Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 83
    • 84
    • 70 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1665
    3379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wannabe last edited by

      Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
      Γνωρίζει κανείς αν προβλέπονται εκδόσεις των τρίδυμων με μηδενικά τέλη ;

      υπάρχει κάτι νεότερο πάνω σε αυτό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scrooge last edited by

        Ο χρήστης wannabe έγραψε:

        Γνωρίζει κανείς αν προβλέπονται εκδόσεις των τρίδυμων με μηδενικά τέλη ;

        υπάρχει κάτι νεότερο πάνω σε αυτό?

        Ιδού η απάντηση της Kosmocar (11/06/12) σε σχετική ερώτησή μου γαι το UP:
        'Ευχαριστούμε πολύ που επικοινωνήσατε μαζί μας.
        Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχουν οι εκδόσεις με Buemotion Technology με 95gr CO2.
        Μπορεί να διατεθεί ως ειδική παραγγελία, μέσω του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων VW'.

        Όπως μου είπαν από την αντιπροσωπεία, το επιπλέον κόστος είναι στα 600€.
        Ίσως κάποια στιγμή το εισάγουν κανονικά, πάντως προς το παρόν γίνεται μόνο ειδική παραγγελία.
        Δεν γνωρίζω τι ισχύει για τα Mii-Citigo.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          και το σκοντα μπορεί να παραγγελθεί σε έκδοση χωρίς τέλη. κόστος 400 ευρώ, αν θυμάμαι καλά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsargy last edited by

            Εγώ γιατί δεν πιστεύω οτι τα τέλη του 2013 θα είναι μηδενικά, αναλόγως των ρύπων???
            Ποτέ δεν είχαν αξία για μένα, τα μηδενικά τέλη...τους έχω τυφλή εμπιστοσύνη ότι για άλλη μιά φορά θα φανούν αντάξιοι της ιστορίας τους (για τους πολιτικούς μιλάω) και θα αναιρέσουν οποιοδήποτε μηδενικής αξίας μέτρο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              focusman91 last edited by

              Ο χρήστης tsargy έγραψε:
              Εγώ γιατί δεν πιστεύω οτι τα τέλη του 2013 θα είναι μηδενικά, αναλόγως των ρύπων???
              Ποτέ δεν είχαν αξία για μένα, τα μηδενικά τέλη...τους έχω τυφλή εμπιστοσύνη ότι για άλλη μιά φορά θα φανούν αντάξιοι της ιστορίας τους (για τους πολιτικούς μιλάω) και θα αναιρέσουν οποιοδήποτε μηδενικής αξίας μέτρο...

              Ε καλα... Μπορει το οριο να κατεβει απο το 100 στα 98 gr.. Τοσο απλα!

              Παντως μου ψιλοαρεσει το Citigo... Σε πρασινακι με μαυρες ζαντουλες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                Εγώ γιατί δεν πιστεύω οτι τα τέλη του 2013 θα είναι μηδενικά, αναλόγως των ρύπων???Ποτέ δεν είχαν αξία για μένα, τα μηδενικά τέλη...τους έχω τυφλή εμπιστοσύνη ότι για άλλη μιά φορά θα φανούν αντάξιοι της ιστορίας τους (για τους πολιτικούς μιλάω) και θα αναιρέσουν οποιοδήποτε μηδενικής αξίας μέτρο...

                Εεετσι, γιατι εισαι μεσα στην αγορα, και στην περιρεουσα ατμοσφαιρα 'βρωμαει' οτι θα καταριψουν καθε λογικη, νομιμη
                εστω και μικρη 'ελαφρυνση' της τσεπης του εκαστοτε νεου κατοχου αυτοκινητου, αλλα και κυριως προς οφελος -σε ενα μικρο αλλα υπαρκτο βαθμο- του περιβαλλοντος και την γενικοτερης νοοτροπιας που θα επρεπε να εχουμε.
                Το οφελος 'πρεπει' παντα να ειναι υπερ των πολιτικων και λοιπων τομαριων, λαμογιων μονο κτλ...
                Για αυτο και δεν εισαγεται κανονικα, οπως και ΠΟΛΛΑ αλλα τετοια μοντελα, σε διαφορες μαρκες, ακομα και καποια νεα οικονομικα diesel στην Ελληνικη αγορα. Γιατι δεν υπαρχει επιπροσθετο και αξιοσημειωτο κερδος στις τσεπες τους...Εαν υπηρχε, θα το ειχαν διαθεσιμο απο...προχτες...

                P.S Την σχετικη ατακα που αναφερεις, μου την ειπε και πωλητης της VAG, οταν τον ρωτησα για την επρχομενη διαθεσιμοτητα της συγκεκριμενης εκδοσης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  loumidis15 last edited by

                  εμενα πρωσοπικα με αρεσει το mii το θεωρω πολυ αναγνωρισημο αυτοκινητο και αξιοπρεπεστατο...επισης το θεεικο ειναι οτι εχει μονο 35 λιτρα ρεζερβουαρ και δεν καιει τιποτα...για οποιον θελει να τα τσεκαρει υπαρχει καναλι στο youtube ...απλα ψαξτε το μοντελο που θελετε και μετα πληκτρολογειστε carbuyer , κανουν φοβερα reviews

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n-k-9 last edited by

                    Ο χρήστης loumidis15 έγραψε:
                    εμενα πρωσοπικα με αρεσει το mii το θεωρω πολυ αναγνωρισημο αυτοκινητο και αξιοπρεπεστατο...επισης το θεεικο ειναι οτι εχει μονο 35 λιτρα ρεζερβουαρ και δεν καιει τιποτα...για οποιον θελει να τα τσεκαρει υπαρχει καναλι στο youtube ...απλα ψαξτε το μοντελο που θελετε και μετα πληκτρολογειστε carbuyer , κανουν φοβερα reviews

                    Δηλαδή;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      socratesn last edited by

                      Ως γνωστον οσο μικροτερο το ρεζερβουαρ,τοσο πιο οικονομικο το αυτοκινητο..Τι σου φανηκε περιεργο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Το Λουπο τότε με τα 32 λίτρα θα καίει σαν υβριδικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          socratesn last edited by

                          Δε καιει σαν υβριδικο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ότι έχει μικρό ρεζερβουάρ, γεμίζει με λιγότερα ευρώ. Απλό είναι.

                            'Γέμισα το Aygo και ξόδεψα μόνο 40 ευρώ' με 'γέμισα το 406 και έδωσα τρία 50ευρα' έχει τεράστια διαφορά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              Ότι έχει μικρό ρεζερβουάρ, γεμίζει με λιγότερα ευρώ. Απλό είναι.

                              'Γέμισα το Aygo και ξόδεψα μόνο 40 ευρώ' με 'γέμισα το 406 και έδωσα τρία 50ευρα' έχει τεράστια διαφορά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Για το Citigo εχει ανακοινωθει ηδη η τιμη του αυτοματου, στην Ελληνικη αγορα και ειναι 840ευρω.
                                Oσωνουπω και αυτοματο up!:

                                http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen ... -automatic

                                Δυστυχως απο την φωτο διακρινεται η 'αναποδη' φορά ως προς την χειροκινητη λειτουργια, δηλαδη ανεβαζει ταχυτητες σπρωχνοντας το μοχλο προς τα πανω, και κατεβαζει αντιστοιχα, πιεζοντας προς τα κατω.

                                Για την ιστορια, σε ενα Citroen C1 που μπηκα ως επιβατης, και ειχε αυτοματο, η χειροκινητη λειτουργια του ειχε την σωστη
                                φορά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Όχι οτι έχεις άδικο για τη σωστή ή τη λάθος φορά, έχουμε εξηγησει ποια ειναι η μία και πια η άλλη και έχουμε εξηγησει και τους λόγους. Έχει σημασία όμως σε ένα αυτοκίνητο πόλης αν η χειροκίνητη λειτουργία είναι στη σωστή φορά ή όχι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Όχι οτι έχεις άδικο για τη σωστή ή τη λάθος φορά, έχουμε εξηγησει ποια ειναι η μία και πια η άλλη και έχουμε εξηγησει και τους λόγους. Έχει σημασία όμως σε ένα αυτοκίνητο πόλης αν η χειροκίνητη λειτουργία είναι στη σωστή φορά ή όχι?

                                    Ως συνηθεια και μονο...Καποιοι μπορει να το βρουν πιο βολικο/σωστο. Εγω για δικους μου λογους εχω συνδεσει (πιαθνοτατα και απο τις κινησεις στο χειροκινητο κιβωτιο) το κατεβασμα σχεσης με ανεβασμα του λεβιε, και το ανεβασμα της με την μετακινηση του προς τα κατω...Απλα αναφερω παραλληλα και την αντιστοιχα -σωστη για τα γουστα μου- στο C1...
                                    Οχι τιποτε αλλο τουλαχιστον οι κατασκευαστες σε αυτο το θεμα/σε αυτες τις κατηγοριες θα μπορουσαν να συντονιστουν(?) λιγο καλυτερα και να εχουν ολων τα κιβωτια την μια ή την αλλη επιλογη διαταξης.
                                    Μην μπερδευομαστε ασκοπα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billopoulos last edited by

                                      Δεν εχεις συνδεσει εσυ το κατεβασμα σκεψης με σπρωξιμο και το ανεβασμα με τραβηγμα. Το εχει συνδεσει η φυσικη και το εχουν εκμεταλλευτει σε αγωνιστικα αιωνες τωρα, καθοτι λογικο.
                                      Ο παππους, η γιαγια, η κοπελιτσα κι ο ασχετος ομως που δεν εχουν ιδεα τι τους γινεται και πανε τσικι τσικι στον δρομο, και 2 κυκλους δεξιοστροφα ή αριστεροστροφα να τους βαλεις τα ανεβοκατεβασματα θα το συνηθισουν και θα πουν και τι ωραιο που ειναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Το 5θυρο πότε το περιμένουμε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Πολύ σωστή είναι φορά που ανεβάζει/κατεβάζει ταχύτητες.

                                          Τα παράθυρα πως τα κατεβάζεις; Μπροστά σπρώχνεις;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            diplomat last edited by

                                            Το κατέβασμα ταχύτητας με σπρώξιμο του λεβιέ αντί για τράβηγμα έχει τη λογική ότι σε περίπτωση που χρειαστεί να φρενάρεις δυνατά και συνεπώς να εκμεταλλευτείς το κόψιμο του κινητήρα, είναι σαφώς ταχύτερη η πρώτη από τις δύο τακτικές, ιδιαιτέρως δε αν μιλάμε για αγωνιστικό αυτοκίνητο. Όσον αφορά όμως ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το up και τα αδελφοξαδέρφια του, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα να κατεβάζεις τραβώντας, όπως έχει συνηθίσει η πλειοψηφία των οδηγών από τα χειροκίνητα κιβώτια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 70 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr