Χρήσιμο link με ενημερωμένες τιμές πρατηρίων σε χάρτη.
http://www.4real.gr/FuelPrices/public/show-fuel-prices
Έχει και εφαρμογή για android
Χρήσιμο link με ενημερωμένες τιμές πρατηρίων σε χάρτη.
http://www.4real.gr/FuelPrices/public/show-fuel-prices
Έχει και εφαρμογή για android
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Κατέφθασαν τα εισιτήρια για την πίστα των θεών...
Spa 2010 και το F1Grip ετοιμάζει ατελείωτο υλικό...
Τόσο γρήγορα? Εμάς για τη Monza θα μας τα στείλουν 2 εβδομάδες πριν τον αγώνα (grandprix-tickets.com). Από που τα έκλεισες?
Λόγοι για τους οποίους προτιμούν οι γυναίκες τα Jimny είναι:
Πάντως, από τη μετάβαση από το σαξο το μόνο που θα της φανεί χειρότερο θα είναι η άνεση.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Τελικά η mitsubishi ισχυρίζεται ότι οι δισκόπλακες δεν αντικαθιστώνται λόγω φυσιολογικής φθοράς... Το κατά πόσο είναι φυσιολογική η φθορά μέσα σε 20.000 χλμ και με 2 τορνιρίσματα εύκολα μπορεί να το συμπεράνει κανείς, αλλά για να βασιστεί μια καταγγελία πάνω σε αυτό θα χρειαστεί δικηγόρος και πραγματογνωμοσύνη και δεν είμαι διατεθιμένος να μπω σε τέτοιες διαδικασίες.
Ένας λόγος που αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η 7ετής εγγύηση, αλλά αν με κοροϊδεύουν έτσι ήδη από την 3ετία του κατασκευαστή φαντάζομαι τι θα γίνει αργότερα στα υπόλοιπα 4 χρόνια που δίνει ο εισαγωγέας.
Αποφάσισα να πουλήσω το αυτοκίνητο και να μην ξαναπλησιάσω mitsubishi και Σαρακάκη και παρόμοια θα συμβουλεύσω και οποιοδήποτε γνωστό μου. Θα στείλω και ένα email διαμαρτυρίας στην Mitsubishi Europe αλλά σιγά μην τους ιδρώσει το αυτί. Τουλάχιστον σε άλλες εταιρίες (πχ Suzuki) με ίδια προβλήματα γίνεται αντικατάσταση χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Έχει το δικαίωμα μια κατασκευάστρια εταιρία να αλλάξει εκ των υστέρων τους όρους της εγγύησης και να μην καλύπτει κάποιο εξάρτημα (δισκόπλακες) ενώ αρχικά το κάλυπτε?
Η ιστορία έχει ως εξής:
Σε ένα Mitsubishi Outlander (μοντ 2005) κάθε 5-7000 χλμ στραβώνουν οι δισκόπλακες χωρίς να γίνεται σκληρή χρήση και χωρίς να μπαίνει το αυτοκίνητο σε νερά. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν το έχω μόνο εγώ αλλά και άλλοι κάτοχοι Outlander και Pajero Sport. Η Mitsubishi το 2005 έβγαλε οδηγία να μην αντικαθιστώνται αμέσως οι ελαττωματικές δισκόπλακες αλλά να τορνιρίζονται όσες φορές αντέχει το υλικό και μετά να γίνεται αντικατάσταση.
Στο δικό μου αυτοκίνητο έχουν τορνιριστεί 2 φορές οι μαμίσιες δισκόπλακες, κατόπιν έχουν αλλαχθεί με καινούριες και στη συνέχεια έχουν τορνιριστεί άλλες 2 φορές οι αλλαγμένες.
Σήμερα η αντιπροσωπεία με ενημερώνει ότι οι δισκόπλακες δεν έχουν περιθώριο να τορνιριστούν άλλο και θα πρέπει να αλλαχθούν με επιβάρυνση δική μου επειδή η Mitsubishi δεν καλύπτει πλέον τις δισκόπλακες στην εγγύηση!
Έχοντας κάνει 40.000 χλμ έχω πληρώσει ήδη 2 φορές αλλαγή στα τακάκια (λόγω των στραβωμένων δισκόπλακων) και τώρα καλούμαι να πληρώσω άλλα 500 ευρώ για αλλαγή στις δισκόπλακες+τακάκια για κάποιο φανερά κατασκευαστικό λάθος. (Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου πρότειναν να χαράξουμε τις δισκόπλακες έτσι ώστε να αερίζονται καλύτερα και να μην στραβώνουν)
Επισκέυθηκα την τεχνική διεύθυνση στον Σαρακάκη και τους έδειξα το βιβλιαράκι συντήρησης και ζήτησα να μου δείξουν που αναγράφεται ότι δεν καλύπτονται οι δισκόπλακες και που αναγράφει ότι οι όροι της εγγύησης μπορούν να αλλάξουν, παρ'όλα αυτά η απάντηση ήταν ότι αυτό ισχύει πλέον και δεν μπορεί να γίνει τίποτα...
Πως μπορεί να προστατευθεί ο καταναλωτής απέναντι στην απαράδεκτη συμπεριφορά του κατασκευαστή?
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στη διαφήμιση είναι και τα δύο Rubicon με στάνταρ μπλοκέ εμπρός και πίσω.
Σαφως και μιλω για το ΒΑSE το οποιο μονο καθαραοαιμο δεν μπορει να χαρακτηριστει, καθαροαιμο και απουσια μπλοκε διαφορικου δεν ταιριαζει.
Α και κατι που πρεπει να πω, το Νιβα εχει στανταρ μπλοκε διαφορικο.....
Το niva δεν έχει standard μπλοκέ διαφορικό ούτε μπροστά ούτε πίσω. Μόνο το κεντρικό του διαφορικό έχει την δυνατότητα να κλειδώνει/ξεκλειδώνει, γεγονός που του δίνει το πλεονέκτημα να κινείται στην άσφαλτο με τετρακίνηση.
Το wrangler (ακόμα και το 'φτηνό') με επιλεγμένη την 4κίνηση είναι σαν να έχει κεντρικό διαφορικό κλειδωμένο οπότε δεν βλέπω που (θεωρητικά) υπερτερεί το niva εκτός δρόμου.
Το wrangler πιθανότατα δεν αξίζει τα λεφτά του αλλά γεγονός είναι ότι παραμένει ένα από τα 2,3 εναπομείναντα πλέον cabrio 4κίνητα.
Ο πωλητής του Σαρακάκη μου είπε ανεπίσημα να μην πληρώσω αλλά δεν το διακινδύνευσα.
Όντως είναι κοροϊδία αφού όλο το καλοκαίρι διαφήμιζαν τις 'άτοκες' δόσεις και όταν ζήτησα να αλλάξω ασφάλεια μου είπαν ότι ο μόνος τρόπος είναι να γίνουν έντοκες οι δόσεις...
Αγόρασα το καλοκαίρι ένα mitsubishi από τον Σαρακάκη με 'άτοκες' δόσεις μέσω τράπεζας Eurobank και στο συμβόλαιο αναγραφόταν ότι η ασφάλεια θα πρέπει να γίνεται σε ασφ. εταιρία που εγκρίνει η τράπεζα και ο Σαρακάκης.
Το 1ο εξάμηνο άφησα την ασφάλεια στην ασφ. εταιρία του Σαρακάκη και μετά θέλησα να την αλλάξω.
Επικοινώνησα με την τράπεζα και είπαν ότι δεν έχουν πρόβλημα να αλλάξει η ασφ. εταιρία αρκεί οι καλύψεις να είναι ίδιες.
Επικοινώνησα και με την ασφ. εταιρία του Σαρακάκη και δεν δέχονταν να ακυρώσουν την ασφάλεια και είπαν ότι όπως προβλέπει το συμβόλαιο αν δεν καταβάλλω τα ασφάλιστρα αυτά θα παρακρατηθούν μέσω της τράπεζας!
Η διαφορά στα ασφάλιστρα ήταν 300 ευρώ το χρόνο (900 ευρώ του Σαρακάκη, 600 ευρώ η Εγνατία για τις ίδιες καλύψεις).
Στην ουσία οι δόσεις του Σαρακάκη δεν ήταν άτοκες αφού έχουν προβλέψει να τα πάρουν από αλλού...
Σε αντίστοιχη περίπτωση με Suzuki και την ασφαλιστική εταιρία του Σφακιανάκη, μπόρεσα και άλλαξα ασφ. εταιρία χωρίς πρόβλημα.
2,3 γνωστοί μου σκέφτονταν σοβαρά να πάρουν το maverick λόγω προσφοράς.
Τους έστειλα τις φωτογραφίες και φυσικά άλλαξαν γνώμη.
michailbm αν θέλεις αιτιολόγησε αυτό που γράφεις.
εγώ πάλι από τη συμμετοχή μου σε τέτοιο club δεν βρίσκω κακά παρά μόνο καλά
εκδρομές, εκπτώσεις σε λάστιχα-αναρτήσεις κλπ κλπ, συζήτησεις με άλλους για αντιμετώπιση προβλημάτων, εμπειρίες, ανταλλαγή απόψεων κλπ