-
Σε όλα τα περιοδικά αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα τεχνικά στοιχεία και το «βάρος» του αυτοκινήτου.
Η ερώτησή μου είναι απλή: για ποιο βάρος πρόκειται?
[list:30fp0poi]
Για το βάρος του αυτοκινήτου εντελώς κενού?
Για το βάρος με οδηγό?
Για το βάρος χωρίς οδηγό αλλά με υγρά φρένων, αντιψυκτικό, κλπ.
Για το βάρος με οδηγό (υποθετικού βάρους 75kg), όλα τα «ζωτικά» υγρά στο φουλ και 3/4 του ρεζερβουάρ γεμάτο? (αυτό είναι από πραγματικό προσπέκτους αυτοκινήτου)[/list:u:30fp0poi]
Η επεξήγηση κάθε φορά είναι σημαντική καθώς μιλάμε για διαφορές της τάξης των 150 κιλών, σε κάποιες περιπτώσεις!Τελικά λοιπόν, υπάρχει κάποια πρότυπη και πιστοποιημένη μέτρηση για το βάρος των αυτοκινήτων? (κατά ISO ας πούμε).
-
Σε όλα τα περιοδικά αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα τεχνικά στοιχεία και το «βάρος» του αυτοκινήτου.
Η ερώτησή μου είναι απλή: για ποιο βάρος πρόκειται?
[list:30fp0poi]
Για το βάρος του αυτοκινήτου εντελώς κενού?
Για το βάρος με οδηγό?
Για το βάρος χωρίς οδηγό αλλά με υγρά φρένων, αντιψυκτικό, κλπ.
Για το βάρος με οδηγό (υποθετικού βάρους 75kg), όλα τα «ζωτικά» υγρά στο φουλ και 3/4 του ρεζερβουάρ γεμάτο? (αυτό είναι από πραγματικό προσπέκτους αυτοκινήτου)[/list:u:30fp0poi]
Η επεξήγηση κάθε φορά είναι σημαντική καθώς μιλάμε για διαφορές της τάξης των 150 κιλών, σε κάποιες περιπτώσεις!Τελικά λοιπόν, υπάρχει κάποια πρότυπη και πιστοποιημένη μέτρηση για το βάρος των αυτοκινήτων? (κατά ISO ας πούμε).
-
Σε όλα τα περιοδικά αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα τεχνικά στοιχεία και το «βάρος» του αυτοκινήτου.
Η ερώτησή μου είναι απλή: για ποιο βάρος πρόκειται?
[list:30fp0poi]
Για το βάρος του αυτοκινήτου εντελώς κενού?
Για το βάρος με οδηγό?
Για το βάρος χωρίς οδηγό αλλά με υγρά φρένων, αντιψυκτικό, κλπ.
Για το βάρος με οδηγό (υποθετικού βάρους 75kg), όλα τα «ζωτικά» υγρά στο φουλ και 3/4 του ρεζερβουάρ γεμάτο? (αυτό είναι από πραγματικό προσπέκτους αυτοκινήτου)[/list:u:30fp0poi]
Η επεξήγηση κάθε φορά είναι σημαντική καθώς μιλάμε για διαφορές της τάξης των 150 κιλών, σε κάποιες περιπτώσεις!Τελικά λοιπόν, υπάρχει κάποια πρότυπη και πιστοποιημένη μέτρηση για το βάρος των αυτοκινήτων? (κατά ISO ας πούμε).
-
Δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά για μένα όταν ακούω ότι το τάδε αμάξι είναι 1200 κιλά καταλαβαίνω ότι αφορά το βάρος ενός αυτοκινήτου που είναι έτυμο προς κίνηση δηλαδή έχει όλα τα απαραίτητα υγρά (φρένων, υδραυλικά τιμονιού, λάδια κινητήρα, κλπ) και μένει η πλήρωση με καύσιμο για να εκκινήσει. Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ας μας πει θα είχε ενδιαφέρον.
-
Υπάρχει κάποια τυποποιημένη ευρωπαϊκή έκφραση του βάρους που περολαμβάνει 75 κιλά οδηγό (ή 68 κιλά οδηγό και 7 κιλά αποσκευές) και το αυτοκίνητο έτοιμο προς λειτουργία (με τα υγρά του δηλαδή) αλλά δεν ξέρω με πόσο καύσιμο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπάρχει κάποια τυποποιημένη ευρωπαϊκή έκφραση του βάρους που περολαμβάνει 75 κιλά οδηγό (ή 68 κιλά οδηγό και 7 κιλά αποσκευές) και το αυτοκίνητο έτοιμο προς λειτουργία (με τα υγρά του δηλαδή) αλλά δεν ξέρω με πόσο καύσιμο.Χωρίς να το ξέρω στα σίγουρα, θεωρώ λογικό να υπάρχει κάποιο στάνταρ.
Στο κάτω κάτω, δεν έχουμε μόνο τις «επιδόσεις», το βάρος ενός οχήματος αφορά και άλλα πράγματα, όπως μεταφορές δια ξηράς και θαλάσσης. Θα μου πείτε εκεί μετράνε το βάρος ούτως ή άλλως ανά περίπτωση.
Επίσης κάτι είχα ακούσει ότι μια παράμετρος της φορολογίας στη Σουηδία είναι (ή ήταν) το βάρος του οχήματος. Ο Σπύρος θα μπορούσε να μας πει περισσότερα! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπάρχει κάποια τυποποιημένη ευρωπαϊκή έκφραση του βάρους που περολαμβάνει 75 κιλά οδηγό (ή 68 κιλά οδηγό και 7 κιλά αποσκευές) και το αυτοκίνητο έτοιμο προς λειτουργία (με τα υγρά του δηλαδή) αλλά δεν ξέρω με πόσο καύσιμο.Βάρος κατά DIN = καύσιμο 90%, όλες οι δεξαμενές αναλωσίμων γεμάτες
Βάρος κατά ΕΕ = Βάρος κατά DIN + 68 κιλά οδηγός (γυναίκα ? ) + 7 κιλά αποσκευές ('νεσεσέρ' ? ) -
Στην Σουηδια φορολογειται ακομα το βαρος δηλαδη το βαρος του αυτοκινητου με τον οδηγο, βενζινη στο μαξιμουμ, την ρεσερβα και την εργαλειοθηκη!!!!
Σπιρος -
Με τα βάρη που αναφερονται στις αδειες των αυτοκινητων τι ισχύει; Τα αυτοκινητα ζυγιζονται και γραφονται τα κιλα πανω στην αδεια; Μου φαινεται λιγο παραξενο και γιατι θα ηταν χρονοβορα διαδικασια και γιατι το Corolla μου γραφει 1290 κιλα και το καινουργιο Primera ξαδερφου μου 1280!!!!!!!!!!! Ας γελασω ! Τι παιζει;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχει κάποια τυποποιημένη ευρωπαϊκή έκφραση του βάρους που περολαμβάνει 75 κιλά οδηγό (ή 68 κιλά οδηγό και 7 κιλά αποσκευές) και το αυτοκίνητο έτοιμο προς λειτουργία (με τα υγρά του δηλαδή) αλλά δεν ξέρω με πόσο καύσιμο.
Βάρος κατά DIN = καύσιμο 90%, όλες οι δεξαμενές αναλωσίμων γεμάτες
Βάρος κατά ΕΕ = Βάρος κατά DIN + 68 κιλά οδηγός (γυναίκα ? ) + 7 κιλά αποσκευές ('νεσεσέρ' ? )68+7 κιλά πάντως είναι το ακριβώς βάρος ανά άτομο στα ασανσέρ!
-
Ο χρήστης spiros54 έγραψε:
Στην Σουηδια φορολογειται ακομα το βαρος δηλαδη το βαρος του αυτοκινητου με τον οδηγο, βενζινη στο μαξιμουμ, την ρεσερβα και την εργαλειοθηκη!!!!
ΣπιροςSlimday και μ....., ας το κάνουν και εδώ και να δείτε πως θα χάσουν κιλά όλες οι κλώσες που τρέχουν με τις αλοιφές για κυταρίτιδες και τα σχετικά...
Πέρα από την πλάκα, φορολογείται το βάρος σε συνδυασμό και με άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά ή μόνο το βάρος;
-
Σε ότι σφορά το βάρος που ανακοινώνει το περιοδικό 4Τροχοί, αυτό αναφέρεται σε κενό αυτοκίνητο με ποσότητα βενζίνης η οποία επίσης ανακοινώνεται. Το ζύγισμα γίνεται, φυσικά, με δικά μας όργανα (ζηγαριά) στις εγκαταστάσεις του περιοδικού.
-
Γεια σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω το **Βάρος Μέτρησης **που ανακοινώνουν οι 4 Τροχοί στις δοκιμές και τις συγκριτικές δοκιμές τι περιλαμβάνει στο αυτοκίνητο;
Περιλαμβάνει μόνο το αυτοκίνητο και καύσιμο όσο ανακοινώνεται την εκάστοτε φορά;
Σας ευχαριστώ. -
Ο χρήστης la έγραψε:
Γεια σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω το **Βάρος Μέτρησης **που ανακοινώνουν οι 4 Τροχοί στις δοκιμές και τις συγκριτικές δοκιμές τι περιλαμβάνει στο αυτοκίνητο;
Περιλαμβάνει μόνο το αυτοκίνητο και καύσιμο όσο ανακοινώνεται την εκάστοτε φορά;
Σας ευχαριστώ.Αν και αναφέρω ακριβώς παραπάνω την διαδικασία, σας απάντησα και με pm.
-
Πιθανόν: ' Απόβαρο κενού οχήματος' : Το βάρος του οχήματος χωρίς πλήρωμα, επιβάτες ή φορτίο, αλλά με τη δεξαμενή καυσίμου γεμάτη καύσιμα μέχρι το 90% της χωρητικότητας, με ψυκτικό μέσο, λιπαντικά, τα συνήθως φερόμενα εργαλεία και τον εφεδρικό τροχό.
' Απόβαρο οχήματος σε ετοιμότητα λειτουργίας ' : Το απόβαρο του κενού οχήματος μαζί με το βάρος του πληρώματος.
Κ.Ο.Κ. Άρθρο 2 παρ. 1
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Με τα βάρη που αναφερονται στις αδειες των αυτοκινητων τι ισχύει; Τα αυτοκινητα ζυγιζονται και γραφονται τα κιλα πανω στην αδεια; Μου φαινεται λιγο παραξενο και γιατι θα ηταν χρονοβορα διαδικασια και γιατι το Corolla μου γραφει 1290 κιλα και το καινουργιο Primera ξαδερφου μου 1280!!!!!!!!!!! Ας γελασω ! Τι παιζει;Παιδια μηπως ξερεετε τι παιζει με αυτο;
Τι γίνεται με το βάρος?