-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Η 1.4 active στα 13.790 που θα γινεται 12.500 με αποσυρση και εκπτωση δηλαδη ειναι ακριβη;ασε τι θα γίνει με τις αποσύρσεις... μην κικιζίζεις χωρίς λόγο...
το 3κύλινδρο 1,2 έχει λογική τιμή ??
ξαφνικά το πολο tsi γίνεται λογικό...
-
γιατί εκπλήσσεστε? H Peugeot πάντα παραλογιζόταν με τις τιμές, πλην εξαιρέσεων. Παντα πουλούσε με κορυφαίες τιμές χωρίς ομως να έχει κατ ανάγκη το κορυφαίο προιον. Προφανώς στοχεύουν σε λίγες πωλήσεις με μεγάλα περιθωρια κέρδους... το αντίθετο απο την Citroen δλδ.
Τεσπά... τις πραγματικες τιμές θα τις δούμε αν και οταν δεησουν κάποτε να φέρουν τους φημολογούμενους τρικυλινδρους τουρμπο οπότε και θα αποκτήσει ενδιαφέρoν το αμάξι. Τώρα βλέπετε μονο σε 1,4 η 1,6 HDI... ολα τα αλλα... mieh....
-
το 207 δεν θυμάμαι να είχε τόσο παράλογες τιμές...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η 1.4 active στα 13.790 που θα γινεται 12.500 με αποσυρση και εκπτωση δηλαδη ειναι ακριβη;
ασε τι θα γίνει με τις αποσύρσεις... μην κικιζίζεις χωρίς λόγο...
το 3κύλινδρο 1,2 έχει λογική τιμή ??
ξαφνικά το πολο tsi γίνεται λογικό...
Γιατι κικιζιζω βρε; Αφου αποσυρση ετσι κι αλλιως ισχυει και διαβασα για 500αρικο εκπτωση στο λινκ που ειδα πριν σε αυτο το τοπικο!
-
Μοντελο που μολις ηρθε ειναι, τι περιμενατε δλδ?
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2472028/
ωραίο. Εμένα μου αρέσει πολύ κ ειδικά μεσα φοβερό! αν κ εξωτερικά έχει κάτι το 'θηλυπρεπες'
η τιμή του καλή είναι, σε σχέση με το 207 που ήταν αρκετά ακριβό όταν πρωτοβγήκε- αν κ είχε καλό εξοπλισμό με στοιχεία που δεν είχαν πολλά άλλα τότε-, όπως συνηθίζει η πεζώ (κ η σιτροεν, αφού κ αυτή χρεώνει ό,τι να ναι όταν πρωτοβγουν τα μοντέλα, τρώει τα άκυρα συνεχόμενα κ ξεφτιλίζει τις τιμές πάνω στο έτος )
για να δουμε κ τις δοκιμές -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2472028/
ωραίο. Εμένα μου αρέσει πολύ κ ειδικά μεσα φοβερό! αν κ εξωτερικά έχει κάτι το 'θηλυπρεπες'
η τιμή του καλή είναι, σε σχέση με το 207 που ήταν αρκετά ακριβό όταν πρωτοβγήκε- αν κ είχε καλό εξοπλισμό με στοιχεία που δεν είχαν πολλά άλλα τότε-, όπως συνηθίζει η πεζώ (κ η σιτροεν, αφού κ αυτή χρεώνει ό,τι να ναι όταν πρωτοβγουν τα μοντέλα, τρώει τα άκυρα συνεχόμενα κ ξεφτιλίζει τις τιμές πάνω στο έτος )
για να δουμε κ τις δοκιμέςτην αξιοπιστία του 207 να μην έχει βασικά...
-
το 207 θα συνεχίσει να βγαίνει 'αντικαθιστώντας' την αηδία το 206+ ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η 1.4 active στα 13.790 που θα γινεται 12.500 με αποσυρση και εκπτωση δηλαδη ειναι ακριβη;
ασε τι θα γίνει με τις αποσύρσεις... μην κικιζίζεις χωρίς λόγο...
το 3κύλινδρο 1,2 έχει λογική τιμή ??
ξαφνικά το πολο tsi γίνεται λογικό...
Στο εχω ξαναπει, μην χρησιμοποιεις την επωνυμια μου, κατ' οποιοδηποτε τετοιο (παραποιωντας, ή/και γενικοτερα χρησιμοποιωντας με ειρωνικο/προσβλητικο ) τροπο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η 1.4 active στα 13.790 που θα γινεται 12.500 με αποσυρση και εκπτωση δηλαδη ειναι ακριβη;
ασε τι θα γίνει με τις αποσύρσεις... μην κικιζίζεις χωρίς λόγο...
το 3κύλινδρο 1,2 έχει λογική τιμή ??
ξαφνικά το πολο tsi γίνεται λογικό...
Στο εχω ξαναπει, μην χρησιμοποιεις την επωνυμια μου, κατ' οποιοδηποτε τετοιο (παραποιωντας, ή/και γενικοτερα χρησιμοποιωντας με ειρωνικο/προσβλητικο ) τροπο...
είσαι φειμους
-
@redmonster
Ασε τα εικονιδια και τα σχολια, μιλαω σοβαρα...Θες να με ειρωνευτεις ΕΜΕΝΑ, προσωπικα, καντο οσο θελεις, ΜΗΝ χρησιμοποιεις ομως κατ' αυτο τον τροπο γενικοτερα την επωνυμια μου! -
Μη χρησιμοποιείτε το όνομά Του επί ματαίω.
-
Αντε καντε το μπουρδελο κι αυτο το τοπικο.
-
Καλες εντυπωσεις γενικα απο το Autoexpress για την εκδοση του 3κυλινδρου 1200αρη, 82ps 208:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... 08_12.html
-
To καντραν, οι αεραγωγοι και οι λεπτομεριες στις πορτες μου θυμιζουν DS3 στο πιο φτηνιαρικο...
-
Κάτι από yaris, κάτι από το 207...και χωρίς να το έχω δει από κοντά μου φαίνεται σαν να κατέβηκε κατηγορία.
Θα το προτιμούσα με σκουρόχρωμα φωτιστικά και χωρίς χρώμια.
Το εσωτερικό θα πρέπει να το δω από κοντά για να καταλήξω σε άποψη... -
It has 82bhp, which is good enough for a 0-62mph time of 14 seconds.
Read more: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... z1up6Hy6df
Αργό δεν είναι για 82 αλόγατα?
Kαι είναι λέει 100 κιλά κάτω με το αν είχε 4κύλινδρο. Φανταστείτε με τον χιλιάρη που θα πάει το 14''. Από σαζμάν δεν ξέρουμε αν είχε και το εξάρι επάνω του. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
γιατί εκπλήσσεστε? H Peugeot πάντα παραλογιζόταν με τις τιμές, πλην εξαιρέσεων. Παντα πουλούσε με κορυφαίες τιμές χωρίς ομως να έχει κατ ανάγκη το κορυφαίο προιον. Προφανώς στοχεύουν σε λίγες πωλήσεις με μεγάλα περιθωρια κέρδους... το αντίθετο απο την Citroen δλδ.Τεσπά... τις πραγματικες τιμές θα τις δούμε αν και οταν δεησουν κάποτε να φέρουν τους φημολογούμενους τρικυλινδρους τουρμπο οπότε και θα αποκτήσει ενδιαφέρoν το αμάξι. Τώρα βλέπετε μονο σε 1,4 η 1,6 HDI... ολα τα αλλα... mieh....
+1 Αυτή η Peugeot την έχει δει premium. ακόμα θυμάμαι το 308 THP στις 24000 ευρώ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
It has 82bhp, which is good enough for a 0-62mph time of 14 seconds.
Read more: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... z1up6Hy6df
Αργό δεν είναι για 82 αλόγατα?
Kαι είναι λέει 100 κιλά κάτω με το αν είχε 4κύλινδρο. Φανταστείτε με τον χιλιάρη που θα πάει το 14''. Από σαζμάν δεν ξέρουμε αν είχε και το εξάρι επάνω του.Πραγματι, ευλογη η απορια. Οταν το Aygo με τα 68...καθαροαιμα ατια επιτυγχανει παρομοια επιδοση απο σταση (τα 0-100km/h σε 13,7sec, 4τροχοι Απριλιος 2008), αλλα ζυγιζει και μολις 830κιλα, χοντρικα δηλαδη γυρω στα 100κιλα ελαφρυτερο απο το 1200αρι 208...
Οποτε, πιθανοτατα στο προσθετο βαρος οφειλεται η μετρια επιδοση, σε συνδυασμο ισως με μακρυτερη κλιμακωση, με προφανεις λογους, δηλαδη την μειωμενη εκπομπη ρυπων και καταναλωση βενζινης...
Καθοτι δεν πανε πολλα χρονια πισω, που τα περισσοτερα 'μικρα' με ιπποδυναμεις γυρω στα 75αλογα 'εγραφαν' αρκετα καλυτερο 0-100... -
Ειδα πριν λιγο απο κοντα και περιεργαστηκα ενα 208 1.4 στην μεσαια εκδοση εξοπλισμου (δεν θυμαμαι ονομα, νομιζω Active??) σε γκρι χρωμα.
Ηταν 3θυρο. Εξωτερικα, απο μπροστα ειναι παρα πολυ ομορφο, ομως στο πισω μερος τα φωτα και η λεπτομερεια στο τελειωμα του τζαμιου των πισω επιβατων δεν μ'αρεσαν.
Εσωτερικα εχει αρκετα καλους χωρους για τους μπροστα επιβατες και καλους για τους πισω. Καθομουν πισω απο εμενα χωρις προβλημα κανενα στα ποδια (ειχαν αερα). Το μονο φαουλ ειναι οτι στις πισω θεσεις σχεδον ακουμπαγε το πισω μερος του κεφαλιου μου στην 'γουβα' που εχουν φτιαξει για να χωραει το κεφαλι των επιβατων
Τα οργανα ηταν ξεκαθαρα πανω απο την γραμμη του τιμονιου και ευδιακριτα. Κανενα προβλημα απολυτως. Δεν ξερω ενας αρκετα πιο κοντος ομως αν θα τα βλεπει ή οχι...
Το εσωτερικο μετριο σε αυτην την εκδοση. Τα οργανακια που χειριζονται αερηδες κλπ στο κεντρικο ταμπλο ειναι ομορφα. Εχει ωραιες πινελιες στις πορτες και πανω απο την κεντρικη κονσολα, η οποια εχει την οθονη αφης, multimedia και δεν ξερω γω τι αλλο απο αυτην την εκδοση (μονο η entry δεν την εχει). Ομως τα υπολοιπα ολα ντυμενα με πλαστικο. Ο πωλητης μου ειπε οτι η επομενη εκδοση εχει δερματακια (στο τιμονι ας πουμε) και μπιχλιμπιδακια που θα το κανουν αρκετα πιο ευχαριστο κατ'εμε (κι αυτην την εκδοση θα κοιταζα αν ηθελα 1.4).
Εβγαινε με τιμη στις 14.000€ περιπου και αγορα 12.300κατι€ με εκπτωση και αποσυρση. Αν οδηγικα δεν ειναι πατος ειναι καλο value for money θα ελεγα.
Απο Σεπτεμβρη το 1.6Τ με τα 150κατι αλογα, με τιμη γυρω στα 18.500€... -1.500€ αποσυρση και κανα 500€ εκπτωση... Αρα μιλαμε για περιπου 16.500€... Αν εσωτερικα ειναι πιο ομορφο (αλλα υλικα κλπ), σε μπλε χρωμα θα ειναι μια χαρα.
Για το GTi παμε απο 2013.
Peugeot 208