Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 138
    • 139
    • 76 / 139
    Περί αυτοκίνησης
    44
    2779
    29876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
      Προς το παρον τα διοδια ειναι...χωρις της Ελευσινας...

      Σπαθοβουνι 2,5€
      Νεστανη 2,4€
      Καλογερικο 1,9€
      Καλαματα 1,4€ (νεο τμημα 22χλμ)

      =8.2€
      αρα μαλλον αυτό που είχα διαβάσει είναι λάθος κ 13,5 ευρώ ίσως είναι αν τελειώσει όλο το έργο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Για 40 χρόνια στους ιδιώτες θα παραχωρηθεί η Εγνατία Οδός
        Για έως και 40 έτη θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη επενδυτή η Εγνατία Οδός, σύμφωνα με απόφαση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων και αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ), με την οποία μεταβιβάζεται η ομώνυμη εταιρία στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).

        Σύμφωνα με Το Βήμα, όπως αναφέρεται στην απόφαση (δημοσιεύθηκε την Τρίτη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με ημερομηνία υπογραφής την 10η Αυγούστου), μαζί με την εταιρία παραχωρούνται στο ΤΑΙΠΕΔ και κάθετοι άξονες του μεγαλύτερου αυτοκινητοδρόμου της χώρας, καθώς, όπως σημειώνεται, «από την χρηματοοικονομική ανάλυση αξιοποίησης προκύπτει ότι είναι αναγκαία η ένταξη» τους στο «πακέτο» της ιδιωτικοποίησης.

        Ειδικότερα, στο ΤΑΙΠΕΔ μεταβιβάζονται μαζί με την λειτουργία, συντήρηση κι εκμετάλλευση της Εγνατίας, οι κάθετοι άξονες:

        • Ανισόπεδος κόμβος Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας)
        • Ανισόπεδος κόμβος Κορομηλιάς
        • Ανισόπεδος κόμβος Ιεροπηγής
        • Μεθοριακός σταθμός Κρυσταλλοπηγής,
        • Ανισόπεδος κόμβος Λαγκαδά/Σερρών
        • Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα,

        Το ΤΑΙΠΕΔ λαμβάνει ακόμη ως «προίκα» τα δικαιώματα του Δημοσίου για τη λειτουργία, συντήρηση κι εκμετάλλευση του καθέτου άξονα Ανισόπεδος κόμβος Χαλάστρας - Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων.
        ..........

        http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231209986

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apoveria last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Για 40 χρόνια στους ιδιώτες θα παραχωρηθεί η Εγνατία Οδός
          Για έως και 40 έτη θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη επενδυτή η Εγνατία Οδός, σύμφωνα με απόφαση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων και αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ), με την οποία μεταβιβάζεται η ομώνυμη εταιρία στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).

          Σύμφωνα με Το Βήμα, όπως αναφέρεται στην απόφαση (δημοσιεύθηκε την Τρίτη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με ημερομηνία υπογραφής την 10η Αυγούστου), μαζί με την εταιρία παραχωρούνται στο ΤΑΙΠΕΔ και κάθετοι άξονες του μεγαλύτερου αυτοκινητοδρόμου της χώρας, καθώς, όπως σημειώνεται, «από την χρηματοοικονομική ανάλυση αξιοποίησης προκύπτει ότι είναι αναγκαία η ένταξη» τους στο «πακέτο» της ιδιωτικοποίησης.

          Ειδικότερα, στο ΤΑΙΠΕΔ μεταβιβάζονται μαζί με την λειτουργία, συντήρηση κι εκμετάλλευση της Εγνατίας, οι κάθετοι άξονες:

          • Ανισόπεδος κόμβος Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας)
          • Ανισόπεδος κόμβος Κορομηλιάς
          • Ανισόπεδος κόμβος Ιεροπηγής
          • Μεθοριακός σταθμός Κρυσταλλοπηγής,
          • Ανισόπεδος κόμβος Λαγκαδά/Σερρών
          • Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα,

          Το ΤΑΙΠΕΔ λαμβάνει ακόμη ως «προίκα» τα δικαιώματα του Δημοσίου για τη λειτουργία, συντήρηση κι εκμετάλλευση του καθέτου άξονα Ανισόπεδος κόμβος Χαλάστρας - Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων.
          ..........

          http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231209986

          Γιατί δεν διαμαρτύρεται κανένας για αυτό το ξεπούλημα;
          Η Εγνατια Οδός είναι μια πολύ καλή εταιρία, με αξιόλογο προσωπικό (αυτοί που έμειναν τώρα) .
          Την έβαλαν μεσα (οικονομικά) με πολλές προσλήψεις (παχουλών μισθών) και με την απαράδεκτη (εσκεμμένη;) καθυστέρηση ενεργοποίησης των διοδίων. Τώρα που άρχιζε να είναι κερδοφόρα την ξεπουλάνε.
          Το χειρότερο είναι όμως οτι πλέον δεν θα υπάρχει ένας σωστός φορέας μελέτης και κατασκευής δρόμων. Θα έχουμε τα λαμόγια (εργολάβους) του παρελθόντος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            infinity last edited by

            Πως ορίζεις το ξεπούλημα; Επίσης δώσε μας μερικά στοιχεία σχετικά με την κερδοφορία της.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apoveria last edited by

              Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
              Πως ορίζεις το ξεπούλημα; Επίσης δώσε μας μερικά στοιχεία σχετικά με την κερδοφορία της.

              Όλα αυτά τα χρόνια για να κατασκευαστεί ο δρόμος η εταιρεία διαχειρίζονταν χρήματα απο κοινοτικούς πόρους, το κράτος και δάνεια από τράπεζες.Τα εσοδα της Εγνατιας Οδος ΑΕ θα προέρχονταν απο τα διόδια. Άρα μέχρι τώρα έχουν μόνο ζημίες οι προϋπολογισμοί της. Η αποπληρωμή των δανείων θα γίνονταν από τα έσοδα αυτά. Γνωρίζω ότι στις μελέτες για τα έσοδα (αριθμός αυτοκινήτων που θα διέρχονταν από την Εγνατία οδό) αποδείχτηκαν μικρότερα από τα πραγματικά στους σταθμούς διοδίων που λειτουργούν τώρα (τουλάχιστον για σταθμό διοδίων στον Πολύμυλο).
              Τώρα θέλουν να την πουλήσουν σαν μια προβληματική εταιρεία με μεγάλα χρέη. Για εμένα αυτό είναι μεγάλο ξεπούλημα. Θα δώσουν έτοιμους τους δρόμους σε ιδιώτες, τα έσοδα είναι υπεραρκετά για την συντήρηση. Γιατί το έργο είναι υψηλών προδιαγραφών, από τα λίγα στην χώρα μας. Όλη η τεχνογνωσία της εταιρείας θα πάει χαμένη. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε πόσο ακριβή μπορεί να είναι η τεχνογνωσία σε οτιδήποτε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                infinity last edited by

                Στοιχεία για την κερδοφορία έχει ή τα βγάζεις από το μυαλό σου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Φυσικά είναι ξεπούλημα.
                  Διόδια να βάλει ο ιδιώτης σε δρόμους που φτιάχνει αυτός, όχι σε έτοιμους δρόμους που του χάρισαν.

                  Διόδια μόνο σε δρόμους που έχουν εναλλακτικές διαδρομές.

                  Αν πρέπει να βάλουν διόδια λόγω μεγάλου κόστους συντήρησης αυτά να είναι ΧΑΜΗΛΑ και να επιδοτούνται.

                  Οι δρόμοι είναι απαραίτητοι για την ανάπτυξη, δίνουν πίσω στο κράτος (από φόρους) πολλαπλάσιες φορές το κόστος τους και δεν πρέπει να είναι ιδιωτικοί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apoveria last edited by

                    Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                    Στοιχεία για την κερδοφορία έχει ή τα βγάζεις από το μυαλό σου;

                    Στοιχεία δεν έχω, αλλά και να είχα δεν θα μπορούσα να τα δημοσιοποιήσω γιατί είναι παράνομο.
                    Εσύ πιστεύεις ότι το πραγματικό κόστος (συνολικό - ευρωπαϊκά κονδύλια) δεν μπορεί να καλυφθεί από τα διόδια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      infinity last edited by

                      Ποιό νόμο παραβιάζει η δημοσιοποίηση στοιχείων κερδοφορίας μια δημόσιας επιχείρησης;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tzakos last edited by

                        Κανέναν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apoveria last edited by

                          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                          Ποιό νόμο παραβιάζει η δημοσιοποίηση στοιχείων κερδοφορίας μια δημόσιας επιχείρησης;

                          Είναι ελληνική ανώνυμη εταιρία δημοσίου συμφέροντος. Τα οικονομικά στοιχειά εννοούσα (εκτός τους δημοσιευμένους ισολογισμούς).
                          Τα έχεις λίγο μπερδεμένα, ξεκαθάρισετα και τα ξαναλέμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            infinity last edited by

                            Δε βοηθάς να τα ξεκαθαρίσω.
                            Ούτε το νόμο δε μπορώ να βρω, τόση ώρα ψάχνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Δάνεια

                              Οσον αφορά το ερώτημα που τίθεται για το ποιος θα επωμιστεί τα δάνεια της εταιρίας, κυβερνητικές πηγές αλλά και στελέχη που είχαν ενεργό ρόλο στην ολοκλήρωση των διαδικασιών παραχώρησης τόνιζαν ότι είναι λογικό να τα αναλάβει το ελληνικό Δημόσιο. Τα δάνεια αγγίζουν τα 700 εκατ. ευρώ, αν και στα στοιχεία της εταιρίας φαίνονται οφειλές 494,5 εκατ. ευρώ προς τέσσερις τράπεζες (Πειραιώς, Εμπορική, Αγροτική, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο).

                              «Το Ταμείο δεν υποκαθιστά την εταιρία ''Εγνατία Οδός ΑΕ'' και το Ελληνικό Δημόσιο στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το σύνολο των υφιστάμενων ή και μελλοντικών συμβάσεων που έχουν συνάψει ή θα συνάψουν για την κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Αυτοκινητοδρόμου, των παρόδιων αυτού εκτάσεων και των Καθέτων Αξόνων», αναφέρεται στην απόφαση.

                              Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τα δάνεια δεν μπορεί να τα αναλάβει ο ιδιώτης, όμως ο τρόπος αποπληρωμής θα ξεκαθαριστεί στα τεύχη δημοπράτησης. Πιθανότερα είναι δύο σενάρια:

                              1. Το οικονομικό αντάλλαγμα από την παραχώρηση να καλύψει τις δανειακές ανάγκες.

                              2. Να δίνει από την εκμετάλλευση του άξονα ο ιδιώτης ένα συγκεκριμένο ποσό για την κάλυψη των δανείων.

                              Ωστόσο, εκφράζονται αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα της αποκρατικοποίησης σε ό,τι αφορά την ενίσχυση των κρατικών ταμείων...

                              Για να καταλαβω ρε ινφινιτυ, τι ακριβως ιδιωτικοποιεις?
                              Τετοιο μοντελο ουτε ο συγχωρεμενος ο φρηντμαν δεν ειχε φανταστει στα καλυτερα του ονειρα,

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                infinity last edited by

                                40 χρόνια παραχώρηση είναι. Ποιος τρελός θα πληρώσει δάνεια για κάτι που δεν (θα) του ανήκει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zorz last edited by

                                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                  Για να καταλαβω ρε ινφινιτυ, τι ακριβως ιδιωτικοποιεις?

                                  Τα κέρδη!

                                  Θα σπάσουμε την εταιρία σε 2 τμήματα. Τα bad assets θα τα αναλάβει το δημόσιο, όπως η αποπληρωμή των δανείων για τη κατασκευή του έργου, ώστε ο ιδιώτης παραχωρησιούχος να αναλάβει απερίσπαστα την είσπραξη των μελλοντικών εσόδων.

                                  Α ναι, να βάλουμε και μια sweetener ρήτρα minimum κερδοφορίας στο συμβόλαιο για να προσελκύσουμε σοβαρούς επενδυτές. Αν τα κέρδη είναι κάτω από ένα συγκεκριμένο κατώφλι, θα αναλαμβάνει το δημόσιο να πληρώνει τον παραχωρησιούχο.

                                  Κι επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι (ένεκα οικονομικής κρίσης, αβεβαιότητας κλπ), ο επενδυτής θα πάρει δάνεια από τρίτες τράπεζες με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, γιατί δεν συγκεντρώνεται αλλιώς τέτοιο κεφάλαιο τη σήμερον ημέρα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Έτσι.

                                    Όπως με τα μεταλλεία στη Χαλκιδική,
                                    ελάτε να βγάλτε το χρυσό ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΤΕ ΦΡΑΓΚΟ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      infinity last edited by

                                      H παραχώρηση θα είναι δωρεάν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        Προσθεση και αφαιρεση ξερεις, τσαΜπε ειναι, δωρεαν όχι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          infinity last edited by

                                          Τι να προσθέσω και τι να αφαιρέσω. Ούτε ένα νούμερο δεν έχει γραφτεί μέχρι τώρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                            1. Το οικονομικό αντάλλαγμα από την παραχώρηση να καλύψει τις δανειακές ανάγκες.

                                            2. Να δίνει από την εκμετάλλευση του άξονα ο ιδιώτης ένα συγκεκριμένο ποσό για την κάλυψη των δανείων.

                                            Ωστόσο, εκφράζονται αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα της αποκρατικοποίησης σε ό,τι αφορά την ενίσχυση των κρατικών ταμείων...

                                            Αλήθεια ποια είναι η πηγή του κομματιού, έτσι για να ξέρουμε ποιος εκφράζει τις αμφιβολίες χωρίς να έχει δει καν τις προτάσεις των υποψηφίων

                                            Για την ιστορία σχετικά με τα έσοδα της εταιρίας το 2011 ήταν 20 εκ ευρώ και το 2012 εκτιμόνται σε 40 εκ ευρώ (μεγαλύτερο τίμημα, περισσότεροι αλλά όχι όσοι προβλέπονται τελικά σταθμοί). Πηγή εδώ: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=447893. Επανειλημμένα έχω διαβάσει ότι το κόστος συντήρησης υπολογίζεται σε 40 εκ ευρώ το χρόνο αρά χωρίς να αυξηθούν τα έσοδα με το τελικό σύστημα διοδίων και με πλήρη ανάπτυξη σταθμών εξυπηρέτησης μπορούμε απλά να ξεχάσουμε οποιοδήποτε ενδιαφέρον. Σημείωση ότι η Εγνατία θα πρέπει να είναι η πρώτη οδός στην Ελλάδα που θα εγκαταστήσει τα νέα πλήρως αυτοματοποιημένα και διαλειτουργικά πανευρωπαϊκως ηλεκτρονικά (με στοιχεία GPS) διόδια τουλάχιστον για τα φορτηγά.

                                            Από εκεί και πέρα καλώς την ιδιωτικοποιούν από τη στιγμή που οι κακομαθημένοι πολιτικοί και οι εξίσου κακομαθημένοι πολίτες δεν είναι διατεθειμένοι τόσα χρόνια να σεβαστούν τη ρήτρα με την οποία το δημόσιο έπαιρνε δάνεια από διάφορες πλευρές, ρήτρα που προέβλεπε αποπληρωμή μέσω διωδιών. Έτσι αντί να πληρώνουν οι Βούλγαροι και οι Τούρκοι νταλικέρηδες ή τελος πάντων οι χρήστες του δρόμου ήδη το δάνειο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων πέρασε στο χρέος αρά το πληρώνουμε ΟΛΟΙ. Το ίδιο θα γίνει και με τον υπόλοιπο δανεισμό αν δεν δοθεί μια σωστή και βιώσιμη λύση. Όλα αυτά για να είναι αρεστός ο κάθε καραγκιόζης Μαγκριώτης. Ας βάλουμε λοιπόν τον κακό ιδιώτη να κάνει τον εισπράκτορα για λογαριασμό του κράτους (με το μερτικό του φυσικά), it's fine with me.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 76 / 139
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr