-
Caterham 7 ή κάποιο άλλο kit car που του μοιάζει?
-
Την έβαλα και αλλού αλλά ταιριάζει κι εδώ.
Ferrari 288 GTO στη Βάρη?
Για μένα, η ομορφότερη Ferrari ever
-
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Το καλοκαίρι που μας πέρασε στο saint tropez .....!
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Σημερα το πρωι SLS γνωστη πια στο Μοσχάτο ..
Φοβερό αυτοκίνητο!
Παίζει να είναι και η μοναδική κάμπριο sls στην Ελλάδα!
Φωτογραφία από μπροστά έχουμε;
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Σημερα το πρωι SLS γνωστη πια στο Μοσχάτο ..
Φοβερό αυτοκίνητο!
Παίζει να είναι και η μοναδική κάμπριο sls στην Ελλάδα!
Φωτογραφία από μπροστά έχουμε;
-
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Την έβαλα και αλλού αλλά ταιριάζει κι εδώ.Ferrari 288 GTO στη Βάρη?
Για μένα, η ομορφότερη Ferrari ever
TO carspotting (1/273 πιθανοτητες παγκοσμιως.Μετα απο αυτο ποιοσ χεστηκε για το εκτρωμα την σλσ
-
Καλή αλλά πάλιωσε η 288. Πάμε παρακάτω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλή αλλά πάλιωσε η 288. Πάμε παρακάτω.Που,στη FF ή στο KERS που θα εχει η F70?ΚΑπου μετα την enzo χαθηκε η μπαλα...
-
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Την έβαλα και αλλού αλλά ταιριάζει κι εδώ.Ferrari 288 GTO στη Βάρη?
Για μένα, η ομορφότερη Ferrari ever
Απίστευτο ''εύρημα'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλή αλλά πάλιωσε η 288. Πάμε παρακάτω.Με το συμπαθειο,αλλα ειναι ανετα στα πιο ομορφα αυτοκινητα της ferrari..
Eπιπλεον,η υπερσπανια κυρια εδω δε νομιζω πως παλιωσε ιδιαιτερα απο αποψη επιδοσεων
Τα εχουμε ξαναπει περι εξελιξης,αλλα στο Bold ειναι σα να εχεις αλλαξει 5-6 gto και πηγες σε μια πιο ανετη ff πλεονσορυ για το οφ τοπικ
-
Ο χρήστης dimk έγραψε:
Καλή αλλά πάλιωσε η 288. Πάμε παρακάτω.
Που,στη FF ή στο KERS που θα εχει η F70?ΚΑπου μετα την enzo χαθηκε η μπαλα...
Στην F12
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Καλή αλλά πάλιωσε η 288. Πάμε παρακάτω.
Με το συμπαθειο,αλλα ειναι ανετα στα πιο ομορφα αυτοκινητα της ferrari..
Eπιπλεον,η υπερσπανια κυρια εδω δε νομιζω πως παλιωσε ιδιαιτερα απο αποψη επιδοσεων
Τα εχουμε ξαναπει περι εξελιξης,αλλα στο Bold ειναι σα να εχεις αλλαξει 5-6 gto και πηγες σε μια πιο ανετη ff πλεονσορυ για το οφ τοπικ
Δε θα διαφωνήσω πως πάει στα πιο όμορφα αλλά ανάμεσα σε αυτήν και σε μια F430 ή έστω μια 360 σίγουρα θα επέλεγα την 2η επιλογή. Καλά, χρυσά, ιστορικής σημασίας, έργα τέχνης τα παλιά αλλά όπως και να το κάνουμε η οδηγική απόλαυση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να στο δώσει το ιστορικό.
Για το γκαράζ σε συλλογή και καμιά χαλαρή βόλτα απλά για να πάρεις μια γεύση από την τότε εποχή σίγουρα είναι ιδανική αλλά όχι για κάτι παραπάνω. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δε θα διαφωνήσω πως πάει στα πιο όμορφα αλλά ανάμεσα σε αυτήν και σε μια F430 ή έστω μια 360 σίγουρα θα επέλεγα την 2η επιλογή. Καλά, χρυσά, ιστορικής σημασίας, έργα τέχνης τα παλιά αλλά όπως και να το κάνουμε η οδηγική απόλαυση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να στο δώσει το ιστορικό.
Για το γκαράζ σε συλλογή και καμιά χαλαρή βόλτα απλά για να πάρεις μια γεύση από την τότε εποχή σίγουρα είναι ιδανική αλλά όχι για κάτι παραπάνω.Πανο μη εχοντας οδηγησει κατι απο τα δυο,το βρισκω ακυρο να μιλαμε για οδηγικη απολαυση..Γιατι θεωρητικα μπορω ανετα να σου φερω σαν επιχειρημα οτι η gto δεν εχει κανενα βοηθημα οποτε ειναι πολυ πιο απολαυστικη και ανοθευτη..Δε μπαινω σε διαδικασια να συγκρινω,απλα διαφωνησα με το υφος υποτιμησης του ''προεδρου''
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Δε θα διαφωνήσω πως πάει στα πιο όμορφα αλλά ανάμεσα σε αυτήν και σε μια F430 ή έστω μια 360 σίγουρα θα επέλεγα την 2η επιλογή. Καλά, χρυσά, ιστορικής σημασίας, έργα τέχνης τα παλιά αλλά όπως και να το κάνουμε η οδηγική απόλαυση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να στο δώσει το ιστορικό.
Για το γκαράζ σε συλλογή και καμιά χαλαρή βόλτα απλά για να πάρεις μια γεύση από την τότε εποχή σίγουρα είναι ιδανική αλλά όχι για κάτι παραπάνω.Πανο μη εχοντας οδηγησει κατι απο τα δυο,το βρισκω ακυρο να μιλαμε για οδηγικη απολαυση..Γιατι θεωρητικα μπορω ανετα να σου φερω σαν επιχειρημα οτι η gto δεν εχει κανενα βοηθημα οποτε ειναι πολυ πιο απολαυστικη και ανοθευτη..Δε μπαινω σε διαδικασια να συγκρινω,απλα διαφωνησα με το υφος υποτιμησης του ''προεδρου''
Αυτό ακριβώς είναι που την κάνει μη οδηγήσημη έναντι μιας σύγχρονης.
-
Εχει δίκιο ο πρόεδρος .
-
πως πηγε η συζητηση απο την ομορφια στην καθημερινοτητα,δεν ξερω..ειναι τα μαγικα της διαδικτυακης κοινοτητας μας!!
οπως κ να εχει,καθαρα αισθητικα,11 φορες στις 10 προτιμω την εικονιζομενη,απο οποιαδηποτε συγχρονη φερραρι(με εξαιρεση ισως την 599)..
η 360 θεωρω οτι στερειται εμπνευσης στην σχεδιαση..η φ430 ειναι μεν ομορφη,αλλα πλεον την συναντω συχνοτερα κ απο μποξτερ.. -
Και πως παει η συζητηση απο την ομορφια στην συχνότητα ... λες και απαξιώνεται αν βλεπουμε ενα αμαξι 1 φορά ή 1000!!!
@CLAB λέγοντας ωραία την αρχαία εκτος ίσως απο την 599 απλώς ειναι θεμα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. Δεν ήταν/ειναι/θα ειναι η 599 η ωραιότερη Ferrari. Για σενα ίσως!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και πως παει η συζητηση απο την ομορφια στην συχνότητα ... λες και απαξιώνεται αν βλεπουμε ενα αμαξι 1 φορά ή 1000!!!@CLAB λέγοντας ωραία την αρχαία εκτος ίσως απο την 599 απλώς ειναι θεμα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. Δεν ήταν/ειναι/θα ειναι η 599 η ωραιότερη Ferrari. Για σενα ίσως!
μα δεν ειπα οτι θεωρω πως για ολους πρεπει να ειναι ομορφοτερη η 599.ειναι προσωπικη αποψη κ γουστο.αν ειναι δυνατον να πιστευα οτι ολοι πρεπει να εχουν τα ιδια γουστα!!
οσο για την συχνοτητα,οταν κατι το βλεπεις συχνα πυκνα κ πλεον δεν το θεωρεις τοσο ουαου,για μενα αυτο σημαινει οτι δεν ειναι η ομορφια(διαχρονικα) που σε τραβηξε,αλλα ισως εντυπωσιαζεσαι λογω ονοματος η φημης η χαρακτηριστικων.
εχεις δικιο ομως στο θεμα της συχνοτητας.αλλα δεν ειπα την 430 ασχημη.απλως την βλεπω πολυ συχνοτερα σε σχεση με την γιαγιακα,οποτε δεν με εντυπωσιαζει κ τοσο πλεον.(οχι οτι δεν θα ηθελα να την εχω φυσικα..) -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εχει δίκιο ο πρόεδρος .Πάντα! Πρόεδρος άλλωστε δεν γίνεσαι, γεννιέσαι!
Carspotting [#7]