Ο χρήστης 1kostas έγραψε:
Καλησπέρα φίλε μου. VW POLO 1.4 Αύγουστος του 2005 εδώ, με 100ps (Ο ίδιος κινητήρας είναι βασικά με άλλες ρυθμίσεις)
Δεν κάνω διαφήμιση απλά την εμπειρία μου σου λέω, ZAVOLI χωρις λαδιέρα έχω βάλει, έχω κάνει 32.000 χιλιόμετρα με αέριο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα..Ελπίζω να σου απαντήσουν κι άλλοι παρόλα αυτά
Ευχαριστω για την απαντηση. Μπορείς να μου πεις ποσο σου κοστισε η μετατροπη, καταναλωση η κοστος ανα 100 χλμ, αν χανει σε επιδοσεις;
Περιμένω και αλλες απαντησεις μηπως καταληξω ποια εταιρεια να βαλω;[/quote]
Μέσο όρο καίει 8-8,5 λίτρα υγραέριο ανά 100 χιλιόμετρα (ανάλογα τον τρόπο οδήγησής μου) αντί για 7-7,5 λίτρα βενζίνη. Αν το μεταφράσεις σε ευρώ, με τιμή υγραερίου 0,70 αυτή τη στιγμή, βγάζει περίπου 6 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα. Στο συγκεκριμένο σύστημα που έχω ο εγκαταστάτης (Θεοδώρου) έχει ρυθμίσει να ψεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης, υπολογίζω ότι μου στοιχίζει περίπου άλλο 1 ευρώ ανά 100km.
Σε επιδόσεις σαφώς χάνει λίγο σε επιτάχυνση, έχω την αίσθηση ότι έχει 'βαρύνει' λίγο το αυτοκίνητο, θα ψόφησαν 5-10 άλογα. Αλλά προσωπικά το έχω συνηθίσει, δεν θεωρώ οτι επηρεάζεται τόσο πολύ η απόδοση του κινητήρα ώστε να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για την εγκατάσταση υγραερίου.
Στη ρεζέρβα επίσης το ρεζερβουάρ (53 λίτρα χωρητικότητα, ουσιαστικά όμως γεμίζει 46-48 λίτρα). Χάνεις τη ρεζέρβα ή την ακουμπάς μέσα στο πορτ μπαγκάζ χάνοντας χώρο
Η εγκατάσταση κόστισε τον οκτώβριο του 2010 1540 ευρώ μετρητοίς. Έχω την εντύπωση ότι είναι γύρω στα 1300-1400 τώρα, έχουν πέσει λίγο οι τιμές.
Ελπίζω να σε βοηθησα, αν χρειαστείς και αλλες διευκρινήσεις, αν θες με προσωπικό μήνυμα, για να μην κουράζουμε το φορουμ...