Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ε.........ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Ε.........ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Εκτός Δρόμου
    24
    118
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasmania last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:

      Το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου μοχλού στο niva σε σχέση με το jimny είναι στο δρόμο και όχι εκτός δρόμου.

      Συγκεκριμένα, έχοντας μη μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό μέσω αυτού του μοχλού, το niva μπορεί να κινηθεί με τετρακίνηση σε στεγνή άσφαλτο, πράγμα που στο jimny δεν γίνεται.

      Ρε μάγκες, τι είναι αυτά που λετε Ας σοβαρευτούμε λίγο...

      O loco είναι 100% σωστός, διαφωνείς κάπου φίλε τασμάνια?

      Ναι, το πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να κλειδώσεις το κεντρικό όταν σηκώσεις ένα τροχό και να βγάλεις το εμπόδιο. δεν μπορούμε να λέμε, ότι το πλεονέκτημα σε ένα κεντρικό που κλειδώνει, είναι ότι μπορείς να οδηγείς στην άσφαλτο όταν είναι ξεκλείδωτο

      Εσένα πως θα σου ακουγόταν εάν έλεγε κάποιος, ότι το πλεονέκτημα ενός ARB μπροστά, είναι ότι μπορείς να στρίβεις όταν δεν είναι μπλοκαρισμένο;

      ΥΓ Θα με κάνετε να πουλήσω το Niva για να μην με δουλεύει ο φίλος μου ο ΙΚΕ

      Μη το πουλήσεις! Κάτι να χρειαστεούμε σε κάποια ειδική* απο ποιον θα το πάρουμε?

      *=κλειδιά, παξιμάδια γκοφρέτες κλπ

      Τέτοιου είδους σχόλια, με αφήνουν αδιάφορο Θα μιλήσω στα βουνά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Το πλεονέκτημα ενός ARB σε σχέση με ένα απλό άξονα είναι ακριβώς αυτό που λές πως μπορεί και ξεκλειδώνει για την άσφαλτο.

        Το πλεονέκτημα του Νίβα σε σχέση με τα suzuki είναι πως μπορεί να κινείται με ξεκλείδωτο στην άσφαλτο, αυτό είπε ο loco, δεν νομίζ να διαφωνείς

        ΥΓ.Εγω λέω να τα πουλήσουμε τα χρέπια μας και οι 2 και να πάρουμε απο ενα bowler wildcat

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasmania last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          ...Το πλεονέκτημα του Νίβα σε σχέση με τα suzuki είναι πως μπορεί να κινείται με ξεκλείδωτο στην άσφαλτο, αυτό είπε ο loco, δεν νομίζω να διαφωνείς

          Δεν διαφωνώ, απλά το θεωρώ άτοπο.

          ΥΓ.Εγω λέω να τα πουλήσουμε τα χρέπια μας και οι 2 και να πάρουμε απο ενα bowler wildcat

          Ποτέ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            loco last edited by

            Ο χρήστης tasmania έγραψε:

            Ναι, το πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να κλειδώσεις το κεντρικό όταν σηκώσεις ένα τροχό και να βγάλεις το εμπόδιο. δεν μπορούμε να λέμε, ότι το πλεονέκτημα σε ένα κεντρικό που κλειδώνει, είναι ότι μπορείς να οδηγείς στην άσφαλτο όταν είναι ξεκλείδωτο

            Ανάλογα με το τι συγκρίνεις, ορίζεται και το πλεονέκτημα:
            Για το θέμα του κεντρικού διαφορικού αν συγκρίνεις το niva με ένα hrv για παράδειγμα, ναι το niva έχει πλεονέκτημα για το λόγο που λες, ότι κλειδώνει, σηκώνεις ένα τροχό και βγάζεις το εμπόδιο.
            Αν συγκρίνεις το niva με το jimny, τότε το niva υπερτερεί γιατί μπορεί να κινηθεί σε στεγνή άσφαλτο με τετρακίνηση.

            Για εκτός δρόμου οδήγηση πάντως ο συγκεκριμένος μοχλός δεν προσφέρει κάτι περισσότερο στο niva (σε σύγκριση με το jimny)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tasmania last edited by

              Ο χρήστης loco έγραψε:

              Ναι, το πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να κλειδώσεις το κεντρικό όταν σηκώσεις ένα τροχό και να βγάλεις το εμπόδιο. δεν μπορούμε να λέμε, ότι το πλεονέκτημα σε ένα κεντρικό που κλειδώνει, είναι ότι μπορείς να οδηγείς στην άσφαλτο όταν είναι ξεκλείδωτο

              Ανάλογα με το τι συγκρίνεις, ορίζεται και το πλεονέκτημα:
              Για το θέμα του κεντρικού διαφορικού αν συγκρίνεις το niva με ένα hrv για παράδειγμα, ναι το niva έχει πλεονέκτημα για το λόγο που λες, ότι κλειδώνει, σηκώνεις ένα τροχό και βγάζεις το εμπόδιο.
              Αν συγκρίνεις το niva με το jimny, τότε το niva υπερτερεί γιατί μπορεί να κινηθεί σε στεγνή άσφαλτο με τετρακίνηση.

              Για εκτός δρόμου οδήγηση πάντως ο συγκεκριμένος μοχλός δεν προσφέρει κάτι περισσότερο στο niva (σε σύγκριση με το jimny)

              Έτσι όπως το θέτεις το δέχομαι, απλά είμαι της λογικής ότι δυο εκτός δρόμου οχήματα τα συγκρίνεις βάση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων τους και όχι βάση των δυνατοτήτων τους στην άσφαλτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickpar last edited by

                ΜΑΓΚΕΣ ΜΑΛΟΝ ΤΟ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΟ TOPIC

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliff last edited by

                  Λοιπόν όσον αφορά τη σύγκριση Cherokee 3.7 με οποιοδήποτε Maverick ψηφίζω αβλεπή Jeep

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickpar last edited by

                    Ο χρήστης cliff έγραψε:
                    Λοιπόν όσον αφορά τη σύγκριση Cherokee 3.7 με οποιοδήποτε Maverick ψηφίζω αβλεπή Jeep

                    ΦΙΛΕ CLIFF ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΕΖΕΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ
                    ΑΛΛΑ Η** ΕΝΤΑΣΗ **ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΙΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ TOPIC ΜΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
                    ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ CHEROKEE 3.7
                    EXEI KAI TO(ΚΑΡΟ) ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ(ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΕΣ OFF ROAD) ΚΑΙ ΑΡΓΑ.!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο με 3 διαφορικά που να μην έχει κάποιο τρόπο ωστε να κλειδώνει τουλάχιστον το μεσαίο. (άρα όσα έχουν 3 διαφορικά έχουνε και 'κάρο', δεν είναι καινοτομία)

                      Ειδάλλως με 3 ελευθερα διαφορικά ια κόλαγε πιο ευκολα και απο 2κίνητο σε πολλές περιπτώσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tasos953 last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο με 3 διαφορικά που να μην έχει κάποιο τρόπο ωστε να κλειδώνει τουλάχιστον το μεσαίο. (άρα όσα έχουν 3 διαφορικά έχουνε και 'κάρο', δεν είναι καινοτομία)

                        Ειδάλλως με 3 ελευθερα διαφορικά ια κόλαγε πιο ευκολα και απο 2κίνητο σε πολλές περιπτώσεις

                        Νομίζω πως το καινούριο RAV4 καταφέρνει κάτι τέτοιο.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tasos953 last edited by

                          Ο χρήστης cliff έγραψε:
                          Λοιπόν όσον αφορά τη σύγκριση Cherokee 3.7 με οποιοδήποτε Maverick ψηφίζω αβλεπή Jeep

                          Και αβλεπί στις 30.000 χλμ τρέχεις για μπαλάκια.......
                          για διαβάστε... http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 0191#20191

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickpar last edited by

                            Ο χρήστης tasos953 έγραψε:

                            Λοιπόν όσον αφορά τη σύγκριση Cherokee 3.7 με οποιοδήποτε Maverick ψηφίζω αβλεπή Jeep

                            Και αβλεπί στις 30.000 χλμ τρέχεις για μπαλάκια.......

                            ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ CHEROKEE 3.7 Η CRISHLER
                            ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ SERVISE ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ MOY ΤΑ ΑΛΑΞΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ
                            ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΩΣΟΥΝ EURO ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ
                            ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΒΕΝΕΙ ΣΥΧΝΑ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ
                            ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΝΕΞΟΔΑ ΚΑΙ
                            ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΣΥ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cliff last edited by

                              Ο χρήστης tasos953 έγραψε:

                              Λοιπόν όσον αφορά τη σύγκριση Cherokee 3.7 με οποιοδήποτε Maverick ψηφίζω αβλεπή Jeep

                              Και αβλεπί στις 30.000 χλμ τρέχεις για μπαλάκια.......
                              για διαβάστε... http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 0191#20191

                              Εμένα αυτό μου αρέσει από τα δύο τι να κάνουμε τώρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tasos953 last edited by

                                Εγώ προσωπικά πάντως προτιμώ να μή χαλάνε.......
                                Επειδή το να χαλάνε τέτοια εξαρτήματα είναι και επικίνδυνο, ειδικά στα μέρη που τέτοια αυτοκίνητα συχνάζουν ή πρέπει να συχνάζουν.......
                                Πάντως το ότι τα αλλάζουν από μόνοι τους δέν σημαίνει τίποτε (ή σχεδόν τίποτε).
                                Τον πισινό τους προφυλάσουν από ενδεχόμενη μήνυση κάποιου παθόντα.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cliff last edited by

                                  Ε δεν θα διαφωνήσει κανείς μαζί σου Καλό είναι να μη χαλάνε αλλά όλο και κάτι θα βγάλουν με χρήση σε κατσάβραχα.
                                  Και ο Μαβερίκιος έχει τις λύπες του από ότι λένε οι κάτοχοι:

                                  http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-549.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tasos953 last edited by

                                    Θεωρώ άνευ αντικειμένου την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων.
                                    Θεωρώ επίσης απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο σάν το 3,7 με σαφή off-road προσανατολισμό, τέτοιας τιμής, και με τέτοιο βαρύ υποτίθεται όνομα να παρουσιάζει τόσο γρήγορα τέτοιες φθορές που οι 'ταπεινοί' γιαπωνέζοι - και δέν αναφέρομαι στα αντίστοιχα μεγάλα - ούτε που το διανοούνται.......
                                    Και απορώ επίσης πώς οι κάτοχοί τους το βρίσκουν φυσιολογικό και εκθειάζουν μάλιστα την αντιπροσωπεία που τους τα αντικαθιστά αντί να τους τα κοπανήσουν στο κεφάλι και να απαιτήσουν τα λεφτά τους πίσω....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cliff last edited by

                                      Σύμφωνοι αλλά το θέμα της συζήτησης αυτής είναι η σύγκριση μεταξύ αυτών των δύο
                                      Γενικότερα πάντως κανείς δεν κατασκευάζει οχήματα όπως παλιότερα.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
                                        Θεωρώ άνευ αντικειμένου την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων.
                                        Θεωρώ επίσης απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο σάν το 3,7 με σαφή off-road προσανατολισμό, τέτοιας τιμής, και με τέτοιο βαρύ υποτίθεται όνομα να παρουσιάζει τόσο γρήγορα τέτοιες φθορές που οι 'ταπεινοί' γιαπωνέζοι - και δέν αναφέρομαι στα αντίστοιχα μεγάλα - ούτε που το διανοούνται.......
                                        Και απορώ επίσης πώς οι κάτοχοί τους το βρίσκουν φυσιολογικό και εκθειάζουν μάλιστα την αντιπροσωπεία που τους τα αντικαθιστά αντί να τους τα κοπανήσουν στο κεφάλι και να απαιτήσουν τα λεφτά τους πίσω....

                                        Γίνεσαι υπερβολικός ή είναι ιδέα μου?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          OSOI EXETE CHEROKEE PIGAINTE STO KOLONAKI.....

                                          PROSOPIKA PISTEVO OTI TO LADA NIVA EINAI POLY KALYTERO....OPOS KAI TO JIMNY

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tasos953 last edited by

                                            Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                            Θεωρώ άνευ αντικειμένου την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων.
                                            Θεωρώ επίσης απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο σάν το 3,7 με σαφή off-road προσανατολισμό, τέτοιας τιμής, και με τέτοιο βαρύ υποτίθεται όνομα να παρουσιάζει τόσο γρήγορα τέτοιες φθορές που οι 'ταπεινοί' γιαπωνέζοι - και δέν αναφέρομαι στα αντίστοιχα μεγάλα - ούτε που το διανοούνται.......
                                            Και απορώ επίσης πώς οι κάτοχοί τους το βρίσκουν φυσιολογικό και εκθειάζουν μάλιστα την αντιπροσωπεία που τους τα αντικαθιστά αντί να τους τα κοπανήσουν στο κεφάλι και να απαιτήσουν τα λεφτά τους πίσω....

                                            Γίνεσαι υπερβολικός ή είναι ιδέα μου?

                                            Για το κοπάνημα ή για τα λεφτά ?????????????????????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr