Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 23
    • 24
    • 12 / 24
    Περί αυτοκίνησης
    136
    475
    1689
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad-max-13 last edited by

      thanks

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        loco last edited by

        Έχει το δικαίωμα μια κατασκευάστρια εταιρία να αλλάξει εκ των υστέρων τους όρους της εγγύησης και να μην καλύπτει κάποιο εξάρτημα (δισκόπλακες) ενώ αρχικά το κάλυπτε?

        Η ιστορία έχει ως εξής:

        Σε ένα Mitsubishi Outlander (μοντ 2005) κάθε 5-7000 χλμ στραβώνουν οι δισκόπλακες χωρίς να γίνεται σκληρή χρήση και χωρίς να μπαίνει το αυτοκίνητο σε νερά. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν το έχω μόνο εγώ αλλά και άλλοι κάτοχοι Outlander και Pajero Sport. Η Mitsubishi το 2005 έβγαλε οδηγία να μην αντικαθιστώνται αμέσως οι ελαττωματικές δισκόπλακες αλλά να τορνιρίζονται όσες φορές αντέχει το υλικό και μετά να γίνεται αντικατάσταση.

        Στο δικό μου αυτοκίνητο έχουν τορνιριστεί 2 φορές οι μαμίσιες δισκόπλακες, κατόπιν έχουν αλλαχθεί με καινούριες και στη συνέχεια έχουν τορνιριστεί άλλες 2 φορές οι αλλαγμένες.
        Σήμερα η αντιπροσωπεία με ενημερώνει ότι οι δισκόπλακες δεν έχουν περιθώριο να τορνιριστούν άλλο και θα πρέπει να αλλαχθούν με επιβάρυνση δική μου επειδή η Mitsubishi δεν καλύπτει πλέον τις δισκόπλακες στην εγγύηση!

        Έχοντας κάνει 40.000 χλμ έχω πληρώσει ήδη 2 φορές αλλαγή στα τακάκια (λόγω των στραβωμένων δισκόπλακων) και τώρα καλούμαι να πληρώσω άλλα 500 ευρώ για αλλαγή στις δισκόπλακες+τακάκια για κάποιο φανερά κατασκευαστικό λάθος. (Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου πρότειναν να χαράξουμε τις δισκόπλακες έτσι ώστε να αερίζονται καλύτερα και να μην στραβώνουν)

        Επισκέυθηκα την τεχνική διεύθυνση στον Σαρακάκη και τους έδειξα το βιβλιαράκι συντήρησης και ζήτησα να μου δείξουν που αναγράφεται ότι δεν καλύπτονται οι δισκόπλακες και που αναγράφει ότι οι όροι της εγγύησης μπορούν να αλλάξουν, παρ'όλα αυτά η απάντηση ήταν ότι αυτό ισχύει πλέον και δεν μπορεί να γίνει τίποτα...

        Πως μπορεί να προστατευθεί ο καταναλωτής απέναντι στην απαράδεκτη συμπεριφορά του κατασκευαστή?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vasgti last edited by

          Επικοινώνησε με Γενική Γραμματεία Καταναλωτών:
          http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=3

          Δες εδώ τι ισχύει για τις εγγυήσεις και υποχρεώσεις της εταιρίας:
          http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101

          Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτών μπορείς επίσης να κάνεις και καταγγελία για το πρόβλημά σου.

          Καταγγελία μπορείς να κάνεις επίσης και στο ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών).

          Για επικοινωνία:
          http://www.kepka.gr/Grk/Kepka/Contact/Contact.htm

          Για online καταγγελία:
          http://www.kepka.gr/Grk/Kepka/Contact/com01.htm

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Κατ' αρχήν και για να' σαι βέβαιος, πως δεν σου λένε παραμύθια από την 'αντιπροσωπεία', στείλε ένα μήνυμα στο: customerletters@mitsubishi-motors-euro.com (το βρήκα από το ευρωπαϊκό τους site). Κατά δεύτερον, αν κι εφ' όσον η εγγύηση δεν σε καλύπτει, μάλλον θα πρέπει να πας σε λύση after-market, που και φθηνότερη μπορεί ν' αποδειχθεί και πιο αξιόπιστη... Είναι κρίμα να μην μπορείς να χαρείς το αυτοκίνητό σου, επειδή κάποιοι κάνουν τις πάπιες!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              loco last edited by

              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

              Τελικά η mitsubishi ισχυρίζεται ότι οι δισκόπλακες δεν αντικαθιστώνται λόγω φυσιολογικής φθοράς... Το κατά πόσο είναι φυσιολογική η φθορά μέσα σε 20.000 χλμ και με 2 τορνιρίσματα εύκολα μπορεί να το συμπεράνει κανείς, αλλά για να βασιστεί μια καταγγελία πάνω σε αυτό θα χρειαστεί δικηγόρος και πραγματογνωμοσύνη και δεν είμαι διατεθιμένος να μπω σε τέτοιες διαδικασίες.

              Ένας λόγος που αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η 7ετής εγγύηση, αλλά αν με κοροϊδεύουν έτσι ήδη από την 3ετία του κατασκευαστή φαντάζομαι τι θα γίνει αργότερα στα υπόλοιπα 4 χρόνια που δίνει ο εισαγωγέας.

              Αποφάσισα να πουλήσω το αυτοκίνητο και να μην ξαναπλησιάσω mitsubishi και Σαρακάκη και παρόμοια θα συμβουλεύσω και οποιοδήποτε γνωστό μου. Θα στείλω και ένα email διαμαρτυρίας στην Mitsubishi Europe αλλά σιγά μην τους ιδρώσει το αυτί. Τουλάχιστον σε άλλες εταιρίες (πχ Suzuki) με ίδια προβλήματα γίνεται αντικατάσταση χωρίς δεύτερη κουβέντα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nteminio last edited by

                παιδια για σαρακάκη έχω ακούσει τα χειρότερα, για υπερβολικές τιμές στα σέρβισ και ανταλλακτικά και γενικά εκμετάλλευση και πολύ κακή εξυπηρέτηση στην ελληνική αγορά. γιαυτο και είμαι μακριά από μιτσουμπίσι - χόντα, όσο ωραία μοντέλα και αν βγάζουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostserb last edited by

                  Ασχετα αν εχεις δικιο , εγω στην θεση σου θα εβαζα αλλες δισκοπλακες aftermarket γιατι ειναι φανερο οτι υπαρχει κατασκευαστικο προβλημα στις μαμισιες. Δηλ και να καταφερεις να αλλαξεις τις μαμισιες εντος εγγυησης αφου θα σου ξαναχαλασουν συντομα , ποιο ο λογος να τρεχεις?

                  Αν το εχεις παρει πατριωτικα , κυνηγησε το και τριψτους τα μουτρα να στα αλλαξουν στην εγγυηση και μετα στο καπακι βαλε μονος σου aftermarket!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Φίλε loco, αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα και μια καταγγελία στους αρμόδιους φορείς για την προστασία του καταναλωτή. Μακάρι όλοι οι δυσαρεστημένοι καταναλωτές να έκαναν καταγγελίες. Οι εταιρίες εκεί βασίζονται... Στο ότι όλοι λένε 'δεν βαριέσαι τώρα...' . Από καταγγελίες καταναλωτών τους έχουν επιβληθεί κατά διαστήματα αρκετά πρόστιμα και εντολές να εναρμονιστούν με τους κανονισμούς. Μην κοιτάς που γίνεται στα μουγκά και φροντίζουν (οι εταιρίες) να μην γνωστοποιείται στο ευρύ κοινό...

                    Αφιέρωσε λίγο χρόνο και κάνε την καταγγελία σου. Δεν έχεις να χάσεις κάτι. Αντίθετα, ίσως βγεις και κερδισμένος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • E
                      evolander last edited by

                      Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.

                      Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.

                      Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).

                      Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!

                      Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.

                      Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr

                      Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.

                      Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελλειμματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!

                      Φιλικά Στάθης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή στο ΚΕΠΚΑ γιατί δεν απευθύνεστε? Το κράτος μπορεί να τους ασκήσει πίεση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evolander last edited by

                          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                          Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή στο ΚΕΠΚΑ γιατί δεν απευθύνεστε? Το κράτος μπορεί να τους ασκήσει πίεση.

                          Η νόμιμη διαδικασία θα ακολουθηθεί σίγουρα αφού ανέλαβε ο δικηγόρος μου.
                          Το post μου όμως νομίζω επειδή μεταφέρθηκε εδώ, δεν είναι πλέον ορατό με τίτλο για να διαβαστεί από κατόχους που αντιμετώπισαν / αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
                          Θα παρακαλούσα τους mods εφόσον υπάρχει η δυνατότητα και από τη στιγμή που δεν κρίνω / συκοφαντώ, να μεταφέρουν το post μου. Εξάλλου δεν ζητώ δικαίωση, αλλά να έρθω σε επαφή με ιδιοκτήτες του μοντέλου που έχουν το ίδιο πρόβλημα μόνο.

                          Ευχαριστώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης evolander έγραψε:

                            Η νόμιμη διαδικασία θα ακολουθηθεί σίγουρα αφού ανέλαβε ο δικηγόρος μου.
                            Το post μου όμως νομίζω επειδή μεταφέρθηκε εδώ, δεν είναι πλέον ορατό με τίτλο για να διαβαστεί από κατόχους που αντιμετώπισαν / αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
                            Θα παρακαλούσα τους mods εφόσον υπάρχει η δυνατότητα και από τη στιγμή που δεν κρίνω / συκοφαντώ, να μεταφέρουν το post μου. Εξάλλου δεν ζητώ δικαίωση, αλλά να έρθω σε επαφή με ιδιοκτήτες του μοντέλου που έχουν το ίδιο πρόβλημα μόνο.

                            Ευχαριστώ

                            Το θέμα ήρθε στο κατάλληλο μέρος. Aν θέλεις να διαβαστεί από μέλη με το ίδιο αυτοκίνητο καλύτερα να το ξαναγράψεις και εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=19047
                            [mod]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              govus last edited by

                              Ο χρήστης evolander έγραψε:
                              Η νόμιμη διαδικασία θα ακολουθηθεί σίγουρα αφού ανέλαβε ο δικηγόρος μου. Το post μου όμως νομίζω επειδή μεταφέρθηκε εδώ, δεν είναι πλέον ορατό με τίτλο για να διαβαστεί από κατόχους που αντιμετώπισαν / αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Θα παρακαλούσα τους mods εφόσον υπάρχει η δυνατότητα και από τη στιγμή που δεν κρίνω / συκοφαντώ, να μεταφέρουν το post μου. Εξάλλου δεν ζητώ δικαίωση, αλλά να έρθω σε επαφή με ιδιοκτήτες του μοντέλου που έχουν το ίδιο πρόβλημα μόνο.
                              Ευχαριστώ

                              Έχει καιρό μεν να 'κινηθεί', αλλά υπάρχει και Mitsubishi (υπό) φόρουμ ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                evolander last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                Το θέμα ήρθε στο κατάλληλο μέρος. Aν θέλεις να διαβαστεί από μέλη με το ίδιο αυτοκίνητο καλύτερα να το ξαναγράψεις και εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=19047
                                [mod]

                                Thanks

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evolander last edited by

                                  Επίλογος:

                                  Η Mitsubishi Motors Europe με ανακοίνωσή της μέσω προσωπικής επιστολής (η οποία κοινοποιήθηκε και στον Σαρακάκη), μου γνωστοποίησε πως θα καλύψει το κόστος υπό τη μορφή δώρου σε εμένα μόνο και όχι μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostast1 last edited by

                                    Ο χρήστης evolander έγραψε:
                                    Επίλογος:

                                    Η Mitsubishi Motors Europe με ανακοίνωσή της μέσω προσωπικής επιστολής (η οποία κοινοποιήθηκε και στον Σαρακάκη), μου γνωστοποίησε πως θα καλύψει μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης το κόστος της αλλαγής σε δισκόπλακες και τακάκια.

                                    Ολα καλα λοιπον!!!!!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      papadim_jim last edited by

                                      Εγγύηση κατά τη γνώμη μου σημαίνει ότι το προϊόν που κατασκευάζω και διακινώ είναι τόσο καλό ώστε εγγυώμαι την τέλεια λειτουργία του για χρόνο Χ. Στην απίθανη περίπτωση που παρουσιάσει βλάβη όμως, αναλαμβάνω να το επισκευάσω.
                                      Από τον χρόνο Χ καταλαβαίνει και ο αγοραστής την ποιότητα του προϊόντος.

                                      Λογικά, λοιπόν, σε δύο όμοια προϊόντα από διαφορετικούς κατασκευαστές (πχ δύο αυτοκίνητα παρόμοιων χαρακτηριστικών) στα οποία δίδεται από τον κάθε κατασκευαστή χρονική εγγύηση διαφορετικής εκτάσεως, αυτό που συνοδεύεται από την πιο εκτεταμένη είναι και το ποιοτικώς ανώτερο.

                                      Δυστυχώς βέβαια εγγύηση σημαίνει σήμερα ότι το αυτοκίνητο μπορεί να παρουσιάζει ακόμα και καθημερινά βλάβες με μόνη υποχρέωση του κατασκευαστή να το επισκευάζει κάθε φορά που αυτή παρουσιάζεται. Αυτό όμως είναι εγγύηση καλής λειτουργίας και όχι καλού προϊόντος...Σημαίνει δηλαδή ότι ο κατασκευαστής θα επισκευάζει ένα ελαττωματικό προϊόν και θα το διατηρεί σε κατάσταση καλής λειτουργίας, μέχρι να λήξει αυτή του η υποχρέωση.

                                      Και έρχομαι τώρα στο θέμα της ανανέωσης της εγγύσης για όλη τη διάρκειά της, όπως αυτή ορίζεται κατά την αρχική αγορά του αυτοκινήτου.

                                      Είναι ένα απαραίτητο μέτρο προστασίας του καταναλωτή, η ανανέωση της εγγύησης.

                                      Και αυτό γιατί πολλές εταιρείες μπορεί να αρνηθούν την επιδιόρθωση της βλάβης με τον απλό ισχυρισμό ότι αν ανανεώνεται συνεχώς, τότε δεν πρόκειται για εγγύηση περιορισμένης χρονικής διάρκειας, αλλά εγγύηση εφ' όρου ζωής την οποία ο κατασκευαστής δεν προβλέπει.

                                      Αν όμως το αυτοκίνητο παρουσιάζει βλάβες συνεχώς, τότε δεν ισχύει ο αρχικός ορισμός της εγγύησης! Είναι, επομένως, υποχρεωμένος ο κατασκευαστής για κάθε εξάρτημα ξεχωριστά στο οποίο δίνει εγγύηση 2 ετών για παράδειγμα, να φροντίσειι ώστε να λειτουργήσει για 2 έτη χωρίς προβλήματα.

                                      Εάν δηλαδή μια αντλία βενζίνης την έχει περάσει από δοκιμές ωστε να έχει πειστεί ότι λειτουργεί απροβλημάτιστα για 2 έτη - γι' αυτό της δίνει άλλωστε τόση εγγύηση - πρέπει κάθε αντλία που κατασκευάζει να λειτουργεί τέλεια για το ίδιο χρονικό διάστημα, είτε αυτή είναι πρώτης τοποθέτησης, είτε είναι ανταλλακτικό εξάρτημα. Άλλωστε, με τα ίδια χαρακτηριστικά ποιότητας κατασκευάζονται και αυτές που τοποθετούνται στα νέα οχήματα και αυτές που πηγαίνουν στην αποθήκη των ανταλλακτικών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostserb last edited by

                                        Σημερα ο μηχανικος στο σερβις μου ειπε οτι συμφωνα με την νομοθεσια μπορουμε ενα οποιασδηποτε μαρκας αυτοκινητο να το παμε σε οποιοδηποτε συνεργειο (αλλης μαρκας ή γενικο της γειτονιας) και χωρις να χασουμε την εγγυηση αρκει αυτο το συνεργειο να ειναι πιστοποιημενο ISO!!!!!!!
                                        Λεει μπορει να το αρνουνται οι αντιπροσωπειες για ευνοητους λογους αλλα αυτο γραφει ο νομος!

                                        Γνωριζει κανεις τι ισχυει? Αν λεει αληθεια ο μηχανικος μιλαμε για μεγα σκανδαλο...!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ποσα συνεργεια εχουν πιστοποίηση ISO ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostserb last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                            Ποσα συνεργεια εχουν πιστοποίηση ISO ;

                                            Απο τα της γειτονιας δεν ξερω , αλλα απο των αλλων αντιπροσωπειων , φανταζομαι ολα!

                                            &Γενικα δεν νομιζω να ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να αποχτησει καποιος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 12 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr