Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    QASHQAI VS ASX VS JUKE
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. QASHQAI VS ASX VS JUKE
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    79
    950
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilomeater last edited by

      ωραια πανε τα SUV....
      μπου χαχα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Δικιά τους πρωτοτυπία κι αυτή να έχουν ως κριτήριο τη μετριότητα. Πάντα όταν γίνονται τυποποιημένα και κυρίως χρονομετρημένα τεστ, απόλυτος σκοπός είναι να αναδειχθούν οι καλύτεροι χρόνοι, πράγμα που απαιτεί τον καλύτερο δυνατό οδηγό. Anyway τώρα κουβεντιάζουμε για σουβλατζίδες που δοκιμάζουν αυτοκίνητα οπότε δεν είναι για περαιτέρω ανάλυση το ζήτημα. Ας πούμε ότι όλα έγιναν καλώς...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pl1987 last edited by

          Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
          ωραια πανε τα SUV....
          μπου χαχα...

          Η αλήθεια είναι ότι όπως φαίνονται από το βίντεο δεν συγκρίνονται με την σταθερότητα που φαινόταν να έχουν τα μικρομεσαία. Και όχι μόνο οι κορεάτες, αλλά όλα τα Crossover. Οχι ότι βλέποντας το ύψος και το βάρος τους δεν το μαντέυεις ότι θα είναι μακράν χειρότερα, αλλά το βλέπουμε και στην πράξη πλέον...

          Αλήθεια με σουπερμίνι ξέρετε αν έχουν κάνει καμία τέτοια δοκιμή? Ειδικά σε κάτι τέτοιες δοκιμές θα ήθελα πολύ να δώ τις διαφορές των ξαδελφιών, με και χωρίς ηλεκτρονικά, όπως ήταν το Golf με το Leon.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            prisma last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

            Kαλά, βασικά οι τύποι είναι για κλάματα! Μπορώ να δουλέψω και εγώ εκεί? Να πληρώνομαι για να κάνω μ@λ@κίες!

            Τις μαλακίες που τις είδες; Τυποποιημένες δοκιμές ενεργητικής ασφάλειας είναι. Έτσι γίνονται σε όλο τον κόσμο. Αν δεν σου άρεσε κάτι που είδες στο όχημά σου, βάλτα με τον κατασκευαστή του.

            Δεν ήταν το...όχημά μου στις δοκιμές. Αλλά έχω την εντύπωση πως, ειδικά στη περίπτωση των SUV μάλλον υπερέβαλαν στις δοκιμασίες για το χαρακτήρα των αυτοκινήτων, σε όλα τα επίπεδα.
            Α! και δεν έχω Octavia, όπως και δεν αλλάζω πορεία αν πεταχτεί σκύλος μπροστά μου....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Τι εννοεις υπερεβαλαν βασει χαρακτηρα..? Δλδ με τα suv δε πρεπει να ξεπερναμε τα 70 επειδη απο εκει και πανω σε ελιγμο κυνδινευουμε? Ειναι λογικη αυτη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Εδώ έπρεπε να το βάλω τελικά. Το τεστ ταράνδου ξαναχτυπά.

                http://www.autoblog.com/2012/07/09/watch-a-jeep-grand-cherokee-fail-swedens-moose-test/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  prisma last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                  Τι εννοεις υπερεβαλαν βασει χαρακτηρα..? Δλδ με τα suv δε πρεπει να ξεπερναμε τα 70 επειδη απο εκει και πανω σε ελιγμο κυνδινευουμε? Ειναι λογικη αυτη?

                  Αν και είμαστε ήδη off topic, πιστεύω πως τα παραπάνω τεστ έχουν σχέση με την πραγματικότητα όσο είναι και η γη τετράγωνη. Off topic τέλος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                    Τι εννοεις υπερεβαλαν βασει χαρακτηρα..? Δλδ με τα suv δε πρεπει να ξεπερναμε τα 70 επειδη απο εκει και πανω σε ελιγμο κυνδινευουμε? Ειναι λογικη αυτη?

                    'Ελα ντε.

                    Εδώ έπρεπε να το βάλω τελικά. Το τεστ ταράνδου ξαναχτυπά.

                    http://www.autoblog.com/2012/07/09/watc ... oose-test/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης prisma έγραψε:

                      Τι εννοεις υπερεβαλαν βασει χαρακτηρα..? Δλδ με τα suv δε πρεπει να ξεπερναμε τα 70 επειδη απο εκει και πανω σε ελιγμο κυνδινευουμε? Ειναι λογικη αυτη?

                      Αν και είμαστε ήδη off topic, πιστεύω πως τα παραπάνω τεστ έχουν σχέση με την πραγματικότητα όσο είναι και η γη τετράγωνη. Off topic τέλος.

                      Δεν σου έχει τύχει ποτέ ελιγμός αποφυγής; Δηλαδή όλα τα εργοστάσια, όλοι οι οργανισμοί (FIA, ADAC, AA κλπ), όλα τα σοβαρά περιοδικά παγκοσμίως δεν ξέρουν τι τους γίνεται που κάνουν τέτοιες δοκιμές!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        prisma last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Δεν σου έχει τύχει ποτέ ελιγμός αποφυγής; Δηλαδή όλα τα εργοστάσια, όλοι οι οργανισμοί (FIA, ADAC, AA κλπ), όλα τα σοβαρά περιοδικά παγκοσμίως δεν ξέρουν τι τους γίνεται που κάνουν τέτοιες δοκιμές!

                        Χα...καλό! Δεν είπα οτι κακώς γίνονται τέτοιες δοκιμές! Η ένστασή μου ήταν στο πως έγιναν οι συγκεκριμένες δοκιμές. Σαφές??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Πως έγιναν; Όπως γίνονται πάντα! Στην αλλαγή λωρίδας υπάρχουν συγκεκριμένες ταχύτητες εισόδου και στο σλάλομ αυξάνουν σταδιακά την ταχύτητα σε κάθε προσπάθεια μέχρι να βρούνε το όριο του κάθε αυτοκινήτου. Προφανώς στο βίντεο με τα crossover έδειξαν τα πιο πιασάρικα πλάνα, από τις προσπάθειες που υπερέβησαν τα όρια. Τα μικρομεσαία αν είδες ήταν πολύ πιο σταθερά σε κάθε περίπτωση πάντως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            prisma last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Τα μικρομεσαία αν είδες ήταν πολύ πιο σταθερά σε κάθε περίπτωση πάντως.

                            Αυτό το παρατήρησα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              socratesn last edited by

                              Ο χρήστης prisma έγραψε:
                              όπως και δεν αλλάζω πορεία αν πεταχτεί σκύλος μπροστά μου....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                Εδώ έπρεπε να το βάλω τελικά. Το τεστ ταράνδου ξαναχτυπά.

                                http://www.autoblog.com/2012/07/09/watch-a-jeep-grand-cherokee-fail-swedens-moose-test/

                                To διάβασες ολόκληρο το άρθρο;

                                During the evaluation, the publication was able to capture images of a Grand Cherokee on two wheels as it performed an extreme maneuver in an **overloaded **condition.

                                A subsequent evaluation was conducted by the magazine July 8 in Sweden and witnessed by Chrysler Group engineers. Three vehicles performed 11 runs on a course prepared by the magazine. None reproduced the original event.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  prisma last edited by

                                  Ο χρήστης socratesn έγραψε:

                                  όπως και δεν αλλάζω πορεία αν πεταχτεί σκύλος μπροστά μου....

                                  Μάλλον δεν εννοώ ακριβώς αυτό που νομίζεις αλλά πιστεύω πως ένας τραυματισμένος σκύλος είναι προτιμότερος από έναν τραυματισμένο οδηγό ή κάποιον άλλο και ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο! Οπότε φίλε σε περίπτωση που σου πεταχτεί σκύλος (που δεν στο εύχομαι) μπορείς να κάνεις ό,τι εσύ νομίζεις. Και επειδή δε μιλάω θεωριτικά, μου έχει συμβεί 2 φορές. Εσένα μάλλον καμία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    To διάβασες ολόκληρο το άρθρο;

                                    Ναι, περίεργη κατάσταση. Αυτοί υποστηρίζουν ότι το φόρτωσαν κανονικά το όχημα. Αν έχει έτσι το πράμα, τότε είναι γειωτικό εν έτει 2012 αυτοκίνητο με εσπ 10ης γενιάς να σηκώνεται στους δύο τροχούς όπως στη φωτό.

                                    Παρεμπιμπτόντως, οδηγός και επιβάτες τέρατα ψυχραιμίας.

                                    Teknikens Värld is on Sweden time, so it took a while for them to respond, but they did get back to us regarding Chrysler Group's claim that they overloaded the test vehicle.

                                    Web Editor Mattias Rabe said that they followed the vehicle's Swedish registration cargo weight specs to the T when they loaded it with five people and a number of sandbags tied down in the luggage compartment (which he couldn't remember the weight of off the top of his head). The tires were inflated to the pressure recommended by the owners manual.

                                    'We did the exact same procedure [for the moose test] as we have done it since the 1970s,' he said in an email. 'The previous generation Grand Cherokee was moose tested in 2005 and that generation did pass the test without any problems.'

                                    Rabe said that the test has outed other potentially unstable vehicles, and that in the past, manufacturers have realized the error of their ways and made changes. In 1997, they rolled a Mercedes A-Class performing the moose test. In 2007, a Toyota Hilux with 16-inch wheels claimed the dubious honor. Skoda found that they had miscalculated tire pressure and load capacity after Teknikens Värld rolled a Skoda Superb in 2010.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Δεν λέω ότι λέει ψέματα το άρθρο, απλά μου έκαναν εντύπωση αυτά που παρέθεσα και αφορούν τις θέσεις της κραισλερ. Ποιος ξέρει τι παίχτηκε τελικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Δεν λέω ότι ψεύτικο το άρθρο, απλά μου έκαναν εντύπωση αυτά που παρέθεσα και αφορούν τις θέσεις της κραισλερ. Ποιος ξέρει τι παίχτηκε τελικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Εγώ πάντως δεν θα έμπαινα ως επιβάτης σε δοκιμή για να αποφύγω τον τάρανδο σε ένα τζιπ με γυάλινη οροφή, χωρίς να φοράω κράνος από μοτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jap3 last edited by

                                            η αληθεια ειναι πως στα SUV και γενικα στα ψηλα αμαξια σε ενα τετοιο ελιγμο εχουμε μεγαλη μετατοπηση του βαρους και ετσι χανετε το κεντρο βαρους και η σταθεροτητα παει περιπατο. πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι με σκυλια παιδια γατια και να μην ξεχναμε πως αφτα τα οχηματα δεν ειναι για ραλυ. για τον φιλο που μου εγραψε για daihatsu να ξερει οτι ειναι η μαρκα που σεβομαι πολυ απο δικια μου εμπειρια: ουτε ποτε ειδα σε σηνεργειο που δουλευα χαλασμενο ουτε ποτε πηγα για daihatsu με την οδικη βοηθεια που δουλευα. για τα τεστ που ειδαμε, ποσες πιθανοτητες εχεις να κανεις 10 ελιγμους στην σειρα? 1-2 το καταλαβενω αλλα ολοκληρο σλαλομ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 4 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr