-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ούτως ή άλλως. Το χαρτί ποτέ δεν το δίνουν τζάμπα.
Φίλε ο νόμιμος εγκαταστάτης, το δίνει με μόνον την αμείβει που προσυμφωνήθηκε. Είναι εν είδη εγγύησης που δεν έχει κοστολόγιο.
Α -
Πήγα για κτέο πριν 6 μήνες και πλήρωσα για το χαρτί στον εγκαταστάτη μου περίπου 20€. Δεν υπήρχε καμία προσυμφωνία.
Τιμές αγοράς νομίζω παίζουν. Αν πάω σε άλλο εγκαταστάτη βέβαια δεν ξέρω τι θα συμβεί. Υποθέτω ότι θα είναι μία από τα ίδια, αλλά ο maevius λέει άλλα. Δεν ξέρω τι ισχύει στην πράξη.Τεσπα. Ο εγκαταστάτης μου καλός ήταν. Ελπίζω ότι θα συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πήγα για κτέο πριν 6 μήνες και πλήρωσα για το χαρτί στον εγκαταστάτη μου περίπου 20€. Δεν υπήρχε καμία προσυμφωνία.
Τιμές αγοράς νομίζω παίζουν. Αν πάω σε άλλο εγκαταστάτη βέβαια δεν ξέρω τι θα συμβεί. Υποθέτω ότι θα είναι μία από τα ίδια, αλλά ο maevius λέει άλλα. Δεν ξέρω τι ισχύει στην πράξη.Τεσπα. Ο εγκαταστάτης μου καλός ήταν. Ελπίζω ότι θα συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον.
Καλέ μου φίλε, καλός τεχνίτης μα φτωχομπ#νες…..
Όλα τα στοιχεία είναι περασμένα στην καρτέλα του υπολογιστή. Μια επανεκτύπωση σφραγίδα και υπογραφή!.
Α. -
Φτωχομπινές γιατί; Πιάστηκε από νωρίς με τις εγκαταστάσεις, τότε που πλήρωνες 1300 για κάτι που τώρα πληρώνεις 700. Αν στα 700 μένουν 100, στα 1300 μένουν 700. Βάζεις και δύο πιτσιρικάδες να 'αποκτήσουν εμπειρία' (να μην τους πληρώνεις δηλαδή) και βγάζεις τρία αυτοκίνητα τη μέρα. 3χ700=2100 μικτό κέρδος τη μέρα.
Αν δούλεψε καλά επί δύο χρόνια, είναι 630000 μικτό κέρδος.
Δεν τον λες και φτωχομπινέ!!!!! -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φτωχομπινές γιατί; Πιάστηκε από νωρίς με τις εγκαταστάσεις, τότε που πλήρωνες 1300 για κάτι που τώρα πληρώνεις 700. Αν στα 700 μένουν 100, στα 1300 μένουν 700. Βάζεις και δύο πιτσιρικάδες να 'αποκτήσουν εμπειρία' (να μην τους πληρώνεις δηλαδή) και βγάζεις τρία αυτοκίνητα τη μέρα. 3χ700=2100 μικτό κέρδος τη μέρα.
Αν δούλεψε καλά επί δύο χρόνια, είναι 630000 μικτό κέρδος.
Δεν τον λες και φτωχομπινέ!!!!!
!
Να διευκρινίσω ετυμολογικά αδελφέ μου!!!!...
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ.!!!
ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ!!
ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.!
και εδώ είναι η διαφωνία μου με τον ΑΡΚΑ!.
Ένας πλούσιος, μπορεί και να μείνει φτωχομπ#νες και δεκαρολόγος και δραχμοφονιάς και εκμεταλλευτής, και άλλα πολλά!.
Ενώ ένας φτωχός μπορεί και να φάει με 20ε και να μην μένει νηστικός. Κατά συνέπια το μόνο που μπορείς να του προσάψεις είναι φτωχός.
Μα είναι και ηλίθιος ο ‘δικός’ σου, διότι του πήρες για να δουλέψεις 1500ε και αυτό που δεν αξίζει ευρώ και χρόνο το χρεώνεις!.
Τώρα που έμαθες και την άλλη άποψη θα τον ξανασυστήσεις?.
Ένα of topic. Το πρωί μου έστειλε γνωστός τον φίλο του. άναβε το check engine. Mια ηλεκτρονική ρυθμίσει και διέγραψα την βλάβη. Διαπίστωσα δε, ότι έχει καθυστερήσει το service. Του το ανέφερα. Με ρώτησε τι μου χρεωστάει και του απάντησα τίποτα!. Θα έπαιρνα 20ε και δεν θα μου χρωστούσε τίποτα!!!!.....
Με κορόιδεψε το προσωπικό ότι ξέχασα να τον χρεώσω!…… πήγε ευχαριστημένος στον φίλο του!. τηλέφωνο και δευτέρα ο ένας και τρίτη ο άλλος για service!!!..... κάτω τα αυτιά του προσωπικού…..
Α. -
Να διευκρινίσω ότι δεν σύστησα κανέναν σε κανένα, μια που δεν έχω δώσει στοιχεία.
Κατά τα άλλα, ουδέν σχόλιο περί επιχειρηματικής πρακτικής. Πολλά είναι τα πράγματα που παίζουν ρόλο.
Ο καθένας έχει το στυλ του και προσελκύει συγκεκριμένους τύπους πελατών και πολλές φορές εγκλωβίζεται κιόλας σ'αυτούς τους τύπους και μετά μπορεί και να ψάχνει αν η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα. Τεσπα. -
Καλησπέρα..
Πήγα επιτέλους χτες, να δω γιατί όταν δουλεύει το αμάξι με βενζίνη, δουλεύει τόσο χάλια..
Ο εγκέφαλος δεν βγάζει κανένα error..
Μου είπε να το δουλέψω μερικές μέρες μόνο βενζίνη και να ξαναπάω από βδομάδα, μήπως και βγάλει κάποιο λάθος..
Μου είπε επίσης πως φοβάται για βαλβίδες..Μπορεί να μου πει κάποιος ποια είναι τα συμπτώματα όταν πλησιάζεις σε πρόβλημα με τις βαλβίδες..
Δεν έχω πάει ποτέ πάνω από 4000σαλ από τότε που έβαλα αέριο.. -
δηλαδη οταν δουλευει με αεριο δουλευει με αλλες βαλβίδες;
-
κι εμένα αυτό μου έκανε εντύπωση...
Βέβαια, αν χαϊδέψεις το γκάζι και με τα 2 αργεί λίγο να ανεβάσει και μπερδεύει..Με βενζίνη όμως, πολύ περισσότερο.. -
συνηθησε τα 109 οκτανια και του κακοφαινονται τα 95
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φτωχομπινές γιατί; Πιάστηκε από νωρίς με τις εγκαταστάσεις, τότε που πλήρωνες 1300 για κάτι που τώρα πληρώνεις 700. Αν στα 700 μένουν 100, στα 1300 μένουν 700. Βάζεις και δύο πιτσιρικάδες να 'αποκτήσουν εμπειρία' (να μην τους πληρώνεις δηλαδή) και βγάζεις τρία αυτοκίνητα τη μέρα. 3χ700=2100 μικτό κέρδος τη μέρα.
Αν δούλεψε καλά επί δύο χρόνια, είναι 630000 μικτό κέρδος.
Δεν τον λες και φτωχομπινέ!!!!!Δεν βγαίνουν τρία αυτοκίνητα τη μέρα, φίλε.
-
καλησπερα..απο χθες εμενα ενω ειναι φουλαρισμενο απο αεριο αναβοσβηνει ο διακοπτης επιλογης καυσιμου και δεν μπαινει καθολου στην λειτουργια για υγραεριο..το οχημα κινειται κανονικα χωρις κανενα κομπιασμα..εχει κανεις καμια γνωμη μεχρι να μου απαντησει ο εγκαταστατης?
-
Πιθανόν δεν διαβάζει κάποιον αισθητήρα, ίσως τον πίεσης του υγραερίου. Δες τα φυσάκια στον πνεύμονα και πίσω στην δεξαμενή, μήπως χαλάρωσε κανένα...
-
θα κοιταξω ολα τα καλωδια να δω αν θα καταλαβω κατι!οταν φτανει στην θερμοκρασια που εμπαινε το αεριο σβηνει το οργανο στο ταμπλο κ μετα αναβοσβηνει συνεχεια σαν να ξαναπροσπαθει να μπει παλι..μετα ειδα ομως οταν σταματησα οτι στο ρελαντι δουλευει για αρκετη ωρα στο αεριο χωρις διακοπη.
-
Αληθεύει οτι η κατανάλωση σε λίτρα του υγραερίου είναι μεγαλύτερη απο την βενζίνη ή το πετρέλαιο και οτι η οικονομία προέρχετια απο την διαφορά τιμής;;;
-
Αλήθεια είναι
-
Ο χρήστης blibliki έγραψε:
Αληθεύει οτι η κατανάλωση σε λίτρα του υγραερίου είναι μεγαλύτερη απο την βενζίνη ή το πετρέλαιο και οτι η οικονομία προέρχετια απο την διαφορά τιμής;;;Ακριβώς όπως το είπες
-
Μετά από 2 χρόνια και κάτι μήνες άριστης λειτούργειας και 33650χλμ αρχίσε από χθες και μου σβήνει συνεχώς στο ρελαντί. Τι λέτε να σύμβαίνει;;
-
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Παπαπα τι γίνεται εδώ ωρέ?
Δεν ξαναμιλάω, μόνο θα διαβάζω!!!
Στα 50000 χιλ θα ανοίξω ξανά το στόμα μου χαχαχαχαχαΑλεξιπτωτιστής?
Από που και ως που ωρέ mod?
Πιάστε και μένα μια καρέκλα να κάτσω εδώ στην ομήγυρη.
Μαλακά φίλε μου πιο μαλακά.....
http://www.youtube.com/watch?v=v58e0Z7bHbw
Έχω πάνω από ένα χρόνο που σας διαβάζω και είναι προς τιμήν σας.
Μέσα από αυτό το θέμα που το έχω ψάξει ολόκληρο, πήρα άποψη για να μπω στην υγραεριοκίνηση.Ευχαριστώ τον φίλο Καψαλάκη που πήρε θέση υποστήριξης!!!
Σε διαβάζω λόγω καθαρής σκέψης και άποψης.Στα 50000 χιλ με υγραέριο και lovato και κανένα πρόβλημα στο golf 3 μέχρι σήμερις.
20ετίας το αυτοκίνητο και χωρίς λαδιέρα ξιδιέρα παρακαλώ!!!
Καλά για αμόλυβδη φτιάχτηκε αυτό το αυτοκίνητο ή για υγραέριο?
Φτου να μην το ματιάσω.
Κάργα GAS!!! -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ούτως ή άλλως. Το χαρτί ποτέ δεν το δίνουν τζάμπα.Καλημέρα από την βροχερή Θεσσαλονίκη. Εγώ ρε παιδιά είμαι ο μοναδικός που δεν πλήρωσα για να πάρω το χαρτί για το κτέο? Δεν θα διαφημίσω τον εγκαταστάτη μου, αλλά αν είναι έτσι, αν δηλαδή είναι από τους ελάχιστους που σου δίνουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν χωρίς αμοιβή, νιώθω τυχερός μα και αγανακτισμένος...
Υγραεριοκίνηση!