Πέρα από την πλάκα ο γερμαναράς έχει ένα απίστευτο βιογραφικό. Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα καρτ, 9 αγώνες στους 10 τον πρώτο του χρόνο σε formula ford (πρώτη φορά διάβασα για αυτή στο βιογραφικό του), 1,5 δεύτερο γρηγορότερος από τον κανονικό οδηγό του willie weber σε formula 3 στην πρώτη του επαφή με το μονοθέσιο, στο καπάκι sauber-merc , Jordan f1 και τα υπόλοιπα είναι γνωστά. http://www.ddavid.com/formula1/shu_bio.htm
Εγώ βασικά για να μην λέω μ***κιες τον θυμάμαι από beneton και μετά, αλλά απ'ότι φαίνεται το παλικάρι μια χαρά τα πήγαινε και πριν, τόσο καλά που μάλλον λόγω γρήγορης ανέλιξης (και τύχης) δεν έχει πολλά να επιδείξει στα καρτ...
Latest posts made by slivi
-
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
-
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Χαχαχα αν μαθαινε λεει. Εχει και κατι παγκοσμιους τιτλους ξερεις, απο αυτους που ο MS δεν ειδε ποτεΕτσι πληροφοριακα:
http://www.prostfan.com/trulli.htmΕχμ, τελικά να έμαθε λίγο καλύτερα απ'ότι φανταζόμουν.
... Έβλεπε τον σούμι να προσπερνάει και τον αντέγραφε, έτσι εξηγείται...
-
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
Φίλε ripper o schumi ήταν ο μόνος που ήταν κολλημένος στην πίσω αεροτομή μονοθεσίου την ώρα του ατυχήματος που έγινε ακριβώς μετά την κορυφή της στροφής, οπότε ήταν μάλλον λογικό που ήταν ο μόνος που δεν μπόρεσε να αντιδράσει. Ο Coulthard είχε ανοιχτό δρόμο μπροστά του οπότε και είχε την ευκαιρία αντίδρασης. Ο Μπαρικέλο και οι υπόλοιποι είχαν ήδη δει το πρόβλημα πριν φτάσουν στην στροφή από τα αυτοκίνητα που είχαν ήδη ακινητοποιηθεί. Οπότε είναι μάλλον άδικο να το ρίχνουμε στον γερμανό...
Όσον αφορά το πόσο τον βοήθησε το SC, να σου θυμίσω ότι ο γερμανός είχε μάλλον περισσότερα καύσιμα από τους υπόλοιπους και η όλη φάση έκατσε λίγο πριν το παράθυρο των πρώτων πιτ. Δηλαδή λίγο πριν μείνει στην πίστα ελαφρύς και με ανοιχτό δρόμο μπροστά του. Δεδομένου του ταχύτερου γύρου που έκανε λίγο μετά μάλλον η όλη φάση του κατέστρεψε την όποια τακτική είχε κατά νου. Δεν ξέρω λοιπόν πόσο τύχη ήταν για αυτόν το SC από την άποψη ότι το SC βγήκε λόγω στούκας. Χωρίς το ατύχημα δεν θα είχε βγει μεν αλλά και ο γερμανός δεν θα είχε σπασμένο ρύγχος και κατεστραμμένη τακτική…
Τώρα σε σχέση με τα προσπεράσματα τα έχει πληρώσει αρκετά ακριβά στο παρελθόν. Όταν ο γερμανός έκανε τις ταρζανιές του Τρούλι και τις πλήρωνε ο Τρούλι μάθαινε ακόμα καρτ. Στην συγκεκριμένη λοιπόν φάση που περνάει και ο ίδιος και η σκουντερία (μάζευε κι ας ειν’ και ρώγες) δεν περίμενα ότι θα κινδυνεύσει κάποια ριψοκίνδυνη προσπέραση.
Όσον αφορά για τις αλλαγές που λες ότι ισχύουν από την αρχή της χρονιάς μάλλον κυριολεκτείς. Οι τελικοί κανονισμοί διαμορφώθηκαν αφού πολλές από τις ομάδες είχαν ανακοινώσει ημερομηνία επίσημης παρουσίασης μονοθεσίου!!!! Και όχι η Ferrari ήταν η μόνη που είχε εκφράσει έντονα την αντίθεσή της με τον περιορισμό των δοκιμών. Επειδή υπάρχουν ομάδες που έχουν σχεδιαστήριο στην Αγγλία, μονάδα παραγωγής στην Γερμανία και πίστα στις ΗΠΑ και δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά στις δοκιμές τους θα έπρεπε όλοι να κάνουν το ίδιο?
Για το σούπερ ντούπερ μονοθέσιο να σου θυμίσω ότι το αυτοκίνητο που γύριζε 1,5 δεύτερο τον γύρο γρηγορότερα από τον Αλόνσο στην Ίμολα μετά από φουλάρισμα ρεζερβουάρ ήταν ένα κόκκινο με μαύρο αλογάκι πάνω του όπως και αυτό που έκανε ταχύτερο γύρο στο Μονακό. Οπότε μάλλον το πρόβλημα είναι ότι τα λάστιχά του αρχίζουν να λειτουργούν από ένα σημείο και μετά.
Την χρονιά τους με παλιό μονοθέσιο εδώ και χρόνια ξεκινάνε οι περισσότερες ομάδες. Το θέμα λοιπόν είναι μάλλον πώς κάποιες άλλες φέτος ξεκίνησαν με φρέσκο και όχι το αντίστροφο….
Σαφώς και η Ferrari έχει επωφεληθεί από την αποκλειστικότητα των γιαπωνέζικων ελαστικών αλλά τις ατελείωτες δοκιμές που τις είδες φέτος δεν το κατάλαβα… Οι ιάπωνες καθόλου άχρηστοι δεν είναι. Δεδομένα δεν έχουν στα χέρια τους να κάνουν την δουλειά τους (αυτό τουλάχιστον λένε και αυτοί και οι ιταλοί).
Η αξιοπιστία φαίνεται όταν βγάζεις στην πίστα μονοθέσιο που θα έβγαινε κανονικά ένα μήνα μετά και παρουσιάζει προβλήματα σε δύο αγώνες? Κάποια άλλα μονοθέσια έβγαζαν προβλήματα μια σεζόν ολόκληρη και μιλάμε για αξιοπιστία?
Οι αντίπαλοι φίλε ripper δεν ξύπνησαν από κανένα λήθαργο, απλά κατάφεραν με τους συγκεκριμένους κανονισμούς να ρίξουν στον δικό τους λήθαργο και άλλες ομάδες. Το αν υπάρχει κορεσμός θα φανεί στην εξέλιξη της χρονιάς νομίζω.
Όσον αφορά την καμαριέρα ήταν αυτή που μέχρι πέρσι πέρναγε από πάνω μερικές «ομαδάρες»… και αν θες προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν φταίει ο Bari.
Ζητάω συγνώμη για το μεγάλο post καθώς και για το γεγονός ότι έφτασα στο σημείο να υπερασπίζομαι τον γερμανό που γενικά δεν θέλω να τον βλέπω. Είναι όμως οδηγάρα και κάπου τα έχουμε ισοπεδώσει όλα… Καλή η Mclaren καλή και η Renault αλλά οι περιορισμοί στην ανταγωνιστικότητα περισσότερα προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Αν χωρίς τους καπνεμπόρους δεν τραβάει το σύστημα ας μείνουν να τρέχουν αυτοί που μπορούν. Λιγότερη ξεφτίλα δηλαδή είναι να νοικιάζεις θέση στο μονοθέσιό σου επ’αμοιβή στην κάθε ψωνάρα που πληρώνει ο μπαμπάς για να οδηγεί? -
RE: Leasing προς ιδιώτες??????
Αν δεν κάνω λάθος στο τέλος της σύμβασης του leasing δεν παίζει να το πάρει η εταιρεία πίσω πληρώνοντας (έτσι κι αλλιώς όσο διαρκεί η σύμβαση δικό της είναι). Απλά όταν υπογράφεις την σύμβαση επιλέγεις αν στο τέλος της θες έναντι ενός μικρού αντιτίμου να το αγοράσεις εσύ ή όχι. Πάντως ως ιδιώτης δεν ξέρω αν συμφέρει το leasing από την άποψη ότι δεν το περνάς στα έξοδά σου όπως π.χ. μια εταιρεία για να έχεις κάποιο όφελος.
-
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
Ο χρήστης takis έγραψε:
Νομίζω οτι ολοι εχουν δικαίωμα στο ονειρο οταν υπάρχουν τα ιδια μέτρα και τα ιδια σταθμά για ολους.
Περί αυτού ακριβώς πρόκειται... Το να βάζεις περιορισμούς για να κατεβάσεις με πλαγίους τρόπους την απόδοση μιας ομάδας που έχει καταφέρει να έχει μια φοβερή ομάδα εξέλιξης και να την αναγκάζεις να τρέχει με τους όρους των υπολοίπων είναι αν μη τι άλλο απαράδεκτο. Το ίδιο απαράδεκτο με το να κόψεις την mclauren όταν έριχνε τότε στους πρώτους αγώνες γύρο σε όποιο μονοθέσιο έβρισκε μπροστά της. Την ίδια αποστροφή προς αυτές τις αποφάσεις ένοιωθα και τότε την ίδια και τώρα. Οι αγώνες είναι θέαμα και εξέλιξη (και μερικά χιλιοχήναρα ευρώ που λέει και κάποιος συνφορουμίτης)... Το θέμα είναι ότι από όλα αυτά ο Μαξ και ο Μπέρνι μάλλον έμειναν μόνο στα χιλιοχήναρα και στις απειλές για αποχωρήσεις....
-
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν εχασε τιποτα ο Γερμανος απο το αυτοκινητο ασφαλειας.Ισχύει, αν όντως τους άφησε. Από την στούκα έχασε ίσως την τακτική όλου του αγώνα αν πήγαινε για ένα πιτ...
-
RE: Ανέκδοτα [#2]
Πιάνει ο Τοτός τους γονείς του τη στιγμή που επιδίδονται σ' ένα άγριο 69:
- Και θέλετε να πάτε εμένα στον ψυχίατρο επειδή τρώω τα νύχια μου;
-
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
Το προσπέρασμα MS-RB το έδειξε το βράδυ στον Alpha και δεν ήταν και τόσο ζόρι που φωνάζει ο Bari ότι κινδύνευσαν να βγουν εκτός και οι δύο. Πολύ περισσότερο ζορίστηκαν η μπέμπες με τον Αλόνσο στο ίδιο σημείο...
Anyway, όσον αφορά στο στημένο όχι δεν είναι θέμα συνομωσίας... Η προθέσεις της FIA ήταν εξάλλου φανερές... Όταν η Michelin έχει στην διάθεσή της 9 ομάδες (8 αρχικά) για feedback και η Bridgestone μία και τους λες ότι σου περιορίζω τις δοκιμές εξέλιξης (την ίδια χρονιά που αλλάζεις και τον τρόπο χρήσης των ελαστικών μέσα στον αγώνα) μαντέψτε ποιος θα κερδίσει? Σωστά αυτός που καταλάβατε.
Όταν παραμονές έναρξης σεζόν κανένας δεν ξέρει τί θα ισχύσει τελικά σε κανονισμούς και το αρμόδιο όργανο (που κόπτεται για την μείωση των δαπανών) των αγώνων απλά διαρρέει πληροφορίες μέσω τύπου, δεν σας κάνει εντύπωση που η Renault π.χ. ξεκινάει την σεζόν με πλήρως στημένο αυτοκίνητο? Δεν μου φαίνεται και τόσο λογικό αυτό που λένε ότι απλά ρίσκαρε. Εταιρεία είναι, όχι ΔΕΚΟ του ελληνικού δημοσίου να ρίχνει μερικά εκατομμύρια ευρώ και να ρισκάρει.
Όσο για το ότι Mclauren δεν βλέπει δύο αυτοκίνητα στους βαθμούς γιατί μας ξενίζει? Μέχρι πέρυσι έκαναν πάρτυ όταν δεν έσκαγαν και τα δυο μαζί...
Παρόλα αυτά το να κάνει κάποιος ταχύτερο γύρο από την 13η θέση με προβληματίζει για τον αγώνα που βλέπουμε.... -
RE: Επίσημο thread:GP Μονακό 2005
Τώρα να κάνω μια ερώτηση? (ξέρω ότι δεν είμαι και ο πλέον αντικειμενικός αλλά δεν αντέχω να βλέπω διάφορα και να μην γίνομαι κακός... ) Μας χάλαγε όπως ήταν η F1 (με ελεύθερους όρους στον ανταγωνισμό) γιατί λέει βλέπαμε συνέχεια Μιχαλάκη στο pontium. Οκ να το καταλάβω. Μας χάλαγε όπως ήταν η F1 (με ελεύθερους όρους στον ανταγωνισμό) γιατί λέει δεν γινόταν ούτε μία προσπέραση και δεν είχε θέαμα. Οκ να το καταλάβω και αυτό.
Τώρα που το κάναμε σικέ για να βλέπουμε μόνο Αλόνσο δεν μας χαλάει? Τώρα που το στήσαμε για να τρέχει ο Κίμι σε δικό του αγώνα δεν μας χαλάει?
Ντροπή τους. Ελπίζω τουλάχιστον αυτά που τσέπωσε ο θείος Μπέρνι να άξιζαν τον κόπο...
Δεν είμαι Σουμαχερικός αλλά είναι κρίμα για το μαύρο άτι γιατί πιστεύω ότι οι υπόλοιποι ακόμα τρέχουν να αντιγράψουν αυτά που η Σκουντερία έκανε εδώ και χρόνια και πάλι δεν μπορούν... Το φετινό είναι παρωδία πρωταθλήματος... -
Ευρωπαϊκό κρατίδιο στο κέντρο της Αθήνας έκτασης 30τ.μ.
Υποθέτω ότι όλοι σας ως πεζοί έχετε τις καλύτερες των εμπειριών σε διαβάσεις από 'συνειδητοποιημένους' συμπολίτες μας οδηγούς.
Στην Πατησίων στο ύψος του παλιού Μινιόν υπάρχουν δύο διαβάσεις χωρίς φανάρια. Το εντελώς παλαβό είναι ότι κάθε φορά που περνάω από αυτές τις διαβάσεις με το που κατεβαίνει πεζός στον δρόμο σταματάνε οι πάντες. Λες και μπαίνεις σε άλλο κράτος. Ο ίδιος οδηγός ένα φανάρι πιο πίσω θα σταματήσει πάνω στην διάβαση κλείνοντάς την εντελώς. Ο ίδιος οδηγός στρίβοντας με φανάρι παραχώρησης προτεραιότητας θα κορνάρει, θα τσαμπουκαλευτεί για να περάσει πρώτος έναντι του πεζού. Ο ίδιος οδηγός σε όλη την υπόλοιπη Αθήνα έχει γειωμένο τον πεζό κανονικά. Σε αυτά τα 30 τ.μ. θα σταματήσει και υποτικότατα θα τον αφήσει να περάσει. Είναι να τρελαίνεσαι. Από αύριο για να περάσω θα παίρνω και διαβατήριο μαζί μου. Υπάρχει κανένας ψυχολόγος στο forum να μας το εξηγήσει?