Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Mondeo Mk IV (2007-2014)
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 15 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    308
    1640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      επειδή το πολύ κυριε ελέησον το βαριέται κ ο παππάς κ από γενικολογιες πήξαμε...
      θα ήθελα κάποιος να μας πει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τί λάθος 'χαρακτήρα' εχει η απόδοση του ecoboost

      Πως μπορεί κάποιος να κάνει αυτό που ζητάς όταν έχεις δυναμομέτρηση από βελτιωμένο κινητήρα;

      Η γκρι γραμμη λεει original

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Έχεις δίκιο.
        Δεν το είδα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης chemic έγραψε:
          επειδή το πολύ κυριε ελέησον το βαριέται κ ο παππάς κ από γενικολογιες πήξαμε...
          θα ήθελα κάποιος να μας πει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τί λάθος 'χαρακτήρα' εχει η απόδοση του ecoboost

          ακομη και στις 6000 στροφες η ροπη του ειναι μεγαλυτερη απο την max που θα σου εδινε ενας 1600 ατμ (στις 4500 περιπου)

          ξεφουσκωμα κατα τα αλλα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            Ο χρήστης sprsk έγραψε:
            Τι εννοείς ?

            Από ότι βλέπω στα χαρτιά μια χαρά είναι , σίγουρα καλύτερο από τα ατμοσφαιρικά 1600άρια της .
            ( προσωπική γνώμη )

            εγώ το ξέρω ότι είναι μια χαρά. Οι πιουρίστες που μας πρήζουν με χαρακτήρες κ ξεφουσκώματα κ έλλειψη τεχνολογίας να μας πουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τί βλέπουν λάθος κ δεν τους αρεσει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης sprsk έγραψε:

              Απλά εμένα μου φαίνεται λίγο το 1,0Τ για τα 1500 κιλά . ( προσωπική γνώμη )

              προσωπικά με τον απολαυστικό κ πολύ οικονομικό 1600αρι στη γκαμα, δε θα το σκεφτόμουν τον 1000αρι στο μοντεο για κανα 2χλρ διαφορά που θα εχουν οικονομικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Ο χρήστης chemic έγραψε:

                Απλά εμένα μου φαίνεται λίγο το 1,0Τ για τα 1500 κιλά . ( προσωπική γνώμη )

                προσωπικά με τον απολαυστικό κ πολύ οικονομικό 1600αρι στη γκαμα, δε θα το σκεφτόμουν τον 1000αρι στο μοντεο για κανα 2χλρ διαφορά που θα εχουν οικονομικά.

                Συμφωνούμε

                Πάντως, αναλογικά πάντα, ο χιλιάρης δείχνει από το αποτελέσματα απόδοσης και ροπής, αποδοτικότερος των αδερφών 1,6Τ
                Φαντάζομαι ότι δεν είναι ένα απλό downsizing του 1,6 . Ξέρουμε τι αλλαγές έχει, αν έχει ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Μα ειναι τρικυλινδρος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • sprsk
                    sprsk last edited by

                    Ακριβώς , τι τεχνολογίες χρησιμοποιεί πέραν από τα όσα έχει το 1,6Τ moter και έχει αυτές τις επιδόσεις ?
                    Ξέρουμε με τi πίεση δουλεύει το turbo στα 2 moter ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                      μιλάμε για πολύ ψοφίμι ο ecoboost ψηλά.
                      αναζητείται ακόμα η τεχνολογία για να δουλεψουν ψηλά τα τουρμπο με τους πιουρίστες αγανακτησμένους να βρίζουν στη πλατεία του χωριού τους

                      τρομάρα τους

                      αν δεν καταλαβαίνεις οτι αυτή η καμπύλη είναι -φεικ/σκοπιμά ελλειπής- μάλλον πρέπει να ξαναπάς στα θρανεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        για πες τί της λείπει εσύ που είσαι γατόνι κ δεν βλέπουμε εμείς οι υπόλοιποι.
                        πριν αρχίσεις τις... αναλύσεις (sic), να σου πω πως την έβαλα γιατί κ η δυναμομετρηση των 4 τροχών έχει την ίδια μορφή (εκεί έδειξε 120 τροχό στις 5700 κ ροπή 18,5 κιλά στις 2900

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης astanapan έγραψε:

                          Κατα δευτερον ο αμεσος ψεκασμός και συστήματα οπως multiair, valvelift κτλ δεν εχουν καμμια σχεση με υπερτροφοδότηση!!

                          Η μονη 'τεχνολογία' τουρμπο είναι το twinscroll καθώς και τα ηλεκτρικά τουρμπο. Ακομα κ αυτα δεν εχουν ομως εφαρμοστεί ευρέως... γιατί άραγε;

                          Ο συνδυασμος του turbo με: τον αμεσο ψεκασμο ή/και το twinscroll (τεχνολογια που εφαρμοζεται σε στροβιλοσυμπιεστες)
                          ή/και το Multiair, ή/και το valvelift ειναι αυτος που δινει την δυνατοτητα στον εκαστοτε κατασκευαστη πλεον, να επιτυγχανει ομαλοτερη/πιο γραμμικη λειτουργια οσον αφορα την παροχη υψηλης -συγκριτικα με εναν αντιστοιχου κυβισμου ατμοσφαιρικο κινητηρα- ισχυος, σε μεγαλυτερο ομως ευρος στροφων, απ' οτι θα εκανε, ΜΟΝΗ της η χρηση ενος turbo...Δεν μιλαω δηλαδη ΜΟΝΟ για τεχνολογια που χρησιμοποιεται στον υπερτροφοδοτη, αλλα και συνδυαστικη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            morpheus last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                            αν δεν καταλαβαίνεις οτι αυτή η καμπύλη είναι -φεικ/σκοπιμά ελλειπής- μάλλον πρέπει να ξαναπάς στα θρανεία...

                            Στη δυναμομέτρηση της superchips πάει στο διάολο το 'μετά' να είναι fake/ωραιοποιημένο...
                            Το 'πρίν' όμως γιατί...?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              το διαγραμμα 'τελειώνει' εκεί που τους συμφέρει...
                              δεν υφισταται τέτοιο διάγραμμα εμβολοφόρου ΜΕΚ σε όλο το εύρος λειτουρίας...

                              άλλα πιο νωρίς και άλλα πιο αργά τα μικρά συμπιεστά έχουν % μεγαλύτερη πτώση απόδοσης από τα αντίστοιχα ατμοσφαιρικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                joe-bar-team last edited by

                                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                (εκεί έδειξε 120 τροχό στις 5700 κ ροπή 18,5 κιλά στις 2900

                                σίγουρα;

                                ακομα κι αν δεν ειναι τυπογραφικό λαθος, τέτοιες @@ από περιοδικα που θελουν να λέγονται σοβαρα δε θα έπρεπε να γράφονται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                  το διαγραμμα 'τελειώνει' εκεί που τους συμφέρει...
                                  δεν υφισταται τέτοιο διάγραμμα εμβολοφόρου ΜΕΚ σε όλο το εύρος λειτουρίας...

                                  άλλα πιο νωρίς και άλλα πιο αργά τα μικρά συμπιεστά έχουν % μεγαλύτερη πτώση απόδοσης από τα αντίστοιχα ατμοσφαιρικά...

                                  Ακόμη και αν δεχθούμε πως τελειώνει πιο νωρίς το διάγραμμα (~6.150? ) και μετά απο εκεί πέφτει... πόσες στροφές ακόμα να ανεβάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας μέχρι να μπεί ο κόφτης...? 300...? 400...?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                    το διαγραμμα 'τελειώνει' εκεί που τους συμφέρει...
                                    δεν υφισταται τέτοιο διάγραμμα εμβολοφόρου ΜΕΚ σε όλο το εύρος λειτουρίας*...

                                    άλλα πιο νωρίς και άλλα πιο αργά τα μικρά συμπιεστά έχουν % μεγαλύτερη πτώση απόδοσης από τα αντίστοιχα ατμοσφαιρικά...

                                    Ακόμη και αν δεχθούμε πως τελειώνει πιο νωρίς το διάγραμμα (~6.150? ) και μετά απο εκεί πέφτει... πόσες στροφές ακόμα να ανεβάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας μέχρι να μπεί ο κόφτης...? 300...? 400...?

                                    ναι. εκεί σε αυτές τις 300-400 στροφές είναι η ψυχή ενός κινητήρα, 21 gramms κ έτσι κ οι πιουριστες γιαυτό στραβώνουν.
                                    αυτές οι 300 στροφές είναι όλη η χαρά της οδήγησης.
                                    πλην ρμ δεν ξέρουμε καν αν όντως ψοφαει εκεί ο εκομπουστ βεβαια (που σιγά μη ψοφάει, όλοι λενε ότι πυροβολαει μεχρι τον κοφτη )

                                    *για δειξε μας ένα διαγραμμα που μετράει από τις 0 στροφές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                      το διαγραμμα 'τελειώνει' εκεί που τους συμφέρει...
                                      δεν υφισταται τέτοιο διάγραμμα εμβολοφόρου ΜΕΚ σε όλο το εύρος λειτουρίας*...

                                      άλλα πιο νωρίς και άλλα πιο αργά τα μικρά συμπιεστά έχουν % μεγαλύτερη πτώση απόδοσης από τα αντίστοιχα ατμοσφαιρικά...

                                      Ακόμη και αν δεχθούμε πως τελειώνει πιο νωρίς το διάγραμμα (~6.150? ) και μετά απο εκεί πέφτει... πόσες στροφές ακόμα να ανεβάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας μέχρι να μπεί ο κόφτης...? 300...? 400...?

                                      ναι. εκεί σε αυτές τις 300-400 στροφές είναι η ψυχή ενός κινητήρα, 21 gramms κ έτσι κ οι πιουριστες γιαυτό στραβώνουν.
                                      αυτές οι 300 στροφές είναι όλη η χαρά της οδήγησης.
                                      πλην ρμ δεν ξέρουμε καν αν όντως ψοφαει εκεί ο εκομπουστ βεβαια (που σιγά μη ψοφάει, όλοι λενε ότι πυροβολαει μεχρι τον κοφτη )

                                      *για δειξε μας ένα διαγραμμα που μετράει από τις 0 στροφές

                                      ποσα μικρά συμπιεστά έχεις οδηγήσει ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimdenin last edited by

                                        http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... est/?ti=v2

                                        http://www.autoblog.com/2012/09/24/2013 ... iew-video/

                                        Πρώτες εντυπώσεις απο τους Αμερικάνους για το νέο Fusion/Mondeo.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pik last edited by

                                          συμπαθητικο αμαξι αλλα το ταμπλω ειναι ....μπλιαχ

                                          εσταλη απο το 3210

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • vespas
                                            vespas last edited by

                                            http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=16835

                                            http://www.drive.gr/news/agora/apo-eu23635-neo-ford-mondeo-stin-ellada

                                            Ε, αφού πουλιέται ας πάει στους κατασκευαστές

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 15 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr