-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πούλα το και πάρε Golf.golf .... scirocco.... audi TT einai to amaksi poy onirevoyme .... ola alla einai- amaksakia!
-
Αν έχεις 1600 κυβικά, είναι φανερό το πρόβλημα.
-
-
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
-
γίνονται πλέον και downsizing μεταμοσχεύσεις?
από 1.4Τsi/2.0tsi -> 1.6fsi???
Δεν το ήξερα... -
μπορει να εχει το παλιο..
-
Mε 55000 χλμ, οκτώ μήνες χρήσης και τέτοιο λαμπάκι??
Μάλλον Golf θα είναι... -
Μπορεί το 1600 να αντιστοιχεί στα κιλά του φορτωμένο.
-
Ο χρήστης n77 έγραψε:
kalispera. exo scirocco 1600
1600 κυβικά ή 1600 άλογα;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
κυβικά .... που να βρω τόςα άλογα....
Μπορει να ειχες βαλει ΤΟΥΡΜΠΟ
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Πρώτα υπερκύβισε. Μετά θα ντουρμπίσει
σωστό ντιβέλοπμεντ. -
Καλησπέρα! Χαίρομαι που γράφω σε αυτό το τοπικ καθώς ετοιμάζομαι σιγά σιγά να παραγγείλω το νέο μου αυτοκίνητο , vw scirocco 1.4tsi 160.
Σχετικά με εξοπλισμό τί έχετε να μου προτείνετέ; Το πακέτο highline plus (ή κάπως έτσι ) με τα 1060 ευρώ περιλαμβάνει και δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών ;
Οι 17αρες ζάντες που έχει ως στάνταρ σε ποιά σχέδια βγαίνουν ;
Η πανοραμική οροφή αξίζει ή μετα από 2-3 χρόνια θα αναθεματίζω την στιγμή που την επέλεξα;
Αυτά τα λίγα ! Και έτοιμος για παραγγελία ! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
kalispera. exo scirocco 1600
1600 κυβικά ή 1600 άλογα;
1600 λιτρα λαδιου εχει συμπληρωσει, αυτο εννοει, ειναι προφανες.
Εδω εβαλε χΦες σουπερ αμολιβι και τωρα προσπαθει να συνελΦει, τι να λεμε τωρα.
-
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Καλησπέρα! Χαίρομαι που γράφω σε αυτό το τοπικ καθώς ετοιμάζομαι σιγά σιγά να παραγγείλω το νέο μου αυτοκίνητο , vw scirocco 1.4tsi 160.
Σχετικά με εξοπλισμό τί έχετε να μου προτείνετέ; Το πακέτο highline plus (ή κάπως έτσι ) με τα 1060 ευρώ περιλαμβάνει και δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών ;
Οι 17αρες ζάντες που έχει ως στάνταρ σε ποιά σχέδια βγαίνουν ;
Η πανοραμική οροφή αξίζει ή μετα από 2-3 χρόνια θα αναθεματίζω την στιγμή που την επέλεξα;
Αυτά τα λίγα ! Και έτοιμος για παραγγελία !Kαλησπερα.
Σιγουρα αξιζει κατα την γνωμη μου το σπορ πακετο, το οποιο περιλαμβανει alcantara ταπετσαρια στο εσωτερικο, σε τρεις διαφορετικες αποχρωσεις, εναντι του απλου, που εχει ενα σχετικα πιο απλο στην οψη υφασμα σε γκρι-μαυρο.
Στο σπορ πακετο υπαρχει και μαυρη επενδυση ουρανου, μαζι με σπορ πενταλ, και αεραγωγους σε γυαλιστερο μαυρο χρωμα.
Τελος συμπεριλαμβανονται και οι λιγο φαρδυτεροι τροχοι, του 'απλου' 2λιτρου, με διαστασεις 235/45/17, αντι των στανταρ 225/45/17, με διαφορετικης σχεδιασης ζαντες (donington).
Απο εκει και περα, υπαρχει μια προσθηκη στο σπορ πακετο, οπου αντι για 660ευρω περιπου που κοστιζει, δινεις συνολικα 1060, και παιρνεις ως πακετο, επιπλεον το RCD510 με την μεγαλη οθονη αφης, και την ηλιοροφη, εχοντας ετσι ενα οφελος
που αγγιζει σχεδον αυτο του κοστους της οροφης!Απλα τσεκαρε εαν οντως η συγκεκριμενη οροφη ειναι κατι που θες, γιατι η συγκεκριμενη, παροτι εχει μεγαλη γυαλινη επιφανεια, ΔΕΝ ειναι συρομενη, αλλα ανασηκωνεται απλα 4-5εκατοστα. Επιπλεον η συρομενη σιττα που υπαρχει για να κοβει τον ηλιο, δεν μπλοκαρει σε μεγαλο βαθμο την ακτινοβολια, και ειναι κατι που αρκετους τους ενοχλει.
Τελος, εαν εχεις υψος γυρω στο 1,90 καλυτερα να την ξεχασεις, καθοτι με αυτην, τα Α-Pillars ειναι λιγο πιο φουσκωμενα, και
πιθανοτατα θα βρισκει το κεφαλι σου, στο πλαι...Κατα τα αλλα, εφοσον παρεις την εκδοση απο 160ps και πανω, θα προτεινα να επιλεξεις το εξτρα ηλεκτρομπλοκε XDS (ουσιαστικα ενα αναβαθμισμενο, αλλα ιδιαιτερα αποτελεσματικο στην πραξη, λογισμικο που συνεργαζεται με το ESP)
το οποιο περιοριζει διακριτικα αλλα αποτελεσματικα τασεις υποστροφης, υπο πιεση.
Το κοστος του ειναι 240ευρω.
Κλεινοντας, ιδιαιτερα θετικο το γεγονος ειναι οτι ολα τα μοντελα που παραγονται απο το 2012 και επειτα, (για την ακριβεια απο Ιουλιο 2011) εχουν πληρως απενεργοποιουμενο ESP, κατι που δυστυχως, για οσους μπορουν και αρεσκονται στο κατι παραπανω απο πλευρας παιχνιδιου στην οδικη συμπεριφορα, δεν γινοταν στα ΜΥ2011 μοντελα και πισω...
Ελπιζω να βοηθησα. -
Πρώτα απο όλα θέλω να κραξω όλους αυτούς που λένε ειρωνικά σχόλια σε άτομο που έψαχνε για βοήθεια ! Είχε το παλιό scirocco εξου και τα 1600 κυβικά .
Audikon χαίρομαι τελικά που πας για scirocco το sport n style πακέτο κοστίζει 1070 και είναι MUST βέβαια αν πάρεις την έκδοση GT έχει ήδη σαν στάνταρ το πακέτο αυτο +bodykit r-line
XDS μην βάλεις , τσάμπα 200 ευρω μιας και είναι ηλεκτρονικό βοήθημα και ενεργοποιείται και μέσω VCDS τσάμπα !
Εγω έχω λευκό 160 αρι sport n style με DSG . Αν το ξανάεπαιρνα τώρα κ είχα λεφτά για έξτρα θα έβαζα(απο αυτά τα έξτρα π έχω τώρα) 18αρες ζάντες interlagos( με τις 17αρες χάνει πολυ είναι σαν 4χ4 ψάχνω να το χαμηλωσω) , DSG , sport n style πακέτο , κ dcc και bixenon !
Μπές στο γνωστό club να μάθεις τα πάντα !!! Καλοριζικο εύχομαι απο τώραSent from my iPhone using Tapatalk
-
@the_winner
Ειναι γνωστο ηδη απο το το sciroccoclub, τα περι ενεργοποιησης XDS μεσω VCDS, και μαλιστα σε δυο σταδια, '1' -ηπια παρεμβαση, και '2' εντονοτερη παρεμβαση. H αγορα ομως του VCDS ποσο κοστιζει? Εαν καποιος δεν το εχει, πρεπει να γνωρισει-βρει καποιον κατοχο που να το εχει σε προσφατη εκδοση, αλλα και να ξερει να το εγκαταστησει στην ακομα νεοτερη εκδοση που πιθανως θα υπαρχει στα ΜΥ2012 μοντελα.Κατα τα αλλα το DSG ειναι θεμα προτιμησης. Εξυπνο και οικονομικο στην λειτουργια αυτοματου για την πολη, και ευχρηστα τα paddles για 'παιχνιδι' σε σβελτους ρυθμους. Μεχρι εκει ομως...Οποιος θελει κατι παραπανω σε γρηγορη οδηγηση (a.k.a πληρη ελευθερια ελεγχου σε καθε σχεσης μεταδοσης) το manual ειναι μονοδρομος. Επισης η DCC αναρτηση στο Rocco ειναι πεταμενα λεφτα, ειδικα εαν μεινεις με 17αρες. (μεχρι και τα 200ps περιπου σε αναβαθμισμενα 160αρια, οι φαρδυτερες ειδικα 17αρες του σπορ πακετου παρεχουν εξαιρετικη προσφυση).
Δεν την χρειαζεται το αυτοκινητο, ηδη αυτη του σπορ πακετου με τα ελαφρως φαρδυτερα 17αρια παρεχει εξαιρετικη ισορροπια μεταξυ ανεσης και σπορτιφ αισθησης ακομα και υπο πιεση.
Αυτο που λες για τους θολους δεν ισχυει, το κενο παραμενει ιδιο φυσικα αφου η συνολικη διαμετρος τροχου ΔΕΝ αλλαζει, οσο και να ανεβεις σε -εργοστασιακη- διασταση.
Το εχω δει ακομα και με 19αρες. Στο ψυχολογικο κομματι αλλαζει μονο, επειδη μικραινει το προφιλ λιγο και μεγαλωνει αντιστοιχα η ζαντα.Για τα xenon θα συμφωνησω, (ανεβαζουν το επιπεδο ενεργητικης ασφαλειας) αλλα και παλι σε μεγαλο βαθμο ειναι θεμα συνηθειας και τσεπης οδηγου, αφου το κοστος ειναι γυρω στα +1000ευρω
Σιγουρα παντως η καλυτερη ορατοτητα την νυχτα αυξανεται σε μεγαλο βαθμο, και σιγουρα να τα προτιμησει απο το να στραφει στις επικινδυνες -για τους αλλους οδηγους- και μεσοβεζικες λυσεις με after-market χenon της πλακας... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
kalispera. exo scirocco 1600, me 55000 kl , edo kai kana oxtamino , otan patao gkazi , kanei diakopi to amaksi, anavosvini kitrino lampaki - piotita kaysaerioy , svini meta apo ligo to lampaki , kai an pao pano apo 160 kl , pali ta idia... stin arxi to ekane pou kai pou ---- tora omos - synexeia , kai stin mikri taxitita. evala xfes souper amolivi , mpas kai synelfi- tipota!!!! SOS!!!! ti kano ??????????????
To να πας σε συνεργείο και να συνδεθεί το αμάξι στο διαγνωστικό παίζει ως ενδεχόμενο;
- το να γραφεις ελληνικα.Δεν θα βοηθησει στο προβλημα σου βεβαια αλλα θα μας επιτρεψει να σε διαβασουμε πιο ευκολα και δεν θα παραβαινεις τους κανονες του φορουμ.
Πρώτα απο όλα θέλω να κραξω όλους αυτούς που λένε ειρωνικά σχόλια σε άτομο που έψαχνε για βοήθεια ! Είχε το παλιό scirocco εξου και τα 1600 κυβικά .
Ποσο παλιο δηλαδη ;Του 1992;Γιατι η τριτη γενια που κυκλοφορει απο το 2008 δεν εχει κινητηρα 1,6.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Scirocco -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποσο παλιο δηλαδη ;Του 1992;Γιατι η τριτη γενια που κυκλοφορει απο το 2008 δεν εχει κινητηρα 1,6.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_SciroccoΚι απ'το '92 έχει κάνει μόνο 55.000κμ?
Κάποιο λάθος έχει κάνει ο φίλος...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
H αγορα ομως του VCDS ποσο κοστιζει?
50€ με 70€ σπασμένο.
(αν δεν πάρεις την τελευταία έκδοση, μπορεί να δώσεις και λιγότερο )Εαν καποιος δεν το εχει, πρεπει να γνωρισει-βρει καποιον κατοχο που να το εχει σε προσφατη εκδοση, αλλα και να ξερει να το εγκαταστησει στην ακομα νεοτερη εκδοση που πιθανως θα υπαρχει στα ΜΥ2012 μοντελα.
Αν δεν ξέρεις ακριβώς τι κάνεις, μπορεί να προκαλέσεις ζημιά μη-αναστρέψιμη (οκ, αναστρέφεται αν αλλάξεις εγκέφαλο ).
Όχι ότι είναι δύσκολο να ρυθμίσεις κάτι αν έχεις την έκδοση που διαβάζει πλήρως τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σου (αφού σου δίνει πλήρη επεξήγηση για τα πάντα, ακόμα και χωρίς κάποιο manual για την κωδικοποίηση του εγκεφάλου σου, μπορείς να βρεις πάρα πολλά πράγματα προς ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση)Επιπλέον σημειώνεις ΠΑΝΤΑ τις αλλαγές (τι τιμή είχε πριν και τι τιμή έβαλες μετά), ώστε να μπορείς να επιστρέψεις στην προηγούμενη κατάσταση (hard reset ή undo δεν έχει )
Κατα τα αλλα το DSG ειναι θεμα προτιμησης. Εξυπνο και οικονομικο στην λειτουργια αυτοματου για την πολη, και ευχρηστα τα paddles για 'παιχνιδι' σε σβελτους ρυθμους. Μεχρι εκει ομως...Οποιος θελει κατι παραπανω σε γρηγορη οδηγηση (a.k.a πληρη ελευθερια ελεγχου σε καθε σχεσης μεταδοσης) το manual ειναι μονοδρομος. Επισης η DCC αναρτηση στο Rocco ειναι πεταμενα λεφτα, ειδικα εαν μεινεις με 17αρες. (μεχρι και τα 200ps περιπου σε αναβαθμισμενα 160αρια, οι φαρδυτερες
DSG rules my friend.
Αν το οδηγήσεις για 1000km, δε θα θες να ξαναδείς χειροκίνητο στη ζωή σου. (κάτι σαν το 'when once you go black, you never go back' )
Πιο αποτελεσματικό, πιο γρήγορο, πιο άνετο πιο...ανώτερο από το μηχανικό.
Συν του ότι δεν μπορείς να κάνεις λάθος αλλαγή ή κάτι αντίστοιχο.Βέβαια αν το ανακάτεμα της σούπας φαίνεται πιο άμεσο ή πιο...συμμετοχικό (όσο αναφορά την οδήγηση), να αναφέρω ότι όλα τα αγωνιστικά έχουν σειριακό κιβώτιο. Λες εμείς να ξέρουμε καλύτερα?
Για τα υπόλοιπα δεν έχω σχόλια, μιας και είναι καθαρά θέμα γούστου.
ΥΓ: τα σχόλια είναι πάντα σε φιλικό επίπεδο.
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Καλησπέρα! Χαίρομαι που γράφω σε αυτό το τοπικ καθώς ετοιμάζομαι σιγά σιγά να παραγγείλω το νέο μου αυτοκίνητο , vw scirocco 1.4tsi 160.
Σχετικά με εξοπλισμό τί έχετε να μου προτείνετέ; Το πακέτο highline plus (ή κάπως έτσι ) με τα 1060 ευρώ περιλαμβάνει και δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών ;
Οι 17αρες ζάντες που έχει ως στάνταρ σε ποιά σχέδια βγαίνουν ;
Η πανοραμική οροφή αξίζει ή μετα από 2-3 χρόνια θα αναθεματίζω την στιγμή που την επέλεξα;
Αυτά τα λίγα ! Και έτοιμος για παραγγελία !Όσον αφορά τις 17άρες, ναι μεν βελτιώνουν την εμφάνιση αλλά χάνουν σε άνεση. Προσωπικά θα έμενα με τις 17άρες αλλά είναι καθαρά δικό σου θέμα.
Η ηλιοροφή δεν σύρεται παρά μόνο αναηκώνεται λίγο. Πάλι προσωπικά, θα την ξαναέβαζα και δεν με έχει ενοχλήσει ο ήλιος, είναι όμως πολλά τα λεφτά.
Επίσης, δεν έχω μετανιώσει καθόλου το Dynaudio ηχοσύστημα, ενώ το DSG απλά καταπληκτικό και δεν το άλλαζα με τίποτα.
VW Scirocco