-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Να δουμε και ο πολυδιαφημισμενος 1.4/140αρης βενζινης με την απενεργοποιηση των 2 κυλινδρων, πως και ποσο καλα θα 'συνεργαζεται', με το ελαφρυτερο οπως λενε νεο αμαξωμα.σε ότι έχει να κάνει με πληρότητα επιλογών η φαουβε πραγματικά δεν έχει αντίπαλο...
πάλι θα τρέχουν οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν
-
Μαιστα..κορυφαιο απο τις φωτογραφιες ΚΑΙ μικρο..
Το περιμενα κι εγω λιγο πιο διαφοροποιημενο απο το απερχομενο αλλα σιγουρα ειναι πιο καλαισθητο σε καθε επιπεδο και ειναι σημαντικο το γεγονος οτι μειωσαν το βαρος αρκετα. Το θεμα ειναι οτι περναει και παλι απαρατηρητο μεσα-εξω οσο καλο αμαξι και να ειναι-που ειναι..
Και κατι γενικο.. σαν υποψηφιος αγοραστης νεου μικρομεσαιου δε νομιζω να ψωνιζα απο τη vw οταν στη 5ετια πανω το αμαξι μου θα θεωρειται 2 γενιες πισω.. Ειναι υπερβολικα συντομο το διαστημα που ανανεωνει μοντελα πλεον.. Θα μ ενοχλουσε να χανω τη 'φρεσκαδουρα' τοσο συντομα.. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://www.highoctane.gr/photo.aspx?sbj=3168&pic=8&comp=volkswagen
Η κορυφαία επιλογή στα μικρά.
...στα μικρομεσαια εννοεις...
Με κινητήρα 1200 που θα πουλήσει περισσότερο εγώ το θεωρώ μικρό.Με τους μεγαλύτερους κινητήρες μικρομεσαίο.
Η ονομασια παντως 'μικρο' , 'μικρομεσαιο', κ.ο.κ προκυπτει απο τον ογκο-συνολικο μηκος και διαθεσιμους χωρους, (και οχι με τα κ.εκ) οποτε συμφωνα με αυτα, ειναι στην μικρομεσαια κατηγορια, οπως ηταν παντα αλλωστε...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Να δουμε και ο πολυδιαφημισμενος 1.4/140αρης βενζινης με την απενεργοποιηση των 2 κυλινδρων, πως και ποσο καλα θα 'συνεργαζεται', με το ελαφρυτερο οπως λενε νεο αμαξωμα.εαν ειναι -100κιλα θα ειναι κοντα σε επιδοσεις με τον παρων 160hp.
το μοτερ αυτο δεν φοραει το polo GT bluemotion?θα εχει σιγουρα κατω απο 140gr CO2, ατου πλεον για Ελλαδα.
οι τιμες φανταζομαι θα ειναι πανω κατω αυτες του VI.
τελικα ημιακαμπτος πισω;
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μαιστα..κορυφαιο απο τις φωτογραφιες ΚΑΙ μικρο..Το περιμενα κι εγω λιγο πιο διαφοροποιημενο απο το απερχομενο αλλα σιγουρα ειναι πιο καλαισθητο σε καθε επιπεδο και ειναι σημαντικο το γεγονος οτι μειωσαν το βαρος αρκετα. Το θεμα ειναι οτι περναει και παλι απαρατηρητο μεσα-εξω οσο καλο αμαξι και να ειναι-που ειναι..
Και κατι γενικο.. σαν υποψηφιος αγοραστης νεου μικρομεσαιου δε νομιζω να ψωνιζα απο τη vw οταν στη 5ετια πανω το αμαξι μου θα θεωρειται 2 γενιες πισω.. Ειναι υπερβολικα συντομο το διαστημα που ανανεωνει μοντελα πλεον.. Θα μ ενοχλουσε να χανω τη 'φρεσκαδουρα' τοσο συντομα..Ετσι το βλεπεις εσυ, που μπορει στο γουστο σου να ειναι τα ριζοσπαστικα σχεδια πχ...
Απο την αλλη οι 'καθαρες' γραμμες, παροτι με αναλοιωτα καποια βασικα χαρακτηριστικα, μπορουν και συνηθως πετυχαινουν ενα διαχρονικο αποτελεσμα, με το περασμα μιας 5ετιας πχ που εθεσες, σε αντιθεση με καποια εντυπωσιακα σχεδια, που ρισκαρουν σε μεγαλο βαθμο να θεωρηθουν προσκαιρο 'hit' και 'in the heat of the moment' , και συντομα να καταληξουν
ντεμοντε, ή και εφφετζιδικα/'φλυαρα'... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Να δουμε και ο πολυδιαφημισμενος 1.4/140αρης βενζινης με την απενεργοποιηση των 2 κυλινδρων, πως και ποσο καλα θα 'συνεργαζεται', με το ελαφρυτερο οπως λενε νεο αμαξωμα.
εαν ειναι -100κιλα θα ειναι κοντα σε επιδοσεις με τον παρων 160hp.
το μοτερ αυτο δεν φοραει το polo GT bluemotion?θα εχει σιγουρα κατω απο 140gr CO2, ατου πλεον για Ελλαδα.
οι τιμες φανταζομαι θα ειναι πανω κατω αυτες του VI.
τελικα ημιακαμπτος πισω;
Ναι τον φοραει το Polo GT...
Aπ' οσο γνωριζω, πολλ/λων συνδεσμων θα ειναι η πισω αναρτηση... -
Αφιερωμένο στο φίλτατο Γρηγόρη Κίκιζα που διαρήγνυε ιμάτια πως ...δεν είναι δυνατόν το 'πολύ' Golf να έχει τον συνδυασμό εκδόσεων με ημιάκαμπτο και πολλαπλούς του υποτίθεται 'λίγου' Leon... Πότε δηλαδή διέφερε η ανάρτηση των Golf-Leon ώστε τώρα να διαφέρουν;
http://www.autocar.co.uk/car-news/2013- ... f-revealed
Few details about the Golf’s chassis have been revealed, but Autocar understands it will be sold with two different suspension systems. **Lower-end models will receive MacPherson struts at the front and a torsion beam at the rear; higher-end models get a more advanced combination of MacPherson struts at the front and multi-links at the rear **— the combination found on all sixth-generation Golf models.
Λες;
-
Για να σταματήσουμε να βρίζουμε, μόνο, το νέο Leon:
'Few details about the Golf’s chassis have been revealed, but Autocar understands it will be sold with two different suspension systems. Lower-end models will receive MacPherson struts at the front and a torsion beam at the rear; higher-end models get a more advanced combination of MacPherson struts at the front and multi-links at the rear — the combination found on all sixth-generation Golf models.'
Επίσης, κάτι αναμενόμενο. Ήρθε το τέλος των τουρμποκομπρέσορων:
'The technologically advanced (but expensive to make) 158bhp 1.4-litre TwinCharger engine, endowed with both a turbocharger and supercharger, has been dropped.'
-
υπάρχουν ημιάκαμπτοι και ημιάκαμπτοι ... της φαουβε ειναι πριμιουμ
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και κατι γενικο.. σαν υποψηφιος αγοραστης νεου μικρομεσαιου δε νομιζω να ψωνιζα απο τη vw οταν στη 5ετια πανω το αμαξι μου θα θεωρειται 2 γενιες πισω.. Ειναι υπερβολικα συντομο το διαστημα που ανανεωνει μοντελα πλεον.. Θα μ ενοχλουσε να χανω τη 'φρεσκαδουρα' τοσο συντομα..Αυτό το σχόλιο αφορά αποκλειστικά τις αποστάσεις παρουσίασης των V-VI-VII και είναι ιδιαίτερη περίπτωση που δεν θα ξανασυμβεί. Απλά επειδή το V τους είχε βγει ακριβό κατασκευαστικά, παρουσίασαν ένα εκτεταμένο f/l που έλυνε το πρόβλημα και καθυστέρησαν την παρουσίαση του VII.
Για τον ημιάκαμπτο: Το ίδιο δεν γίνεται και με τα Jetta ή η διαφορά στην πίσω ανάρτηση αφορά Αμερικάνικη-Ευρωπαϊκή αγορά;
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Και κατι γενικο.. σαν υποψηφιος αγοραστης νεου μικρομεσαιου δε νομιζω να ψωνιζα απο τη vw οταν στη 5ετια πανω το αμαξι μου θα θεωρειται 2 γενιες πισω.. Ειναι υπερβολικα συντομο το διαστημα που ανανεωνει μοντελα πλεον.. Θα μ ενοχλουσε να χανω τη 'φρεσκαδουρα' τοσο συντομα..
Αυτό το σχόλιο αφορά αποκλειστικά τις αποστάσεις παρουσίασης των V-VI-VII και είναι ιδιαίτερη περίπτωση που δεν θα ξανασυμβεί. Απλά επειδή το V τους είχε βγει ακριβό κατασκευαστικά, παρουσίασαν ένα εκτεταμένο f/l που έλυνε το πρόβλημα και καθυστέρησαν την παρουσίαση του VII.
Για τον ημιάκαμπτο: Το ίδιο δεν γίνεται και με τα Jetta ή η διαφορά στην πίσω ανάρτηση αφορά Αμερικάνικη-Ευρωπαϊκή αγορά;
ναι αφορά τις εκδόσεις Αμερικής Ευρώπης, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης.
-
Αλλά με την παλιά πλατφόρμα, έτσι; Που σημαίνει ότι η διαφοροποίηση που γίνεται στη νέα γενιά και στο Leon ανάλογα με την έκδοση ήταν εφικτή και στα προηγούμενα μοντέλα αλλά όχι επιθυμητή.
-
Ακριβώς. Επίσης διαφοροποίηση πίσω με την παλιά πλατφόρμα, αλλά σε σχέση με την ιπποδύναμη, ισχύει και στο νέο Beetle.
-
το αυτοκινητο μου αρεσει.
Πιστευω δε οτι θα δειχνει ισως ακομα πιο ομορφο χωρις τα xenon φωτα.
πανεμορφο εσωτερικο και πραγματικα μου αρεσει το πισω μερος οπου ειναι σχεδον ενα 5αρι πλακουτσωτο.μπροστα δυστυχως οι νομοι περι πεζων μας εχουν σκισει αλλα και παλι ασχημο δεν ειναι.
ελπιζω η εκδοση με τα 140αλογα να εχει multilink. -
Aπέναντί του υπάρχουν αυτά πάντως...
-
κανενα δεν εχει τους χωρους και την ανεση του Γκολφ.
ειναι η χρυση τομη για καποιον που θελει ενα αμαξι λειτουργικο που να παταει καλα αλλα και ανετα και να εχει χωρους. -
Να και το νέο golf
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 17043.html -
Ο χρήστης Stavros_K έγραψε:
Αφιερωμένο στο φίλτατο Γρηγόρη Κίκιζα που διαρήγνυε ιμάτια πως ...δεν είναι δυνατόν το 'πολύ' Golf να έχει τον συνδυασμό εκδόσεων με ημιάκαμπτο και πολλαπλούς του υποτίθεται 'λίγου' Leon... Πότε δηλαδή διέφερε η ανάρτηση των Golf-Leon ώστε τώρα να διαφέρουν;http://www.autocar.co.uk/car-news/2013- ... f-revealed
Few details about the Golf’s chassis have been revealed, but Autocar understands it will be sold with two different suspension systems. **Lower-end models will receive MacPherson struts at the front and a torsion beam at the rear; higher-end models get a more advanced combination of MacPherson struts at the front and multi-links at the rear **— the combination found on all sixth-generation Golf models.
Λες;
1ον, ειναι επισημο δελτιο τυπου της VAG?
2ον, γραφει οτι η VAG επιβεβαιωσε κατι τετοιο, ή μηπως? οτι 'το Autocar πιστευει...' κτλ...
3ον, μην βιαζεσαι...Κατσε να κυκλοφορησει, εισαχθει Ελλαδα...
4ον, ακομα και να γινει κατι τετοιο οπως 'πιστευει το Autocar', οι σπορτιφ/ισχυροτερες εκδοσεις (απο 1.4/140ps και πανω)
δεν υπαρχει περιπτωση να φορουν ημιακαμπτο. Aποψη μου...Λιγο υπομονη, και θα δουμε...To Θεμα ειναι οτι αρκετοι 'αλλεργικοι', εως και πολεμιοι των εκαστοτε Golf και της VAG, ψαχνουν με το μικροσκοπιο εναγωνιωδως μηπως και βρουν ψεγαδια αντιστοιχα ή και μεγαλυτερα, απο αυτα που υπαρχουν σε ανταγωνιστικα
μοντελα αλλων Ευρωπαικων χωρων, και κυριως απο Ιταλια και Γαλλια πλευρα, μηπως και 'δουν ασπρη μερα', μηπως και τα συνεχως υψηλοτερα στανταρ που θετει η εξελιξη της τεχνολογιας γενικοτερα, 'παγωσουν' στην κατηγορια, ωστε να εχουν πιθανοτητες οι ανταγωνιστες, να προσφερουν πιο ολοκληρωμενο προιον (προσοχη: το 'ολοκληρωμενο' δεν σημαινει καλυτερο απ' ολα πχ οδηγικα, ή σε εμφανιση, αλλα ΣΥΝΟΛΙΚΑ, να προσφερει ΟΣΑ ζηταει ο υποψηφιος καταναλωτης της κατηγοριας, στον μεγαλυτερο βαθμο), και να αλλαξει η 'καταταξη'.Δυστυχως για τους περισσοτερους ανταγωνιστες, το στοχευμενο/καλυτερα εστιασμενο στις αναγκες του καταναλωτη marketing, σε συνδυασμο φυσικα με τα υγιεστατα χαρακτηριστικα λειττουργιας, οργανωσης και οικονομικων της αυτοκινητοβιομηχανιας, ειναι αυτα που της δινουν την δυνατοτητα -μεχρι στιγμη τουλαχιστον- να προσφερει ενα εξαιρετικο προιον, σημειο αναφορας στην κατηγορια.
-
Ειναι τοσο βαρετο ποια, που δεν θα ενοιαζαν καν τα ζουλιχτα πλαστικουλια του και οι πολλαπλοι και και και... Αυτο το πράγμα ειναι τέρμα αδιαφορο. Αν θέλω αμάξι σε αυτα τα λεφτα με ουσία και σχεδίαση --> VOLVO V40
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και κυριως απο Ιταλια και Γαλλια πλευρα, μηπως και 'δουν ασπρη μερα', μηπως και τα** συνεχως υψηλοτερα στανταρ** που θετει η εξελιξη της τεχνολογιας γενικοτερα, 'παγωσουν' στην κατηγορια, ωστε να εχουν πιθανοτητες οι ανταγωνιστεςΣιγα θα στραβοψωλιάσουν απο τα ψηλα στανταρτ... Αν εβαζαν και κανα ψηλο στανταρτ στην ποιοτητα κατασκευής τους, θαυμα θα ταν...
Θα είχες δίκιο για τον γαλλοιταλικο αξονα, αν ζητούσαν τα ιδια λεφτά με αυτά που ζητά η VW. Απο την στιγμή που δεν... εισαι απλα αδικος.
VW Golf VII