-
Δέρμα, mp3, άλλη κεντρική οθόνη στο ταμπλό, θερμοκρασία λαδιού, καθρέπτες ηλεκτρικά ανοιγόμενους, υποβραχιόνια μπροστά (5θυρο) , λευκά όργανα, διακοσμητικά τύπου ανθρακονήματος και όχι ασημένια, αρωματικό στο ταμπλό, clima, αισθητήρες βροχής, φώτων, πίεσης ελαστικών και διάφορα άλλα...
Μπορεί κάποια από τα παραπάνω να τα έχει και το Rallye, ανάλογα την γραμμή παραγωγής.
-
Λευκά όργανα, θερμοκρασία λαδιού, διζωνικό είχε σίγουρα το rallye προ f/l.
Το GT είχε ηλιοροφή, δέρμα, αισθητήρες πίεσης, την καλή οθόνη στην κεντρική κονσόλα, φώτα στροφής, ανακλινόμενους ηλεκτρικά καθρέπτες και την ανθρακονημάτινη επένδυση στην κεντρική κονσόλα. Αυτά σε γενικές γραμμές.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
διζωνικό είχε σίγουρα το rallye προ f/l.χαλασε ο κοσμος.......
-
χειροκίνητο αβάνς
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
χειροκίνητο αβάνςυπερβολή για τόσο μικρό αμάξι, αλλά ντάξει...
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
Thanos ευχαριστώ πολύ.
Παρέλειψα να αναφέρω ότι ενδιαφέρομαι για το ΤΗΡ.Έχω οδηγήσει μόνο το 206 με τα 120 άλογα.
Δεν πιστεύω να έχει έστω και την παραμικρή σχέση το κιβώτιο του 207 με εκείνο διότι μιλάμε για απίστευτη ασάφεια και τεράστιες διαδρομές...Βρήκα ένα σχετικό θεματάκι (μετά από ψάξιμο) και λίγο πολύ όλοι θεωρούν σωστή την επιλογή του facelift μοντέλου...
Κινητήρας απαλλαγμένος από τις παιδικές ασθένειες και εκπληκτικό κιβώτιο 6 σχέσεων που βοηθάει και στη μείωση της κατανάλωσης-θορύβου στον αυτοκινητόδρομο (καλώς-κακώς έχουμε την Εγνατία και την χρησιμοποιούμε πολύ).
Το 6άρι σασμάν μπήκε στον κινητήρα με τα 156 άλογα (DS3, RCZ, 308 fl, 207 Rallye fl). Εσύ μάλλον αναφέρεσαι σε THP 150 ίππων, που έχει 5άρι σασμάν. Το λέω μήπως θεωρείς ότι όλα τα THP έχουν 6άρι και βρεθείς προ εκπλήξεων.
-
Το αντιλήφθηκα εγκαίρως... Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Είναι πολύ δύσκολο να αγοράσεις μεταχειρισμένο τελικά... Πιστεύω ότι πρέπει να πέσεις και σε ιδιοκτήτη με βίτσια ανάλογα των δικών σου. Να φωνάζει από μακριά ότι τον νοιάζει το αυτοκίνητο επί της ουσίας κι μόνο επιφανειακά. Όταν βλέπω αυτοκίνητα με τελειωμένα λάστιχα ( ειδικά με παιδικό καθισματάκι πίσω ) ξενερώνω. Σκέψου πόση σημασία θα δώσει σε πιο απλά αλλά βασικά θέματα της τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου.
-
Και γενικά ο επιλογέας στα 5άρια κιβώτια της PSA παραμένει τραγικά ασαφής και με χαλαρή αίσθηση ακόμα και μέχρι σήμερα, παρόλη την κατακόρυφη βελτίωση σε όλους τους άλλους τομείς.
-
Εμένα πάντως ο επιλογέας του δικού μου, είναι άριστος. Κανένα πρόβλημα. Joystick... Είναι ένα από τα θετικά που έχω διακρίνει στο 207.
Στο 206 πράγματι υπήρχε ένα θεματάκι το οποίο όμως είχε λυθεί με αλλαγή στις βαλβολίνες. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εμένα πάντως ο επιλογέας του δικού μου, είναι άριστος. Κανένα πρόβλημα. Joystick... Είναι ένα από τα θετικά που έχω διακρίνει στο 207.
Στο 206 πράγματι υπήρχε ένα θεματάκι το οποίο όμως είχε λυθεί με αλλαγή στις βαλβολίνες.Περίμενε να το στρώσεις πρώτα...
Πάντως με καλύτερη βαλβολίνη, πραγματικά βελτιώνεται.
-
Kαι το εύλογο ερώτημα, γιατί δεν έβαλε αυτή την καλύτερη βαλβολίνη το εργοστάσιο εξαρχής, τι γλίτωσε 1 ευρώ διαφορά στο γέμισμα?
-
Για τον ίδιο λόγο που κοιτάνε να γλυτώσουν o,τι μπορούν από οτιδήποτε.
Μπερδεύετε πάντως τα κιβώτια μεταξύ τους...
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπερδεύετε πάντως τα κιβώτια μεταξύ τους...
Εγώ πάντως αναφέρθηκα σε δύο κιβώτια...
Από εκεί και πέρα στο (δικό μου) 207 πρόβλημα δεν έχω. Όλες οι ταχύτητες μπαίνουν περίφημα και αβίαστα.
Φυσικά δεν το 'σκίζω' το αυτοκίνητο, ούτε πάω με καρφωτές...Ωστόσο επειδή σε ένα μήνα θα πάω για service, έχω πάρει ήδη λαδάκια και ήταν ευκαιρία να πάρω και βαλβολίνες μόνο και μόνο για να βγάλω τις εργοστασιακές και να προλάβω τυχόν 'γρατζουνίσματα'.
-
Ο χρήστης vassilis35gr έγραψε:
Το εβαλα στο car.gr και ο Θεος βοηθος.
8000€ και οτι γινει για αρχηΤελικα εφυγε στις 7500€ ...Δακρυσα ρε γμτ
Τεσπα, Αγγλια πλεον με εταιρικο Volvo V50 1.6 diesel, χαχαχα
Δεξιοτιμονο σε αριστερη λωριδα, roundabouts και δε συμαζευεται.
Ευχαριστω ολους για την βοηθεια μεσω του forum, και ποιος ξερει
οποτε ξαναεπιστρεψω πατριδα ισως να τα ξαναπουμε εδω με κανα μελλοντικο Peugeot -
Αγγλία πού;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αγγλία πού;Check your pms mate
-
Κάποιος έχει περίοδο...
-
Στο θέμα του κιβωτίου πάντως εγώ είχα εντυπωσιαστεί στο 206 2.0 ότι μετά την τοποθέτηση μπλοκέ διαφορικού της quaife έγινε άλλο αυτοκίνητο αλλά άλλαξε τελείως και η αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου!
-
Ο χρήστης mm55 έγραψε:
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ αναζητούν ένα «ταπεινό» 205 (954 κ.εκ., 1.1 λιτ., ή 1.3) για τις ανάγκες φωτογράφισης του περιοδικού. Αν κάποιος επισκέπτης του Forum έχει στην κατοχή του μια τέτοια έκδοση του γαλλικού supermini σε καλή κατάσταση και θα ήθελε να μοιράσει 2 ώρες από το χρόνο του μαζί μας, παρακαλείται όπως εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στο [url]ms@4troxoi.gr[/url] επισυνάπτοντας και μία φωτογραφία του αυτοκινήτου.απο viewtopic.php?f=11&t=51026&view=unread#p2513577
-
Uploaded with ImageShack.us[/img]
PEUGEOT FORUM