Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VOLVO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VOLVO FORUM
    • 1
    • 2
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 215
    • 270
    • 271
    • 213 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    56
    5414
    34321
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      Ο χρήστης GNS40 έγραψε:
      SOS volvakides ....!!!! Εχει αναβάθμιση κανεις απο εδω μέσα τα φρένα του με (δισκοπλακες , δαγκανες ,Τακακια ) ????????? αν ναι τι μάρκα ;;;; Περιμένω με αγωνία ...... Ευχαριστώ .

      τι θες να πετύχεις και με ποιο ; κόστος ......

      τα φρένα πρέπει να είναι τα ίδια με του focus II.

      Με μικρό κόστος βάζεις καλύτερα υγρά, σωληνάκια και τακάκια ....
      Με μεγαλύτερο κόστος βάζεις δίσκους δαγκάνες μεγαλύτερου μοντέλου (αλλά βαραίνεις τα φρένα)
      Με μεγαλύτερο κόστος πας σε +πιο ελαφριές πολυπίστονες δαγκάνες...
      Με ακόμα μεγαλύτερο κόστος +διαιρούμενες δισκόπλακες με λιγότερο ακόμα βάρος ...

      ένα αντίστοιχο παράδειγμα από golf

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gns40 last edited by

        Καταρχας ευχαριστω για την απαντηση. εγραψα σε πιο πανω αναρτηση μου τις αλαγες που εκανα (τακακια ferodo μεσεας σκηρωτιτας, υγρα motul rasing dot4, σωλινακια αερ. Τυπου.) . Δεν ειδα καμια διαφορα στο προβλημα μου που ειναι αναποτελεσματικα φρενα οταν τα πιεζω, ο μηχανικος λεει αλαγη δισκοπλακες δαγκανες 4πιστονες η 6πιστονες ( το κοστος δεν με ενδιαφερει) η ζαντες ειναι 16' .το προβλημα μου ειναι αν εβαλε καπιος αλλος και τι μαρκα που να εχει κιτ για volvo. Αυτην την βοηθεια θελω. Ευχαριστω για το χρονο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          πρωτον ο μηχανικος σου λεει μαλακιες....
          δευτερον, αν βαλεις 4 πιστονες 6πιστονες 8πιστονες 12 πιστονες , πρεπει να αλλαξεις και ολη σου την αναρτηση
          τριτον, αλλαξε μιχανικο
          τεταρτον, μαθε τι διασταση δισκου φορας,
          πεμπτον , δες τι διασταση δισκου φοραει το διλιτρο S40.
          εκτον, παρε τιμη για την δισκοπλακα του διλιτρου
          εβδομον, βρες ενα καλο τακακι και οχι της πλακας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            Ο χρήστης GNS40 έγραψε:
            Καταρχας ευχαριστω για την απαντηση. εγραψα σε πιο πανω αναρτηση μου τις αλαγες που εκανα (τακακια ferodo μεσεας σκηρωτιτας, υγρα motul rasing dot4, σωλινακια αερ. Τυπου.) . Δεν ειδα καμια διαφορα στο προβλημα μου που ειναι αναποτελεσματικα φρενα οταν τα πιεζω, ο μηχανικος λεει αλαγη δισκοπλακες δαγκανες 4πιστονες η 6πιστονες ( το κοστος δεν με ενδιαφερει) η ζαντες ειναι 16' .το προβλημα μου ειναι αν εβαλε καπιος αλλος και τι μαρκα που να εχει κιτ για volvo. Αυτην την βοηθεια θελω. Ευχαριστω για το χρονο σας.

            μετά από πόση πίεση .... το πεντάλ υποχωρεί ?
            από πόσα χλμ και μετά αρχισε να παρουσιάζεται το πρόβλημα ?
            τι εννοείς ότι το πιέζεις ? πχ κατάβαση 20χλμ πηγαίνοντας με πολλά και φρενάροντας συνέχεια ? .....

            από αυτά που περιγράφεις, δεν νομίζω ότι θα λύσεις το πρόβλημα σου βάζοντας 4πίστονες πχ δαγκάνες .....
            το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πας σε άλλον μηχανικό, ακόμα καλύτερα να είναι μόνο 'φρενάς'. Εμένα μου ακούγεται
            σαν να έχει πάρει αέρα το κύκλωμα φρένων ή για 'ανεξήγητο λόγο να έχουν βράσει τα υγρά σου και να έχουν πολύ υγρασία'. .....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              volvozeus last edited by

              Για οσους χαρηκαν...δεν προκειται για νεο R, αλλα για μια one off κατασκευη γι αυτον που εκανε το highest bid για το C30PCP..Οι Σουηδοι δεν μπορουν να ασχοληθουν με αμειγως σπορ κατασκευες προς το παρον..εχουν ενα πλανητη να σωσουν

              Volvo Car UK Ltd. press release:

              Volvo S60 Polestar to be shown at the next Swedish TTA Race in Gothenburg

              Polestar will present a performance concept road car, based on the Volvo S60 platform, at the next round of the Swedish TTA - Racing Elite League. Officially named Volvo S60 Polestar, it will be shown on 16th June at the third round of the new racing series, held at Polestar's home track in downtown Gothenburg, Sweden.

              'The performance concept road-car is a spin-off of our work evaluating and developing the S60 for racing.' says Polestar Marketing Director Hans Bååth.

              When the Volvo C30 Polestar was presented in 2010, it gained a massive global interest and Polestar was flooded with requests from people interested in buying the car. The first Polestar concept-car was however not designed with production in mind and, at the time, Polestar was also in the midst of campaigning the Volvo C30 WTCC in the FIA World Touring Car Championship. The first S60 Polestar is built for one of the most eager bidders for the original C30 Polestar.

              'Whether there will be more cars built is an open question. First of all we want to get feedback on this first prototype.' Bååth continues.

              In 2011, Volvo decided to switch its race-car entry from the C30 to the S60 model. Polestar then started an intense research and evaluation-program to collect and compile vehicle data from the S60 platform. The final decision on what racing class to enter was yet to be taken and Polestar needed to learn as much as possible about the S60's built-in characteristics.

              Jan Andersson, responsible for complete vehicle development at Polestar explains: 'What we found was another very strong Volvo with great potential for motorsport applications and also an almost ideal platform for a road-going performance car. Volvo's engineers are known around the world for their achievements in car and traffic safety. What is less widely understood is that strong and safe cars also make great platforms for motorsport and performance.'

              Polestar has co-operated with Volvo since 1996 and has to date successfully raced five different Volvo models starting with the Volvo 850. Volvo bodies are strong and solid designs, built to withstand extreme forces straight from the factory which make them ideal for building race cars. While in the S60 TTA car, almost every single part is designed and manufactured for racing purposes only, the Volvo S60 Polestar is to a great extent based on standard Volvo S60 T6 components.

              Derek Crabb, Motorsport Director at Volvo Cars: 'The car we present is yet another result of our close co-operation where Polestar's motorsport and performance experience is combined with Volvo's in-depth knowledge about the car and its technology.'

              Exact specifications of the car will be revealed at the official launch at the Gothenburg City Arena.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                δευτερον, αν βαλεις 4 πιστονες 6πιστονες 8πιστονες 12 πιστονες , πρεπει να αλλαξεις και ολη σου την αναρτηση

                Υπερβολές.

                εκτον, παρε τιμη για την δισκοπλακα του διλιτρου
                εβδομον, βρες ενα καλο τακακι και οχι της πλακας.

                +τιμή για δαγκάνα. Καλή ιδέα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Σιγά μην πρέπει να αλλάξει και μοτέρ ...

                  Τσεκάρει αν χωράνε στην ζαντα τα μεγαλύτερα φρένα , Γιατί αν είναι πολυπιστονα θα είσαι οριακά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gns40 last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    πρωτον ο μηχανικος σου λεει μαλακιες....
                    δευτερον, αν βαλεις 4 πιστονες 6πιστονες 8πιστονες 12 πιστονες , πρεπει να αλλαξεις και ολη σου την αναρτηση
                    τριτον, αλλαξε μιχανικο
                    τεταρτον, μαθε τι διασταση δισκου φορας,
                    πεμπτον , δες τι διασταση δισκου φοραει το διλιτρο S40.
                    εκτον, παρε τιμη για την δισκοπλακα του διλιτρου
                    εβδομον, βρες ενα καλο τακακι και οχι της πλακας.

                    ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΙΚΑ GALFER 4ΠΙΣΤΟΝΕΣ ΚΟΜΠΛΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ. ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΑ ΚΟΥΜΠΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 800 ΜΕ 1000 ΧΛΜ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      πανε σταξε τωρα τα ωραια σου λεφτα και ασε τις φιλολογιες... εδω καλα καλα δεν ξερεις που ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το προβλημα σου!!!

                      και τα νεα σου δηλαδη ποια ειανι;;; οτι εχεις πιο δυνατο φρενο;; χαιρω πολυ χαιροπουλος

                      ps

                      Μου αρεσει που εψαξες και βρηκες κιολας....

                      πως γινεται ολοι οι χαροκαμενοι οταν ψαχνουν και βρισκουν να καταληγουν παντα στην galfer, ενας θεος ξερει...τυχαιο;;;

                      δεν νομιζω.... μαλλον καποιοι περνουν καλα την μιζα τους!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Έχεις δει διαφορά στις τιμές ενός 4 pot kit Galfer και ενός Brembo? Γι' αυτό καταλήγουν όλοι στο Galfer και καλά κάνουν στην τελική καθώς μάλλον για κάνα τάφο 1.6-1.8 μιλάμε οπότε το κάτι παραπάνω των Brembo είναι αδιάφορο. Το θέμα είναι χωράνε στις 16αρες?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          ο μαστορας του θα τα χωρεσει... δεν εχει αναγκη!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            ...απο αυτα που διαβαζω, μεγαλυτερες πιθανοτητες θα εδινα σε προβλημα τρομπας, κατανεμητη (νομιζω οτι ειναι ξεχωριστη η μοναδα του κατανεμητη απο την τρομπα, αν οχι, γραψτε λαθος), ή και μοναδα ABS...
                            Γενικοτερα θα συμφωνησω με Popolaro...
                            Ο φιλος θα πρεπει να παρει και μια δευτερη γνωμη απο καποιον αλλο εμπειρο μηχανικο, και φυσικα να ψαξει το θεμα αρκετα καλυτερα, πρωτου μπει σε μεγαλα εξοδα, με αλλαγες σε δισκοπλακες, δαγκανες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Polestar presents Volvo S60 Polestar performance concept

                              Technical specification

                              Performance
                              0-100 km/h 3.9s
                              Top speed more than 300km/h

                              ** Engine**
                              Volvo T6 inline six (B6304T4)
                              508 hp @ 6500rpm
                              575Nm @ 5500rpm
                              Max rpm: 7100
                              Modified cylinder head and combustion chambers
                              Modified inlet manifold and air intake
                              Special manufactured conrods
                              Garret 3171 turbo
                              Ferrita 3.5” stainless steel exhaust system

                              ** Drive train**
                              Reinforced M66C (close ratio) manual 6-speed gear box.
                              Haldex E-LSD in rear
                              Haldex Gen4 XWD

                              ** Chassis**
                              Tires 265/30R19
                              Rims Polestar 9,5X19”
                              Chassis lowered 30mm
                              Öhlins 3- way shock absorbers
                              Reinforced anti-roll bar front and rear
                              Track width increased 20 mm front and 40 mm rear
                              Polestar-tuned EHPAS steering
                              Stabilising X- members, front and rear.
                              Modified control-arms with uniballs front and rear.
                              Reinforced bushings in sub-frame and control-arms
                              Modified engine mounts

                              Weight
                              Total weight 1640kg and optimized weight distribution
                              Brakes
                              Front Polestar-Brembo 6 piston calipers, 380 mm ventilated discs
                              Rear Polestar-Volvo calipers, 302 mm ventilated discs
                              Brake cooling air intakes from front

                              ** Aerodynamics**
                              Based on tests in Volvo’s wind-tunnel
                              Lowered front splitter and larger rear spoiler to reduce high speed lift
                              Carbon fiber diffusor
                              Body 20 mm widened front and rear

                              Interior
                              Polestar designed seats with increased support. Alcantara on all functional areas steering wheel, gear knob, and seats to ensure maximum grip.
                              Centre console lowered for optimised gear-lever ergonomics.

                              One-off κατασκευη, ομως ειναι ετοιμη για παραγωγη, σε περιπτωση που υπαρξει ενδιαφερον, πιθανον βεβαια οχι με τα 508hp..

                              Περισσοτερες φωτο..
                              http://carscoop.blogspot.com/2012/06/ne ... mance.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Αντέχει το Haldex τέτοιες δυνάμεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  To Μitsu Evo του Σουηδου...
                                  Μακαρι να το εβγαζαν και στην παραγωγη, εστω και με λιγοτερα αλογα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sakisalfa last edited by

                                    what the fu

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      volvozeus last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Αντέχει το Haldex τέτοιες δυνάμεις?

                                      Σιγα τα ωα...Εδω σηκωνει τη δυναμη της Aventador (690Nm) και της Veyron (γι αυτο δεν εχω λινκ )...

                                      Σε ενα press kit της Haldex για το xwd ελεγαν για 2.4kNm, αρα δεν θα υπαρχει προβλημα. Το κιβωτιο μου φαινεται ο αδυναμος κρικος, το οποιο οπως λενε ειναι ενισχυμενο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        x4r7s last edited by

                                        Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του φόρουμ!!!

                                        Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάπου το manual συντήρησης του s80 2.5t ώστε να δω τι εργασίες προβλέπονται για το κάθε σέρβις πχ 50.000km. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό θα του ήμουν ευγνώμων αν το μοιραζόταν.

                                        Ευχαριστώ πολυ!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          volvozeus last edited by

                                          Τι ΜΥ, μανουαλ/αυτοματο? Με τα 200 ή με τα 230?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            x4r7s last edited by

                                            Είναι του 2007 με τα 200 άλογα αυτόματο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 213 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr