-
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
Με κλειστά τα μάτια Continental Premium Contact 5 γιατί ειναι φρεσκο λαστιχο (σχεδιαση 5/2012) και σε ολα τα Test Γερμανια Αυστρια ειναι 1ο στην κατηγορια του. Βαλτο , δε θα το μετανιωσεις.
Έχεις κανένα link εύκαιρο ;
Η διαφορά υπέρ του στο φρενάρισμα είναι εμφανής συγκρίνοντάς το με τα PE2 και τα P7, που έχουν περάσει απ το όχημα μου.
-
Τελικά πήγα και τα έβαλα τα Conti , στα πρώτα 10-15 χιλιόμετρα που τα έχω κάνει τώρα, είναι πιο αθόρυβα και φαίνονται να έχουν καλύτερο κράτημα , τα vredestein όπως τα υπολογίζω πρέπει να είχαν ~50,000 χιλιόμετρα !!!
-
Τα conti είναι τέλεια!! Τα έχω και εγώ αλλά δυστυχώς φαγώνονται γρήγορα αλλά σε κάθε καιρό είναι άψογα. Μετά τα πρώτα 100χλμ θα διαπιστώσεις ότι είναι άψογα. Εγώ φοράω 235χ45χ16.
-
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Τελικά πήγα και τα έβαλα τα Conti , στα πρώτα 10-15 χιλιόμετρα που τα έχω κάνει τώρα, είναι πιο αθόρυβα και φαίνονται να έχουν καλύτερο κράτημα , τα vredestein όπως τα υπολογίζω πρέπει να είχαν ~50,000 χιλιόμετρα !!!Γνώμη μου.....θα φαγωθούν πολύ γρήγορα(εθνική κλπ)....Αυτό που χρειάζεσαι,είναι ένα ελστικό με πιο σκληρή γόμα!
υγ.άν δε βγαίνουν τα T001,τα er300 βγαίνουν σίγουρα..... -
σκληρή γόμα, στην ελληνική σαπουνάδα ; τα conti έχουν δείκτη φθοράς 280
-
Πρώτες βροχές και τα Yoko S drive επιβεβαιώνουν κ το 2ο από τα 3 συμπεράσματα που είχα δημιουργήσει για αυτά. Θυμίζω τα 3 συμπεράσματα
- Απλώς τα κορυφαία στεγνά που έχω δοκιμάσει
- απλώς μέτρια στο βρεγμένο
- εξαιρετική μακροζωία και καλό κράτημα ακόμα και στα λινά τους.
Παρατεταμένη δεξιά αυτή, που σε βγάζει από την εκτεταμένη περιφ στην Αθηνών Θεσ/νίκης και με 90χμ/ω και υγρή, όχι με νερά τρεχούμενα πάνω άσφαλτο. Το λάστιχο έδειχνε απλά να μη συμμετέχει με την ουρά να θέλει να φύγει, και το ESP να μπαίνει αρκετά συχνά. Κακά τα ψέματα, πολλά από τα λάστιχα που δοκίμασα, σε τόσα λίγα χμ με τόσο πέλμα θα είχαν βγάλει πιο φίνα τη στροφή.
Αυτήν εδώ http://goo.gl/maps/Pzxuu
-
Οι δρομοι γλυστρανε αχαρακτηριστα αυτες τις μερες. Δε βγαινουν ασφαλη συμπερασματα για λαστιχα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Για το esp γνωρίζω θεωρητικά γιατί το αυτοκίνητό μου δεν έχει. Μπήκα συνοδηγός στο Vitara 2000cc ενός γνωστού μου με φθαρμένα bridgestone 80% ασφάλτινα. Έβρεχε εκείνη την ημέρα αλλά το αμάξι στις στροφές και λόγω esp πήγαινε μια χαρά. Οπότε, από τη στιγμή που έχεις το esp γιατί να δώσει κάποιος πολλά λεφτά στα ελαστικά; Για να μην ενεργοποιηθεί γρηγορότερα το esp; Αλλά και πολλή καλά ελαστικά αν έχει στα στροφιλίκια θα μπορέσει να τα χαρεί από τη στιγμή που θα επεμβαίνει το esp;
Για την ιστορία το παλικάρι έβαλε federal (άγνωστα στην Ελλάδα) Κορεάτικά και είναι πολλή καλά για τα χρήματά τους.
-
το esp δεν αυξανει την προσφυση,διορθωνει το αμαξι στο δρομο οπως θα εκανε ενας πολυ καλος οδηγος.
αμα δεν εχεις λαστιχα καποια στιγμη θα φας τα μουτρα σου. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Για το esp γνωρίζω θεωρητικά γιατί το αυτοκίνητό μου δεν έχει. Μπήκα συνοδηγός στο Vitara 2000cc ενός γνωστού μου με φθαρμένα bridgestone 80% ασφάλτινα. Έβρεχε εκείνη την ημέρα αλλά το αμάξι στις στροφές και λόγω esp πήγαινε μια χαρά. Οπότε, από τη στιγμή που έχεις το esp γιατί να δώσει κάποιος πολλά λεφτά στα ελαστικά; Για να μην ενεργοποιηθεί γρηγορότερα το esp; Αλλά και πολλή καλά ελαστικά αν έχει στα στροφιλίκια θα μπορέσει να τα χαρεί από τη στιγμή που θα επεμβαίνει το esp;Για την ιστορία το παλικάρι έβαλε federal (άγνωστα στην Ελλάδα) Κορεάτικά και είναι πολλή καλά για τα χρήματά τους.
Το esp είναι το τελευταίο καταφύγιο κατά κάποιο τρόπο, δηλαδή επεμβαίνει μόνο όταν αρχίζει να χάνετε ο έλεγχος και δεν είναι συμπλήρωμα της οδικής συμπεριφοράς αλλά εξοπλισμός ασφαλείας. Αν τα λάστιχα είναι σάπια ή ποιότητα ότι να ναι ακόμη και οι διορθώσεις που θα κάνει μπορεί να μην σώσουν την κατάσταση.
Α και κάτι που ξεχνάει ο φίλος σου, όταν φρενάρεις πρέπει να έχεις μεγάλο συντελεστή τριβής και μην ακούσω για το abs γιατί με σάπια ή ποιότητα ότι να ναι λάστιχα η απόσταση ακινητοποίησης πολλαπλασιάζεται ότι και να έχεις.
-
και καλα το esp θα μπει και θα το σωσει στις περισσοτερες περιπτωσεις....με το abs που θα μπαινει με το παραμικρο και δεν θα σταματας?
γι αυτο αμεση αλλαγη ελαστικων δεν πα να χει ολη την ibm πανω! -
Ζητω την βοηθεια σας.
Ψαχνω λαστιχα για caddy 1.9 tdi και μου προταθηκαν οι εξης 3 επιλογες για διασταση 195/65/15Pirelli P1
Conti eco contact
Michelin energysaverAκουω γνωμες
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Ζητω την βοηθεια σας.
Ψαχνω λαστιχα για caddy 1.9 tdi και μου προταθηκαν οι εξης 3 επιλογες για διασταση 195/65/15Pirelli P1
Conti eco contact
Michelin energysaverAκουω γνωμες
Δεν νομίζω να σε καλύπτουν από δείκτη φορτίου .... εκτός αν δεν το φορτώνεις ποτέ
-
Το εμπορευμα ειναι σχετικα ελαφρυ γεματο θα ειναι περιπου 300-350 κιλα
-
Pirelli είναι η γνώμη μου. Πιο σκληρά από τα άλλα δυο (τα conti είναι ενδιάμεσα)
-
μη βαλεις το energy
κοιτα να ειναι extra load (γραφουν xl μετα τη διασταση στο πλαι)
υπαρχει σε 195/65/15..συνηθως εχουν δεικτη ταχυτητας T
αυτα -
Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;Οι τιμές για τα Conti EcoContact 3 (τυχαίο παράδειγμα) είναι περίπου ίδιες είτε σε 155/70/13 ή σε 165/65/13.
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα στο Πικάντο, φοράει κάτι Pirelli P3000 155/70/13 και θα βάλω λίγο φαρδύτερα 165/65/13 για να μην αλλάξει το βήμα του. Τί τιμές να υπολογίζω ;Pirelli P1 Cinturato
-
P1 σε 13άρες δεν υπάρχει.
Η διάσταση 165/65/13 παίζει χοντρικά μεταξύ 190-230 ευρώ.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]