Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    + KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. + KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 20 / 22
    Περί αυτοκίνησης
    161
    422
    4444
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pointer last edited by

      **Audi A3 1.6 FSI sportback
      +Καλή ανάρτηση
      +Φρένα
      +Καλή οικονομία
      +Ξεκούραστο ταξίδι για όλους τους επιβάτες
      +Εσωτερικό

      -Ήθελα κάτι παραπάνω στον κινητήρα
      -Ορατότητα προς τα πίσω(πρέπει να βρεις το κόλπο)

      **Suzuki jimny 1,3 + 1,5 DDIS
      +Τέρας εκτός δρόμου
      +Μικρό για την πόλη
      +Οικονομία(ειδικά το πετρελαίου)

      -Εντός δρόμου θέλει τον δικό του τρόπο οδήγησης για να μην γίνει επικίνδυνο
      -Άνεση εντός δρόμου
      -χώροι αποσκευών
      -χώροι πίσω επιβατών
      -φρένα αδύναμα
      -ο κινητήρας θα μπορούσε να είναι καλύτερος

      Nissan Navara 133PS
      +....αγροτικό!!
      +Κοντό σασμάν
      +πίσω μπλοκέ δισκάτο
      +άνεση εκτός δρόμου

      -πολύ κοντό σασμάν που δεν βοηθάει για ταξίδια
      -το προβληματικό μοντέλο..

      **VW Caddy 1.9 TDI
      +Κινητήρας
      +Ταξίδια
      +Ροπή

      -Απουσία πλαΪνής πόρτας
      -ίσως και λίγο μεγαλύτερο χώρος φόρτωσης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

        Μετα απο ενα τετοιο αμαξι θεωρεις ολα της παρομοιας κατηγοριας παιχνιδια

        Μια 158 TBi είναι παιχνίδι μετά από μοα 316...

        158?

        +1=159.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Μετα απο ενα τετοιο αμαξι θεωρεις ολα της παρομοιας κατηγοριας παιχνιδια

          Μια 158 TBi είναι παιχνίδι μετά από μοα 316...

          Ένα σκασμο ...

          Γέλιο πόσο για τόσο αδύναμο αυτοκίνητο

          Αν βρεθείς σε συνεργείο ζητά να σου σηκώσουν μια 3αρα και μια 159 ...
          ΕΚΕΙ να δεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Το ιγκνις είναι με τον 1500αρη με τα 110;;
            Το σεντιτσι τι καλο εχει;; Μοτέρ χώμα , χώροι μικροί , ανάρτηση μέτρια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Η Mito που έχεις εσύ τι καλό έχει; Έλεος με τα άκυρα σχόλια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ας μείνουμε στο θέμα μας που είναι τα + και - [Mod]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Βάλε και μια προειδοποίηση στον εαυτό σου για να είσαι σωστός ..
                  Όσο οφ το δικό μου που έσβησεσ κιόλας είναι κΙ το δικό σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos_krhth_91 last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    Το ιγκνις είναι με τον 1500αρη με τα 110;;
                    Το σεντιτσι τι καλο εχει;; Μοτέρ χώμα , χώροι μικροί , ανάρτηση μέτρια

                    Nαι ειναι 1500 με τα 110,
                    τα συν του τα αριθμησα παραπανω ειναι ενα suv στα 1600 με οτι αυτο συνεπαγεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Suv το sedici?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sv2 last edited by

                        F430
                        +όνομα
                        +δεν σε γράφουν για υπερβολική ταχύτητα
                        +σου δίνουν δύο θέσεις στα πάρκιγκ
                        +έχεις πρώτη θέση στις πίστες (όχι Σερρών και Μεγάρων)

                        -κάνει θόρυβο
                        -υψηλή κατανάλωση
                        -τα πίσω τακάκια τελειώνουν μαζί με τα μπροστινά λόγω αντισπίν
                        -υπερβολικά φαρδύ αυτοκίνητο
                        -σου την πέφτουν γυναίκες κάθε ηλικίας και σου ζητάν βόλτα
                        -δεν μπορείς να κάνεις κάτι απαρατήρητος
                        -τρώει εύκολα δίσκο-πλατό
                        -σου την πέφτουν τα περιπολικά και σου ζητούν να ανοίξουν μαζί σου
                        -γίνεσαι θέμα για τα διάφορα carspotting

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos_krhth_91 last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                          Suv το sedici?

                          Γιατι τι ειναι;και μη μου πει κανει οτι το rav η το xtrail η το crv εχει καλυτερες επιδοσεις στα χωμα γιατι θα βαλω τα γελια.
                          Οταν εχεις γνησιο 4χ4 καταλαβαινεις οτι ολα αυτα ειναι το ιδιο εκτος δρομου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            heras last edited by

                            Μercedes Slk 200 Kompressor r170 (μοντ 1997)

                            +
                            Δυνατο και διασκεδαστικο
                            Πολυ καλο κρατημα
                            Αισθηση ασφαλειας
                            Αρκετα ανετο παρ ολο που φοραει bilstein b6
                            Πολυ καλη και χωστη θεση οδηγησης οπως αρμοζει σε roadster
                            Καλα φρενα

                            -
                            Καταναλωση
                            Μεγαλες διαδρομες επιλογεα ταχυτητων
                            Τασεις πλευσης υπο πιεση σε στροφες
                            Ελλειψη μπλοκε διαφορικου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                              Το ιγκνις είναι με τον 1500αρη με τα 110;;
                              Το σεντιτσι τι καλο εχει;; Μοτέρ χώμα , χώροι μικροί , ανάρτηση μέτρια

                              Nαι ειναι 1500 με τα 110,
                              τα συν του τα αριθμησα παραπανω ειναι ενα suv στα 1600 με οτι αυτο συνεπαγεται.

                              Τότε μάλλον μιλάς για την 105αρα μιτο
                              Το ίδιο και για το πουντο ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos_krhth_91 last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Το ιγκνις είναι με τον 1500αρη με τα 110;;
                                Το σεντιτσι τι καλο εχει;; Μοτέρ χώμα , χώροι μικροί , ανάρτηση μέτρια

                                Nαι ειναι 1500 με τα 110,
                                τα συν του τα αριθμησα παραπανω ειναι ενα suv στα 1600 με οτι αυτο συνεπαγεται.

                                Τότε μάλλον μιλάς για την 105αρα μιτο
                                Το ίδιο και για το πουντο ...

                                H 105αρα Mito δεν εχει καμια σχεση στις επιδοσεις με το ignis εγω μιλησα για mito 135 οτι ειμαι μπροστα μεχρι τα 140 γιατι εχω ανοιξει απο σταση με τετοια Mito και την περασα,ομοιως με punto με 120,δεν λεω κατι που εβγαλα απο το μυαλο μου ουτε κατι που το στηριζω στη θεωρια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Καλά κουλοι κυκλοφορούν πολλοί , δεν λεει κάτι αυτο ...
                                  Όσο διάφορα έχει η 105αρα απο το ιγκνις έχει και το ιγκνις απο την 135αρα
                                  Σε νορμαλ συνθήκες για πρωινό το έχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                                    Το ιγκνις είναι με τον 1500αρη με τα 110;;
                                    Το σεντιτσι τι καλο εχει;; Μοτέρ χώμα , χώροι μικροί , ανάρτηση μέτρια

                                    Nαι ειναι 1500 με τα 110,
                                    τα συν του τα αριθμησα παραπανω ειναι ενα suv στα 1600 με οτι αυτο συνεπαγεται.

                                    Τότε μάλλον μιλάς για την 105αρα μιτο
                                    Το ίδιο και για το πουντο ...

                                    H 105αρα Mito δεν εχει καμια σχεση στις επιδοσεις με το ignis εγω μιλησα για mito 135 οτι ειμαι μπροστα μεχρι τα 140 γιατι εχω ανοιξει απο σταση με τετοια Mito και την περασα,ομοιως με punto με 120,δεν λεω κατι που εβγαλα απο το μυαλο μου ουτε κατι που το στηριζω στη θεωρια.

                                    Χωρίς να μπαίνω στην ουσία, το τι έγινε 1-2 φορές σε δημόσιο δρόμο δεν έχει καμία σημασία. Μπορεί ο άλλος οδηγός να ήταν κουλάδι, μπορεί να μην πάτησε καν, μπορεί να είχε πρόβλημα το αυτοκίνητό του, μπορεί η γυναίκα του να τον γείωσε και μπορεί κι εμείς να τα κάναμε μαντάρα. Κόντρα στο δρόμο = Καμία αξιοπιστία για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rx8_drifter last edited by

                                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                      F430
                                      +όνομα
                                      +δεν σε γράφουν για υπερβολική ταχύτητα
                                      +σου δίνουν δύο θέσεις στα πάρκιγκ
                                      +έχεις πρώτη θέση στις πίστες (όχι Σερρών και Μεγάρων)

                                      -κάνει θόρυβο
                                      -υψηλή κατανάλωση
                                      -τα πίσω τακάκια τελειώνουν μαζί με τα μπροστινά λόγω αντισπίν
                                      -υπερβολικά φαρδύ αυτοκίνητο
                                      -σου την πέφτουν γυναίκες κάθε ηλικίας και σου ζητάν βόλτα
                                      -δεν μπορείς να κάνεις κάτι απαρατήρητος
                                      -τρώει εύκολα δίσκο-πλατό
                                      -σου την πέφτουν τα περιπολικά και σου ζητούν να ανοίξουν μαζί σου
                                      -γίνεσαι θέμα για τα διάφορα carspotting

                                      Νομιζω η πιο εμπεριστατωμενη απαντηση στο τοπικο 'μηπως ειμαι μαλακας?'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos_krhth_91 last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Το ιγκνις είναι με τον 1500αρη με τα 110;;
                                        Το σεντιτσι τι καλο εχει;; Μοτέρ χώμα , χώροι μικροί , ανάρτηση μέτρια

                                        Nαι ειναι 1500 με τα 110,
                                        τα συν του τα αριθμησα παραπανω ειναι ενα suv στα 1600 με οτι αυτο συνεπαγεται.

                                        Τότε μάλλον μιλάς για την 105αρα μιτο
                                        Το ίδιο και για το πουντο ...

                                        H 105αρα Mito δεν εχει καμια σχεση στις επιδοσεις με το ignis εγω μιλησα για mito 135 οτι ειμαι μπροστα μεχρι τα 140 γιατι εχω ανοιξει απο σταση με τετοια Mito και την περασα,ομοιως με punto με 120,δεν λεω κατι που εβγαλα απο το μυαλο μου ουτε κατι που το στηριζω στη θεωρια.

                                        Χωρίς να μπαίνω στην ουσία, το τι έγινε 1-2 φορές σε δημόσιο δρόμο δεν έχει καμία σημασία. Μπορεί ο άλλος οδηγός να ήταν κουλάδι, μπορεί να μην πάτησε καν, μπορεί να είχε πρόβλημα το αυτοκίνητό του, μπορεί η γυναίκα του να τον γείωσε και μπορεί κι εμείς να τα κάναμε μαντάρα. Κόντρα στο δρόμο = Καμία αξιοπιστία για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

                                        Δηλαδη και οι 2 που πετυχα ηταν κουλαδια και με χαλασμενα αυτοκινητα και με τρυπημενα κολαρα ωστε να μην ανεβαζουν πιεση.Οκ και ξαναλεω ηταν απο σταση και μεχρι τα 140,μετα η mito με περασε και ανοιξε πολυ η διαφορα(και το ενδεχομενο να ειμαι εγω οδηγαρα δεν με χαλαει καθολου χαχαχαχαχα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Επεσες σε κουλαδια αδιαφορους κλπ... Πως κατάλαβες ότι ήταν 135αρα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giorgos_krhth_91 last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            Επεσες σε κουλαδια αδιαφορους κλπ... Πως κατάλαβες ότι ήταν 135αρα;

                                            Στο επομενο φαναρι πιασαμε κουβεντα με τον οδηγο της.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 20 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr