Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 109
    • 110
    • 62 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    2193
    36803
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
      η ενεργητικη ασφαλεια προυκτει μονο μεσω της ιπποδυναμης κ ροπης ενος κινητηρα?δηλαδη το αυτοκινητο με την ανωτερη ενεργητικη ασφαλεια ειναι η βεηρον?
      νικολα γνωριζεις το βαρος του δικου σου?επειδη την νεα 3ρα την δινουν στα 1475κγ.ρωταω για να μαθω αν επεσε καθολου διαιτα..
      επισης,γνωριζετε αν τα 185 αλογα της νεας διλιτρης ειναι στροφαλου η τροχου?επειδη μου φαινεται υπερεκτιμημενο το 7,3 για το 0-100 σε αμαξωμα 1500κγ με 185αλογα..οταν το δικο μου με 175(στροφαλο)-160 (τροχο) αλλα κ 150κγ λιγοτερα κανει 8 ξερο..

      Το δικο μου είναι 1.385 μετρημένα όταν είχα περάσει ΚΤΕΟ. Τα άλογα λογικα είναι στροφαλο.

      Η Veyron είναι υπέρ-ατού...

      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Καλά προφανώς και οι μετρήσεις θα είναι κάπως αισιόδοξες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να είναι πιο γρήγορη απ' το Scirocco πχ κι ας έχει περισσότερα κιλά/ίππο. Παίζουν πολλά ρόλο. Όπως και ότι τα 175 του Scirocco και των λοιπών VAG (αλλά και άλλων τουρμπάτων) είναι στη φαντασία των διαφόρων δυναμομετρητών ανά τη χώρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

          @Nikos!
          Αφου τα 184ps/5,000σαλ και 270NM/1250-4800σαλ ειναι 'σιγα τα ωα' για εσενα, ολα τα αλλα ειναι περιττα...

          Ε καλά δεν είναι και για να τρελένεσαι...κουβαδάκια των 4μ και των 18000€ έχουν τόσα...

          Οταν λεει ομως 'σιγα τα ωα' , καποιος που δεν τα εχει στο δικο του, και υπαρχουν στο νεο μοντελο, ειναι οπως λεμε 'οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια'...
          Οταν δεν ειναι να τρελαινεσαι με αυτα, τι να πουν τοτε σε ενεργητικη ασφαλεια και τα 173ps/7,300 και τα 20,4χλγμ/4250σαλ, σε 1380κιλα αμαξωμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
            Καλά προφανώς και οι μετρήσεις θα είναι κάπως αισιόδοξες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να είναι πιο γρήγορη απ' το Scirocco πχ κι ας έχει περισσότερα κιλά/ίππο. Παίζουν πολλά ρόλο.

            Ακριβώς.

            Σημασία έχει πως κατεβαίνει αυτη η δύναμη μέσα απο το σασμάν. Δηλαδη το σχέσεις μετάδοσης έχει.

            Sent from my iPad 2 using Tapatalk

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ναι αλλά έτσι όπως το λες είναι σαν να λες ότι το Si είναι σχεδόν επικίνδυνο πράγμα που προφανώς και δεν ισχύει. Μπορεί να μη βάνει φωτιά στην άσφαλτο και οι επιδόσεις του να είναι κάπως ξεπερασμένες αλλά δεν παύει να είναι πάνω από το μ.ο. του ότι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                @Nikos!
                Αφου τα 184ps/5,000σαλ και 270NM/1250-4800σαλ ειναι 'σιγα τα ωα' για εσενα, ολα τα αλλα ειναι περιττα...

                Ε καλά δεν είναι και για να τρελένεσαι...κουβαδάκια των 4μ και των 18000€ έχουν τόσα...

                Οταν λεει ομως 'σιγα τα ωα' , καποιος που δεν τα εχει στο δικο του, και υπαρχουν στο νεο μοντελο, ειναι οπως λεμε 'οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια'...
                Οταν δεν ειναι να τρελαινεσαι με αυτα, τι να πουν τοτε σε ενεργητικη ασφαλεια και τα 173ps/7,300 και τα 20,4χλγμ/4250σαλ, σε 1380κιλα αμαξωμα...

                Λυπάμαι που θα σε ενημερώσω, αλλα αυτές τις σκέψεις τις κάνει το δικο σου μυαλό.

                Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου μου και απο τη στιγμή που δεν το έχεις οδηγήσει και δεν είναι στη κατοχή σου, δεν έχεις τη παραμικρή ιδέα.

                Παρακάτω...δεν με απασχολούν τα 10 παραπάνω άλογα και τα 7 κιλα ροπης τοσο για να ξόδεψω 25.000 ευρω!

                Επαναλαμβάνω για 50η φορά πως δεν αμφιβάλλω ότι το αυτοκίνητο θα είναι εξαιρετικό. Απλα εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου καθώς αυτο που έχω με καλύπτει και με γεμίζει πλήρως.

                Τι ΑΚΡΙΒΏΣ δε καταλαβαίνεις?

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  c-l-a-b last edited by

                  Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                  αυτο το παραμύθι με τα άλογα στον 'τροχο' και στο 'στροφαλο' έχει φυτρώσει για τα καλα στην ελληνική συνείδηση...

                  δεν γνωριζω καθοτι δεν ειμαι μηχανολογος μηχανικος.αλλα υποστηριζεις οτι δεν υπαρχουν απωλειες μεταδοσης?η καταλαβα κατι λαθος.
                  επισης,δυναμομετρησεις εχω δει κ στο εξωτερικο,οχι μονο στην ελλαδα.κ εμφανιζουν κ εκει 2 ιπποδυναμεις διαφορετικες..

                  νικολα ευχαριστω για την απαντηση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                    @Nikos!
                    Αφου τα 184ps/5,000σαλ και 270NM/1250-4800σαλ ειναι 'σιγα τα ωα' για εσενα, ολα τα αλλα ειναι περιττα...

                    Το γράφεις λες και είναι καμία 300αρια άλογα...καλα λέει ο Stefan.

                    Α και που'σαι, γράψε και τη τιμούλα. ...πόσο? 40.000 ευρω?

                    Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                    Οπως γραφεις εσυ για συγκινησεις απο τα 173ατμοσφαιρικα κοντα στον..θεο, στις 7,300σαλ.
                    Ειπαμε, οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια Νικο...
                    Ειδικα οπως τεινεις να μειωνεις τις καλυτερες δυνατοτητες, ενος προηγμενου κινητηρα...

                    Η 'τιμουλα' ειναι περιπου οσο εκανε καινουργια η 320i με τα 150αλογα. 34,600ευρω συγκεκριμενα εκανε η Ε90, οταν πρωτοηρθε...
                    Η Ε90 320i comfort 170ps με τιμη Δεκεμβριου 2008, στα 38,850ευρω...
                    Η νεα 320i f30, σημερα απο 35,900ευρω. Αν βαλουμε και σιγουρη εκπτωση (τουλαχιστον σε δυο γνωστους αντιπ/σωπους) λογω της καταστασης στην αγορα, γυρω στα 2κ τοτε μιλαμε και για bargain. Aλλα και χωρις καμμια εκπτωση (υπαρχουν και θυματα, ή τυποι που δεν τολμουν θα μου πεις να κανουν παζαρια... ) και παλι, η μεγαλη αναβαθμιση σε ολα τα επιπεδα ειναι πασιφανης για τους ανθρωπους απο ολοκληρο τον πλανητη, που παρακολουθουν, εγκυρα, απο κοντα, τα της νεας σειρας 3...Εκτος απο εσενα φυσικα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      joe-bar-team last edited by

                      @ Σιλάμπ

                      απώλειες υπαρχουν σημαντικότατες και βεβαια δεν είναι της τάξεως των 10 αλόγων...

                      ειναι πολύ μεγαλυτερες.

                      δεν είναι της στιγμής τωρα αυτά ομως, εδώ εχουμε το σήριαλ του κικιζα με τον νικοθαυμαστικό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:

                        Υπάρχει καμιά πληροφόρηση αν θα υπάρξει 323 ή 325;

                        Προσωπικα δεν εχω διαβασει/ακουσει κατι τετοιο...
                        Αλλα απο την στιγμη που ο 245αρης (στην 328i) 'φιμωνεται' για να υπαρχει και μια πιο προσγειωμενη σε ιπποδυναμη εκδοση, στα 184αλογα (320i) , δειχνει μαλλον απιθανο, μια τριτη ενδιαμεση παραλλαγη του 2λιτρου twinscroll turbo...

                        Ρωτάω γιατί στον άσσο η 125 έχει τον 2λιτρο με 218ps.
                        Έτσι μου δημιουργήθηκε η ιδέα, ότι για εμένα προσωπικά, θα ήταν το καλύτερο deal μια 323/5 με 218 άλογα από πλευρά κόστους απόκτησης, κατανάλωσης και απόδοση κινητήρα. Με την προϋπόθεση ότι δεν με ικανοποιούσε η 320, αφού την ειχα οδηγήσει πρώτα και δεν θέλω να ξοδέψω τα +6000 ευρώ για να πάω στην 328 όπου την θεωρώ περιτή για εμένα.

                        Η 320i & η 328i φορανε το ιδιο turbo?Δεν ειμαι σιγουρος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          Ναι αλλά έτσι όπως το λες είναι σαν να λες ότι το Si είναι σχεδόν επικίνδυνο πράγμα που προφανώς και δεν ισχύει. Μπορεί να μη βάνει φωτιά στην άσφαλτο και οι επιδόσεις του να είναι κάπως ξεπερασμένες αλλά δεν παύει να είναι πάνω από το μ.ο. του ότι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.

                          Ευχαριστω πολυ, καλυφθηκα, δεν θελω κατι αλλο...Ολα αυτα ξεκινησαν υπενθυμιζω, για το 'σιγα τα ωα' για τις δυνατοτητες
                          ενος 2λιτρου twinscroll turbo, με 184ps και 270NM.
                          Tα υπολοιπα ξαναλεω, ειναι περιττα...

                          P.S Τωρα για την φραση 'πάνω από το μ.ο. του ότι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους', κρατα μικρο καλαθι.
                          Αντιλαμβανεσαι νομιζω το παραδειγμα με τις εφαμιλλες ρεπριζ, ενος Bravo 120t-jet, Golf Tsi 122, Seat Leon 125...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            @Nikos!
                            Αφου τα 184ps/5,000σαλ και 270NM/1250-4800σαλ ειναι 'σιγα τα ωα' για εσενα, ολα τα αλλα ειναι περιττα...

                            Ε καλά δεν είναι και για να τρελένεσαι...κουβαδάκια των 4μ και των 18000€ έχουν τόσα...

                            Οταν λεει ομως 'σιγα τα ωα' , καποιος που δεν τα εχει στο δικο του, και υπαρχουν στο νεο μοντελο, ειναι οπως λεμε 'οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια'...
                            Οταν δεν ειναι να τρελαινεσαι με αυτα, τι να πουν τοτε σε ενεργητικη ασφαλεια και τα 173ps/7,300 και τα 20,4χλγμ/4250σαλ, σε 1380κιλα αμαξωμα...

                            Σιγά μην κάνουμε και πίπες στους μηχανικούς επειδή βάλαν 10 άλογα παραπάνω χώρις τα κιλά αμαξώματος να μείνουν ίδια. Με αυτή τη λογική οι 16αρες είναι για πέταμα μιας και η ενεργητική ασφάλεια πάει περίπατο και όλα τα αυτοκίνητα είναι πλέον για τον π...τσο επειδή η BMW έβαλε +10 άλογα στο νέο της μοντέλο.
                            Και από πότε ένα αυτοκίνητο είναι καλό βάση της ενεργητικής του ασφάλειας?? Είναι το τελευταίο που θα κοιτάξει ένας αγοραστής πόσο μάλλον της BMW όταν δίνει 35+ χιλιάρικα το λιγότερο πληρώνοντας premiumλικι ενώ με τα ίδια ή και λιγότερα θα μπορούσε να πάρει κάποιο της ίδιας κατηγορίας με περισσότερα γκάζια.
                            Το να πιάσεις ως θετικό το ότι η νέα 3άρα έχει ενεργητική ασφάλεια για να αποδείξεις ότι είναι καλύτερη της προηγούμενης ίσως γιατί στα άλλα περαν του αισθητικού τομέα δεν γίναν σπουδαιες αλλαγές μάλλον δεν έχει νόημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              γκρεγκ,ο νικολας οσο εχω παρακολουθησει,δεν αντιλεγει οτι ειναι αναβαθμισμενο το νεο μοντελο.δες κ τις τελευταιες του παραθεσεις.γιατι εχεις κολλησει ετσι ασχημα?
                              τζομπαρτιμ,το σιλαμπ τα εσπασε!

                              υ.γ.
                              δεν νομιζω να πηρε ο νικος την σι για τις επιδοσεις της στην ευθεια η για να προσπερανει γκολφω κ σια..αν το εκανε ομως,εκανε λαθος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Η 320si είναι ένα αμάξι που έχει ένα εξαιρετικό στήσιμο και ένα κινητήρα που κάνει βαβούρα. Παρήχθη για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό τότε. Σήμερα έχει ξεπερασμένες επιδόσεις. Και αν τα νούμερα στο 0-100 και στην τελική της φαντάζουν εντυπωσιακά ακόμα και για σήμερα, ας το εκφράσω έτσι, οι ρεπρίζ της είναι μετριότατες.
                                Επίσης η τιμή της ως καινούριο αυτοκίνητο ήταν αδιανόητα υψηλή και ληστρική για το πακέτο που προσφέρει, ναι είναι υπερβολικά ευχάριστη αλλά και το να μου βάζουν κωλοδάχτυλο έχει και τα όρια του. Ο Νίκος φυσικά την βρήκε σε τιμή, αναλογικά με την κατάσταση της, για καλό deal και τελειώνει εκεί το θέμα.

                                Αναμενόμενο η F30 να είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Προσωπικά εγώ αν ήμουν Νίκος θα είχα θέμα μόνο το χρηματικό.
                                Αλλά κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις αυτοκίνητο? Πάλιωσε τόσο πολύ η 320si του για να την αλλάξει? Όχι, οπότε καλά κάνει και κάθεται στα αυγά του.

                                Όσο για τον Γρηγόρη. Κάπου διάβασα ότι 50 χιλιάδες ευρώ δεν είναι δα και κανένα εξωπραγματικό ποσό, έτσι έγραψε.
                                Να μας πεις δημοσίως το ετήσιο εισόδημα σου. Πρέπει να δηλώνεις καθαρά 150χιλ ευρώ για να μην σου φαίνεται εξωπραγματικό το πενηντάρικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                  99% αυτή ήταν. Σαναβαμπιτς...πότε πρόλαβαν? Εγώ Κηφισιά την πέτυχα.

                                  Press είναι.

                                  Αμφιβάλω αν θα δούμε 328i στο Ελλάντα.

                                  Γιατι οχι; Λεφτά υπαρχουν...θα το προσθεσουμε στις διαπραγματευσεις για την νεα κυβερνηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                                    Σιγά μην κάνουμε και πίπες στους μηχανικούς επειδή βάλαν 10 άλογα παραπάνω χώρις τα κιλά αμαξώματος να μείνουν ίδια. Με αυτή τη λογική οι 16αρες είναι για πέταμα μιας και η ενεργητική ασφάλεια πάει περίπατο και όλα τα αυτοκίνητα είναι πλέον για τον π...τσο επειδή η BMW έβαλε +10 άλογα στο νέο της μοντέλο.
                                    Και από πότε ένα αυτοκίνητο είναι καλό βάση της ενεργητικής του ασφάλειας?? Είναι το τελευταίο που θα κοιτάξει ένας αγοραστής πόσο μάλλον της BMW όταν δίνει 35+ χιλιάρικα το λιγότερο πληρώνοντας premiumλικι ενώ με τα ίδια ή και λιγότερα θα μπορούσε να πάρει κάποιο της ίδιας κατηγορίας με περισσότερα γκάζια.
                                    Το να πιάσεις ως θετικό το ότι η νέα 3άρα έχει ενεργητική ασφάλεια για να αποδείξεις ότι είναι καλύτερη της προηγούμενης ίσως γιατί στα άλλα περαν του αισθητικού τομέα δεν γίναν σπουδαιες αλλαγές μάλλον δεν έχει νόημα.

                                    Eγω απαντησα στο 'σιγα τα ωα', ουτε για 'πιπες στους μηχανικους' μιλησα ουτε τιποτε. Τα αλογα δεν ειναι απλως '10 αλογα παραπανω', (περαν του οτι ειναι γυρω στα διπλα συμφωνα με τις δυναμομετρησεις, σε σχεση με την ονομαστικη διαφορα των 10ιππων) ειναι ΠΩΣ αποδιδονται, σε τι ευρος στροφων,και με ποση αντιστοιχα ροπη. Η απλουστευση ειναι χρησιμη εκει που πρεπει, η υπεραπλουστευση ομως για να καλυψει εμφανες μειονεκτημα, δεν προσφερει κατι...
                                    Τα υπολοιπα ειναι περιττα. Οσοι καταλαβαινουν, καλως, οσοι οχι, δεν θα κατσω να μπαινω σε προσωπικη αντιπαραθεση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      c-l-a-b last edited by

                                      μπεπε συμφωνω..
                                      αν κ αν σκεφτω την ελλαδα του χτες,θα θυμηθω εναν τυπο που ηταν σερβιτορος σε καφετερια κ κυκλοφορουσε με καγιεν..στην ελλαδα του χτες αυτα..στην ελλαδα του σημερα,δυσκολο,αλλα κ παλι οχι αδυνατο..
                                      κ εγω δεν θα εδινα 25κ€ για 10 αλογα κ 70νμ ροπης συν οτι νεο υπαρχει σε εξοπλισμο κτλ..ειδικα αν το αυτοκινητο μου ηταν ουσιαστικα ελαφρως μεταχειρισμενο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        @GB
                                        Διαβαζε προσεκτικοτερα τις δικες μου δημοσιευσεις...Εχεις μια κακη συνηθεια να παρερμηνευεις αυτα που λεω...
                                        ...και προσπαθησε να μενεις εντος θεματος...Ξαναλεω για ν-ιοστη φορα, απαντησα στο 'σιγα τα ωα', υποστηριζοντας
                                        με βασιμα επιχειρηματα, και αδιαψευτα νουμερα, πως η νεα 3αρα ειναι μια συνολικη-ολοκληρωμενη αναβαθμιση, σε σχεση με την προηγουμενη, σε παρομοια μαλιστα τιμη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          @GB
                                          Διαβαζε προσεκτικοτερα τις δικες μου δημοσιευσεις...Εχεις μια κακη συνηθεια να παρερμηνευεις αυτα που λεω...
                                          ...και προσπαθησε να μενεις εντος θεματος...Ξαναλεω για ν-ιοστη φορα, απαντησα στο 'σιγα τα ωα', υποστηριζοντας
                                          με βασιμα επιχειρηματα, και αδιαψευτα νουμερα, πως η νεα 3αρα ειναι μια συνολικη-ολοκληρωμενη αναβαθμιση, σε σχεση με την προηγουμενη, σε παρομοια μαλιστα τιμη...

                                          Ναι αλλά και εσύ μάθε να καταλαβαίνεις τους ανθρώπους πίσω από τις λέξεις.
                                          Ο Νίκος με τον τρόπο που στο λέει εννοεί δύο πράγματα. Ή ότι δεν έχει τα λεφτά για να πάρει μια καινούρια 3άρα ή ότι τα έχει και απλά δεν τα διαθέτει γιατί δεν τον ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή η αγορά.
                                          Πιθανολογώ το πρώτο καθώς τη συγκεκριμένη περίοδο δεν γνωρίζω άνθρωπο που να του περισσεύουν, εκτός από εσένα που θεωρείς 50 χιλιάδες σχεδόν σαν να παίρνεις 3 πακέτα τσιγάρα.

                                          Οπότε ο Νίκος κρίνει πως στην εικόνα του σαν άνθρωπος θεωρεί άκομψο το να εκφράζει δημοσίως τις οικονομικές του δυνατότητες και είναι δικαίωμα του. Οπότε σου βγάζει μια άρνηση προς το νέο προϊόν, που εσύ το αντιλαμβάνεσαι ως κατηγόρια.

                                          Εγώ έχω κάθε δικαίωμα να παρερμηνεύω γιατί γνωρίζω πρωτίστως να ερμηνεύω. Εσύ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            c-l-a-b last edited by

                                            μη με παρεξηγησεις,αλλα διαβασε κ εσυ προσεκτικοτερα τις δημοσιευσεις του νικολα.το ιδιο πραγμα λεει.οτι η νεα 3αρα ειναι μια συνολικη ολοκληρωμενη αναβαθμιση.
                                            εκτος κ αν καταλαβαινω πια τοσο λαθος..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 62 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr