Πάει και το ξαδελφακι του S40...λογική κίνηση στα πλαίσια ανανέωσης και εκκαθάρισης της γκάμας ειδικά σε σχέση με την πρώτη είδηση, για ένα αυτοκίνητο που όσο κι αν αγαπώ την Volvo, σχεδιαστικά το πίσω μέρος δεν το χωνεψα ποτέ...
Latest posts made by dbalgr
-
RE: VOLVO FORUM
-
RE: VOLVO FORUM
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Reduced Demand Forces Volvo to Idle its Torslanda Plant in Sweden for Five DaysΕγώ πάλι για αυτό ήθελα διευκρινίσεις...από ποιο άρθρο προέρχονται οι φωτο?
-
RE: VOLVO FORUM
Τα service και η τακτικη συντηρηση ειναι νομιζω το λιγοτερο...το 'ρισκο' με ενα τοσο τεχνολογικα προηγμενο αυτοκινητο -πολυ πανω από τον μεσο ορο ακόμα και της premium κατηγοριας- ξεκιναει από την ωρα που θα συμπληρωθουν τα 2 χρονια της εγγυησης...διανοεισαι το κοστος αντικαταστασης του συστηματος αεροσακου πεζου σε περιπτωση που ενεργοποιηθει? Η αλλαγης του ψηφιακου πινακα οργάνων σε περίπτωση βλάβης στο συστημα ελέγχου του? Προφανως και η ποιοτητα κατασκευης κυμαινεται σε υπερυψηλο επίπεδο, αλλά τα ηλεκτρονικά συστηματα, για όσους εχουν ασχοληθει ειδικα με υπολογιστες, ειναι εξαιρετικα πολυπλοκα, κοστιζουν πανακριβα και μπορει να χαλάσουν ανεξαρτητα από το ποσο προσεχεις πχ το αυτοκινητο σου, σε αντιθεση για παραδειγμα με τα ψαλίδια της αναρτησης.
Θεωρω οτι προκειται για κορυφαιο αυτοκινητο σε ενεργητικη και παθητικη ασφάλεια που ανεβάζει το κυρος της εταιρειας σε τεράστιο βαθμο στην premium κατηγορια - αλλά ακόμα κι αν το κοστος κτησης και τακτικης συντηρησης είναι λογικό, παραμένει ισως απαγορευτικο το κοστος συμβιωσης μαζι του (με όλα τα πιθανα απροοπτα ενος αυτοκινητου/υπολογιστή) αν δεν υπάρχει οικονομικη άνεση ανω του μεσου ορου από την μερια του ιδιοκτητη... -
RE: VOLVO FORUM
Ο χρήστης dbalgr έγραψε:
Το μονο αδιευκρινιστο σημειο ειναι τα modules που εμφανιζονται σε κατασταση checking η οποια δεν αλλάζει οπως θα περιμεναμε σε 'Ready' η 'DTC set' όση ωρα κι αν περιμενουμε. Στο sweedspeed δεν εχει βρει κανεις καποια λογικη εξηγηση ως τώρα...
Module list βρήκα. Για αυτό όμως μήπως έχουμε καμία απάντηση? Ψάχνω να βρω και τα thread εν τω μεταξύ...
ΥΓ: Οκ βρήκα ένα δικό σου (ποιου άλλου? ) post στη σελίδα 137, απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως θεωρούμε την κατάσταση 'checking' ως οκ...στο swedspeed thread κάποιοι έχουν τρέξει το τεστ και τους βγήκαν όλα 'ready' η 'DTC set' και μου φαίνεται πιο λογικό...δεν θα έπρεπε μετά από λίγη ώρα αυτός ο έλεγχος να καταλήγει στη μια η την άλλη κατάσταση?
-
RE: VOLVO FORUM
Ξερατε εσεις οτι το S40 έχει κρυμμενο διαγνωστικο για ολα τα modules, που εμφανιζεται στην οθονη πληροφοριων;;;
Ειναι τα λεγομενα 'easter eggs' των ηλεκτρονικων συσκευων και το αυτοκινητο μας σαν καλός...υπολογιστης που ειναι, εχει το δικο του - δωρεαν VIDA!
Το ανακάλυψα τυχαια εδω http://forums.swedespeed.com/showthread.php?33590-S40-V50-diagnostic-Easter-Egg-!&p=1969336#post1969336 ψαχνοντας για το προσφατο προβλημα που ειχα και εμεινα εκπληκτος! Βηματα:- Κλειδι στη θεση ΙΙ
- Παταμε το READ για να μας δειξει 'no messages'
- Κραταμε ΠΑΤΗΜΕΝΟ το READ με το ενα χερι και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ παταμε 2 φορες το πληκτρο για το πισω φως ομιχλης (δεξια του πληκτρου ταπας βενζινης)
- Η ενδειξη στην οθονη αλλάζει σε 'checking DTCs', αφηνουμε τα πληκτρα και αμεσως μετα περιμενουμε το πορισμα που ελπιζουμε να ειναι 'NO DTCs found' ή διαφορετικα 'DTCs in vehicle'.
- Στη συνεχεια με διαδοχικα πατηματα του READ, βλέπουμε την κατασταση στα modules ενα ενα, που ειναι Ready ή Checking (το καλο σεναριο) ή DTC set που σημαινει οτι υπαρχει καταγεγραμμενο DTC στο αντιστοιχο module και με περαιτερω έλεγχο με VIDA θα δουμε αναλυτικά κωδικους και τις υπολοιπες πληροφοριες
Το μονο αδιευκρινιστο σημειο ειναι τα modules που εμφανιζονται σε κατασταση checking η οποια δεν αλλάζει οπως θα περιμεναμε σε 'Ready' η 'DTC set' όση ωρα κι αν περιμενουμε. Στο forum δεν εχει βρει κανεις καποια λογικη εξηγηση ως τώρα...ίσως να σχετίζεται με την κατάσταση του αυτοκινήτου, κάποιος πρότεινε ο έλεγχος να γίνει αμέσως μετά το σβήσιμο της μηχανής από βόλτα με το αμάξι ώστε να διαβαστούν και τα υπόλοιπα modules-αυτό θα το δοκιμάσω.
Σε καθε περιπτωση, δεν ξερω αν εχει συζητηθει εδω ποτε, αλλά θεωρω πως ειναι εκπληκτικη ανακαλυψη και ειδικα για αυτοκινητο (ετσι νομιζα δηλαδη...!)
ΥΓ: Οσον αφορα το προβλημα μου, το οποιο δεν εχει εμφανιστει μετα το reset δεκα μερες τωρα, ο ελεγχος με το VIDA έδειξε faults σε DIM, CEM-DIM communication, SRS lamp signal missing, CCM fault (!) (παρα το γεγονος οτι ο κλιματισμος δεν ειχε κανενα προβλημα), ICM fault (!), τιποτα (!) για τα φρενα (που το περιμεναμε θεωρητικα βασει του μηνυματος 'Brake system failure') και άλλα 3-4 μικροτερης σημασιας. Με βαση όλα αυτα και την ελλειψη συμπτωματων όλες αυτες τις μερες, ο μηχανικος θεωρει οτι οφειλονται στην παλια μπαταρια που προκαλεσε δυσλειτουργια στα ηλεκτρονικα συστηματα του αυτοκινητου με αποτελεσμα ολα αυτα τα σχετικα και ασχετα DTCs. Καναμε διαγραφη λοιπον και θεωρητικά, κλεισαμε το ζητημα. Έκανα κι ενα γρηγορο έλεγχο μονος μου χθες που ανακαλυψα το διαγνωστικο, που απεβη καθαρος κι ολα καλα...
ΥΓ2: Βρηκα και ψηλο μεταλλικο λαμακι για την μπαταρια!
-
RE: VOLVO FORUM
Ε, εντάξει, αύριο θα πάω και για μπάνιο! Τέταρτη μέρα δοκιμών σήμερα μετά το reset της Δευτέρας και όλα βαίνουν καλώς
Αν και ο έλεγχος της Δευτέρας δεν δείξει ενεργό βλάβη και έχουν διαγράφει και τα παλιά DTC, το θέμα θα θεωρηθεί λήξαν με ένοχο εκ του αποτελέσματος, την παλιά μπαταρία.
Η μόνη κληρονομιά που θα έχει απομείνει, είναι το γεγονός ότι η κατά τα αλλά κορυφαία Bosch μπαταρία (επιλογή μονόδρομος σε όσες αλλαγές έχω κάνει) είναι ψηλή (190mm) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τοποθετηθεί το μεταλλικό ελασμα που υποτίθεται την συγκρατεί μέσα στο πλαστικό πλαίσιο (το πλαστικο καλυμμα εφαρμοζει μια χαρα). Το πρόβλημα προέκυψε αφενός επειδή με το συγκεκριμένο πρόβλημα προτίμησα εξαρχής τα 63ΑΗ αντί για τα 61ΑΗ (175mm), ώστε να υπερκαλύψω τα 60 που προβλέπεται από το manual, αφετέρου λόγω του πλαστικου καλυμματος της μπαταρίας, δεν είχα καμμια ιδέα για την υπαρξη του ελασματος και αρα τον περιορισμο στο ύψος της μπαταρίας. Και φυσικά ο έμπορος που βρήκα εκτάκτως στην επαρχία δεν ήξερε επίσης τίποτα για όλα αυτά...
Πόσο κακό είναι τώρα αυτό δεδομένου ότι η μπαταρία εφαρμόζει πολύ καλά σε πλάτος και δεν μετακινείται συν το ότι η Volvo δεν μου έδωσε κάποια άλλη εναλλακτική λύση (π.χ. ψηλότερο μεταλλικό ελασμα)? -
RE: VOLVO FORUM
Λοιπόν, η διαδικασία έγινε...Για το αν είχαμε θεραπεία δεν ξέρω γιατί θα χρειαστούν ημέρες δοκιμών μέχρι την άλλη Δευτέρα, αλλά τα πρώτα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά!
Εξηγούμαι: Νομίζω κατ'αρχήν ότι το reset έγινε σωστά. Το κλειδί στη θέση Ι, αποσύνδεση αρνητικού, 25 λεπτά λεμονάδα και τηλέφωναεπανασύνδεση, ένα μικρό Τζιζ ρεύματος που με τρόμαξε λιγάκι (δικαιολογημένα?) σβήσιμο και εκκίνηση.
Ακολούθησε βόλτα είκοσι λεπτά+ χωρίς το παραμικρόμε 3 στάσεις και επανεκκινησεις όπου το μόνο παράξενο ήταν ένα διπλό τρέμουλο της μηχανής στο πρώτο σβήσιμο (γιατί άραγε?) που δεν το ξανά εμφάνισε.
Αέρα πολύ δεν παίρνω όπως είπα και στην αρχή αλλά έχω ένα λόγο να είμαι λίγο πιο χαρούμενος και αισιόδοξος...
Ευχαριστώ για τις συμβουλές και προφανώς θα συνεχίσω να ενημερώνω με καλά ελπίζω, νέα...ΥΓ: Αυτη η διαδικασια θεωρητικά, θα εχει σβησει και τα αποθηκευμενα μηνυματα σφάλματος όπως οταν γινεται διαγραφη με το Vida;
-
RE: VOLVO FORUM
Εννοείται θα ενημερώσω την κοινότητα που τόσα μου έχει μάθει στις έστω και λίγες ερωτήσεις που έχω προλάβει να κάνω! Cross your fingers και ριξτε μια ματιά το βραδάκι...
-
RE: VOLVO FORUM
Ευχαριστώ πολύ! Υπάρχει κάποιος τρόπος να ξέρω ότι η διαδικασία πέτυχε? Να περιμένω να χαθούν π.χ. ραδιοφωνικοί σταθμοί η κάτι παρόμοιο?
-
RE: VOLVO FORUM
Και μακαρι να τις αποφυγω τελειως...!
Αληθευει οτι καλο ειναι να επανασυνδεσω με το κλειδι στη θεση ΙΙ;