Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA 6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA 6
    • 1
    • 2
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 71
    • 72
    • 59 / 72
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1437
    4193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouliscd last edited by

      Ο χρήστης amazing έγραψε:
      Μετά από κάποια ποστ που έχω δει τώρα τελευταία,πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι φαν του kouliscd

      Κι εγώ θαυμάζω το γούστο σου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        volvozeus last edited by

        Ο χρήστης mak έγραψε:

        Και τιθεται το ερωτημα....τοσο bitter ηταν το διαζυγιο με τη Ford ή απλα οι Ιαπωνες ειναι τοσο ξεροκεφαλοι? Περαν απο την προσπαθεια διαιτας και τις λοιπες τεχνολογιες skyactiv, ποσο πιο απλο θα ηταν να παρουν τον εξελιγμενο απο Ford-Volvo 2.0 direct injection, turbo ecoboost ο οποιος ουσιαστικα βασιζεται πανω στον 2.0 MZR/(duratec)? ....τους χαλανε δηλαδη τα 240 αλογα, euro5 και προφανως χωρις πολλες μετατροπες για να τον τοποθετησουν πανω στην πλατφορμα τους?

        Το έχω ξαναγράψει και το επισήμανε σε προηγούμενο post και ο dstou, σκοπός της mazda με τους skyactiv είναι η επίτευξη όσο to δυνατόν χαμηλότερης κατανάλωσης και ρύπων αναλογικά με την ιπποδύναμη και όχι η επίτευξη απόλυτης ιπποδύναμης αναλογικά με τον κυβισμό. Μιλάμε για μια νέα γενιά κινητήρων που σκοπό έχει να διατηρηθεί στην πρώτη γραμμή όχι μόνο σήμερα (euro5) αλλά και στο μέλλον (euro 6). Επομένως δεν είναι θέμα ξεροκεφαλιάς αλλά επιλογής στόχων που δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν με περαιτέρω εξέλιξη των MZR. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης στην πλατφόρμα του CX-5 επιβεβαιώνουν πως ο στόχος επετεύχθη καθώς είτε ο 2.0λτ βενζίνης είτε ο 2.2λτ ντίζελ έχουν κορυφαία αναλογία κατανάλωσης-ρύπων αναλογικά με την ιπποδύναμή τους (Βενζινοκινητήρας 2.0lt: 165hp/210nm, 6.0lt/100km, 139g/km CO2 - Ντιζελοκινητήρας 2.2lt: 150-175hp/380-420nm, 4.5lt/100km, 119g/km CO2).

        Τα νουμερα δεν τους επιβεβαιωνουν παντως. Βλεποντας τα προσφερομενα πακετα απο τον ανταγωνισμο, οι στοχοι μπορουσαν να επιτευχθουν με πιο 'απλο' τροπο, ειδικα σε συνδυασμο με την ελαφρυνση της πλατφορμας Skyactiv, και με λιγοτερο ρισκο σε μια δυσκολη οικονομικα, ειδικα γι αυτους περιοδο, απλως ακολουθοντας την ταση.
        Για παραδειγμα ο 2.0Τ detuned της bmw (πρωτος διδαξας mega κολωτουμπας σε σχεση με το τουρμπο) για την νεα 3αρα εχει 184hp/270Nm, 144g/km CO2. Δεδομενου του τροπου με τον οποιο βγαζει ενας τουρμπο κινητηρας τη δυναμη στο δρομο, μιλαμε για χαωδης διαφορα επιδοσεων με ελαχιστη υστερηση σε CO2. Και επειδη πριν εφερα σαν παραδειγμα τον 2.0lt Ecoboost, ακομα και ο 1.6Τ Ecoboost, ο οποιος κι αυτος πιθανοτατα να προερχεται απο τους MZR-Duratec, βγαζει 180hp/240Nm, 139CO2...και μπορω να συνεχισω τη λιστα με πολλα αλλα τουρμπο, ακομα και με τον θου κυριε μακρυα απο εδω 1.4 tsi (160hp/240Nm, 146CO2 και 139CO2 με το dsg) που βρισκεται ηδη αρκετα χρονια στην αγορα..

        Οσο για την καλυψη των μελλοντικων απαιτησεων σε καυσαερια απο αυτα τα μοτερ (EU6 κτλ), παλι λαθος νομιζω το βλεπουν οι τις Μαζντα (αν το βλεπουν ετσι οπως αναφερεις)...Ειναι σαφες οτι ολοι οι κατασκευαστες, κι οχι μονο οι Ευρωπαιοι, προσανατολιζονται στις υβριδικες λυσεις με προοπτικη την πληρη ηλεκτροκινηση, που οσο χαμηλη καταναλωση να καταφερει να εχει ενας skyactiv, δεν θα μπορει να ειναι χαμηλοτερη απο αυτα, και ως τωρα η Μαζντα (αν δεν κανω λαθος) δεν εχει δωσει καθολου βαρος.

        Με δεδομενα ολα τα παραπανω οι Skyactiv μου φαινονται ηδη old news..Κι οταν το μαγαζι ειναι μικρο σε ενα ακρως ανταγωνιστικο περιβαλλον, αναλωνεται σε αμφιβολου αποτελεσματικοτητας τεχνολογιες, το μελλον προδιαγραφεται (δυστυχως) δυσκολο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mak last edited by

          Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
          Τα νουμερα δεν τους επιβεβαιωνουν παντως. Βλεποντας τα προσφερομενα πακετα απο τον ανταγωνισμο, οι στοχοι μπορουσαν να επιτευχθουν με πιο 'απλο' τροπο, ειδικα σε συνδυασμο με την ελαφρυνση της πλατφορμας Skyactiv, και με λιγοτερο ρισκο σε μια δυσκολη οικονομικα, ειδικα γι αυτους περιοδο, απλως ακολουθοντας την ταση.
          Για παραδειγμα ο 2.0Τ detuned της bmw (πρωτος διδαξας mega κολωτουμπας σε σχεση με το τουρμπο) για την νεα 3αρα εχει 184hp/270Nm, 144g/km CO2. Δεδομενου του τροπου με τον οποιο βγαζει ενας τουρμπο κινητηρας τη δυναμη στο δρομο, μιλαμε για χαωδης διαφορα επιδοσεων με ελαχιστη υστερηση σε CO2. Και επειδη πριν εφερα σαν παραδειγμα τον 2.0lt Ecoboost, ακομα και ο 1.6Τ Ecoboost, ο οποιος κι αυτος πιθανοτατα να προερχεται απο τους MZR-Duratec, βγαζει 180hp/240Nm, 139CO2...και μπορω να συνεχισω τη λιστα με πολλα αλλα τουρμπο, ακομα και με τον θου κυριε μακρυα απο εδω 1.4 tsi (160hp/240Nm, 146CO2 και 139CO2 με το dsg) που βρισκεται ηδη αρκετα χρονια στην αγορα..

          Οι παραπάνω τιμές για τους TSi και τους Ecoboost πια αμαξώματα αφορούν? Το CX-5 είναι SUV και η σύγκριση για να έχει αξία θα πρέπει να είναι με αυτοκίνητα με αντίστοιχα αμαξώματα. Το Tiguan λοιπόν με τον TSi των 1,4λτ και των 160hp έχει εκπομπες Co2 178g/km και κατανάλωση 7,6 lt/100km. Από τα Ford, το Mondeo(μιας και αναμένεται το Kuga με τον 1.6 ecoboost) που είναι ότι πλησιέστερο σε βάρος παρόλο που δεν είναι SUV(βλ. αεροδυναμική) με τον 1.6t ecoboost (160hp) εχει εκπομπες Co2 149g/km και κατανάλωση 6,4 lt/100km. Στο Kuga πορφανώς θα είναι λίγο χειρότερα τα νούμερα. Τέλος η Χ1 με τον κινητήρα 2.0t των 184hp εχει εκπομπές Co2 165g/km και κατανάλωση 7,1 lt/100km(αν και μιλάμε για άλλου επιπέδου επιδόσεις). Δεν νομίζω λοιπόν ότι χωράει συζήτηση για τον αν από άποψη οικονομίας (θεωρητικά τουλάχιστον) πιάνουν τους στόχους τους και κατά πόσο είναι κορυφαίοι. Και όλα αυτά συγκρινόμενοι με τους καλύτερους στο είδος κινητήρες. Αν κάνεις τις συγρκρίσεις και στους αντίστοιχους Diesel πάλι στο ίδιο συμπερασμα καταλήγεις.

          http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/tiguan/Engine/1_4_tsi_150ps.html
          http://www.bmw.gr/x/x1/2009/allfacts/engine/technical_data.html
          http://www.ford.gr/Cars/CarsCO2FuelConsumption

          Οσο για την καλυψη των μελλοντικων απαιτησεων σε καυσαερια απο αυτα τα μοτερ (EU6 κτλ), παλι λαθος νομιζω το βλεπουν οι τις Μαζντα (αν το βλεπουν ετσι οπως αναφερεις)...Ειναι σαφες οτι ολοι οι κατασκευαστες, κι οχι μονο οι Ευρωπαιοι, προσανατολιζονται στις υβριδικες λυσεις με προοπτικη την πληρη ηλεκτροκινηση, που οσο χαμηλη καταναλωση να καταφερει να εχει ενας skyactiv, δεν θα μπορει να ειναι χαμηλοτερη απο αυτα, και ως τωρα η Μαζντα (αν δεν κανω λαθος) δεν εχει δωσει καθολου βαρος.

          Κάνεις λάθος, η Mazda ήδη είναι σε συζητήσεις με την Toyota με σκοπό την συναργάσια για μελλοντικά υβριδικά οχήματα. Επίσης εξελίσει ήδη συστήματα ανάκτησης ενέργειας τα οποία θα τα δούμε στο νέο mazda6.(βλ. i-ELOOP)

          http://www.mazda.com/publicity/release/2011/201111/111125a.html

          Με δεδομενα ολα τα παραπανω οι Skyactiv μου φαινονται ηδη old news..Κι οταν το μαγαζι ειναι μικρο σε ενα ακρως ανταγωνιστικο περιβαλλον, αναλωνεται σε αμφιβολου αποτελεσματικοτητας τεχνολογιες, το μελλον προδιαγραφεται (δυστυχως) δυσκολο...

          Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό επίπεδο τα πράγματα πάντα θα είναι δύσκολα. Παρόλο αυτά οι ενέργειες της Mazda δείχνουν να είναι στο σωστό δρόμο (βλ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ/απόδοση).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            mak σωστα, τα νουμερα του ecoboost και tsi ειναι για C-Hatch..νομιζα οτι αντιστοιχα τα νουμερα της Μαζντα ηταν για το νεο ελαφρωμενο 6 (ειμαστε και στο τοπικ αυτο αλλωστε ). Τα νουμερα της bmw παντως μια χαρα συγκριτικα ειναι, εφοσον μιλαμε για 1475kg οχημα (στον ευρωπαικο κυκλο, η αεροδυναμικη δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο).
            Αντιστοιχα βεβαια για να εχει αξια η συγκριση οπως λες, καλο θα ηταν να βλεπαμε τις τιμες του 2.0skyactiv σε τετρακινητο οπως του Τiguan/Kuga κι οχι σε δικινητο, ωστε να εκτιμησουμε τι διαφορα εχουν...παντως δεν εντυπωσιαζομαι, και οπως ανεφερα και πριν, πιο πολυ προβληματιζομαι σε σχεση με την ποιοτητα καυσιμων που θα απαιτειται λογω της υψηλης συμπιεσης. Επιπλεον επειδη η τεχνολογια skyactiv δεν αφορα μονο τους κινητηρες αλλα και μεταδοση, πλαισιο, σασσι, δεν ειναι τοσο προφανες ποση απο αυτη τη μειωση τελικα οφειλεται στη βελτιωση τους*. Και ακομα περισσοτερο, αν θα μπορουσαν με υπερτροφοδοτηση και λιγοτερα κυβικα, να πετυχουν το ιδιο ή και καλυτερο αποτελεσμα, και σε τι κοστος!

            Φυσικα το i-Eloop, μου φαινεται να ειναι πολυ περισσοτερο προς τη σωστη κατευθυνση (με βαση την ταση που επικρατει), το ιδιο και η συμπραξη με την Toyota (οικονιμιες κλιμακας, know how..), παρα τα skyactiv μοτερ.

            Για ολα βεβαια το μελλον θα δειξει και καλο θα ειναι να της βγουν τουλαχιστον καποιες απο τις επιλογες της της Μαζντα...κριμα να κλεισει κι αλλη αξιολογη εταιρεια (βλ Saab)..

            *Το παρακατω το λεει η ιδια η Μαζντα...
            Theoretically, if the compression ratio is raised from 10:1 to 15:1, the thermal efficiency will improve by roughly 9%. However, one of the reasons preventing the spread of high compression ratio gas engines is the large torque drop due to knocking.
            Δηλαδη ποσο ειναι στο 14:1 που τελικα κατεληξαν? Συγκριτικα παντως η Ford -και τη χρησιμοποιω λογω συγγενειας των κινητηρων με τους MZR- δηλωνει 20% βελτιωση στην καταναλωση και 15% σε CO2 με τους ecoboost (προφανως βεβαια συγκρινοντας αντιστοιχης αποδοσης κι οχι κυβικων μοτερ τους..)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mak last edited by

              Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
              ....

              Σέβομαι τους προβληματισμούς σου και δεν πιστεύω ότι η mazda τετραγώνισε τον κύκλο και τα νέα μοτερ θα καίνε αέρα. Αυτό όμως που πιστεύω είναι ότι θα είναι από τα πλέον οικονομικά (μεταξύ άλλων) και αυτός είναι ο στόχος. Η BMW και η VW (μιας και τις αναφέραμε) κατασκευάζουν αυτή τη στιγμή κινητήρες πρότυπα. Αν η 'μικρή' mazda καταφέρει να είναι ανταγωνιστική απέναντι στους καλύτερους του είδους είναι από μόνο του επιτυχία. Μένει βέβαια όλα αυτά να αποδειχθούν και στην πράξη. Πάντως πέρα από τα στοιχεία και τα νούμερα είμαι υπέρ της καινοτομίας και σέβομαι πολύ της εταιρείες που τολμούν να κάνουν κάτι διαφορετικό και πάνε μια ιδέα λίγο παραπέρα είτε αυτό λέγεται skyactiv, TSi, multiair, wankel, V-tec, DSG, Toyota hybrid, nissan leaf, και άλλα πολλά.

              Υ.Γ: Προς θεού, δεν τίθεται ζήτημα να κλείσει η mazda. H Saab ήταν μια εταιρεία χρόνια στάσιμη με πολύ λίγες πωλήσεις και γι'αυτό έκλεισε. Η mazda πουλάει σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα το χρόνο, έχει πλάνο-προοπτικές και ισχυρό brand name σε αρκετές μεγάλες αγορές. Πιθανόν να χρειαστεί να κάνει κάποια συνεργασία στο μέλλον όπως είχε κάνει παλαιότερα με την Ford αλλά δεν υπάρχει λόγος καταστροφολογίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bugsbunny last edited by

                Υπάρχει κάποια ενημέρωση αν το νέο mazda 6 θα βγαίνει με skyactive -ή έστω συμβατικό- κινητήρα 1,8;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mak last edited by

                  Όχι, δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση για κινητήρα 1,8λτ. Έχουμε καιρό όμως μέχρι την παρουσίασή του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    εχθες πηγα μεχρι το Προκοπι στην Ευβοια ετσι για να αναψω ενα κερακι και να παρω και λιγο μελι......
                    πανε-ελα με 4 ατομα,στην εθνικη σταθερα με 130χλμ εκαψα 16λιτρα.....
                    καθολου ασχημα νομιζω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Τσιμπημένη μου φαίνεται

                      Αλήθεια πώς μέτρησες ακριβώς τα 16 λίτρα . Φούλαρες, πήγες ήρθες και ξαναφούλαρες .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                        Τσιμπημένη μου φαίνεται

                        Αλήθεια πώς μέτρησες ακριβώς τα 16 λίτρα . Φούλαρες, πήγες ήρθες και ξαναφούλαρες .

                        Γιατί σάμπως ξέρουμε τα συνολικά χλμ και θες να μάθεις και τον τρόπο μέτρησης;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouliscd last edited by

                          Το μέλι το έβαλες στο τσάϊ που σε κέρασαν στο δρόμο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            konstantinos last edited by

                            Να μην είναι 240 χιλιόμετρα ?.... θα είναι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Στο 6αρι του φαδερ ο συμπλεκτης τριζει. Ειναι υδραυλικος ομως, οποτε ντιζα δεν παιζει, ξερουμε τπτ?

                              Επισης κανενα καλο συνεργειο στην αθηνα (θα βολευε καπου στο εμπα της αθηνας απο καβαλας) για εναν γενικο ελεγχο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Τρομπακι του συμπλέκτη λογικά.

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Με γράσσο για ρουλμάν στρώνει εντελώς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    To οποιο μπαινει πού ακριβως?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Τσιμπημένη μου φαίνεται

                                      Αλήθεια πώς μέτρησες ακριβώς τα 16 λίτρα . Φούλαρες, πήγες ήρθες και ξαναφούλαρες .

                                      Γιατί σάμπως ξέρουμε τα συνολικά χλμ και θες να μάθεις και τον τρόπο μέτρησης;

                                      Πάω στο δάσος κάνω τόσο κόπο να τις στήσω και εσύ πας με ένα ξυλάκι και μου τις χαλάς ...
                                      Ντροπή σου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                        Τσιμπημένη μου φαίνεται

                                        Αλήθεια πώς μέτρησες ακριβώς τα 16 λίτρα . Φούλαρες, πήγες ήρθες και ξαναφούλαρες .

                                        ναι,ετσι το μετρησα,εφυγα φουλ και με το που γυρισα το ξαναγεμισα εχοντας κανει 248χλμ οπου τα μισα περιπου ειναι εκτος εθνικης και σε δρομο με στροφες-ανηφορες-κατηφορες+κανα 10' σταματα-ξεκινα στην Αρτακη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          swift-b-p-m last edited by

                                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                          To οποιο μπαινει πού ακριβως?

                                          Στο τρομπάκι του συμπλέκτη (αν είναι αυτή η αιτία του κρρρ-κρρρ που ακούς πάντα), το οποίο βρίσκεται πάνω στο κέλυφος του κιβωτίου στο χώρο του κινητήρα. Στο Swift, ούτε που θυμάμαι πόσες φορές το έχω γρασσάρει, αφού το ξεβιδώσω από τη θέση του. Ό,τι μου έκαναν και στην αντιπροσωπία δηλαδή, όσο το πήγαινα εκεί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            Χώρις να ειμαι βεβαιος, ακουγεται μεσα απ την καμπινα.
                                            Δεν ανοιξα βεβαια καπω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 59 / 72
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr