Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 16 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    46
    333
    732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      Εισαι απολυτως σιγουρος για αυτο? Γνωριζεις ποσος χρονος/ τι κοστος απαιτειται για την κατασκευη-συναρμολογηση του
      Manual vs διπλοσυμπλεκτου?
      Επιπλεον, μονο και μονο που σε καποιες περιπτωσεις παρεχεται (αναγκαστικα) σε αποκλειστικοτητα το DSG (Ibiza FR/cupra, polo GTI, Fabia RS, RS5 ) αυτο εξοικονομει χρονο στην γραμμη παραγωγης, αρα και χρημα...

      Το αν εξοικονομείται χρόνος στη γραμμή παραγωγής μόνο το εργοστάσιο το ξέρει. Επίσης η εξοικονόμηση χρόνου δέν σημαίνει απαραίτητα εξοικονόμηση χρήματος.

      Πολλές φορές η τελική τιμή ενός προιόντος δέν έχει σχέση με το κόστος παραγωγής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

        Εισαι απολυτως σιγουρος για αυτο? Γνωριζεις ποσος χρονος/ τι κοστος απαιτειται για την κατασκευη-συναρμολογηση του
        Manual vs διπλοσυμπλεκτου?
        Επιπλεον, μονο και μονο που σε καποιες περιπτωσεις παρεχεται (αναγκαστικα) σε αποκλειστικοτητα το DSG (Ibiza FR/cupra, polo GTI, Fabia RS, RS5 ) αυτο εξοικονομει χρονο στην γραμμη παραγωγης, αρα και χρημα...

        Το αν εξοικονομείται χρόνος στη γραμμή παραγωγής μόνο το εργοστάσιο το ξέρει. Επίσης η εξοικονόμηση χρόνου δέν σημαίνει απαραίτητα εξοικονόμηση χρήματος.

        Πολλές φορές η τελική τιμή ενός προιόντος δέν έχει σχέση με το κόστος παραγωγής.

        Στην συντριπτικη πλειοψηφια των περισσοτερων προιοντων που διατιθενται στις αγορες, εχει αμεση σχεση...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          Στην συντριπτικη πλειοψηφια των περισσοτερων προιοντων που διατιθενται στις αγορες, εχει αμεση σχεση...

          Στα αυτοκίνητα συνήθως όταν βάζουν ένα καλύτερο εξάρτημα που στον κατασκευαστή κοστίζει πχ 100 ευρώ παραπάνω απο το απλό, αυτό μεταφράζεται σε 2000 ευρώ στην τελική τιμή του αυτοκινήτου και ένα πλαστικό σηματάκι που περιέχει ένα ή παραπάνω 'σκληρά' γράμματα (R,S,X,G)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Youtube Video

            Το έβαλε ο georgetz στο θέμα του GT86 στα μελλοντικά αλλά ταιριάζει κι εδώ. Σύγκριση εργοστασιακού χειροκίνητου GT86 με μαμά λάστιχα και μετά με ultra high performance 17 και 18 (Yokohama Advan). Αλλά το καλό είναι στην συνέχεια όπου στο παιχνίδι μπαίνουν και ένα χειροκίνητο βελτιωμένο από την TRD αλλά και ένα αυτόματο βελτιωμένο από την HKS.

            Στην κόντρα 400 μέτρων φαίνεται πόσο πιο αργό είναι το αυτόματο. Επίσης στους γύρους πίστας, τα δύο χειροκίνητα κατάπιαν σαν σταματημένο το αυτόματος στην μεγάλη ευθεία, αν και το τελευταίο είχε καμιά 50αριά μέτρα αβάντα στην εκκίνηση. Το μεγαλύτερο βάρος, οι παρασιτικές απώλειες και η έλλειψη μιας σχέσης σακάτεψαν το αυτόματο. Βλέπουμε επίσης ότι μερικά κατεβάσματα στα φρένα δεν τα παίρνει με την πρώτη φορά και αναγκάζει τον οδηγό να ξαναδώσει εντολή. Επίσης στο 20:10 περίπου βλέπουμε περίπτωση όπου ο οδηγός του ενός χειροκίνητου προτιμάει να 'γλύψει' λίγο τον κόφτη πριν την στροφή παρά να ανεβάσει και να ξανακατεβάσει μέσα σε λίγα μέτρα. Βλέπουμε ξανά το ίδιο σε κάτι εσάκια που δεν θέλει να χαλάσει η ισορροπία μέχρι να ισιώσει. Το θετικό για το αυτόματο είναι ότι τουλάχιστον δεν φαίνεται να ανεβάζει μόνο του ταχύτητα. Αυτά που λέγαμε πριν δηλαδή.

            Το προσωπικό μου συμπέρασμα είναι αυτό το αυτοκίνητο αξίζει μόνο ως χειροκίνητο. Με ένα καλύτερο ημιαυτόματο και σταθερά paddles ίσως ήταν αλλιώς τα πράγματα, αλλά ως έχει το χειροκίνητο φαίνεται ανώτερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              'Eλα μ@υνι στον τοπο σου', δηλαδη...
              Αυτα που ελεγα τοσο καιρο και μαλλιαζε η γλωσσα μου για τα mainstream αυτοματα/διπλοσυμπλεκτα κιβωτια...

              Αλλα τι ξερουν αυτοι να πουμε, ειναι ασχετοι. Και αυτοι, και οι 'πληρωμενοι' διμοσιογραφισκοι, ειναι ξερολες, και τυχαρπαστοι...
              Υπαρχει συνομωσια εντωμεταξυ κατα των αυτοματων/διπλοσυμπλεκτων, αυτο να το σημειωσουμε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                μας τάπωσε τώρα ή μου φάνηκε?

                ΥΓ: απλά της toyota είναι μ@λ@κί@ και αποτυχία το διπλοσύμπλεκτο. Το απέδειξε(?) και το test πίστας. Άντε πάρτε τώρα όλοι dsg να τελειώνει η συζήτηση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • rocsta
                  rocsta last edited by

                  απλά της toyota είναι μ@λ@κί@ και αποτυχία το διπλοσύμπλεκτο

                  Του Σίον το κιβώτιο είναι με μετατροπέα ροπής, απλά το software προσομειώνει λειτουργία διπλού συμπλέκτη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης rocsta έγραψε:

                    απλά της toyota είναι μ@λ@κί@ και αποτυχία το διπλοσύμπλεκτο

                    Του Σίον το κιβώτιο είναι με μετατροπέα ροπής, απλά το software προσομειώνει λειτουργία διπλού συμπλέκτη

                    γι' αυτό είναι πιο αργό.

                    Πέραν της πλάκας, δεν ήξερα αυτή τη λεπτομέρεια. Για μένα πάντως παραμένει το αυτόματο σασμάν καλύτερο από το χειροκίνητο.
                    Καλά όλα όσα έχουμε γράψει μέχρι τώρα αλλά καλά είναι μόνο στη θεωρία, στις πίστες και για τους αριθμολάγνους (κατά τη γνώμη μου πάντα).
                    Μην ξεχνάμε ότι πόσο χρόνο καταναλώνουμε οδηγόντας πραγματικά ΠΟΛΥ γρήγορα το αμάξι μας και πόσο όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις (απλής μετακίνησης ή λίγο ως πολύ σβέλτης).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Μην ξεχνάς όμως ότι πολύ συχνά το βασικά μας κριτήριο είναι το πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο σε αυτό το 1-3-5-άντε 10% του χρόνου που οδηγούμε και δε μετακινούμαστε.

                      Διαφορετικά όλοι θα οδηγούσαμε people carriers των άντε 150 αλόγων με αυτόματα με μετατροπέα, οικονομικά, με μαλακές-άνετες αναρτήσεις κτλ. δηλ. με βάση τα κριτήρια του 99-97-95-90% του χρόνου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Για να 'δεσει το γλυκο', παραθετω και ενα αποσπασμα που αφορα το αγαπημενο διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο αρκετων , το DSG δηλαδη...Απο τον Στεφανο Καμιτσακη, Ελληνα πρωταθλητη στα καρτ, μετα απο εκτενη οδηγηση με **Scirocco R DSG **επι του προκειμενου στην πιστα Μεγαρων:

                        Eιναι δυνατον? Πρωτη φορα που ακουω να (ξανα)συμβαινει κατι τετοιο...
                        Νομιζα οτι μονο σε εμενα ειχε τυχει...

                        http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12983
                        (στο τελος της 3ης παραγραφου)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Να ζητήσεις από την VW στο δικό σου τα αυτάκια πίσω από το τιμόνι να έχουν διπλή λειτουργία.

                          Με ελαφρύ πάτημα να ειδοποιούν το κιβώτιο για τη σχέση που θελεις να έχει έτοιμη ώστε μόλις το πατήσεις δυνατά να αλλάξει χωρίς καμία καθυστέρηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Να ζητήσεις από την VW στο δικό σου τα αυτάκια πίσω από το τιμόνι να έχουν διπλή λειτουργία.

                            Με ελαφρύ πάτημα να ειδοποιούν το κιβώτιο για τη σχέση που θελεις να έχει έτοιμη ώστε μόλις το πατήσεις δυνατά να αλλάξει χωρίς καμία καθυστέρηση.

                            Δεν προκειται να ζητησω τιποτα απο την VW...Eαν ποτε ψωνισω απο εκει, το χειροκινητο Scirocco με καλυπτει πληρως...

                            P.S Καλη βεβαια η σκεψη σου, δεν λεω...
                            Μηπως να ζητουσα την λειτουργια Multidownshifting της Ferrari? Mπα ασε καλυτερα, θα μπερδευτουν και θα την κανουν
                            multidown-shiting...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Τι είναι το multidown shifting ? Κάνεις προκαταβολικά κλικ και σου βάζει τη σωστή σχέση πχ. από 6η --> 2η ? Ωραίο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Τι είναι το multidown shifting ? Κάνεις προκαταβολικά κλικ και σου βάζει τη σωστή σχέση πχ. από 6η --> 2η ? Ωραίο!

                                Youtube Video

                                Tσεκαρε ηχο και εικονα μεταξυ 3:15-3:20...Αλλα κολπα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                  Πέραν της πλάκας, δεν ήξερα αυτή τη λεπτομέρεια. Για μένα πάντως παραμένει το αυτόματο σασμάν καλύτερο από το χειροκίνητο.
                                  Καλά όλα όσα έχουμε γράψει μέχρι τώρα αλλά καλά είναι μόνο στη θεωρία, στις πίστες και για τους αριθμολάγνους (κατά τη γνώμη μου πάντα).
                                  Μην ξεχνάμε ότι πόσο χρόνο καταναλώνουμε οδηγόντας πραγματικά ΠΟΛΥ γρήγορα το αμάξι μας και πόσο όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις (απλής μετακίνησης ή λίγο ως πολύ σβέλτης).

                                  Γι'αυτό ακριβώς έλεγα απο την αρχή της κουβέντας πως προσωπικά προτιμώ χειροκίνητο γιατί απλά το γουστάρω περισσότερο... όχι γιατί είναι καλύτερο/ταχύτερο/αρχιδότερο... απλώς γιατί το γουστάρω...

                                  Ακόμη και σε αυτόν τον περισσότερο χρόνο την απλής μετακίνησης, η αίσθηση που μου δίνει το κούμπωμα της σχέσης σε ένα καλό κιβώτιο, είναι απο τα πράγματα που με κάνουν να γουστάρω να ακούω την μίζα να γυρίζει ακόμη και αν πηγαίνω σουπερμαρκετ...
                                  Αντιθέτως το αυτόματο στις καθημερινές μετακινήσεις με κάνει να αισθάνομαι αδρανής... σαν σοφέρ με πελάτη τον εαυτό μου ένα πράγμα...
                                  (παρ'ολα αυτά το έχω προτείνει σε ουκ ολίγους)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billopoulos last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Τι είναι το multidown shifting ? Κάνεις προκαταβολικά κλικ και σου βάζει τη σωστή σχέση πχ. από 6η --> 2η ? Ωραίο!

                                    Youtube Video

                                    Tσεκαρε ηχο και εικονα μεταξυ 3:15-3:20...Αλλα κολπα...

                                    Εεεε τωρα συζηταμε τι κανει η Ferrari σε σχεση με τι κανουν ολοι οι αλλοι; Αν δεν ηξεραν κι αυτοι οι μουρλοϊταλοι, θα σημαινε οτι η γη θα εκανε αναποδα περιστροφη γυρω απο τον αξονα της και απο τον ηλιο, οτι θα βλεπαμε την dark side of the moon και οτι λεφτα υπαρχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Μακάρι να είχα το TCT της Giulietta στο κουπέ μου !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Youtube Video

                                        Οπως καταλαβαίνετε κανένα dsg και καμία τετρακίνηση δε σας κάνει μάγκες αν το αυτοκίνητο κατασκευαστικά είναι ανάπηρο
                                        Με τρεις δεκάρες οι Γάλλοι βγάζουν αμάξια όταν οι Γερμανοί προσπαθούν να πείσουν με χίλια δυο τρικ.
                                        Καλή η θεωρία,η πολυπλοκότητα υπερτερεί σε σχέση με απλές λύσεις αλλά ΠΡΑΚΤΙΚΆ τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
                                        Αν νομίζουν μερικοί ότι με ένα dsg θα μετατρέψουν αυτοκίνητα σαν τον νεκροθάλαμο του polo σε F1 με τιμόνι αεροπλάνου και στήσιμο ποταμόπλοιου....καλά τσάγια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          VW, ΓΕΡΜΑΝΟΙ, DSG 666
                                          ΟΥΓΚ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

                                          ψ3,ψ4 fthw κ δε τους βαζουν διπλοσυμπλεκτα για να μη χαλάει η πιουριλα να ουμε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                            Για να 'δεσει το γλυκο', παραθετω και ενα αποσπασμα που αφορα το αγαπημενο διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο αρκετων , το DSG δηλαδη...Απο τον Στεφανο Καμιτσακη, Ελληνα πρωταθλητη στα καρτ, μετα απο εκτενη οδηγηση με **Scirocco R DSG **επι του προκειμενου στην πιστα Μεγαρων:

                                            α τώρα είναι έλληνας πρωταθλητής του καρτ με βαρύτητα, ενώ πιο παλιά το καρτ ήταν μια βλακεία που γυρνάνε οι οδηγοί γύρω γύρω σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον, όπως εχεις γράψει?
                                            ο Στέφανος δεν εξηγεί τί εννοεί. Σίγουρα όμως επειδή είναι οδηγός αγώνων δεν εννοεί τις ΚΟΤΣΑΝΕΣ που επαναλάμβανονται εδώ μέσα 'δε με αφήνει να κατεβάζω το άχρηστο χτυπώντας κόφτη','δε με αφήνει να χτυπάω κόφτη για χ μετρα κ μπερδευομαι ', 'πάνω στη στροφή θελω να σανιδώνω για να παρω τη στροφή με κόφτες κ δε με αφήνει', 'φρενάρω με το κινητήρα- όπως κάνουν στους αγώνες- κ αυτό δεν με αφήνει', 'φρενάρω πιο γρήγορα από ότι κατεβάζει το dsg'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 16 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr