-
Νομίζω ότι η πιστότερη μετάφραση των leaf springs της Corvette είναι: φύλλα σούστας
Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Αμερικάνικα αυτοκίνητα?
Όταν απαγκιστρωθούν από τα φύλλα σούστας στην ανάρτηση ακόμα στα 'υπεραυτοκίνητα' τους το ξανασυζητάμε.Γιάννης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 30/01/05 1:43 Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι η πιστότερη μετάφραση των leaf springs της Corvette είναι: φύλλα σούσταςΓιάννης
Η μεταφρασή σου είναι σωστή. Όμως σε πιό 'υπεραυτοκίνητο' είδες leaf springs?
Και για να προλάβω απάντηση της μορφής Corvette να θυμίσω οτι εδώ η Corvette είναι ενα συνηθισμένο καθημερινό αυτοκίνήτο που στοιχίζει όσο μία BMW σειράς 5.
Kαι επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις οτι τα φύλα σούστας δεν είναι καλα;
Τελευταία φορά που οδήγησα Corvette, μου έδωσε πάρα πολυ καλή αίσθηση. Και είναι το μόνο sport αυτοκίνητο που μπορώ να σκεφτω αυτή τη στιγμή που τα χρησιμοποιεί τώρα και το έχω οδηγήσει πρόσφατα.
Το οδήγησες και θεωρείς οτι θα έπρεπε να αλλάξουν τη τεχνολογία τους γιατί δεν είναι συγκρίσιμη με άντιστοιχης τιμής Ευρωπαικά αυτοκίνητα; (35,000 euro περίπου κάνει η Corvette)
Άν θεωρήσω οτι υπεραυτοκίνητο υπονοεί κάποιος την Corvette (μέγιστο λάθος κατα τη γνώμη μου ) ακόμα και σύμφωνα με όλα τα reviews Που έχω διαβάσει , έρχεται ελάχιστα πίσω απο την 911 στις βαθμολογίες, όταν η 911 είναι σχεδόν στη διπλάσια τιμή!
....
Αν κάνει κάποιος τον κόπο και μπει στο http://www.racingflix.com και κατεβάσει τα δεκάδες βίντεο όπου συμμετέχουν Αμερικάνικα αυτοκίνητα (ως επί το πλείστον τα καλύτερα δείγματα των ΗΠΑ ), θα δει ότι τουλάχιστον σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς βρίσκοντα πάρα πολύ πίσω σε σχέση με τα Ευρωπαικά και Ιαπωνικά.
...Επιτρέπεις να ρωτήσω πώς βλέπεις και καταννοείς τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων απο τα video του website αυτού?
Mε εκτίμηση,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Το οδήγησες και θεωρείς οτι θα έπρεπε να αλλάξουν τη τεχνολογία τους γιατί δεν είναι συγκρίσιμη με άντιστοιχης τιμής Ευρωπαικά αυτοκίνητα; (35,000 euro περίπου κάνει η Corvette)Άν θεωρήσω οτι υπεραυτοκίνητο υπονοεί κάποιος την Corvette (μέγιστο λάθος κατα τη γνώμη μου ) ακόμα και σύμφωνα με όλα τα reviews Που έχω διαβάσει , έρχεται ελάχιστα πίσω απο την 911 στις βαθμολογίες, όταν η 911 είναι σχεδόν στη διπλάσια τιμή!
Συγνωμη Δημητρη αλλα αυτο δεν ειναι απαντηση, αυτο ειναι ερωτηση στην ερωτηση, και εσυ που το οδηγησες τι καταλαβες οτι το αυτοκινητο κραταει και οτι δεν χρειαζετε καμια αλλαγη?
Και να το θεσω αλλιως ειναι αναγκη να οδηγησεις ενα αυτοκινητο ας πουμε με 8βαλβιδο κινητηρα για να ξερεις αν θα τραβαει ψηλα δεν θεωρεις αμεσως οτι ειναι ξεπερασμενης τεχνολογιας?
Εδω το θεμα δεν ειναι η τιμη ειναι η τεχνολογια μην τα μπλεκουμε αυτα τα δυο, αλλιως θα ρωτουσαμε αν τα Αμερικανικα αμαξια ειναι καλα σε σχεση με την τιμη τους.ΥΓ Και επειδη ρωτας, ναι εχω οδηγησει κορβετ και συγρινομενο με το ταπεινο γιαπωνεζακι Sti που εχω τωρα δεν μου ειπε τιποτα.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Αμερικάνικα αυτοκίνητα?
Όταν απαγκιστρωθούν από τα φύλλα σούστας στην ανάρτηση ακόμα στα 'υπεραυτοκίνητα' τους το ξανασυζητάμε.Γιάννης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 30/01/05 1:43 Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι η πιστότερη μετάφραση των leaf springs της Corvette είναι: φύλλα σούσταςΓιάννης
Η μεταφρασή σου είναι σωστή. Όμως σε πιό 'υπεραυτοκίνητο' είδες leaf springs?
Και για να προλάβω απάντηση της μορφής Corvette να θυμίσω οτι εδώ η Corvette είναι ενα συνηθισμένο καθημερινό αυτοκίνήτο που στοιχίζει όσο μία BMW σειράς 5.
Kαι επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις οτι τα φύλα σούστας δεν είναι καλα;
Τελευταία φορά που οδήγησα Corvette, μου έδωσε πάρα πολυ καλή αίσθηση. Και είναι το μόνο sport αυτοκίνητο που μπορώ να σκεφτω αυτή τη στιγμή που τα χρησιμοποιεί τώρα και το έχω οδηγήσει πρόσφατα.
Το οδήγησες και θεωρείς οτι θα έπρεπε να αλλάξουν τη τεχνολογία τους γιατί δεν είναι συγκρίσιμη με άντιστοιχης τιμής Ευρωπαικά αυτοκίνητα; (35,000 euro περίπου κάνει η Corvette)
Άν θεωρήσω οτι υπεραυτοκίνητο υπονοεί κάποιος την Corvette (μέγιστο λάθος κατα τη γνώμη μου ) ακόμα και σύμφωνα με όλα τα reviews Που έχω διαβάσει , έρχεται ελάχιστα πίσω απο την 911 στις βαθμολογίες, όταν η 911 είναι σχεδόν στη διπλάσια τιμή!
....
Αν κάνει κάποιος τον κόπο και μπει στο http://www.racingflix.com και κατεβάσει τα δεκάδες βίντεο όπου συμμετέχουν Αμερικάνικα αυτοκίνητα (ως επί το πλείστον τα καλύτερα δείγματα των ΗΠΑ ), θα δει ότι τουλάχιστον σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς βρίσκοντα πάρα πολύ πίσω σε σχέση με τα Ευρωπαικά και Ιαπωνικά.
...Επιτρέπεις να ρωτήσω πώς βλέπεις και καταννοείς τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων απο τα video του website αυτού?
Mε εκτίμηση,
ΔημήτρηςΜε το ότι όπου συμμετέχουν , αν και ανταγωνίζονται αυτοκίνητα πολύ μικρότερης ιπποδύναμης , μένουν να τα κοιτούν με τα κυάλια από τους δυο πρώτους γύρους. Συνήθως στα video αυτού του site, 4-5 αυτοκίνητα άμεσα ανταγωνιστικά και οδηγούμενα από όδηγούς αγώνων ,γυρνάν για 5 γύρους σε κάποια πίστα , οδηγημένα φυσικά στο όριο. Εκεί μπορείς εύκολα να δεις τις δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου και να το κρίνεις. Εσύ έχεις κάποιο άλλο μέτρο για να κρίνεις την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, εκτός του να το οδηγήσεις ο ίδιος (και να είσαι φυσικά 'Ο ΧΕΡΑΣ' για να το πας στα όρια του ) ?
Ακόμα όμως και να είχες την δυνατότητα να τα οδηγήσεις όλα αυτά θα έπρεπε να το κάνεις κάτω από παρόμοιες συνθήκες ωστε να βγούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι που φυσικά για κάποιον απλό πολίτη (εκτός του χώρου δηλαδή )είναι αδύνατον να γίνει. -
Διαβασα απο τον dimitrios2004 οτι:
'Το να θεωρεί κάποιως ως ασήμαντο τα ηλεκτρικά παράθυρα την δεκαετία του 50 όταν τα αμάξια στην Αμερική είχαν αναρτήσεις απο κάρο (πιο ανόητο χαρακτηρισμό δεν έχω ακούσει!!) να θυμίσω οτι το 50 εδώ κατασκευαζόντουσαν αυτοκίνητα όταν αλλού φτιαχνόντουσαν μόνο κάρα. Και ΦΥΣΙΚΑ τα ηλεκτρικά παράθυρα η καθρέφτες η οτιδήποτε άλλο είναι ενδειξη τεχνολογίας όταν αναφερόμαστε στο 50'Mπορεις σε παρακαλω να μου πεις μια ευρωπαϊκη χωρα που ανεπτυξε την αυτοκινητοβιομηχανια της απο το 60 και μετα; Ενω μεχρι τοτε ειχε καρα;
Εκτος αν εννοεις την πατριδα μας οποτε...Η αδερφη μου εχει Ματιζ. Δικαιουμαι να εχω πλεον αποψη για τα αμερικανικα αυτοκινητα;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Διαβασα απο τον dimitrios2004 οτι:
'Το να θεωρεί κάποιως ως ασήμαντο τα ηλεκτρικά παράθυρα την δεκαετία του 50 όταν τα αμάξια στην Αμερική είχαν αναρτήσεις απο κάρο (πιο ανόητο χαρακτηρισμό δεν έχω ακούσει!!) να θυμίσω οτι το 50 εδώ κατασκευαζόντουσαν αυτοκίνητα όταν αλλού φτιαχνόντουσαν μόνο κάρα. Και ΦΥΣΙΚΑ τα ηλεκτρικά παράθυρα η καθρέφτες η οτιδήποτε άλλο είναι ενδειξη τεχνολογίας όταν αναφερόμαστε στο 50'Mπορεις σε παρακαλω να μου πεις μια ευρωπαϊκη χωρα που ανεπτυξε την αυτοκινητοβιομηχανια της απο το 60 και μετα; Ενω μεχρι τοτε ειχε καρα;
**Εκτος αν εννοεις την πατριδα μας οποτε... **:roll:Η αδερφη μου εχει Ματιζ. Δικαιουμαι να εχω πλεον αποψη για τα αμερικανικα αυτοκινητα;
Προς Θεού δεν εννοούσα την Ελλάδα!!
Όσο μεταφορικά χρησιμοποιήθηκε η λέξη κάρα για της αναρτήσεις , τόσο μεταφορικά και εγώ αποκάλεσα κάρα αρκετά Ευρωπαικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα Αμερικάνικα.
Ζητώ Χίλια συγνώμη άν η πρόταση μου αυτή παρεξηγήθηκε.
Κατα τη προσωπική μου γνώμη η Αμερική ειδικά εκείνη τη δεκαετία ήταν απο τις χώρες που είχαν να επιδείξουν αρκετά στην αυτοκίνηση.Με εκτίμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Δεν το κατάλαβα αυτό με το Ματίζ Και για να πώ την αλήθεια δεν το γνωρίζω
-
Ο χρήστης panoss έγραψε:
Συγνωμη Δημητρη αλλα αυτο δεν ειναι απαντηση, αυτο ειναι ερωτηση στην ερωτηση, και εσυ που το οδηγησες τι καταλαβες οτι το αυτοκινητο κραταει και οτι δεν χρειαζετε καμια αλλαγη?
Και να το θεσω αλλιως ειναι αναγκη να οδηγησεις ενα αυτοκινητο ας πουμε με 8βαλβιδο κινητηρα για να ξερεις αν θα τραβαει ψηλα δεν θεωρεις αμεσως οτι ειναι ξεπερασμενης τεχνολογιας?
Εδω το θεμα δεν ειναι η τιμη ειναι η τεχνολογια μην τα μπλεκουμε αυτα τα δυο, αλλιως θα ρωτουσαμε αν τα Αμερικανικα αμαξια ειναι καλα σε σχεση με την τιμη τους.ΥΓ Και επειδη ρωτας, ναι εχω οδηγησει κορβετ και συγρινομενο με το ταπεινο γιαπωνεζακι Sti που εχω τωρα δεν μου ειπε τιποτα.
Panoss έχεις δίκιο οτι δεν είναι άμεση απάντηση αυτό που έδωσα. Χρησιμοποίησα την Corvette ώς παράδειγμα γιατι εκεί νομίζω οτι πήγαινε το leaf springs που ειπώθηκε πιο πρίν ενώ ταυτόχρονα αναφέρθηκε οτι φύλα σύστας χρησιμοποιούντε σε υπεραυτοκίνητα.
Κάνοτνας λοιπόν την 'υπόθεση' οτι η αναφορά αυτή γινόταν για την Corvette, είπα οτι δεν μπορώ να την θεωρήσω υπεραυτοκίνητο αλλά περισσότερο ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Στην τιμή με την οποία μπορεί να την αγοράσει κάποιος, νομίζω οτι παίρνεις αρκετά αξιοπρεπή τεχνολογία.Όσο για το ταπείνο STi που λές κατα τη δική μου γνώμη δεν είναι τόσο ταπεινό. Το θεωρώ ένα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα που υπάρχουν και τουλάχιστον εδώ το STi στοιχίζει περίπου $10,000 λιγότερα απο μία Corvette. Δεν απέχουν τόσο οι τιμές τους , όσο απέχει η τιμή μίας Porsche ή ακόμα μίας Ferrari, αυτοκίνητα με τα οποία πολλοί τη συγκρίνουν.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Με το ότι όπου συμμετέχουν , αν και ανταγωνίζονται αυτοκίνητα πολύ μικρότερης ιπποδύναμης , μένουν να τα κοιτούν με τα κυάλια από τους δυο πρώτους γύρους. Συνήθως στα video αυτού του site, 4-5 αυτοκίνητα άμεσα ανταγωνιστικά και οδηγούμενα από όδηγούς αγώνων ,γυρνάν για 5 γύρους σε κάποια πίστα , οδηγημένα φυσικά στο όριο. Εκεί μπορείς εύκολα να δεις τις δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου και να το κρίνεις. Εσύ έχεις κάποιο άλλο μέτρο για να κρίνεις την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, εκτός του να το οδηγήσεις ο ίδιος (και να είσαι φυσικά 'Ο ΧΕΡΑΣ' για να το πας στα όρια του ) ?
Ακόμα όμως και να είχες την δυνατότητα να τα οδηγήσεις όλα αυτά θα έπρεπε να το κάνεις κάτω από παρόμοιες συνθήκες ωστε να βγούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι που φυσικά για κάποιον απλό πολίτη (εκτός του χώρου δηλαδή )είναι αδύνατον να γίνει.Βρε παιδία με φάγατε. Όλοι σε εμένα απαντήσατε;
Ο χρόνος σε μία πίστα σίγουρα είναι ενδεικτικό σημείο για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά γνωρίζω αρκετούς αγώνες που τα αμερικάνικα αυτοκίνητα κερδίζουν.
Επειδή δεν έχω δεν τα video και ο χρόνος μου δεν το επιτρέπει δυστηχώς , θα σου ήταν εφικτό να μου πείς κάποιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αγώνα;Φιλικά,
Δημητρης -
Δημητρη, πλεον τα αριστου ποιοτητας Daewoo πωλουνται στην Ελλαδα (και σε ολη την ευρωπη αν δεν απατωμαι) ως Chevrolet. Αυτο λεει πολλα πιστευω...
-
Φίλοι Αμερικάνοι και wannabe Αμερικάνοι, ο κόσμος ΔΕΝ στρέφεται γύρω από τα αμερικάνικα προιόντα αυτοκίνησης ως αυτοκίνητα αξιόλογης ποιότητας, οδικής συμπεριφοράς κλπ κλπ, όπως και να έχει.
Οι πηγές μου είναι Ευρωπαικά περιοδικά και ενίοτε, Αμερικάνικα. Έχω οδηγήσει και ελάχιστα αμερικάνικα (NEon I και ΙΙ, Stratus, 500M, Libery, Cherokee, Grand Cherokee, Blazer) και πραγματικά μου φάνηκαν μετρια έως κακά, εκτός από το Τσερόκι
Ακόμη και τα Τσερόκι είναι πολύ κακά σε θέματα αντοχής διαφορικών και ημιαξονίων, τα δε SUV είναι για κλάματα απο ακαμψία όταν τα ανεβάσεις σε τίποτε κακοτράχαλα, ενώ οι αναρτήσεις ΣΟΥΣΤΑΣ εξασφαλίζουν τη χειρότερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με κάθε ανεξάρτητη, ημιανεξάρτητη ανάρτηση. -
Η λέξη 'υπεραυτοκίνητα' δεν είναι τυχαία σε εισαγωγικά. Αφορμή στάθηκε η παρουσίαση της Corvette στο site της Chevrolet:
[A revolution in sports car history is now playing on a road near you. Introducing the sixth-generation 2005 Corvette, a machine that advances the sports car driving experience — in every dimension. Competes confidently at the highest level with the world’s finest sports cars.(4) Most powerful standard Corvette ever. Refined interior and leather seating surfaces. The precision-build requirements of a luxury car with minimized wind and road noise. Available in two body styles — coupe and convertible. The 2005 Corvette. The official car of your dreams.]
Η παραπάνω παράθεση απέχει αρκετά από το να χαρακτηρίζει τη Corvette ένα απλό καθημερινό αυτοκίνητο.
Επίσης τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου (μεμονωμένα) μπορούν να εξεταστούν χωρίς απαραίτητα την οδήγηση του αυτοκινήτου. πχ. οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης ενός κινητήρα αποτελούν τον καθρέπτη της απόδοσης του και επιτρέπουν την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Από την άλλη οι οδηγικές ικανότητες μου απέχουν από αυτές ενός οδηγού-δοκιμαστή ώστε να θεωρώ ασφαλή την εξαγωγή 'πειραματικών' συμπερασμάτων.Γιάννης
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ναι μια και τουλαχιστο εγω την εβγαλα την φωταγραφια και για αυτο το θρεντ εχει 10 σελιδες απο τα ιδια.(οποτε περι ορεξεως κολοκυθοπιτα για επιδειξη )
Νικος
Δεν το είπα μειωτικά απλά μου αρέσεις διότι εάν και ζεις στην αμερικανιά έχεις Subaru Ιmpreza STi...
Ενταξι τοτε παω πασο και ζητω συγνωμη. Το πηρα για κακεντρεχη σποντα (που υπαρχουν πολλες απο πλοους εδω)
Το εβαλα για πλακα και οχι τοσο για επιδειξη. Αλλα καταλαβαινω τι ενοειτε. το οτι εχουμε καλυτερα αυτοκινητα δεν ειναι λαθος δικο μας ουτε δικο σας ουτε κανενος. Ειναι βασισμενα στην φορολογια που υπαρχει στην Ελλαδα πρωτιστα και στην Ευρωπη. Δεν φταιει κανενας αμα το αυτοκινητο θεωρειται μεσο εθνικης πολιτικης και φορολογιας.
Νικος
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Φίλοι Αμερικάνοι και wannabe Αμερικάνοι, ο κόσμος ΔΕΝ στρέφεται γύρω από τα αμερικάνικα προιόντα αυτοκίνησης ως αυτοκίνητα αξιόλογης ποιότητας, οδικής συμπεριφοράς κλπ κλπ, όπως και να έχει.
Οι πηγές μου είναι Ευρωπαικά περιοδικά και ενίοτε, Αμερικάνικα. Έχω οδηγήσει και ελάχιστα αμερικάνικα (NEon I και ΙΙ, Stratus, 500M, Libery, Cherokee, Grand Cherokee, Blazer) και πραγματικά μου φάνηκαν μετρια έως κακά, εκτός από το Τσερόκι
Ακόμη και τα Τσερόκι είναι πολύ κακά σε θέματα αντοχής διαφορικών και ημιαξονίων, τα δε SUV είναι για κλάματα απο ακαμψία όταν τα ανεβάσεις σε τίποτε κακοτράχαλα, ενώ οι αναρτήσεις ΣΟΥΣΤΑΣ εξασφαλίζουν τη χειρότερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με κάθε ανεξάρτητη, ημιανεξάρτητη ανάρτηση.Ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω απο τα Αμερικανικα αυτοκινητα αλλ επισης ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω απο την Ελληνικη πραγματικοτητα μεσα απο την οποια τα φιλτραρετε ολα.
Οταν λες τα εχεις οδηγησει τι δηλαδη τα πηγες για δοκιμη η μπηκες σαν οδηγος/συνοδηγος οταν τα πηγανε εκτος δρομου.
Πως ξερεις αν το Cherokee ειναι κακο σε ημιαξονια. Οταν το πας στα βουνα και τα λαγκαδια αυτο δεν θεωρειται καθημερινη οδηγηση. (να και ενα φορουμ που εγω παω καπου καπου http://www.jeepsunlimited.com/) Αντε να δεις σε τι βουνα τα πανε και ποσα σπανε. και ρωτησε τους αν ειναι οπαδοι της ανεξαρτητης αναρτησης για αυτοκινητα εκτος δρομου που τοσο σας αρεσει.Οσο για την κλασσικη μπηχτη >Αμερικάνοι και wannabe Αμερικάνοι
δεν θα την σχολιασω μια και ειναι το λιγωτερο αστεια.
Νικος
-
Εγω δεν εχω οδηγησει αμερικανικα αυτοκινητα, αλλα εχω οδηγησει διαφορα Daewoo. Για να βαλει η Chevy το σημα της πανω σε αυτα τα αμαξια, σημαινει οτι δεν ειναι και τοσο χαωδης η διαφορα ποιοτητας τους.
Για παραδειγμα η VAG δεν ονομασε VW το Φαβοριτ.Απο κει βγαζω πολλα συμπερασματα.
- το υποκειμενικα αντιαισθητικο κατ'εμε της εμφανισης, μου φτανει για να μην τα εχω σε εκτιμηση.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Διαβασα απο τον dimitrios2004 οτι:
'Το να θεωρεί κάποιως ως ασήμαντο τα ηλεκτρικά παράθυρα την δεκαετία του 50 όταν τα αμάξια στην Αμερική είχαν αναρτήσεις απο κάρο (πιο ανόητο χαρακτηρισμό δεν έχω ακούσει!!) να θυμίσω οτι το 50 εδώ κατασκευαζόντουσαν αυτοκίνητα όταν αλλού φτιαχνόντουσαν μόνο κάρα. Και ΦΥΣΙΚΑ τα ηλεκτρικά παράθυρα η καθρέφτες η οτιδήποτε άλλο είναι ενδειξη τεχνολογίας όταν αναφερόμαστε στο 50'Mπορεις σε παρακαλω να μου πεις μια ευρωπαϊκη χωρα που ανεπτυξε την αυτοκινητοβιομηχανια της απο το 60 και μετα; Ενω μεχρι τοτε ειχε καρα;
**Εκτος αν εννοεις την πατριδα μας οποτε... **:roll:Η αδερφη μου εχει Ματιζ. Δικαιουμαι να εχω πλεον αποψη για τα αμερικανικα αυτοκινητα;
Προς Θεού δεν εννοούσα την Ελλάδα!!
Όσο μεταφορικά χρησιμοποιήθηκε η λέξη κάρα για της αναρτήσεις , τόσο μεταφορικά και εγώ αποκάλεσα κάρα αρκετά Ευρωπαικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα Αμερικάνικα.
Ζητώ Χίλια συγνώμη άν η πρόταση μου αυτή παρεξηγήθηκε.
Κατα τη προσωπική μου γνώμη η Αμερική ειδικά εκείνη τη δεκαετία ήταν απο τις χώρες που είχαν να επιδείξουν αρκετά στην αυτοκίνηση.Με εκτίμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Δεν το κατάλαβα αυτό με το Ματίζ Και για να πώ την αλήθεια δεν το γνωρίζω
Μαλον εννοει αυτο εδω:
Δημητρη καμμια φορα η παρεξηγηση ειναι αρχη της εξηγησης.
Αυτο το θρεντ το βλεπω να πηγαινει εκει πανε ολα τα ποστ για τις ΗΠΑ.
Προσωπικα εχω μετανοιωσει που ανακατευτικα μια και δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανενα.
Και στο τελος φτανω να πρεπει να αξηγησω γιατι μενω εδω που μενω και αν ειμαι η αν δεν ειμαι Αμερικανος η ψευτοΑμερικανος η Ελληνας η ψευτοΕλληνας.
Νικος
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Η λέξη 'υπεραυτοκίνητα' δεν είναι τυχαία σε εισαγωγικά. Αφορμή στάθηκε η παρουσίαση της Corvette στο site της Chevrolet:[A revolution in sports car history is now playing on a road near you. Introducing the sixth-generation 2005 Corvette, a machine that advances the sports car driving experience — in every dimension. Competes confidently at the highest level with the world’s finest sports cars.(4) Most powerful standard Corvette ever. Refined interior and leather seating surfaces. The precision-build requirements of a luxury car with minimized wind and road noise. Available in two body styles — coupe and convertible. The 2005 Corvette. The official car of your dreams.]
Η παραπάνω παράθεση απέχει αρκετά από το να χαρακτηρίζει τη Corvette ένα απλό καθημερινό αυτοκίνητο.
Επίσης τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου (μεμονωμένα) μπορούν να εξεταστούν χωρίς απαραίτητα την οδήγηση του αυτοκινήτου. πχ. οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης ενός κινητήρα αποτελούν τον καθρέπτη της απόδοσης του και επιτρέπουν την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Από την άλλη οι οδηγικές ικανότητες μου απέχουν από αυτές ενός οδηγού-δοκιμαστή ώστε να θεωρώ ασφαλή την εξαγωγή 'πειραματικών' συμπερασμάτων.Γιάννης
Αυτό που παραθέτεις δεν ειναι παρα διαφήμιση απο το site της Corvette. Το να πείθει κάποιον με τα λόγια της η διαφήμισή αυτή ότι πρόκειται για 'υπεραυτοκίνητο', αποδυκνείει πόσο καλά πετυχαίνει το Αμερικάνικο marketing τον σκοπό του
Δημητρη, πλεον τα αριστου ποιοτητας Daewoo πωλουνται στην Ελλαδα (και σε ολη την ευρωπη αν δεν απατωμαι) ως Chevrolet. Αυτο λεει πολλα πιστευω..
...
Εγω δεν εχω οδηγησει αμερικανικα αυτοκινητα, αλλα εχω οδηγησει διαφορα Daewoo. Για να βαλει η Chevy το σημα της πανω σε αυτα τα αμαξια, σημαινει οτι δεν ειναι και τοσο χαωδης η διαφορα ποιοτητας τους.
H Chevrolet είναι και εδώ μία πολύ φθηνή εταιρία αντίστοιχου ίσως κύρους με την Fiat στην Ευρώπη. Είναι απο τις πλέον φθηνότερες λύσεις που θα αναζητήσει κάποιος.
Αυτό που λές στο δεύτερο σου Post δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο. Πρέπει να κατανοήσει κάποιος τις αρχές του marketing και θα καταλάβει οτι το που βάζει κάποιος το σήμα του δεν έχει καμία σχέση με αυτό που αναφέρεις.
Στο κάτω κάτω Ευρωπαικές εταιρείες δεν υπάρχουν πλέον και πολλές. Ακόμα και εταιρείες όπως SAAB, Volvo, Jaguar klp είναι Αμερικάνικες.
Με ειλικρινή σεβασμό,
Δημήτρης -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Φίλοι Αμερικάνοι και wannabe Αμερικάνοι, ο κόσμος ΔΕΝ στρέφεται γύρω από τα αμερικάνικα προιόντα αυτοκίνησης ως αυτοκίνητα αξιόλογης ποιότητας, οδικής συμπεριφοράς κλπ κλπ, όπως και να έχει.
Οι πηγές μου είναι Ευρωπαικά περιοδικά και ενίοτε, Αμερικάνικα. Έχω οδηγήσει και ελάχιστα αμερικάνικα (NEon I και ΙΙ, Stratus, 500M, Libery, Cherokee, Grand Cherokee, Blazer) και πραγματικά μου φάνηκαν μετρια έως κακά, εκτός από το Τσερόκι
Ακόμη και τα Τσερόκι είναι πολύ κακά σε θέματα αντοχής διαφορικών και ημιαξονίων, τα δε SUV είναι για κλάματα απο ακαμψία όταν τα ανεβάσεις σε τίποτε κακοτράχαλα, ενώ οι αναρτήσεις ΣΟΥΣΤΑΣ εξασφαλίζουν τη χειρότερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με κάθε ανεξάρτητη, ημιανεξάρτητη ανάρτηση.Aγαπητέ kpsig,
απο πού πηγάζεις το συμπέρασμά σου για την αντοχή των Τσερόκι; !!
Για την ακαμψία γενικά των SUV?Τα αυτοκίνητα Neon είναι ότι τα Cinquecento για εσάς. Οδηγώντας το Cinquecento δεν μπορώ να κρίνω όλη την Ευρωπαική βιομηχανία!
To Stratus kai 300M είναι σαφώς καλύτερα, αλλά επίσης φθηνά αυτοκίνητα. Για τα χρήματά τους (ειδικά το 300Μ) είναι πολύ καλή επιλογή πιστεύω.
Αγοράζεις 300Μ μεταχειρισμένο 5 ετών με $6,000 με 3500cc, leather, full
loaded. Δεν είναι άσχημη τιμή.Για τα SUV's έχω διαφορετική άποψη
Aφήνω ασχολίαστη την εισαγωγική σου πρόταση.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Δημητρη καμμια φορα η παρεξηγηση ειναι αρχη της εξηγησης.
Αυτο το θρεντ το βλεπω να πηγαινει εκει πανε ολα τα ποστ για τις ΗΠΑ.
Προσωπικα εχω μετανοιωσει που ανακατευτικα μια και δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανενα.
Και στο τελος φτανω να πρεπει να αξηγησω γιατι μενω εδω που μενω και αν ειμαι η αν δεν ειμαι Αμερικανος η ψευτοΑμερικανος η Ελληνας η ψευτοΕλληνας.
Νικος
Έχεις απόλυτο δίκιο Νίκο. Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλά δεν γράφω.
Κάθε φορά που γράφεται κάτι για USA , γίνεται χαμός.
Πρόσφατα που ήμουν Ευρώπη είχα την ευκαιρία να οδηγήσω κάποια Ευρωπαικά αυτοκίνητα, όπως Αudi A3, Alfa Romeo, Peugeot κλπ. Ήθελα να γράψω την άποψή μου , αλλά ήδη γινόταν χαμός τότε με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στο forum και με απέτρεψε αυτό. Ήταν τότε μία διαμάχη για το άν η Alfa Romeo είναι η Ferrari των Ελληνικών δρόμων και μία άλλη για το Α3.. anyway..
Δυστηχώς υπάρχει συχνά η νοοτροπία του να μήν προσπαθούμε να δούμε αντικειμενικά και γενικά κάτι, αλλά μόνο μονόπλευρα.
Στο τέλος θα πρέπει και να απολογηθώ για τους μετανάστες γοννείς μου που με γέννησαν εδώ σε αυτή τη χώραΜε εκτίμηση,
Δημήτρης -
Οχι πάλι τα ίδια ρε γμτ!!!
Νίκο,την φωτό σε παρακάλεσα να την ξαναβάλεις!Γιατι δεν την έβαλες? Παρεξήγησες το αστείο μου?...Αναφερόμουν στο θέμα που τότε γινόταν χαμός σχετικά με την ταχύτητα που μπορεί να πηγαίνει κάποιος στην Συγγρού!!!
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δημητρη καμμια φορα η παρεξηγηση ειναι αρχη της εξηγησης.
Αυτο το θρεντ το βλεπω να πηγαινει εκει πανε ολα τα ποστ για τις ΗΠΑ.
Προσωπικα εχω μετανοιωσει που ανακατευτικα μια και δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανενα.
Και στο τελος φτανω να πρεπει να αξηγησω γιατι μενω εδω που μενω και αν ειμαι η αν δεν ειμαι Αμερικανος η ψευτοΑμερικανος η Ελληνας η ψευτοΕλληνας.
Νικος
Έχεις απόλυτο δίκιο Νίκο. Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλά δεν γράφω.
Κάθε φορά που γράφεται κάτι για USA , γίνεται χαμός.
Πρόσφατα που ήμουν Ευρώπη είχα την ευκαιρία να οδηγήσω κάποια Ευρωπαικά αυτοκίνητα, όπως Αudi A3, Alfa Romeo, Peugeot κλπ. Ήθελα να γράψω την άποψή μου , αλλά ήδη γινόταν χαμός τότε με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στο forum και με απέτρεψε αυτό. Ήταν τότε μία διαμάχη για το άν η Alfa Romeo είναι η Ferrari των Ελληνικών δρόμων και μία άλλη για το Α3.. anyway..
Δυστηχώς υπάρχει συχνά η νοοτροπία του να μήν προσπαθούμε να δούμε αντικειμενικά και γενικά κάτι, αλλά μόνο μονόπλευρα.
Στο τέλος θα πρέπει και να απολογηθώ για τους μετανάστες γοννείς μου που με γέννησαν εδώ σε αυτή τη χώραΜε εκτίμηση,
ΔημήτρηςΤο οτι υπαρχουν αυτοι οι μεταναστες ειναι το καλυτερο πραγμα στις ΗΠΑ.
Δινει πιο πολυ δυναμη το οτι υπαρχουν τοσες πολλες κουλτουρες και αποψεις.Η πραγματικοτητα εχει αρχισει να φτανει και τις ευρωπαικες χωρες και την Ελλαδα. Την τελευταια φορα που κατεβηκα Ελλαδα καθε φορα που εμπαινα σε μαγαζι η στο λεωφορειο δεν ακουγα παρα διαφορετικες γλωσσες και εβλεπα διαφορετικες κουλτουρες.
Οποτε κανεις δεν πρεπει να ντρεπεται για την καταγωγη του και για το που ζει. Δεν λενε τις ΗΠΑ 'the great American melting pot' για αστειο.
http://www.school-house-rock.com/Grea.html
Nikos
AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?