kalispera file...exo ki ego alfa romeo,antimetopiza to idio provlima mexri pou evala valvolines tis shell:gear oil 90/s.kamia sxesi me prin.apo 1 kofti se 2 den akougetai tipota.eixa provlima stin exodo apo tis fourketes.meta tin allagi:sanida stis fourketes.i epilogi mou den itan tixaia afou epsaksa na vro vivliografia gia meiotires kai lipantika kai meta kateliksa sto ti idiotites tha prepei na exei to lipantiko.
-
Μάλλον θα θίξω ένα θέμα γνωστό...
Έχω ένα Sprint 1500cc QV (1987). Το πιο σημαντικό πρόβλημα του αυτή τη στιγμή είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Πολλοί μου λένε πως πάντα έτσι ήταν τα κιβώτια της Alfa. Ειδικά των boxer κινητήρων...
Η ουσία είναι πως θέλω να το φτιάξω, αλλά δε γνωρίζω που; Έχω απογοητευφθεί από του μηχανικούς! Γνωρίζετε κάποιον αξιόπιστο και έντιμο; Πήγα σε γνωστό μεγάλο συνεργείο που έχει σχέση μόνο με Alfa Romeo και μου είπαν κάτι περί 200000Δρχ!!! Δεν είναι λίγο υπερβολικό;Έχω μια ακόμα απορία: ΠΑΝΤΑ είχε χάλια κιβώτια η Alfa ή μου έτυχε 'λαχείο';;; Δηλαδή δε μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές με μια Alfa;;;
Αν κάποιος πέρασε τα ίδια ας με συμβουλέψει...
Γειά χαρά -
Μάλλον θα θίξω ένα θέμα γνωστό...
Έχω ένα Sprint 1500cc QV (1987). Το πιο σημαντικό πρόβλημα του αυτή τη στιγμή είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Πολλοί μου λένε πως πάντα έτσι ήταν τα κιβώτια της Alfa. Ειδικά των boxer κινητήρων...
Η ουσία είναι πως θέλω να το φτιάξω, αλλά δε γνωρίζω που; Έχω απογοητευφθεί από του μηχανικούς! Γνωρίζετε κάποιον αξιόπιστο και έντιμο; Πήγα σε γνωστό μεγάλο συνεργείο που έχει σχέση μόνο με Alfa Romeo και μου είπαν κάτι περί 200000Δρχ!!! Δεν είναι λίγο υπερβολικό;Έχω μια ακόμα απορία: ΠΑΝΤΑ είχε χάλια κιβώτια η Alfa ή μου έτυχε 'λαχείο';;; Δηλαδή δε μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές με μια Alfa;;;
Αν κάποιος πέρασε τα ίδια ας με συμβουλέψει...
Γειά χαρά -
Μάλλον θα θίξω ένα θέμα γνωστό...
Έχω ένα Sprint 1500cc QV (1987). Το πιο σημαντικό πρόβλημα του αυτή τη στιγμή είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Πολλοί μου λένε πως πάντα έτσι ήταν τα κιβώτια της Alfa. Ειδικά των boxer κινητήρων...
Η ουσία είναι πως θέλω να το φτιάξω, αλλά δε γνωρίζω που; Έχω απογοητευφθεί από του μηχανικούς! Γνωρίζετε κάποιον αξιόπιστο και έντιμο; Πήγα σε γνωστό μεγάλο συνεργείο που έχει σχέση μόνο με Alfa Romeo και μου είπαν κάτι περί 200000Δρχ!!! Δεν είναι λίγο υπερβολικό;Έχω μια ακόμα απορία: ΠΑΝΤΑ είχε χάλια κιβώτια η Alfa ή μου έτυχε 'λαχείο';;; Δηλαδή δε μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές με μια Alfa;;;
Αν κάποιος πέρασε τα ίδια ας με συμβουλέψει...
Γειά χαρά -
Ο χρήστης ktselios έγραψε:
Μάλλον θα θίξω ένα θέμα γνωστό...
Έχω ένα Sprint 1500cc QV (1987). Το πιο σημαντικό πρόβλημα του αυτή τη στιγμή είναι το κιβώτιο ταχυτήτων. Πολλοί μου λένε πως πάντα έτσι ήταν τα κιβώτια της Alfa. Ειδικά των boxer κινητήρων...
Η ουσία είναι πως θέλω να το φτιάξω, αλλά δε γνωρίζω που; Έχω απογοητευφθεί από του μηχανικούς! Γνωρίζετε κάποιον αξιόπιστο και έντιμο; Πήγα σε γνωστό μεγάλο συνεργείο που έχει σχέση μόνο με Alfa Romeo και μου είπαν κάτι περί 200000Δρχ!!! Δεν είναι λίγο υπερβολικό;Έχω μια ακόμα απορία: ΠΑΝΤΑ είχε χάλια κιβώτια η Alfa ή μου έτυχε 'λαχείο';;; Δηλαδή δε μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές με μια Alfa;;;
Αν κάποιος πέρασε τα ίδια ας με συμβουλέψει...
Γειά χαράΩς πρωην ιδιοκτητης αλφα (1990 Α33) η απαντηση μου ειναι, ναι το κιβωτιο ειναι χαλια. Θυμαμαι μια φορα οτι απο 'σκαστη' τριτη και ενω προσπαθουσα να αλλαξω σε τεταρτη, ενω προσπερνουσα φορτηγο, μου μπηκε δευτερα!!! Αφησα τον συμπλεκτη 90% πριν καταλαβω τι εγινε. Ευτυχως δεν επαθε ζημια ο κινητηρας. Τα κιβωτια τοτε ηταν χαλια. Για τωρα δεν ξερω αλλα πρεπει να εχουν βελτιωθει κατα πολυ μαντευω.
-
Ο χρήστης ktselios έγραψε:
Έχω μια ακόμα απορία: ΠΑΝΤΑ είχε χάλια κιβώτια η Alfa ή μου έτυχε 'λαχείο';;; Δηλαδή δε μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές με μια Alfa;;;
Αν κάποιος πέρασε τα ίδια ας με συμβουλέψει...
Γειά χαράEixame mia AR Alfetta apo tis teleutaies, arxes 1980 thn 1.8. Koryfaia frena kai Krathma, poply Kalos kinhthras alla APAREDOKTO Kivwtio.....elpizw na ta exoune veltiwsei Twra!!!
-
Ο χρήστης ktselios έγραψε:
Έχω μια ακόμα απορία: ΠΑΝΤΑ είχε χάλια κιβώτια η Alfa ή μου έτυχε 'λαχείο';;; Δηλαδή δε μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές με μια Alfa;;;
Αν κάποιος πέρασε τα ίδια ας με συμβουλέψει...
Γειά χαράEixame mia AR Alfetta apo tis teleutaies, arxes 1980 thn 1.8. Koryfaia frena kai Krathma, poply Kalos kinhthras alla APAREDOKTO Kivwtio.....elpizw na ta exoune veltiwsei Twra!!!
- topic:timeago_later,9 days
-
Έχς μια ALFA 146 MOD':1999, 1.4Twin Spark
Έχς παρατηρήσει οτι στις γρήγορες αλλαγές απο 2 σε 3 ή στα γρήγορα κατεβάσματα απο 3 σε 2, όσο καλο συμπλέκτη κ αν έχεις πατήσει, εξακολουθεί να μου γρατζουνάει.
Όπου κ αν έχω ρωτήσει μου έχουν πει οτι ειναι χαρακτηριστικό της ALFA.
Πολλοί άλλοι μιλανε για το syncronize. -
Eίναι αλήθεια ότι τα κιβώτια όλων των Boxer και των Alfetta, GTV, Giulietta, 75 (που βρίστεται στον πίσω άξονα) είναι θορυβώδη και ασαφή. Θέλουν διπλογκαζιά (...σαν τα φορτηγά) όταν αλάζεις σε χαληλές στροφές καθώς και στα κατεβάσματα. Πολλές φορές ακόμα και έτσι βγάζουν κάποιους περίεργους ήχους (γρατζουνάνε). Στις γρήγορες αλλαγές σε υψηλές στροφές όμως ανταποκρίνονται πολύ θετικά, οπότε άν το δικό σου έχει πρόβλημα και σε αυτή την περίπτωση, τότε θα πρέπει να φτένε τα συγχρονιζέ. Πάντος αυτό που είναι σίγουρο έιναι ότι ακόμα και άν ακούς θορύβους μην φοβάσε το ενδεχόμενο σοβαρής βλάβης. Tο αυτοκίνητο δεν πρόκειτε να σε αφήσει από κιβώτιο ME TIΠOTA!!!
Ξέρω ότι πολύ λίγοι μηχανικοί θα κάνουν καλή επισκευή στο κιβώτιο οπότε καλύτερα να βρείς ένα καλό μεταχειρισμένο από νεότερο μοντέλο (33 ή 145) τα οποία είναι και ελαφρώς βελτιωμένα. -
Ο χρήστης fragki έγραψε:
Έχς μια ALFA 146 MOD':1999, 1.4Twin Spark
Έχς παρατηρήσει οτι στις γρήγορες αλλαγές απο 2 σε 3 ή στα γρήγορα κατεβάσματα απο 3 σε 2, όσο καλο συμπλέκτη κ αν έχεις πατήσει, εξακολουθεί να μου γρατζουνάει.
Όπου κ αν έχω ρωτήσει μου έχουν πει οτι ειναι χαρακτηριστικό της ALFA.
Πολλοί άλλοι μιλανε για το syncronize.Κι εγώ 146 έχω αλλά δεν μου παρουσιάζει τέτοια προβλήματα το κιβώτιο...μάλλον έχεις ταλαιπωρήσει το κιβώτιο:(:( .Στην 33 υπάρχει το πρόβλημα που αναφέρετε (στη 2α) και ρώτησα το μηχανικό μου γι΄αυτό το ανατριχιαστικό 'γκραααατςς' αλλά μου είπε ότι είναι μόνο ήχος χωρίς να χάνει την αποτελεσματικότητά του,δηλ. δεν χάνει αλλαγές.Όντως,μετά από 17 χρόνια λειτουργίας το κιβώτιο δεν έχει πάθει τίποτα και λειτουργεί όπως τον πρώτο καιρό.
Απλά είναι ψυχολογικό να καταφέρεις να ανεχτείς τον θόρυβο κι από ΄κει και πέρα...no problem!!! - topic:timeago_later,3 months
-
kalispera file...exo ki ego alfa romeo,antimetopiza to idio provlima mexri pou evala valvolines tis shell:gear oil 90/s.kamia sxesi me prin.apo 1 kofti se 2 den akougetai tipota.eixa provlima stin exodo apo tis fourketes.meta tin allagi:sanida stis fourketes.i epilogi mou den itan tixaia afou epsaksa na vro vivliografia gia meiotires kai lipantika kai meta kateliksa sto ti idiotites tha prepei na exei to lipantiko.
-
Το δικό μου 146 1.4 ΤS του 00' δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα ή ήχο στο κιβώτιο.
Θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν το λιπαντικό που άλλαξες έχει τις ίδιες προδιαγραφές με τα εργοστασιακά.
Ή μηπως είναι πιο παχύ?
Το κόστος .. πόσο? -
Η αλήθεια είναι πως το κιβώτιο της Αlfa Romeo είναι το αδυνατο της σημείο. Έχω μια 147 εδώ και έξι μήνες χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα εκτός από το κούμπωμα της 3ης. Ειδικά στις πολύ γρήγορες αλλαγές το πιο πιθανό είναι να κολλήσει χωρίς να κουμπώσει. Έχω διαπιστώσει βέβαια ότι σιγα-σιγά το πρόβλημα στρώνει και κουμπώνει όλο και καλύτερα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως το κιβώτιο της Αlfa Romeo είναι το αδυνατο της σημείο. Έχω μια 147 εδώ και έξι μήνες χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα εκτός από το κούμπωμα της 3ης. Ειδικά στις πολύ γρήγορες αλλαγές το πιο πιθανό είναι να κολλήσει χωρίς να κουμπώσει. Έχω διαπιστώσει βέβαια ότι σιγα-σιγά το πρόβλημα στρώνει και κουμπώνει όλο και καλύτερα.Μόλις πήρα μια 147 1.6, δεν φαίνεται να έχει προβλήματα στο κούμπωμα αν και τους ηχους τους έχω και εγώ.
Αλλα αυτός ο προφυλακτήρας μπροστά είναι πολύ χαμηλός και δεν έχει καμμιά προστασία και γρατζουνιέται εύκολα (τρειών ημερών αυτοκίνητο!).
-
Συνηθως τα συγκεκριμενα κιβωτια εχουν προβλημα στη 2η και φυσικα τα παντα γινονται εχεις e-mail?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Μόλις πήρα μια 147 1.6, δεν φαίνεται να έχει προβλήματα στο κούμπωμα αν και τους ηχους τους έχω και εγώ.
Αλλα αυτός ο προφυλακτήρας μπροστά είναι πολύ χαμηλός και δεν έχει καμμιά προστασία και γρατζουνιέται εύκολα (τριών ημερών αυτοκίνητο!).
καλώς ήρθες στο club. Kι εγώ το έχω γρατζουνίσει το πλαστικό δίπλα στο σήμα και μάλιστα μέσα στο γκαράζ. Επίσης είναι πολύ χαμηλό μπροστά. Μες την Αθήνα βρίσκω συνέχεια, ειδικά σε διαφορες διασταυρώσεις που κάνουν αυλάκι για τα νερά. Πρέπει να μάθεις, όπως έμαθα κι εγώ να το βάζεις με το πλαι. Εναν-έναν τροχό. Αλλιως βρίσκει το πλαστικό προστατευτικό. Αν βέβαια δεν υπάρχει χώρος για τέτοια, όπως Κυψέλη, τότε σίγουρα βρίσκεις.
Αλήθεια πως την βλέπεις?
Είσαι Αθήνα τώρα? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μόλις πήρα μια 147 1.6, δεν φαίνεται να έχει προβλήματα στο κούμπωμα αν και τους ηχους τους έχω και εγώ.
Αλλα αυτός ο προφυλακτήρας μπροστά είναι πολύ χαμηλός και δεν έχει καμμιά προστασία και γρατζουνιέται εύκολα (τριών ημερών αυτοκίνητο!).
καλώς ήρθες στο club. Kι εγώ το έχω γρατζουνίσει το πλαστικό δίπλα στο σήμα και μάλιστα μέσα στο γκαράζ. Επίσης είναι πολύ χαμηλό μπροστά. Μες την Αθήνα βρίσκω συνέχεια, ειδικά σε διαφορες διασταυρώσεις που κάνουν αυλάκι για τα νερά. Πρέπει να μάθεις, όπως έμαθα κι εγώ να το βάζεις με το πλαι. Εναν-έναν τροχό. Αλλιως βρίσκει το πλαστικό προστατευτικό. Αν βέβαια δεν υπάρχει χώρος για τέτοια, όπως Κυψέλη, τότε σίγουρα βρίσκεις.
Αλήθεια πως την βλέπεις?
Είσαι Αθήνα τώρα?Τι να σου πω, το αυτοκίνητο δουλεύει (μόνο 650 χμ πάνω). Από εκεί και πέρα αν το συγκρίνω με αυτο που είναι στην υπογραφή μου θα σε στενοχωρήσω. Και να φανταστείς ότι το VW το πλήρωσα λιγότερα.
Λοιπόν:
147
υπέρ:
καλά φρένα (το μίνιμουν απαραίτητο για Ελλάδα αυτη η διασταση δίσκων)
καλό τιμόνι (χαίρεσαι να στρίβεις)
όμορφο ρετρό design, φέρνει σε coupe
αποδεκτή/καλή θέση οδηγησης, καθίσματα, εξωτερικοί καθρέπτες (αν και στο VW είναι πολύ καλύτερα).
ευκολοδήγητο στην πόλη λόγω μεγέθους, ελαφρού τιμονιού (VW αρκετά ποιο σφικτό), καλών φρένων.
κλιματιστικό που βγάζει κρύο αέρα χωρίς να επιβραδύνει το αυτοκίνητο αρα παρότι αυτόματο πρέπει συνεχώς να το ανοιγοκλείνω.
σβέλτο αυτοκίνητο (καμμιά σχέση με το VW όμως) λόγω και των κοντών σχέσεωνκατά
υπερβολικά ακριβό
ποιότητα κατασκευής σοκ (σαν να είναι φτιαγμένο από χαρτί, θα ορκιζόμουν ότι το πάχος της λαμαρίνας είναι το μισό απο αυτη του VW), το συνηθήζεις όμως
δεκάδες εργονομικές ατέλειες (πας να βαλεις εμπρος και το χερι σου βρίσκει στο ταμπλώ, διακόπτης για πορτ μπαγκαζ, δύσκολα ασφαλίζει κά8ισμα αν το συκώσεις και στο πρωτο φρεναρισμα παει μπροστα μόνο του, κλειδιά διπλώτά κακή αντιγραφή των VAG, αδύνατον να δεις αν εχεις το cruise contol on or off- τον κρύβει το τιμόνι κλπ - απουσία προστατευτικών για μικροχτύπήματα απαράδεκτο-μπορω να γραφω με ωρες, στο VW όλα είναι σωστά).
παλιός κινητήρας
μαλακή ανάρτηση
απαράδεκτο/κάκιστο στέρεο, μέχρι και το Clio 91 που δώσαμε ήταν πολύ καλύτερο (έλα να ακούσεις το Monsoon του VW επίσης) απαράδεκτο για ένα τόσο ακριβο αυτοκίνητοΔέν ξέρω πως μπορεί να συγκρι8εί με Golf/Leon 1.6 γιατί εγώ σε 2 λεπτά είχα απορίψει το 2.0 πόσο μάλλον το 1.6, αλλά σίγουρα θα προτιμολυσα ένα Golf μέ ίδιο εξοπλισμό και ίδιες επιδοσεις.
-
Τι να σου πώ Άγη....Γούστα είναι αυτά. Στα + θα πω την άνεση ταξιδίου και την χαρά που νιώθεις όταν οδηγείς σε τροφές. Στα - θα διαφωνήσω στην ανάρτηση που δεν είναι τόσο μαλακη στην εργονομία που είναι θέμα συνηθείας και στο στέρεο που είναι πολύ καλό. Θα συμφωνήσω στα υπόλοιπα και θα συμπληρώσω τους μικρούς χώρους και τον παραμορφωτικό καθρεφτάκι οδηγού-συνοδηγού.
Αλήθεια γιατί την αγόρασες?
-
Από το 1997 τον Απρίλιο έχω στην κατοχή μου μία 155 1800 8v μοντέλο 1992 β εξάμηνο, όταν αγοράστηκε το κοντέρ είχε ένδειξη 68000 χλμ, αλλά μάλλον θα είχε πραγματικά 100000-120000 χλμ, και τώρα έχει διανύσει στα χέρια μου και κάποιον άλλων 150000 χλμ. Πριν από ένα χρόνο φοράει τον κινητήρα 2000 cc 8v. Συμπεράσματα μετά πο όλα αυτά.
Ως 1800
1 - βαρύς συμπλέκτης αλλά παοτεσματικός σε χρήση είτε στην πόλη είται σε ταξίδη.
2- εκρηκτικές επιδόσεις, ειδικά σε στροφές
3 - φρένα που δεν κουράζονται από το βαρύ μου πόδι
4 - κιβώτιο που οι αλλαγές ταχυτήτων είναι πάντα πετυχημένες
5 - και όταν μένει από ψιλολόγια (σπάνια) ας είναι καλά ο Βαγγέλης στην Μενεμένηως 2000
τα ίδια με τα παράνω και επιπλέων
1 - ακόμη πιο εκρηκτικές επιδόσεις
2- αλλά θέλει αλλάγή ελαστικών απο 195/50R15 σε 205/50R15 γιατί το αυτοκίνητο άρχισε να γλιστράει λόγο αυξημένης ισχύοςΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΙΒΩΤΙΟ (ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ)
ΥΓ. Ο αδερφός αγόρασε πριν από ένα χρόνο ένα 75 1600 Μ91 και του τρέχουν τα σάλια για 2οοο cc 8v (το τελευταίο πραγματικό αυτοκίνητο εδώ και χρόνια)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τι να σου πώ Άγη....Γούστα είναι αυτά. Στα + θα πω την άνεση ταξιδίου και την χαρά που νιώθεις όταν οδηγείς σε τροφές. Στα - θα διαφωνήσω στην ανάρτηση που δεν είναι τόσο μαλακη στην εργονομία που είναι θέμα συνηθείας και στο στέρεο που είναι πολύ καλό. Θα συμφωνήσω στα υπόλοιπα και θα συμπληρώσω τους μικρούς χώρους και τον παραμορφωτικό καθρεφτάκι οδηγού-συνοδηγού.Αλήθεια γιατί την αγόρασες?
Είναι του αδελφού μου.
Για να είμαι δίκαιος τον τελευταίο καιρό οδηγάω αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας και αυτά στο Τορόντο όπου μερικά πραγματα τα προσέχουν (οπως το στερεο).
Γυρνώντας στα Ελληνικά δεδομένο, έχω να πω ότι ναι την εργονομία την συνηθήζεις (αν και πορτες χωρίς ασφάλειες δεν μπορω να το χωνέψω) και το ταξίδι είναι αρκετά ανετο για 1.6 αυτοκίνητο. Ο συμπλέκτης ειναι μαλακός όπως μου αρέσει, το κιβώτιο κουμπώνει εύκολα χωρίς πολύ προσπά8εια, το cruise control δουλεύει καλα, δεν κάνει πολύ θόρυβο. Για την ανάρτηση, το Κλειώ είχε ποιο σφικτή αίσθηση που μου αρεσε περισσοτερο αν και δεν υπαρχει προβλημα στισ στροφές με την 147 (το δοκίμασα).
Γενικά οδηγικά είναι πολύ ευχάριστο αυτοκινητο λογω επαρκής δύναμης, φρένων, 8έσης οδήγησης, κοντών σχέσεων.
Καθρεφτάκι συνοδηγού δεν υπήρχε!
Πάντως επιμένω οτι το στερεο δεν είναι καλό και θα ήθελα να ακούσω το Bose αλλά και η τιμή του είναι εξωφρενική.
Η προσωπική μου επιλογή είναι να έδινα λιγα περισσοτερα και να επαιρνα ένα A3 turbo ή κατι αναλογο.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Συνηθως τα συγκεκριμενα κιβωτια εχουν προβλημα στη 2η και φυσικα τα παντα γινονται εχεις e-mail?To e-mail μου είναι: ktselios@central.ntua.gr