Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 296
    • 297
    • 298
    • 299
    • 300
    • 518
    • 519
    • 298 / 519
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10376
    133643
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      heras last edited by

      ισως να μην ακουγοντα πολλα τα 400 αλογα μιας 360 modena για τα σημερινα δεδομενα των σουπερκαρς αλλα αν τη μαθεις πιστευω οτι σε σωστο δρομο δεν θα μπορει να σε ακολουθησει σχεδον τιποτα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Ποιος είναι ο σωστός δρόμος; Γιατί μετά από βόλτα με STi, νομίζω ότι σε τυπικό ελληνικό δρόμο, θα την περάσει από πάνω.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Ο χρήστης heras έγραψε:
          ισως να μην ακουγοντα πολλα τα 400 αλογα μιας 360 modena για τα σημερινα δεδομενα των σουπερκαρς αλλα αν τη μαθεις πιστευω οτι σε σωστο δρομο δεν θα μπορει να σε ακολουθησει σχεδον τιποτα

          Ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα τα 400 άλογα είναι πολλά και αχρείαστα. Το μόνο που χρησιμεύουν είναι να κάνεις απότομες επιταχύνσεις στιγμιαία και να νιώθεις την αίσθηση των επιταχυνόμενων G, άντε και του ήχου. Όχι ότι είναι κακό βέβαια αλλά σε καμία περίπτωση τα 400 δεν είναι ταπεινά μπροστά στα 600.
          Το να τη μάθεις αρκεί στο να πηγαίνεις κάπως σβέλτα αλλά με τέτοιο αυτοκίνητο κάποια στιγμή θα την πατήσεις, συνεχώς σου λέει ότι μπορείς και παραπάνω μέχρι να υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητές σου και να στουκάρεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Πόσα χιλιόμετρα κάνει το χρόνο και θέλει γκαζιέρα;

            7500... αλλα δεν... Τις aftermarket εγκαταστάσεις γκαζοζεν δεν... δεν μου γεμιζουν το μάτι. Αν υπήρχε κατι αξιοπιστο και εγγυημενο απο την μαμα εταιρια θα το εριχνα μια ματια. Τώρα οχι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zisis1992 last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              Οδήγησα το Panda 4x4... (το 1.2 βενζίνη). Πολύ καλή θέση οδήγησης/σασμάν, το τιμόνι αρκετά ελαφρύ (και φυσικά βαραίνει όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, πιστεύω πως το city δεν ήταν απαραίτητο), μοτέρ... Δεν μπόρεσα να βγάλω συμπεράσματα, δεν ήταν τόσο δυνατή η βόλτα μου, αλλά δεν κρέμαγε. Γενικά μ' αρέσει και μάλιστα ΠΟΛΥ...

              πόσο μπορεί να ανέβηκαν τα κμ σε ένα παντα 4*4 1,2 ??

              Πάντως είχε πολύ καλό ήχο το μοτέρ... Κι εκεί που το παρκάραμε για να πάμε θάλασσα, είναι 2 Panda (μκ1) το ένα μάλλον 4Χ4 και ένα 126!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos_krhth_91 last edited by

                Οδηγησα ενα Mito 1.4 95 ps μιας φιλης με 30,000 χλμ και απογοητευτηκα,το τιμονι κτυπουσε και ειχε λιγο τζογο και τραβουσε εντονα,ο λευγιες ηταν πολυ μεγαλος και με μεγαλες διαδρομες και το μοτερ πολυ ψωφιο.Δεν λεω,γυναικα οδηγος συνηγορει στο να μην το αμαξι και σε πολυ καλη κατασταση αλλα αλλιως το περιμενα οδηγηκα και αλλιως το βρηκα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                  Οδηγησα ενα Mito 1.4 95 ps μιας φιλης με 30,000 χλμ και απογοητευτηκα,το τιμονι κτυπουσε και ειχε λιγο τζογο και τραβουσε εντονα,ο λευγιες ηταν πολυ μεγαλος και με μεγαλες διαδρομες και το μοτερ πολυ ψωφιο.Δεν λεω,γυναικα οδηγος συνηγορει στο να μην το αμαξι και σε πολυ καλη κατασταση αλλα αλλιως το περιμενα οδηγηκα και αλλιως το βρηκα.

                  Πολύ περιγραφική η οδηγική σου εμπειρία

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Πόσες λεύγες μήκος ήταν ο λευγιές?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Aυτό πάντως με το τζόγο στο τιμόνι το χω ξανακούσει. Όντως ισχύει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Είναι το ηλεκτρικό της Mito που είναι λίγο άνιωθο γύρω από την ευθεία. Το συνηθίζεις. Δεν είναι τζόγος ή κάτι τέτοιο, απλά δεν έχει ιδιαίτερη αμεσότητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inimic last edited by

                          It's not a bug, it's a feature.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Είναι το ηλεκτρικό της Mito που είναι λίγο άνιωθο γύρω από την ευθεία. Το συνηθίζεις. Δεν είναι τζόγος ή κάτι τέτοιο, απλά δεν έχει ιδιαίτερη αμεσότητα.

                            Με κίνδυνο να ξεκινήσει κάποιος πόλεμος από την τουφεκιά, εγώ στην ευθεία (90-120 km) έπρεπε να κάνω συνέχεια διορθώσεις ανάλογα με τον ανάγλυφο του δρόμου. Kουραστικό και όχι άνιωθο ή τζογαδόρικο (από τα πρώτα 155 που είχαν έρθει).

                            @stefan
                            Πώς πάει το Fabia; Δεν μας είπες νέες εμπειρίες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Υπήρχε ένα θεματάκι με τα πρώτα κομμάτια για πολύ καιρό. Οι αλφίστι αρχικά δεν το δεχόταν αλλά όταν ο μεγάλος Μανιτού δήλωσε πως λύθηκε μόνο πυροτεχνήματα δεν πέσανε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                Είναι το ηλεκτρικό της Mito που είναι λίγο άνιωθο γύρω από την ευθεία. Το συνηθίζεις. Δεν είναι τζόγος ή κάτι τέτοιο, απλά δεν έχει ιδιαίτερη αμεσότητα.

                                Με κίνδυνο να ξεκινήσει κάποιος πόλεμος από την τουφεκιά, εγώ στην ευθεία (90-120 km) έπρεπε να κάνω συνέχεια διορθώσεις ανάλογα με τον ανάγλυφο του δρόμου. Kουραστικό και όχι άνιωθο ή τζογαδόρικο (από τα πρώτα 155 που είχαν έρθει).

                                @stefan
                                Πώς πάει το Fabia; Δεν μας είπες νέες εμπειρίες.

                                Fabia (θου κύριε)? Για ένα νοικιάρικο που είχα γράψει τις εντυπώσεις μου? Όχι τελικά δεν το ξανανοίκιασα για να έχω νέες εμπειρίες!

                                Για τις Mito υποτίθεται είχε βγει update για το τιμόνι που βελτίωσε την κατάσταση αλλά και πάλι λίγα πράγματα. Γενικά ανάρτηση και τιμόνι είναι από τα ντισαβαντάζ της.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  ε δε μένει και κάτι για αβαντάζ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Μοτόρι, looks (για κάποιους), κιβώτιο, κράτημα, εξοπλισμός, αξιοπιστία (ω, ναι), φρένα...ντάξει κάτι έμεινε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      το σημαντικοτερο πλεονεκτημα ειναι οτι μπορεις να το παρεις μτχ σε λεφτα ξεφτυλα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                        Είναι το ηλεκτρικό της Mito που είναι λίγο άνιωθο γύρω από την ευθεία. Το συνηθίζεις. Δεν είναι τζόγος ή κάτι τέτοιο, απλά δεν έχει ιδιαίτερη αμεσότητα.

                                        Με κίνδυνο να ξεκινήσει κάποιος πόλεμος από την τουφεκιά, εγώ στην ευθεία (90-120 km) έπρεπε να κάνω συνέχεια διορθώσεις ανάλογα με τον ανάγλυφο του δρόμου. Kουραστικό και όχι άνιωθο ή τζογαδόρικο (από τα πρώτα 155 που είχαν έρθει).

                                        @stefan
                                        Πώς πάει το Fabia; Δεν μας είπες νέες εμπειρίες.

                                        Fabia (θου κύριε)? Για ένα νοικιάρικο που είχα γράψει τις εντυπώσεις μου? Όχι τελικά δεν το ξανανοίκιασα για να έχω νέες εμπειρίες!

                                        Για τις Mito υποτίθεται είχε βγει update για το τιμόνι που βελτίωσε την κατάσταση αλλά και πάλι λίγα πράγματα. Γενικά ανάρτηση και τιμόνι είναι από τα ντισαβαντάζ της.

                                        Έχω οδηγήσει την Mito QV με την ηλεκτρονική ανάρτηση. Με λίγα λόγια μαμεί και δέρνει!
                                        Πολύ καλύτερη από την 1-series και σε απόσβεση και σε άνεση, γενικώς στα πάντα!
                                        Ακόμη και στο κοπάνημα, καλύτερη είναι κι ας έχει ημιάκαμπτο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          το θέμα με την ασάφεια στην ευθεία όντως υπάρχει... λογικά στις πρώτες περισσότερο... αν προέρχεσαι από καλό υδραυλικό ή μηχανικό τιμόνι σου κακοφαίνεται ... παρόλα αυτά πέρα από το κουπερ που παίζει σε δικία του λιγκα κανένα σουπερμίνι δεν έχει καλύτερο τιμόνι... τα γαλλάκια είναι στα ίδια με + την καλύτερη αίσθηση και - οτι είναι πιο αργά από στοπ σε στοπ...

                                          η ανάρτηση είναι το μεγάλο ντεσαβανταζ της ... η ηλ/κη βοηθάει χωρίς ωστόσο να σώζει την παρτίδα... ιδανική λύση η ανάρτηση του αμπαρθ ,koni sd... μεταμορφώνει το αυτοκίνητο... την έχω δοκιμάσει και πραγματικά αξίζει μέχρι και το τελευταιο από τα 600 που τιμάται

                                          μοτέρ δυνατό και γεμάτο μέχρι τις 5500-5800
                                          κιβώτιο σαφέστατο (λίγο πιο κοντές διαδρομές θα ήταν καλοδεχούμενες)
                                          φρένα ... νο κομεντ
                                          αξιοπιστία , μάλλον στα 3 πιο αξιόπιστα γτι/γτ σουπερμίνι... κανένα σοβαρό θέμα , ελάχιστα χαζα στις πρώτες παρτίδες
                                          τα καλύτερα ηλ/κα της κατηγορίας της...

                                          γενικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο πιο ολοκληρωμένο γτι/γτ στην κατηγορία... μαζί με το γαλλικό ψαροκόκκαλο βεβαιως βεαίως

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jpolgr last edited by

                                            Tη mito με τα 170&brembo έχει ο πατέρας μου. Το τιμόνι της έχει άσχημη αίσθηση, πολύ τεχνητή. Νομίζω ότι το είχα ξαναγράψει εδώ μόλις το είχε πάρει . Τέλος πάντων, αν έχει βγει update θα του πω να το κοιτάξει.

                                            Edit: ό,τι να ναι... Για τη giulietta ήθελα να πω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 298 / 519
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr