Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Grand Vitara: Aπόψεις
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Suzuki Grand Vitara: Aπόψεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 6 / 11
    Εκτός Δρόμου
    42
    207
    5534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Στην πρώτη φωτογραφία μου θυμίζει το ML..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Z
        zelezny last edited by

        aksizei tin anamoni.to kanan koukli.to uparxon exei palies gwnies.den mporei na krupsei tin ilikia tou dustuxws.
        Logika tha anavainei polu i timi sugkritika me to 3thuro pou exei 22000.tha xei standar 26+.etsi upologizw apo tis fotos.makari na peftw eksw.an mathei kati kaneis gia timi kai gia imerominia afiksis stin ellada plz na postarei!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasos953 last edited by

          Γιατί απουσιάζει ο δεύτερος μοχλός;
          Σουβλάκι μυρίζομαι........

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Z
            zelezny last edited by

            les na paizei monimo 4x4 ??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliff last edited by

              Ή τίποτε κουμπάκια στο ταμπλό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Εγω το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως μάλλον πρόκειται για πιο soft μοντέλο που δεν θα αντικαταστήσει το Grand Vitara αφόσον βέβαια ισχύουν τα δημοσιεύματα στο άλλο τόπικ.

                Το τωρινό πάντως δεν νομίζω πως είναι παροχυμένο, εξωτερικά αλλα και μέσα με το ανανεωμένο ταμπλό, νομίζω στέκεται μια χαρά απέναντι στον ανταγωνισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Z
                  zelezny last edited by

                  mia xara einai re paidia ti leme twra!makari na to parw ti soft klp....kai to vitara pou exw kai den einai soft den to polupaideuw(leme twra!)...
                  Oso gia ta koumpakia elpizw na einai etsi giati i pisokinisi einai ola ta lefta

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kbaboysis last edited by

                    Ç ÔÅÔÑÁÊÉÍÇÓÇ ÅÐÉËÅÃÅÔÁÉ ÁÐÏ ÊÏÕÌÐÉ ÁÑÉÓÔÅÑÁ ÁÐÏ ÔÏ ËÅÂÉÅ ÔÙÍ ÔÁ×ÕÔÇÔÙÍ.

                    ÐÑÏÓÅÎÔÅ ÔÇ ÖÙÔÏ Íï 5 ÈÁ ÔÏ ÄÅÉÔÅ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tasos953 last edited by

                      Ο χρήστης kbaboysis έγραψε:
                      Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΜΠΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΒΙΕ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

                      ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟ Νο 5 ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!!!

                      Επιλέγει την τετρακίνηση, ή είναι μόνιμα τετρακίνητο όπως ο συρμός και με το κουμπί γίνεται 50/50;;;;;;;
                      Κοντές σχέσεις έχει; και άν ναί πώς ενεργοποιούνται;
                      Κι αυτές με κουμπί; χλωμό........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        επισημη παρουσιαση του νεου GV εντος του 2005 .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zelezny last edited by

                          pou to diavases re file ?thanks gia tin pliroforia pantws

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tlg last edited by

                            Ρε παιδια , το ταμπλο πολυ RAV4 μοιαζει ...για προσεξτε το λιγο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickos last edited by

                              Καλημερα παιδια!!!
                              Ερωτηση προς ιδιοκτητες G.V.
                              Πολλες φορες τωρα τελευταια δυσκολευομαι να κουμποσω την πρωτη στο σαζμαν οταν ειμαι σε ακινησια!(δηλαδη σταματαω σε φαναρι και με δυσκολια βαζω την πρωτη)απο εκει και περα ολες οι αλλες ταχυτητες
                              κουμπονουν κανονικα!
                              Τι να συμβαινει?
                              Μηπως το πολυ κρυο? τον τελευταιο καιρο το θερμομετρο δεν εχει δειξει πανω απο 5 βαθμους εδω στο Βολο!Επισης παρατηρω αρκετους τριγμους στο εσωτερικο οταν ο δρομος ειναι πολυ ατσαλος(π.χ οταν ανεβαινω Πηλιο στους αθλιους τσιμεντοδρομους)
                              Για αλυσιδες τι προτεινεται?
                              Ποτε χρειαζονται και σε ποιον αξονα?
                              Στο στρατο παντος στα 240 gd τις βαζαμε πισω(αλλα αναλογα και με τα κεφια του εκαστοτε μεταφερομενου λοχαγου,ισως και μπροστα)
                              Σε ευκολες καταστασεις(μαλακο χιονι)προς το παρον δεν τις χρειαστηκα,ανεβενα μια χαρα στο πηλιο,αργα αργα για να μην χρειαστει να φρεναρω ομως!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kbaboysis last edited by

                                Ο χρήστης nickos έγραψε:
                                Êáëçìåñá ðáéäéá!!!
                                Åñùôçóç ðñïò éäéïêôçôåò G.V.
                                Ðïëëåò öïñåò ôùñá ôåëåõôáéá äõóêïëåõïìáé íá êïõìðïóù ôçí ðñùôç óôï óáæìáí ïôáí åéìáé óå áêéíçóéá!(äçëáäç óôáìáôáù óå öáíáñé êáé ìå äõóêïëéá âáæù ôçí ðñùôç)áðï åêåé êáé ðåñá ïëåò ïé áëëåò ôá÷õôçôåò
                                êïõìðïíïõí êáíïíéêá!
                                Ôé íá óõìâáéíåé?
                                Ìçðùò ôï ðïëõ êñõï? ôïí ôåëåõôáéï êáéñï ôï èåñìïìåôñï äåí å÷åé äåéîåé ðáíù áðï 5 âáèìïõò åäù óôï Âïëï!Åðéóçò ðáñáôçñù áñêåôïõò ôñéãìïõò óôï åóùôåñéêï ïôáí ï äñïìïò åéíáé ðïëõ áôóáëïò(ð.÷ ïôáí áíåâáéíù Ðçëéï óôïõò áèëéïõò ôóéìåíôïäñïìïõò)
                                Ãéá áëõóéäåò ôé ðñïôåéíåôáé?
                                Ðïôå ÷ñåéáæïíôáé êáé óå ðïéïí áîïíá?
                                Óôï óôñáôï ðáíôïò óôá 240 gd ôéò âáæáìå ðéóù(áëëá áíáëïãá êáé ìå ôá êåöéá ôïõ åêáóôïôå ìåôáöåñïìåíïõ ëï÷áãïõ,éóùò êáé ìðñïóôá)
                                Óå åõêïëåò êáôáóôáóåéò(ìáëáêï ÷éïíé)ðñïò ôï ðáñïí äåí ôéò ÷ñåéáóôçêá,áíåâåíá ìéá ÷áñá óôï ðçëéï,áñãá áñãá ãéá íá ìçí ÷ñåéáóôåé íá öñåíáñù ïìùò!

                                ÃÅÉÁ ×ÁÑÁ ÖÉËÅ ÌÏÕ.ÔÏ ÐÑÏÂËÇÌÁ ÌÅ ÔÇ ÐÑÙÔÇ ÔÏ ÅÉ×Á ÄÉÁÐÕÓÔÙÓÅÉ
                                ÓÅ ÁÕÔÏÊÉÍÇÔÏ ÃÍÙÓÔÏÕ ÌÏÕ.Å×ÅÉ ÍÁ ÊÁÍÅÉ ÌÅ ÔÏ ÄÉÓÊÏ ÊÁÉ ÔÇ ÅÌÐËÏÊÇ ÔÏÕ.ÔÏ ÐÑÏÂËÇÌÁ ËÕÍÅÔÁÉ ÙÓ ÅÎÇÓ:ÏÔÁÍ ÄÅ ÓÏÕ ÊÏÕÌÐÙÍÅÉ Ç ÐÑÙÔÇ ÌÇ ÐÑÏÓÐÁÈÅÉÓ ÍÁ ÐÉÅÓÅÉÓ ÔÏ ËÅÂÉÅ ÌÅ×ÑÉ ÍÁ ÊÏÕÌÐÙÓÅÉ.ÁÖÇÓÅ ÔÏ ÓÕÌÐËÅ×ÔÇ ÊÁÉ ÎÁÍÁÐÁÔÇÓÅ ÔÏÍ ËÏÃÉÊÁ Ç ÐÑÙÔÇ ÈÁ ÌÐÅÉ ×ÙÑÉÓ ÊÁÍÅÍÁ ÐÑÏÂËÇÌÁ.

                                ÓÔÅÉËÅ ÍÁ ÌÏÕ ÐÅÉÓ ÁÍ ÐÅÔÕ×Å

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  michailbm last edited by

                                  Ο χρήστης kbaboysis έγραψε:

                                  ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΙΑΠΥΣΤΩΣΕΙ
                                  ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΟΥ.ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΟΤΑΝ ΔΕ ΣΟΥ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΒΙΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΣΕΙ.ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΧΤΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΙΚΑ Η ΠΡΩΤΗ ΘΑ ΜΠΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

                                  ΣΤΕΙΛΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΠΕΤΥΧΕ

                                  Το πρόβλημα έχει να κάνει με την απομόνωση , μάλλον δεν απομονώνει όπως πρέπει (όχι δίσκο) αν έχει συρματόσχοινο όπως το μικρό VITARA τότε θέλει άλλαγμα αν είναι υδραυλική τότε δες αν το θέλει εξαέρωση!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickos last edited by

                                    Εχωντας εμπειρια απο μοτοσυκλετες το εκανα κι αυτο(αφηνω συμπλεκτη και ξαναπροσπαθω) αλλα παλι τα ιδια!Εκανα ομως και κατι αλλες δοκιμες:με αναμενο κινητηρα και νεκρα επιλεγω απο το δευτερο λεβιε 4Η,επειτα κουμπωνω 1η και μια χαρα!Παρατηρησα λοιπον οτι στη θεση 2Η ειναι το προβλημα αλλα,με την οπισθεν δεν συμβαινει το ιδιο!
                                    (Απο την μοτοσυκλετα μου θυμαμαι να γινοταν αυτο οταν ηταν κρυος ο καιρος και το μοτερ επισης!Αλλα δεν νομιζω να ειναι το ιδιο μιας και το σαζμαν της μοτο λυπαινοταν απο το λαδι του κινητηρα.)
                                    Ο συμπλεκτης ειναι υδραβλικος!
                                    Φοβαμαι μην εγινε καμια βλακεια οταν ανεβαινα Χάνια και επελεξα 4Η εν κινηση σε χιονισμενο οδοστρομα!Αλλα αυτο, συμφωνα με το manual επιτρεπεται μεχρι τα 100 Km/h!!!
                                    Απο τοτε το παρατηρησα!
                                    Τι να κανω?
                                    Να ανησυχισω?

                                    Την εχω ασχημα λετε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης nickos έγραψε:

                                      Φοβαμαι μην εγινε καμια βλακεια οταν ανεβαινα Χάνια και επελεξα 4Η εν κινηση σε χιονισμενο οδοστρομα!Αλλα αυτο, συμφωνα με το manual επιτρεπεται μεχρι τα 100 Km/h!!!

                                      Ερμήνευσες λάθος τις οδηγίες...
                                      Οι οδηγίες αναφέρουν ότι ΑΝ κινείσαι με ταχύτητα μικρότερη από τα 100χλμ, ΤΟΤΕ μπορείς να επιλέξεις την τετρακίνηση εν κινήσει και όχι ότι,
                                      ΑΝ την επιλέξεις μπορείς να 'πας' μέχρι 100km/h.
                                      Aπό εκεί και πέρα: Η τετρακίνηση αυτού του τύπου είναι καλό να μπαίνει ΜΟΝΟ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Όταν λες χιονισμένο δρόμο, τι εννοείς? Αν οι τροχοί σου πατούσαν στο χιόνι δεν πρέπει να υπάρχει προβλημα. Αν όμως πατούσαν σε άσφαλτο τότε θα ταλαιπώρησες λιγάκι το αυτοκινητάκι σου, αλλά δε νομίζω να του έκανες ζημιά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michailbm last edited by

                                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                                        Φοβαμαι μην εγινε καμια βλακεια οταν ανεβαινα Χάνια και επελεξα 4Η εν κινηση σε χιονισμενο οδοστρομα!Αλλα αυτο, συμφωνα με το manual επιτρεπεται μεχρι τα 100 Km/h!!!

                                        Ερμήνευσες λάθος τις οδηγίες...
                                        Οι οδηγίες αναφέρουν ότι ΑΝ κινείσαι με ταχύτητα μικρότερη από τα 100χλμ, ΤΟΤΕ μπορείς να επιλέξεις την τετρακίνηση εν κινήσει και όχι ότι,
                                        ΑΝ την επιλέξεις μπορείς να 'πας' μέχρι 100km/h.
                                        Aπό εκεί και πέρα: Η τετρακίνηση αυτού του τύπου είναι καλό να μπαίνει ΜΟΝΟ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Όταν λες χιονισμένο δρόμο, τι εννοείς? Αν οι τροχοί σου πατούσαν στο χιόνι δεν πρέπει να υπάρχει προβλημα. Αν όμως πατούσαν σε άσφαλτο τότε θα ταλαιπώρησες λιγάκι το αυτοκινητάκι σου, αλλά δε νομίζω να του έκανες ζημιά.

                                        Ο meco έχει απόλυτο δίκιο !!!
                                        Δεν πρέπει να έχεις κανένα πρόβλημα λόγο της τετρακινησης άλλωστε δεν έχει καμία σχέση το μεσαίο διαφορικό και ο μειωτήρας των βοηθητικών με το σαμάν!!!!

                                        Κοίταξε για εξαέρωση του αμπραγιάζ!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης michailbm έγραψε:

                                          Ο meco έχει απόλυτο δίκιο !!!
                                          Δεν πρέπει να έχεις κανένα πρόβλημα λόγο της τετρακινησης άλλωστε δεν έχει καμία σχέση **το μεσαίο διαφορικό **και ο μειωτήρας των βοηθητικών με το σαμάν!!!!

                                          Το ποιο???
                                          Σε δικαιολογώ, λόγω κεκτημένης ταχύτητας και μόνο. Να μην επαναληφθεί...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michailbm last edited by

                                            ???????????????????????

                                            Εννοείς ότι δεν έχει ?????

                                            Όχι γιατι έχει που είναι το λάθος???

                                            Αν εννοείς ότι είναι σε ένα κέλυφος δεν έχει σχέση και πάλι γιατι αλλά γρανάζια για κάθε δουλεία !!!!!

                                            Οπότε????????????????????????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 6 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr