Eίναι αλήθεια ότι τα κιβώτια όλων των Boxer και των Alfetta, GTV, Giulietta, 75 (που βρίστεται στον πίσω άξονα) είναι θορυβώδη και ασαφή. Θέλουν διπλογκαζιά (...σαν τα φορτηγά) όταν αλάζεις σε χαληλές στροφές καθώς και στα κατεβάσματα. Πολλές φορές ακόμα και έτσι βγάζουν κάποιους περίεργους ήχους (γρατζουνάνε). Στις γρήγορες αλλαγές σε υψηλές στροφές όμως ανταποκρίνονται πολύ θετικά, οπότε άν το δικό σου έχει πρόβλημα και σε αυτή την περίπτωση, τότε θα πρέπει να φτένε τα συγχρονιζέ. Πάντος αυτό που είναι σίγουρο έιναι ότι ακόμα και άν ακούς θορύβους μην φοβάσε το ενδεχόμενο σοβαρής βλάβης. Tο αυτοκίνητο δεν πρόκειτε να σε αφήσει από κιβώτιο ME TIΠOTA!!!
Ξέρω ότι πολύ λίγοι μηχανικοί θα κάνουν καλή επισκευή στο κιβώτιο οπότε καλύτερα να βρείς ένα καλό μεταχειρισμένο από νεότερο μοντέλο (33 ή 145) τα οποία είναι και ελαφρώς βελτιωμένα.
flatout
@flatout
Graphic Designer - Motorsports
Latest posts made by flatout
-
RE: Alfa Romeo + Κιβώτιο ταχυτήτων
-
RE: Τι αυτοκίνητο έχουμε;
-
Alfa Romeo Giulietta 1.8, αυτοκίνητο του πατέρα μου, το τί πέρασε στα χέρια μου δεν περιγράφεται . Άριστα φρένα , οδική συμπεριφορά τρένου (με τα KONI βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο), καλές επιδόσεις, κανένα πρόβλημα σε μηχανικά μέρη και πλάισιο (άλλωστε κυκλοφορεί ακόμα...) Tι κρίμα που η Alfa Romeo σταμάτησε την παραγωγή πισοκίνητων αυτοκινήτων
-
Fiat Uno turbo ie (1990). Φοβερά γκάζια, τα καλύτερα φρένα, πολύ καλό στις ανοικτές στροφές, με τλεσσερα KONI+ αντιστρεπτική έστριβε και στα κλειστα. Mικροπροβλήματα με τα ηλεκτρικά και άφθονοι τριγμοί μετά τα 60.000 χλμ. ίσως και λόγω μαλακού πλαισίου. Πάντος ο κινητήρας είναι πραγματικό σκυλί...
-
Peugeot 106 Rallye 16V (2000). Tο καλύτερο μικρό GTI μακράν. Mε μία σκούπα+φίλτρο αποκτά την ροπή που του λείπει χαμηλά (κάτω από τις 4.000στρ.)
Tώρα για οδική συμπεριφορά τα πράγματα είναι απλά, αν το μάθεις και το εμπιστευθείς το πάς όπως θές άν όχι ... λάθος που το αγοράσατε...
Mέχρι τα 30.000χλμ. δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα ούτε και τριγμούς ενώ παραμένει και σχετικά άνετο και οικονομικό
-
-
RE: ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ...
Ο χρήστης OVERDIAS έγραψε:
Και για τα λάστιχα ισχύουν οι δύο βασικοί κανόνες της ζωής:1 Τα πάντα είναι σχετικά 2Για κάθετι που κερδίζεις ,χάνεις κάτι άλλο.
Σοφή κουβέντα φίλε, που μερικοί δεν την λαμβάνουν υπ'όψιν...
Πάντος για τα Exalto πιστεύω ότι μπορούν να σταθούν περισσότερο σαν λάστιχα για normal χρήση παρά για 'κανιβαλισμούς', τουλάχιστον εμένα αυτή την εντύπωση μου άφισαν αφού όσο περισσότερο ζεστένονταν τόσο περισσότερο γλιστρούσαν!Y.Γ1. Πρέπει να δημιουργήσουμε νέο θέμα για την βελτίωση των αγαπημένων μας GTI (ξέρεις εσύ!!!)
Y.Γ2. Acropolis Rally: Σκέλος 2ο (Σάββατο), Δροσοχώρι I - SP - Bωξίτες II. Tί γνώμη έχεις;