμως 4 είναι υπερβολή πάνω στην...οριακή υπερβολή!
Επιμένω ότι στο τέλος θα δούμε κάτι πιο συμβατικό και ότι τσάμπα συζητάμε! -
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Mιας και αναφερθηκαν οι τετραπλες εξατμισεις που ειναι ΚΑΓΚΟΥΡΙΑ σε ενα γρηγορο hatchback, ας δουμε και ενα γνησιο ΣΠΟΡ κατασκευασμα που πρωτοστατησε στις εξατμισεις.Diesel κιόλΑ
(αν και μ' έπιασες αδιάβαστο εδώ...) Σε αυτό του πηγαίνουν πάντως!
Ανήκω σ' εκείνους που τους άρεσε η μπρέρα οπότε μάλλον δεν είμαι δίκαιος -
Εμένα πάντως δε με χαλάνε.
Και στο Bravo της Novitec μου άρεσαν. Μπορεί να μην έβαζα στο δικό μου αλλά δε με ενοχλούν. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Golf VII R
http://www.autoevolution.com/news/spyshots-2014-volkswagen-golf-vii-r-drops-camo-49341.htmlΚύλινδρος και μπούκα..... Μπας και είναι οκτακύλινδρο???
Eνώ οι ψεύτικες εφετζίδικες είναι καλύτερες ε; Για να ξεκολλάμε λίγο...
Καθόλου ψεύτικες στο 1.8 αγαπητέ. Στο 1.4 (1.33...) είχε μόνον μία.
-
Τα σωληνάκια πίσω από τα τρίγωνα λέω...
Δεν είπα ότι δεν έχει 2.
-
η αλήθεια είναι ότι στο 1.8 φαίνονται τα 'σωληνάκια' που είναι μικρότερα πολύ των τριγώνων και είναι ελαφρά αντιαισθητικό μόνο όμως αν εστιάσεις εκεί.
Στο ταπερ όμως που τα τριγωνάκια είναι διαφορετικά και η εξατμιση μεγαλύτερη δεν φαίνεται άσχημα από κοντά! Η φωτογραφία αδικεί το τελικό αποτέλεσμα! Αν δεν ήταν σηκωμένο το αυτοκίνητο δεν θα το πρόσεχες. -
-
Γενικοτερα, υπαρχει αναλογο τοπικο:
viewtopic.php?f=5&t=46396&start=0
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
who gives a rat's ass όταν ακούγεται τόσο ωραία ?
Ξεκολλάτε λίγο με τις fake μπούκες κλπα και απλά αναλογιστείτε πόσο πιο fake πράγματα υπάρχουν γενικότερα
Απλά , όπως και να το κάνουμε 4 μπούκες για ένα 2λιτρο 4κύλινδρο , είναι too much
-
-
http://www.autoblog.com/2012/09/26/volk ... is-reveal/
Golf GTi
-
το εσωτερικό μου θύμισε αυτόν.
(ξέρω ότι είναι χαρακτηριστικό των GTi αλλά το παρατόνισαν και έγινε λίγο κιτς imo)
-
Για ποιό λόγο όμως, δυό εκδόσεις;
Τουλάχιστον να υπήρχε μια διαφορά ιπποδύναμης πχ 220ΗΡ με 245/250ΗΡ να έχει μια λογική, αλλά μόλις 10 άλογα;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Golf VII R
http://www.autoevolution.com/news/spyshots-2014-volkswagen-golf-vii-r-drops-camo-49341.htmlΚύλινδρος και μπούκα..... Μπας και είναι οκτακύλινδρο???
Και το Audi TT-S που είναι 2.000cc & 4cyl έχει 4 μπούκες.
-
Το Audi TTS ομως ειναι sport coupe. Πιο ευκολα το δεχεται καποιος.
VW Golf VII