-
Είναι το πιο γρήγορο Volvo όλων των εποχών VolvoZeus;
-
γεια σε ολους σας...έχω φτάσει τα πρώτα 100χιλ χλμ με το μικρό volvo της οικογένειας (s40 1.6 mod 2006). θέλω να αλλάξω τον ιμάντα χρονισμού για να χω το κεφάλι μου ήσυχο μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να αλλαχτεί? θέλω να αγοράσω τα ανταλλακτικά μεσω internet και να πληρώσω εργασία ΜΟΝΟ σε τεχνικό.ξέρω πως το σετ περιλαμβάνει έναν οδοντωτό ιμάντα και ενα τεντωτήρα που είναι κρυμένοι στο εσωτερικό του κινητήρα...υπάρχει και άλλος ιμάντας που χρειάζεται αλλαγή? μαζι αλλάζετε ΠΑΝΤΑ και η αντλία νερού η δεν χρειάζεται? ο ιμάντας air codition περιλαμβάντεται και αυτός στο σετ?πρέπει να αντικατασταθεί και αυτός κ αν ναι πότε? ευχαριστω πολύ
-
Είναι πολύ νωρίς για αλλαγή ιμάντα σε αυτό το μοτέρ. Τσάμπα λεφτά θα δώσεις.
-
για ποσο αργοτερα λες δηλαδη? σε γενικες γραμμες οταν λεμε αλλαγη ιμαντα χρονισμου εννοουμε ιμαντα τεντωτηρα η υπαρχουν και αλλα εξαρτηματα?
-
Ο κατασκευαστής στα 180.000 χλμ δεν λεει; Κάτι ξέρει... Ιμάντας χρονισμού, τεντωτήρας, ιμάντας δυναμό και μιας και ανοίγεις μοτέρ αλλάζεις και αντλία νερού.
-
οκ καταλαβα
-
Η 7ετια εφτασε και το αυτοκινητο εβγαλε το δευτερο του προβλημα σε αυτο το διαστημα. Συγκεκριμενα οταν βρισκοσουν σε κινηση ή με χαμηλες ταχυτητες και εξωτερικη θερμοκρασια πανω απο 30 βαθμους, το A/C σταματουσε να δουλευει. Οτι καλυτερο για την εποχη δηλαδη!
Το προβλημα, το οποιο ειναι και common issue σε ολα τα 5κυλινδρα Volvo, γι αυτο το αναφερω και εδω, ειναι ο συμπλεκτης του A/C. Η φθορα βεβαια εξαρταται απο τη χρηση, και στην περιπτωση μου αυτη ειναι μονιμη Χειμωνα-Καλοκαιρι ολα αυτα τα 118000km. Η λυση περιγραφεται στο VIDA και ειναι απλη και ανεξοδη, παρολα αυτα και οι δυο αντιπροσωπειες που το πηγα (Σαρακακης στη Γλυφαδα και Autopoint στην Καβαλας) αρνουνταν να ακολουθησουν τη μεθοδο επισκευης που προτινει η ιδια η Volvo, και αντ' αυτου ο πρωτος ηθελε 1000ευρω για αλλαγη ολοκληρου του κομπρεσερ και ο δευτερος 500ευρω για το κομπλερ μονο συμπεριελαμβανομενων και των εργατικων...Γνωριζοντας οτι η λυση ειναι πιο απλη αποφασισα να μην τους τα χαρισω..Το κενο που πρεπει να υπαρχει μεταξυ κομπρεσερ και συμπλεκτη το δινει η Volvo 0.3mm. Αποδεκτο επισης ειναι αν σε καποια σημεια της περιμετρου το κενο φτανει τα 0.5mm. Σηκωνοντας το αυτοκινητο αφαιρουμε τον δεξιο τροχο το πλαστικο καλλυμα του θολου και το καλλυμα του κινητηρα ωστε να εχουμε πληρη προσβαση στο A/C.
Βγαζοντας το κομπλερ βλεπουμε ποσους αποστατες και τι παχους εχει μεσα. Στη δικη μου περιπτωση ηταν δυο 0.2-0.3mm.
και μια φωτο απο την εξωτερικη μερια
Αφου λοιπον καθαριστουν οι επιφανειες να φυγει η επιφανειακη σκουρια, αφαιρουμε οσες ροδελες χρειαζεται αναλογα και με ποσες υπαρχουν ωστε να ρυθμισουμε το κενο στο επιτρεπτο οριο. Στην περιπτωση μου αφαιροντας μια το κενο διορθωθηκε. Μετα απο ~1ωρα περιπου λειτουργιας σε κλειστο χωρο εδειχνε να λειτουργει φυσιολογικα και μαλιστα με πολυ λιγοτερο θορυβο στην απεμπλοκη απ' οτι πριν (φυσιολογικο). Επιπλεον η προηγουμενη αισθηση ενως slip κατα την επιταχυνση σε χαμηλες στροφες, πραγμα που ειχε παρατηρησει και ο taurus, εδειξε αργοτερα στο δρομο οτι εξαλειφθηκε, αφου μετα και απο διαβασμα φαινεται οτι προκαλουταν απο αυτο.
Η ολη διαδικασια διηρκησε λιγοτερο απο μια ωρα, παρολο που δεν ειχαμε και ενα ειδικο εργαλειο για να αφαιρεθει ο συμπλεκτης πιο ευκολα, κατι το οποιο οι αντιπροσωπειες φυσικα οφειλουν να εχουν. Δυστυχως για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια ειναι μονο για να αλλαζουν ανταλλακτικα, και οχι για να κανουν τη δουλεια τους. Κριμα για τους μηχανικους, οι οποιοι ειμαι σιγουρος οτι γνωριζουν τι πρεπει να κανουν, αλλα προεχει η πολιτικη της εκαστοτε εταιρειας...
ΥΓ: Η μηχανη θελει πλυσιμο
-
Εύγε, Νέε μου
Τώρα ... γράψε και το ωράριο λειτουργίας να στείλω πελάτες ...
-
γεια σας παιδιά. Ζευς πλησιάζω τα 118000 να να αρχίζω να φοβάμαι; μου κάνει κάτι περίεργα δεν κομπλάρει το κομπρεσέρ και πρέπει να γονατίσω να χτυπήσω λίγο το καλώδιο για να κομπλάρει. τεχνολογία βόλβο.
-
Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
τεχνολογία βόλβο.Την ετυμολογία την έχουμε έτοιμη πάντως .......
-
Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
γεια σας παιδιά. Ζευς πλησιάζω τα 118000 να να αρχίζω να φοβάμαι; μου κάνει κάτι περίεργα δεν κομπλάρει το κομπρεσέρ και πρέπει να γονατίσω να χτυπήσω λίγο το καλώδιο για να κομπλάρει. τεχνολογία βόλβο.Πιο καλωδιο? Το 1.6 εχει διαφορετικο A/C (τα 4κυλ βενζινης Visteon, 4κυλ πετρελαιου Sanden και τα 5κυλινδρα Zexel) αλλα η διαδικασια ειναι ιδια. Επισης το κενο μπορει να ειναι μεταξυ 0.35 και 0.75mm οπως λεει το VIDA..
-
Όλα άρχισαν οταν εμφανιστηκε από προχθες ξαφνικά το συγκεκριμένο μηνυμα, με την διαφορά οτι ταυτοχρονα, έχει βγαλει κάποιες φορες την πρωτη μερα μονο (Πεμπτη) μαζι και 'brake system failure-stop safely' και -το πιο παραξενο- ΠΑΝΤΑ, νεκρωνει και όλος ο πινακας οργάνων (δειτε φωτό)
για να επανελθουν όλα λιγο μετά, σα να μην έγινε τίποτα!
Η συχνοτητα του φαινομενου ποικίλει - καθε 3 λεπτα, καθε 24 ωρες - και κατα την διαρκεια του προβλήματος, το αυτοκινητο δεν εμφανιζει καμια μηχανικη η ηλεκτρικη δυσλειτουργια (παραθυρα, κλιματισμος κλπ)
Επειδή ο μηχανικός μου λειπει μεχρι την άλλη Δευτερα που θα μας πει το Vida τι τρεχει και είμαι πολυ ανησυχος έχει κανεις καμια ανάλογη εμπειρία η ιδεα για το τι μπορει να συμβαινει??
Οι δικες μου σκεψεις στρεφονται σε- Fault στο DIM module που ελεγχει τον πινακα οργάνων ή ακόμα χειροτερα (?) στο CEM
- Βλάβη σε κάποιο περιφερειακό εξαρτημα (καλωδίωση, αισθητηρας)
- Software bug (ευσεβης ποθος??)
Ειλικρινα το τελευταιο που υποψιαζομαι είναι προβλημα στα φρενα ή στο συστημα των αεροσακων γιατι κανένα μνμ δεν έχει αναψει μονιμα και σταθερα χωρις τα παλαβά του πινακα οργάνων, χωρια που το αμαξι φρεναρει αψογα - το συστημα αεροσακου δεν μπορω να το ελεγξω (μπρρρρ...)
Κλεινοντας, να πω οτι σε μια από τις τηλεφωνικες επικοινωνιες που ειχα με τον μηχανικό στα πλαισια τηλεφωνικου troubleshooting,άλλαξα την μπαταρια μια που η υπάρχουσα του προκατοχου ηταν μια φτηνη 'noname' αλλά χωρις επιτυχια...δεδομενου οτι το φαινομενο δεν εμφανιστηκε για περιπου 24 ωρες και αρκετες επανεκιννησεις, μεχρι που υποτροπιασε πάλι...Btw, θα μπορουσε το προβλημα να οφείλονταν όντως στην παλια μπαταρία και να επανεμφανιζεται λόγω των παλαιων καταγραφων που δεν εχουν σβηστει ακόμα από την μνημη???(ή...ευσεβης πόθος νο.2?)
Την βοηθεια σας παιδια...
ΥΓ: Εχω βάλει το θεμα και στο thread βλαβες του Volvoclub.gr, αλλά δεν εχω λάβει ακομα το αυτοματοποιημενο mail για να ενεργοποιηθει ξανα ο λογαριασμος μου, μετα από αλλαγη διευθυνσης mail που εκανα με αποτέλεσμα να μην μπορω να συμμετεχω από χθες στο thread! Aν ακουει εδω κανεις ας το κοιταξει...
-
Δωσε λεπτομερειες για την μπαταρια που εβαλες.
Εχεις το απλο ηχοσυστημα ή high performance/dolby surround?
Στη φωτο παραπανω η μηχανη δουλευει?
Οταν γυριζεις το διακοπτη στη θεση ΙΙ το λαμπακι του srs σβηνει μετα το πολυ ~7sec ή μενει ανοιχτο?Μεχρι να ερθει ο μηχανικος σου και να βρεις τον κωδικο σφαλματος που εχει αποθηκευσει δοκιμασε (υποθετοντας οτι η μπαταρια που εβαλες ειναι σωστη) να βγαλεις τον αρνητικο πολο της μπαταριας για 20λεπτα..Αν το ζητημα εχει να κανει με τον τροπο που συνδεθηκε η μπαταρια τοτε η παραπανω διαδικασια θα κανει reset και ολα καλα.
-
Απαντω ενα προς ενα
α. BOSCH S5 63Ah μια που εχω το απλό performance ηχοσυστημα
β. Οπως γραφω, όλα λειτουργουν άψογα (κλιματισμος, παραθυρα κλπ) καθως και ο κινητηρας
γ. Το μηνυμα και το λαμπακι για το srs, άλλοτε εμφανιζεται στην εκκινηση άλλοτε οχι. Ειναι τελειως τυχαια η συμπεριφορα...Πιστευεις δηλαδη οτι μπορει να οφείλοταν στην μπαταρια και να συνεχιζεται το φαινομενο λογω οτι συνδεθηκαν οι πόλοι με λαθος σειρα;
-
Ο χρήστης dbalgr έγραψε:
Απαντω ενα προς ενα
α. BOSCH S5 63Ah μια που εχω το απλό performance ηχοσυστημα
β. Οπως γραφω, όλα λειτουργουν άψογα (κλιματισμος, παραθυρα κλπ) καθως και ο κινητηρας
γ. Το μηνυμα και το λαμπακι για το srs, άλλοτε εμφανιζεται στην εκκινηση άλλοτε οχι. Ειναι τελειως τυχαια η συμπεριφορα...Πιστευεις δηλαδη οτι μπορει να οφείλοταν στην μπαταρια και να συνεχιζεται το φαινομενο λογω οτι συνδεθηκαν οι πόλοι με λαθος σειρα;
Καλο ειναι να αποκλεισεις τουλαχιστον τις no cost περιπτωσεις
-
Και μακαρι να τις αποφυγω τελειως...!
Αληθευει οτι καλο ειναι να επανασυνδεσω με το κλειδι στη θεση ΙΙ; -
Ο χρήστης dbalgr έγραψε:
Και μακαρι να τις αποφυγω τελειως...!
Αληθευει οτι καλο ειναι να επανασυνδεσω με το κλειδι στη θεση ΙΙ;Δεν βλεπω πως τα 3 αυτα προβληματα/ενδειξεις που σου παρουσιαζονται μπορουν να συνδεθουν μεταξυ τους (περαν σφαλματος στο DIM)...Σιγουρα το τι φταιει θα το ξερεις μονο με συγκεκριμενους κωδικους (DTC) μετα απο σκαναρισμα, ελπιζω ωστοσο το reset να λυσει το προβλημα σου.
Αποσυνδεση/επανασυνδεση με το κλειδι στη θεση Ι λεει το Vida.. -
Ευχαριστώ πολύ! Υπάρχει κάποιος τρόπος να ξέρω ότι η διαδικασία πέτυχε? Να περιμένω να χαθούν π.χ. ραδιοφωνικοί σταθμοί η κάτι παρόμοιο?
-
Το ραδιο εχει δικη του μπαταρια ετσι οι σταθμοι δεν χανονται βγαζοντας τον πολο της μπαταριας...Το ρολοι θα πρεπει να ρυθμισεις και αν εχεις ηλεκτρικα καθισματα θα χαθουν οι μνημες (κι οτι αποθηκευεται στα κλειδια).
Περιμενουμε update ανεξαρτητου αποτελεσματος, να χτισουμε και βαση δεδομενων -
Εννοείται θα ενημερώσω την κοινότητα που τόσα μου έχει μάθει στις έστω και λίγες ερωτήσεις που έχω προλάβει να κάνω! Cross your fingers και ριξτε μια ματιά το βραδάκι...
VOLVO FORUM