Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 117
    • 118
    • 111 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    4156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      Για 15κ χλμ το χρονο κι εγω δε θα πηγαινα σε πετρελαιο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Και με κάποιους τρόπους οδήγησης το πετρέλαιο είναι κάπως εκνευριστικό. Δοκίμασέ το και ίσως βοηθηθείς στην απόρριψή του. Αν και για 15000χλμ με οικονομικό κινητήρα μάλλον δεν συμφέρει έτσι κι αλλιώς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης jlian έγραψε:
          Ύστερα από τα στοιχεία σοκ που άκουσα για τη νοθεία του πετρελαίου κίνησης, νομίζω πως θα αναθεωρήσω μια στροφή που έλεγα να κάνω προς αυτό. Ακόμα και να εξισώσουν το φόρο κίνησης-θέρμανσης, ακόμα και με τη βενζίνη στα 2€, νομίζω πως θα συνεχίσουν να νοθεύουν το κίνησης με ναυτιλιακό πετρέλαιο, οπότε η ενδεχόμενη ζημιά που μπορεί να προκύψει δεν πρόκειται να αποσβεστεί από τα όποια χαμηλότερα έξοδα. Νομίζω ότι για την ώρα ένας οικονομικός βενζινοκινητήρας για

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jlian last edited by

            Για αγορά νέου αυτοκινήτου λέω, απλά δεν γράφω μάρκα/μοντέλο για να μην χαλάσω το τόπικ, το συζητάμε αλλού αυτό. Απλά σκέφτομαι για μικρό κυβισμό γενικώς. Υγραέριο φοβάμαι οτι θα την κάνουν με αύξηση του φόρου προσεχώς, όπως και κάπου πιστεύω πως είναι ένα τρικ η δήθεν μείωση της τιμής του πετρελαίου. Οι γκάγκστερ κάτι άλλο θα βρουν σύντομα να μας γδύσουν. Γι' αυτό λέω να παραμείνω στη δοκιμασμένη συνταγή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              υπαρχουν καινουργια με εργοστασιακη εγκατασταση υγραεριου.
              παντως, εγω για καινουργιο θα κοιτουσα και ντιζελ, μεγαλο ποσο απο το επιπλεον που θα δωσεις, θα το παρεις πισω στη μεταπωληση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jlian last edited by

                Το αμάξι το παίρνω με προοπτική δεκαετίας, όπως έκανα με αυτό της φωτογραφίας. Δεν με απασχολεί η μεταπώληση γιατί ουσιαστικά μηδενίζεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Αν το κρατήσεις δέκα χρόνια ακόμα κι αν κάνει 15κ ή και λιγότερα χιλιόμετρα λογικά θα τα βγάλεις τα έξτρα λεφτά. Συνήθως το σημείο απο το οποίο αρχίζεις και κερδίζεις είναι πάνω κάτα τα 100k χιλιόμετρα. Απλά η απόσβεση θα γίνει με πιο αργούς ρυθμούς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bebes last edited by

                    ολα ειναι σχετικα.
                    Αν πχ παρεις το C3 ντιζελ που (οπως διαφημιζει η Citroen) βγαίνει σε τιμη ιδια με το βενζινοκινητο, γιατι να μην παρεις το πετρελαιακι;
                    αν προσεχεις λιγο την τροφοδοσια σου ελαχιστοποιείς σημαντικα τα όποια μελλοντικα προβληματα.

                    Βεβαια οπως ειπα ολα ειναι σχετικα.
                    τι αυτοκινητο θελει ο καθενας, ποση διαφορα εχουν τα δυο καυσιμα κλπ κλπ

                    την κουβεντα την καναμε πολλες φορες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jlian last edited by

                      Ενώ ήμουν έτοιμος για πετρέλαιο, είμαι σίγουρος ότι το αμάξι κάτι θα πάθει στη δεκαετία από νοθευμένο πετρέλαιο και θα μου βγει ξινή η αγορά. Το συζήταγα και με ένα γνωστό μου που οδηγεί ένα επαγγελματικό (Kangoo). Μου έλεγε ότι πρόσεχε να βάζει πάντα ντίζελ από τα πιο ασφαλή πρατήρια, εκεί που βάζουν ταρίφες κτλ και τους έβγαλε ζημιές σε λιγότερα από 90Κ χλμ. Συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία) τους είπε ότι είναι από τον αποχρωματιστή του πετρελαίου θέρμανσης. Τι να πει κανείς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Nα μην το πάρεις τότε, βενζίνα και πάλι βενζίνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης jlian έγραψε:
                          Ύστερα από τα στοιχεία σοκ που άκουσα για τη νοθεία του πετρελαίου κίνησης, νομίζω πως θα αναθεωρήσω μια στροφή που έλεγα να κάνω προς αυτό. Ακόμα και να εξισώσουν το φόρο κίνησης-θέρμανσης, ακόμα και με τη βενζίνη στα 2€, νομίζω πως θα συνεχίσουν να νοθεύουν το κίνησης με ναυτιλιακό πετρέλαιο, οπότε η ενδεχόμενη ζημιά που μπορεί να προκύψει δεν πρόκειται να αποσβεστεί από τα όποια χαμηλότερα έξοδα. Νομίζω ότι για την ώρα ένας οικονομικός βενζινοκινητήρας για

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jlian last edited by

                            Ούτε για αστείο αγορά diesel, έτσι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos last edited by

                              **Ερχεται η αεριοκίνηση των Ι.Χ. **
                              Δυναμικά εισέρχεται η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου και στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς είναι έτοιμη να υλοποιήσει την εισαγωγή της αεριοκίνησης και στην Ελλάδα, με στόχο την προσέλκυση εταιρειών με μεγάλους στόλους οχημάτων (ελαφρών φορτηγών), τα ταξί και τα φορτηγά, καθώς και τους ιδιώτες καταναλωτές τόσο εκείνους που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο στο σπίτι τους όσο και εκείνους που έχουν ήδη τοποθετήσει συστήματα υγραεριοκίνησης στα ΙΧ τους και μπορούν να μετατραπούν σε φυσικού αερίου.
                              ...............
                              http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=112852242

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                μια ομορφη θεωρητικη 'κουβεντα χωρις ΚΑΜΙΑ αναφορά εστω και σε ενα ενδεικτικό χρονικό οριζοντα...
                                με μπολικα 'Θα' κι 'οταν'....
                                και βεβαιως χωρις να διευκρινιζει ΤΙ πρεπει να αλλαχτει σε ενα υγραεριοκινητο για να καψει φυσικό αεριο...

                                να γραψω κι εγω ενα αρθρο οτι 'καποτε' τα αυτοκινητα θα κινουνται με...... πυρινική συντηξη?????

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                                  **Ερχεται η αεριοκίνηση των Ι.Χ. **
                                  Δυναμικά εισέρχεται η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου και στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς είναι έτοιμη να υλοποιήσει την εισαγωγή της αεριοκίνησης και στην Ελλάδα, με στόχο την προσέλκυση εταιρειών με μεγάλους στόλους οχημάτων (ελαφρών φορτηγών), τα ταξί και τα φορτηγά, καθώς και τους ιδιώτες καταναλωτές τόσο εκείνους που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο στο σπίτι τους όσο και εκείνους που έχουν ήδη τοποθετήσει συστήματα υγραεριοκίνησης στα ΙΧ τους και μπορούν να μετατραπούν σε φυσικού αερίου.
                                  ...............
                                  http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=112852242

                                  Αν δεν σε πειράζει να ανεφοδιάζεσαι με καύσιμα κάθε 50 χλμ, καλό είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Για τα ντιζελ δεν ειναι μια 'τοσο' απλη μετατροπη

                                    Conversion Steps
                                    1- Disassemble engine.
                                    2- Checking components and replace as necessary.
                                    3- Modify pistons for gas use (lower compression ratio).
                                    5- Modify cylinder head for spark plugs.
                                    6- Install camshaft sensor and timing wheel.
                                    7- Reassemble engine.
                                    8- Install throttle body, ignition system, gas mixer or fuel injectors.
                                    9- Tuning of the engine (fuel and ignition).

                                    For engines without turbocharger Conversion cost: Omnitek Kit, Engine Modifications, and Labor to convert about $ 7,000 - $ 10,000. Gas tanks, engine overhaul parts and installation are extra.

                                    For engines with turbo charger Conversion cost: Omnitek Kit, Engine Modifications, and Labor to convert about $ 8,000 - $ 12,000. Gas tanks, engine overhaul parts and installation are extra.

                                    Time to convert: A Team of 5 - 7 technicians can convert 5 - 7 vehicles in one week.

                                    http://www.omnitekcorp.com/altfuel.htm

                                    The Eclipse Heavy Duty Management System requires taking the cylinder head off the engine, removing the injectors and electronic control unit, machining the head for a spark plug, machining the piston in situ, then reassembling the engine and adding the Eclipse system. A close-coupled oxidation catalyst is added to the exhaust. The entire process typically takes about 75 hours.

                                    http://www.greencarcongress.com/2004/09 ... ng_di.html
                                    Και >Fuel mileage is dependent on gearing, transmission and vehicle application. Typically, a spark ignited CNG engine will have lower fuel economy than its diesel engine counterpart. This efficiency loss is usually more than offset by a lower natural gas fuel cost resulting in a lower fuel cost per mile. See our Brochures page for the 'Annual Fuel Savings Estimator'. http://www.cumminswestport.com/pdf/CWI- ... imator.pdf

                                    http://www.cumminswestport.com/customer/faq.php

                                    Τα απο πανω τα βρηκα με ενα googleαρισμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      θεωρω πως το φυσικο αεριο (οπως και το υγραεριο), ειναι περισσοτερο θελκτικα προς τους 'χρηστες' βενζινοκινητων παρα των πετρελαιοκινητων.
                                      δεν ειναι τοσο η χαμηλοτερη τιμη (ακομα μειωμενη τον οκτωβρη?), οσο και η χαμηλοτερη εν γενει καταναλωση που ακομα δινουν εναν αερα εναντι της βενζινης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης edmond έγραψε:
                                        θεωρω πως το φυσικο αεριο (οπως και το υγραεριο), ειναι περισσοτερο θελκτικα προς τους 'χρηστες' βενζινοκινητων παρα των πετρελαιοκινητων.
                                        δεν ειναι τοσο η χαμηλοτερη τιμη (ακομα μειωμενη τον οκτωβρη?), οσο και η χαμηλοτερη εν γενει καταναλωση που ακομα δινουν εναν αερα εναντι της βενζινης.

                                        Μεγαλυτερη καταναλωση εχουν.

                                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mousatos last edited by

                                          passat με φυσικό αέριο 4Τ Ιούλιος 2011
                                          'Από πλευράς αυτονομίας, οι κυλινδρικές δεξαμενές υψηλής πίεσης συνολικής χωρητικότητας 22 κιλών αρκούν κατά μέσο όρο για 350 χλμ. (με ήπιους ρυθμούς καταναλώνονται 5,1 κιλά/100 χλμ., τιμή που ανεβαίνει στα 6,5 κιλά/100 χλμ. σε πιο γρήγορους ρυθμούς), ενώ το ντεπόζιτο της βενζίνης των 31 λίτρων (σε αντίθεση με το 70άρι που υπάρχει στις βενζινοκίνητες εκδόσεις) επαρκεί για περίπου 300 χλμ. επιπλέον (μέση κατανάλωση 9,6 λίτρα/100 χλμ.)'
                                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13396
                                          Volkswagen Passat 1.4 TSI CNG , εργοστασιακό με φυσικό αέριο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            edmond last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            θεωρω πως το φυσικο αεριο (οπως και το υγραεριο), ειναι περισσοτερο θελκτικα προς τους 'χρηστες' βενζινοκινητων παρα των πετρελαιοκινητων.
                                            δεν ειναι τοσο η χαμηλοτερη τιμη (ακομα μειωμενη τον οκτωβρη?), οσο και η χαμηλοτερη εν γενει καταναλωση που ακομα δινουν εναν αερα εναντι της βενζινης.

                                            Μεγαλυτερη καταναλωση εχουν.

                                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                            τα diesel εναντι των βενζινοκινητων εννοω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 111 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr