-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2491852/
Που υπογράφω??
Και που να μάθεις και την (τελική) τιμή πώλησης...θα κοπανάς το κεφάλι σου στον τοίχο!! Την ζαχαρώνει ένας φίλος μου και μάλλον θα την πάρει αυτή την εβδομάδα (εάν πουλήσει το δικό του).
Φανη πες του βολτα!!
Περασα το ειδα,
Αστρωτο ειναι!! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
11k km απο το 06...?
ούτε lambo...Μ-car είναι ρε συ και συγκεκριμένα coupe. Πολλοί τέτοια αυτοκίνητα τα έχουν για δεύτερα-τρίτα. Καμιά βόλτα το ΣΚ, καμιά πίστα κλπ. Δεν είναι δηλαδή καθημερινά αυτοκίνητα αυτά.
Εδώ σκέψου ότι το si που είναι του 2006 και είναι το καθημερινή μου αυτοκίνητο έχει μόνο 37Κ κμ στο σύνολο.
Δεν διαφωνώ...
Αλλά αυτό είναι το ένα σενάριο... με όλα αυτά που γίνονται τελευταία στον χώρο δεν είναι κακό να εξετάζει κανείς και τα υπόλοιπα σενάρια (εκτός εαν γνωρίζεις προσωπικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο)... -
Προσωπικά, δε γνωρίζω τίποτα.
Αλλά δίκιο έχεις, όλα παίζουν.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κάνα 20άρι??Εκεί κοντά....λίγο παραπάνω.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κάνα 20άρι??
Εκεί κοντά....λίγο παραπάνω.
Απανωτά τα χτυπήματα...
Το αγαπώ αυτό το αυτοκίνητο!!
-
Μια 3,0 coupe με χαμηλότερα τέλη-τεκμήριο γουατέβα από την 3,2 και 17.000 σας χάλαγε δηλαδή;
-
Eγω θελω Αυτη
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια 3,0 coupe με χαμηλότερα τέλη-τεκμήριο γουατέβα από την 3,2 και 17.000 σας χάλαγε δηλαδή;Δε θα με χάλαγε...αλλά δίνεις λίγα ακόμα και πήρες Μ.
-
-
Η αληθεια ειναι οτι με χαλαει η μετατροπη αν κ φαινεται τρομερα προσεγμενη..Και τελεια να ειναι παλι θα ειναι σιγουρα στο 10% κατω απο μια γνησια..Αλλα στην ελλαδα που να βρεις γνησια
-
Ναι, δεν υπάρχουν γνήσιες Ε30 προς πώληση
-
-
ποια είναι μια δίκαιη τιμή για Χ3 δίλιτρη? έτη 07-08.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ποια είναι μια δίκαιη τιμή για Χ3 δίλιτρη? έτη 07-08.Πόσα χιλιόμετρα? Αγορά ή πώληση? Σε ιδιώτη ή έμπορο? Ανταλλαγή ή μετρητά? Με τι εξοπλισμό? Σε τι κατάσταση?
Χωρίς να ξέρω τα παραπάνω, θα σου πώ ένα εύρος €10 - 17.000.
-
Μπορεί να ακουστεί χαζή η απορία μου αλλά θα τολμήσω να τη ρωτήσω( )Σκοπεύω να αγοράσω car mount για το κινητό και μάλλον η αγορά θα γίνει από Αγγλία.Η ερώτηση λοιπόν είναι,ο αναπτήρας του αυτοκινήτου,από όπου και θα φορτίζει το κινητό,είναι ίδιος με αυτόν στα ελληνικά αυτοκίνητα ή είναι διαφορετικός.Ρωτάω γιατί οι φορτιστές Αγγλίας είναι διαφορετικοί απο τους ελληνικούς
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Μπορεί να ακουστεί χαζή η απορία μου αλλά θα τολμήσω να τη ρωτήσω( )Σκοπεύω να αγοράσω car mount για το κινητό και μάλλον η αγορά θα γίνει από Αγγλία.Η ερώτηση λοιπόν είναι,ο αναπτήρας του αυτοκινήτου,από όπου και θα φορτίζει το κινητό,είναι ίδιος με αυτόν στα ελληνικά αυτοκίνητα ή είναι διαφορετικός.Ρωτάω γιατί οι φορτιστές Αγγλίας είναι διαφορετικοί απο τους ελληνικούςΘέλει αντάπτορα(NOT)
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Μπορεί να ακουστεί χαζή η απορία μου αλλά θα τολμήσω να τη ρωτήσω( )Σκοπεύω να αγοράσω car mount για το κινητό και μάλλον η αγορά θα γίνει από Αγγλία.Η ερώτηση λοιπόν είναι,ο αναπτήρας του αυτοκινήτου,από όπου και θα φορτίζει το κινητό,είναι ίδιος με αυτόν στα ελληνικά αυτοκίνητα ή είναι διαφορετικός.Ρωτάω γιατί οι φορτιστές Αγγλίας είναι διαφορετικοί απο τους ελληνικούςβεβαιως και θελει adaptor οχι απλα επειδη αλλαζουν τα pins, αλλα παίζουν και στα 24V εκει τα συστηματα των αμαξιών τους. Λογικα στο ebay θα βρεις καταλληλο inverter. Υπολογιζε κανα 15-20 ευρώ...
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι με χαλαει η μετατροπη αν κ φαινεται τρομερα προσεγμενη..Και τελεια να ειναι παλι θα ειναι σιγουρα στο 10% κατω απο μια γνησια..Αλλα στην ελλαδα που να βρεις γνησιαΜια μετατροπη μπορει να εχει γινει με πολυ μερακι,απο εκει και περα ομως με τα χρηματα που ζηταει
στην συγκεκριμενη αγγελια φερνεις απο γερμανια γνησιο Μ3. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μπορεί να ακουστεί χαζή η απορία μου αλλά θα τολμήσω να τη ρωτήσω( )Σκοπεύω να αγοράσω car mount για το κινητό και μάλλον η αγορά θα γίνει από Αγγλία.Η ερώτηση λοιπόν είναι,ο αναπτήρας του αυτοκινήτου,από όπου και θα φορτίζει το κινητό,είναι ίδιος με αυτόν στα ελληνικά αυτοκίνητα ή είναι διαφορετικός.Ρωτάω γιατί οι φορτιστές Αγγλίας είναι διαφορετικοί απο τους ελληνικούς
βεβαιως και θελει adaptor οχι απλα επειδη αλλαζουν τα pins, αλλα παίζουν και στα 24V εκει τα συστηματα των αμαξιών τους. Λογικα στο ebay θα βρεις καταλληλο inverter. Υπολογιζε κανα 15-20 ευρώ...
Για να μη βγω ,έστειλα πμ,αν θέλετε ρίξτε μια ματιά
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μπορεί να ακουστεί χαζή η απορία μου αλλά θα τολμήσω να τη ρωτήσω( )Σκοπεύω να αγοράσω car mount για το κινητό και μάλλον η αγορά θα γίνει από Αγγλία.Η ερώτηση λοιπόν είναι,ο αναπτήρας του αυτοκινήτου,από όπου και θα φορτίζει το κινητό,είναι ίδιος με αυτόν στα ελληνικά αυτοκίνητα ή είναι διαφορετικός.Ρωτάω γιατί οι φορτιστές Αγγλίας είναι διαφορετικοί απο τους ελληνικούς
βεβαιως και θελει adaptor οχι απλα επειδη αλλαζουν τα pins,
Ποιά pins, ο αναπτήρας ένα 'pin' έχει μόνο.
αλλα παίζουν και στα 24V εκει τα συστηματα των αμαξιών τους.
Δε νομίζω να ισχύει αυτό, οι μπαταρίες τους είναι 12V πχ. http://www.ehow.co.uk/how_7287015_measure-car-battery-voltage.html όπως και οποιοδήποτε site που πουλάει μπαταρίες στο UK πχ. http://www.tayna.co.uk/Varta-Car-Batteries-S218-1.html
Λογικα στο ebay θα βρεις καταλληλο inverter. Υπολογιζε κανα 15-20 ευρώ...
Inverter ? Μα για φορτιστή αυτοκινήτου (DC) μιλάει ο άνθρωπος -εκτός και αν κατάλαβα λάθος.
Οι οικιακοί φορτιστές (AC) στην Αγγλία είναι ίδιοι με τους Ευρωπαϊκούς εκτός από το βύσμα http://en.wikipedia.org/wiki/AC_power_plugs_and_sockets
BMW FORUM